Ja was wel o.k. maar het was het eerste wat in me opkwamquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
maar het liedje was mooi...... toch ?
vond ik dan........
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja was wel o.k. maar het was het eerste wat in me opkwam
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja was wel o.k. maar het was het eerste wat in me opkwam
schilder ze! en ik bid dat er geen verf op is!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
And if anyone should ask me
The reason why Im wearing it
Its all for my true love
Whos far far away
oké ik ga nog één uurtje skilderen ofzo en dan naar mijn nest![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:24 schreef eerenson het volgende:
Ja dat was iken ja weer nachtdienst, moest 2 diensten overnemen vandaar
en dit is alweer de laatste
Goed excuus om Liesje weer lasig te vallen
Ik weet niet of ik met je mee wacht tot 0700, ik ben nogal onder de indruk van het nummer van fan,quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:29 schreef eerenson het volgende:
iets heftigs ?? haha zoals ?
zit hier een beetje series op internet te kijken, wachten tot 0700![]()
Wat wil je horen ?
Haha, heerlijk!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:00 schreef Manu82 het volgende:
Maar dit keer ging het wel over een 'leuke' ruzie
Iemand was geband op een bridge site
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:00 schreef beequeen het volgende:
Wis is kleine geile Frank dan?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:00 schreef beequeen het volgende:
Morning.
Mr. Frank Visser.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:00 schreef beequeen het volgende:
Morning.
en toen...vertelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:00 schreef Manu82 het volgende:
Maar dit keer ging het wel over een 'leuke' ruzie
Iemand was geband op een bridge site
Zitten we daar volgende maand als kroongetuigen!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:03 schreef Manu82 het volgende:
Ohja, wat ik vergeet te vertellen, er werd hoer en slet tegen elkaar gechat en er werd gestalkt
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Zitten we daar volgende maand als kroongetuigen!
Nou ze mochten die vrouw uiteindelijk toch bannen omdat ze zich onmogelijk heeft gemaakt ofzo. Heb het ook maar op de achtergrond aan staanquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nou ze mochten die vrouw uiteindelijk toch bannen omdat ze zich onmogelijk heeft gemaakt ofzo. Heb het ook maar op de achtergrond aan staan
Dacht even dat Gert de mod was, maar die schijnt toch iets jonger te zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:07 schreef hondjes het volgende:
[..]
![]()
was het nog een bekende, een kloontje?
Nee, dat was ik.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dacht even dat Gert de mod was, maar die schijnt toch iets jonger te zijn
Ik voorzie een hele spannende uitzending...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:16 schreef noekje het volgende:
Ze kon dus niet meer op de site en toen heeft ze de computerdeskundige erbij gehaald en Het Net gebeld.
Het voelde als een amputatie, als levenslang.
![]()
Via die zag ik deze:quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:06 schreef noekje het volgende:
Ik goa furt. Onder de grond! 't liefst vanoavond nog!
Dit is gewoon triest...quote:
Oh ja, die. Daar waar haar vriend ook komt.quote:
En nu kun je niet naar Juudje toequote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:04 schreef Dementor het volgende:
http://www.nu.nl/news/179(...)ntrum_Rotterdam.html
Mijn trein rijd niet.
Maar ga je nu op de fiets?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Inkoppertjes en treinen gaan niet echt goed samen.
Thanks. Ben wel gewoon aan het werk en stap zo maar eens over op thee, want koffie smaakt voor geen meter. Heb sowieso al een paar dagen de smaak van een dooie dodo in mijn mond. En we weten allemaal wel hoe lang die dodo's al dood zijn ...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:01 schreef Manu82 het volgende:
Toch nog iets positiefs![]()
Beterschap trouwens
Heb ik al gedaan en de boodschappen zijn weer binnenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het is prutweer, ik zou niemand aanraden de fiets te nemen.
Je hoeft geen drain ofzo? Of antibiotica?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks. Ben wel gewoon aan het werk en stap zo maar eens over op thee, want koffie smaakt voor geen meter. Heb sowieso al een paar dagen de smaak van een dooie dodo in mijn mond. En we weten allemaal wel hoe lang die dodo's al dood zijn ...
Oeh verdacht... 2 van de 3 zijn doot!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:59 schreef noekje het volgende:
Kusje op Cc's oortje.![]()
Ik ben ook eens naar Marco geweest, André Hazes en Arne Jansen. Eigenlijk wil ik er niet meer over praten.
Met Jan Rietman! Los Vast was wel leuk. Ik ooit nog samengewerkt met Lisa Boray. Lief mens was dat.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:00 schreef Copycat het volgende:
Ik ben nooit naar Marco geweest en dat zit ook niet in de planning.
Wel ben ik ooit eens naar opnames van LosVast geweest. Genoeg om me voor te schamen.
Van mij zat ook niet in de planning, hij was 'the Mystery Guest'quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:00 schreef Copycat het volgende:
Ik ben nooit naar Marco geweest en dat zit ook niet in de planning.
Wel ben ik ooit eens naar opnames van LosVast geweest. Genoeg om me voor te schamen.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je hoeft geen drain ofzo? Of antibiotica?
Moeten we al kaarten sturen of denk je dat je er met een weekje wel bovenop bent?
Ik heb ook ooit Koos Alberts gezien en toen deed hij het nog.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oeh verdacht... 2 van de 3 zijn doot!
Ai.. ben benieuwd wat het lot voor Marco in petto heeftquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit Koos Alberts gezien en toen deed hij het nog.![]()
Arme Marco..
Nog niet. Maar wat niet is, kan nog komen en dan doe ik wel verslag vanuit mijn ziekenhuisbed.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:59 schreef CarOnline het volgende:
Je hoeft geen drain ofzo? Of antibiotica?
Moeten we al kaarten sturen of denk je dat je er met een weekje wel bovenop bent?
Vlak daarna ging het uit met Denise. Ik was helemaal kapOt! KapOt was ik.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ai.. ben benieuwd wat het lot voor Marco in petto heeft
Heel handig, WiFi via t infuusquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog niet. Maar wat niet is, kan nog komen en dan doe ik wel verslag vanuit mijn ziekenhuisbed.
Met foto's. Want ook ik ben vroeger fotomodel geweest. Ja écht! Ik heb thuis nog een Elle liggen waarin ik heel bevallig twee bladzijdes vul.
Okay, okay, ik was een accessoire in een woonreportage waarvoor een kennis de styling deed. Maar toch. Ik lag wel heel sereen in het wit gekleed op een tweetal kleedjes.
Ik deed mee aan zo'n talentendinges, don't ask en toen liep ik de verkeerde kleedkamer in en daar zat hij bevallig op een stoeltje in zijn onderbroek. Ik schrok en rende weg. Hij had toen nog achter me aan kunnen rennen om me gerust te stellen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:05 schreef Copycat het volgende:
Koos in z'n onderbroek?
Zag het er geil uit?
Haha en ik wil wédden dat je dat al jaaaren vergeten wasquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:04 schreef noekje het volgende:
Sterker nog. Ik heb hem gezien in zijn onderbroek. Die was gestreept en hij zei,' Hoi meissie!!'![]()
Omfg..
Ja!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha en ik wil wédden dat je dat al jaaaren vergeten was![]()
Maar ineens.. popt het op
Hey weet je wat, we gaan lekker níet meetenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Vlak daarna ging het uit met Denise. Ik was helemaal kapOt! KapOt was ik.
Hij heeft zijn leed dus al gehad.
Lijkt het je niets om ook eens naar een concert van Frans Bauer te gaan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit Koos Alberts gezien en toen deed hij het nog.![]()
Arme Marco..
Oké..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hey weet je wat, we gaan lekker níet meeten![]()
![]()
Misschien dat er straks nog iets naar boven komt waaruit blijkt dat ik wel ben geweest en plots had die knobbels.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lijkt het je niets om ook eens naar een concert van Frans Bauer te gaan?
![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:15 schreef noekje het volgende:
Ik heb toch het meest genoten van het concert van Tupac en John Lennon.
En mijn dagelijkse portie Boulevard dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voetballen is al vroeg vanavond.
Noorwegen - Nederland 18:35 uur RTL4
Ik ga aankomende zaterdag, Borsato is wel het enige concert dat ik bezoek. Voor de rest is t kleine popzaaltjes en het rode pluche...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:24 schreef petraa het volgende:
Zoo maandag naar Marco geweest in Gelredome en we dachten laten we weer eens veldkaarten nemen pffffffffffffffffff nooit meer. Ik vond het altijd geweldig op veld te staan, maar wat een irritante lui staan er als je vooraan sta ze blijven duwen enzo. Aangezien we een zwangere bij ons hadden en me dochter van 14 zijn we toen maar naar achteren gelopen! Maar goed, hierdoor besef ik weldat ik ouder word. Paar jaar geleden zou ik me echt niet hebben laten wegjagen door geduw en getrek, maar nu wel.
Uiteindelijk voel ik me nu pas weer een beetje fit en moet ik zo naar de tandarts die me verschrikkelijk veel au ga doen!![]()
Maar goed dit is geneuzel, hoe is het hier?
Dus dat, wat moet ik nu kijken onder het eten..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
En mijn dagelijkse portie Boulevard dan?
Dat ze dat voetballen lekker op een van die vele andere RTLen uitzenden.
Die is om 22:25 en 23:25 uur.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je wel TV in het ziekenhuis dan??quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe het want dan doe ik het ook.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit boos te kijken naar de emmer sop die ik net heb gepakt.![]()
Goedemiddag Fok!
En? Helpt het???quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:58 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemiddag Fok!
Haai Lies,quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:58 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemiddag Fok!
Dat zal toch wel? Ik hoop ook in de ambulance. Want ik verwacht nu zo'n beetje elk moment met gillende sirenes te worden opgehaald.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:00 schreef Leandra het volgende:
Heb je wel TV in het ziekenhuis dan??
Mag ik Marco niet inruilen voor Pharrel W.? Of voor Johnny D.? Ik vind Marco zo zijig.quote:Misschien lig je wel naast Marco, wordt het toch nog gezellig, kunnen jullie samen FOK!ken en........ een nieuwe SC-ziekenhuissoap (compleet met g(l)ory details svp) beginnen
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
En? Helpt het???
Als boos kijken het enige is wat nodig is dan pak ik ook ff een emmer sop
Hier deden de acceptgiro's dat.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
het kan verbeelding zijn, maar volgens mij hoorde ik hem net: nananananaaa zeggen.
LOL... Het dochtertje van een vriendin van me kan dat ook zo mooi zeggen... ze is net 2quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
het kan verbeelding zijn, maar volgens mij hoorde ik hem net: nananananaaa zeggen.
Goed! Zaterdag begint de voorverkoop van AC'/DC. Ouwe manne met gitare en een schooltasje op de rug. En binnen een half uur uitverkocht, let maar op.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:24 schreef petraa het volgende:
Zoo maandag naar Marco geweest in Gelredome en we dachten laten we weer eens veldkaarten nemen pffffffffffffffffff nooit meer. Ik vond het altijd geweldig op veld te staan, maar wat een irritante lui staan er als je vooraan sta ze blijven duwen enzo. Aangezien we een zwangere bij ons hadden en me dochter van 14 zijn we toen maar naar achteren gelopen! Maar goed, hierdoor besef ik weldat ik ouder word. Paar jaar geleden zou ik me echt niet hebben laten wegjagen door geduw en getrek, maar nu wel.
Uiteindelijk voel ik me nu pas weer een beetje fit en moet ik zo naar de tandarts die me verschrikkelijk veel au ga doen!![]()
Maar goed dit is geneuzel, hoe is het hier?
Oeh, hier viel de schade mee... ik heb me er net ook maar ff op gestort, maar na het betalen van de rekeningen was het saldo nog steeds blauw ipv oranje/roodquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Hier deden de acceptgiro's dat.
Maar ik heb me vermand, heb ze uitgescholden, Rabobank opgestart, alles betaald, acceptgiro's verbrand en nu voel ik me stoer, een grote meid maar arm.
Ik ga even huilen en dan probeer ik die te dure Angel ergens te verkopen. Vieze troep!
En? Heb je internet en TV in het ziekenhuis??quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:07 schreef Copycat het volgende:
[quote]Dat zal toch wel? Ik hoop ook in de ambulance. Want ik verwacht nu zo'n beetje elk moment met gillende sirenes te worden opgehaald.
Uiteraard, maar gezien de historie van Noekje leek het me waarschijnlijker dat je naast Marco zou komen te liggenquote:Mag ik Marco niet inruilen voor Pharrel W.? Of voor Johnny D.? Ik vind Marco zo zijig.
Tuurlijk mag ik dat, want het is mijn eigen doktersromannetje.
Gokje, Lekker Dingquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:09 schreef beequeen het volgende:
Ik ben blij dat Vic dit soort dingen voor zijn rekening neemt.![]()
Leandra, wat is een LD?![]()
Tijd voor de boodschappen, laterzzz.
Ja nog wel blauw maar dat komt omdat we gewoon niet in het rood kunnen staan. Het voelt ook wel goed hoor en stoer. Ik zag er gewoon tegenop. Het was veel. Eigen schuld. Ik moet nog wel kaas kunnen kopen zaterdag natuurlijk. Veel plezier bij de Super!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, hier viel de schade mee... ik heb me er net ook maar ff op gestort, maar na het betalen van de rekeningen was het saldo nog steeds blauw ipv oranje/rood![]()
Ik ben er zo vrolijk van dat ik bijna zou gaan winkelen.... nah, ik hou het wel bij gewoon boodschappen doen
Kan me voorstellen dat het soms lastig is als je niet in het rood kunt, aan de andere kant is dat ook wel weer prettigquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja nog wel blauw maar dat komt omdat we gewoon niet in het rood kunnen staan. Het voelt ook wel goed hoor en stoer. Ik zag er gewoon tegenop. Het was veel. Eigen schuld. Ik moet nog wel kaas kunnen kopen zaterdag natuurlijk. Veel plezier bij de Super!
Plaats toch nog maar even gauw een foto.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:22 schreef Copycat het volgende:
Ik voel me alweer wat beter dan vanochtend, dus ik heb de ambulance maar afgebeld. Maar ik verwacht jullie vanavond wel wat te kunnen schrijven vanuit het ziekenhuis. Of het mortuarium.
En dan eentje zonder mij graag. En al helemáál geen foto van verderop in die sessie.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Plaats toch nog maar even gauw een foto.
Je kan me wat!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:24 schreef noekje het volgende:
Plaats toch nog maar even gauw een foto.
Ik wil nog graag over straat kunnen zonder om de haverklap Hey, ben de gij nie Cc van FOK!? te moeten horen.quote:
Lieverd. Die liggen in mijn nachtkastje. Naast die afdruk van jouw penis. Je weet toch dat ik alleen zo aan mijn gerief kan komen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:31 schreef Gert het volgende:
En dan eentje zonder mij graag. En al helemáál geen foto van verderop in die sessie.
Zei hij glimlachend.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:29 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb straks ook een afspraak bij de T-arts, al een tijdje niet meer geweest dus ik vrees dat er wel wat aan de hand is met mijn gebit
Speciaal uitgebouwd voor deze gelegenheid.quote:
Hey, bende gij niet een dieë van Fok?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Speciaal uitgebouwd voor deze gelegenheid.
Zie je, daar begint het gelazer al.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:06 schreef dieenebart het volgende:
Hey, bende gij niet een dieë van Fok?![]()
Met moderne antibiotica mag dat toch? Dacht ikquote:Middag![]()
BVen gister weer half dronken geweest, maar dat kwam omdat me na drie vaasjes pas te binnen schoot dat ik al twee dagen aan de antibiotica zat. Normaal doe ik dat natuurlijk noooooit. maar ben niet op m'n bek gegaan![]()
Ze schijnt momenteel verkozen te worden tot de president van de US of A.quote:Hoe is het Mathara, weet iemand of ze al uit de psychiatrische inrichting het ziekenhuis is ontslagen?
Na drie vaasjes ben je nog niet half dronken natuurlijk. Dus je bedacht je na drie glazen bier dat je niet mocht drinken vanwege de antibiotica, en hebt er daarna nóg een stuk of 8 achterover getikt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hey, bende gij niet een dieë van Fok?![]()
Middag![]()
BVen gister weer half dronken geweest, maar dat kwam omdat me na drie vaasjes pas te binnen schoot dat ik al twee dagen aan de antibiotica zat. Normaal doe ik dat natuurlijk noooooit. maar ben niet op m'n bek gegaan![]()
quote:Zow wat een leuke opening, ik heb er trouwens ook 1! Ik kruip vandaag als een slak in m'n huisje, maar zal wel onder m'n kloons (1 ervan of misschien meer) wat posten, attention whore dat ik ben, ik bel wel "dieene" die weet van wanten! Maar groet aan Claire!
Gepubliceerd door: "Madame" Hoofddorp | op: 2008-10-15 | om: 15:18
Ja, nou, ehm... Dat was du moment niet helemaal duidelijk meer. Uiteindelijk waren het er meer dan drie, maar minder dan acht. Eventueel twaalf, maar alleen als het tegelijk springvloed en donderdag was.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Na drie vaasjes ben je nog niet half dronken natuurlijk. Dus je bedacht je na drie glazen bier dat je niet mocht drinken vanwege de antibiotica, en hebt er daarna nóg een stuk of 8 achterover getikt.
Je nam toch maar een beetje in je nek, je kan om het dopje heen even soppenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:32 schreef noekje het volgende:
Ik ga even huilen en dan probeer ik die te dure Angel ergens te verkopen. Vieze troep!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
Bart, vraag het even aan een andere gestoorde, die post op
http://www.rocketmiljonairs.nl/.
[..]
Ondertussen geniet hij hier gewoon van hè? Hij mag hier immers niet meer posten maar die achterlijke krijgt alsnog zijn aandacht die hij bij de psych maar niet krijgt omdat die zijn pillen niet wil slikken.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
Vraag het even aan een andere gestoorde Bart, die post op
http://www.rocketmiljonairs.nl/.
[..]
Ja maar ik heb hem gebruikt en het plastic is er af. Dan kan ik hem toch niet terugbrengen. Dat is asociaal.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je nam toch maar een beetje in je nek, je kan om het dopje heen even soppen
en terug brengen , met de reden dat je een ander luchtje meer zit zitten b.v Wish
of voor de buurvrouw Miracle, Jadore.....
Wie is 'hij'?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Ondertussen geniet hij hier gewoon van hè? Hij mag hier immers niet meer posten maar die achterlijke krijgt alsnog zijn aandacht die hij bij de psych maar niet krijgt omdat die zijn pillen niet wil slikken.
Wat mij betreft wordt hem hier ook geen seconde aandacht meer gegeven zodat hij eens hulp kan gaan zoeken.
Eens. Sowieso is neoclassicisme een lelijke kunstvorm. Jatwerk.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:17 schreef noekje het volgende:
Wat mij betreft wordt hem hier ook geen seconde aandacht meer gegeven zodat hij eens hulp kan gaan zoeken.
Is ook. Maar ik baal zo van die achterlijke berichten, maar zal ze hier iig niet meer quoten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:17 schreef noekje het volgende:
Ondertussen geniet hij hier gewoon van hè? Hij mag hier immers niet meer posten maar die achterlijke krijgt alsnog zijn aandacht die hij bij de psych maar niet krijgt omdat die zijn pillen niet wil slikken.
Neo, één of andere sick fuck wiens brein ook nog gevoed wordt.quote:
Ah, duidelijk. Jammer dat Fok! dat met mensen kan doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Neo, één of andere sick fuck wiens brein ook nog gevoed wordt.
Dat was het wel. Same old, same old.
Iig gebruikt hij ieders naam van hier om zijn gewauwel te ventileren. Krijgt die zijn broodnodige aandacht.
Bongetje blijft altijd positief hequote:
Ik was 2 jaar(!!) niet geweest, vooral omdat ik geen last had dus nu verwachtte ik wel wat problemen, achteraf viel het erg mee, 2 gaatjes die gerepareerd moeten wordenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:42 schreef beequeen het volgende:
Oh jee Bongetje, sterkte.Als je net zo'n fijne tandarts hebt als ik, vindt hij altijd wel wat. En als hij niks kan vinden maakt hij foto's en ziet dan toch iets onder een vulling ofzo en ben ik alsnog de klos.
De hufter.
Ik kreeg ook al op m'n kop! Heb de tandarts wel duidelijk gemaakt dat het niet aan ons ligt. Sinds iedereen zich scheel betaalt voor ieder tandartsbezoekje komen mensen gewoon niet meer zo graag. Maar ja, toen lachte hij zijn gouden tanden bloot en begreep ik dat de economische malaise lang niet iedereen treft...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bongetje blijft altijd positief he![]()
[..]
Ik was 2 jaar(!!) niet geweest, vooral omdat ik geen last had dus nu verwachtte ik wel wat problemen, achteraf viel het erg mee, 2 gaatjes die gerepareerd moeten worden
Hij sprak me verder wel vermanend toe dat ik te lang niet geweest was maar volgens mij zeggen de meeste tandartsen dat wel
Ik heb wel een paar weken geleden een herinneringsbrief gehad dat ik weer eens een afspraak moet maken, voor de rest was het geen probleem voor zover ik weet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:45 schreef Copycat het volgende:
Maar ben je dan nog wel ge-hoetheetdatookweer bij de tandarts?
Je moet toch minstens een keer per jaar je gebit laten controleren?
Idd, het kost veel en betaal al genoeg premie aan de verzekering dus mijn motivatie om te gaan was niet zo groot geweest de afgelopen 2 jaar, maargoed begon toch wat last te krijgen dus heb het er vandaag maar weer op gewaagd, idd nam ie een foto + binnenkort 2 gaatjes vullen = KASSAquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik kreeg ook al op m'n kop! Heb de tandarts wel duidelijk gemaakt dat het niet aan ons ligt. Sinds iedereen zich scheel betaalt voor ieder tandartsbezoekje komen mensen gewoon niet meer zo graag. Maar ja, toen lachte hij zijn gouden tanden bloot en begreep ik dat de economische malaise lang niet iedereen treft...
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Je nam toch maar een beetje in je nek, je kan om het dopje heen even soppen
en terug brengen , met de reden dat je een ander luchtje meer zit zitten b.v Wish
of voor de buurvrouw Miracle, Jadore.....
Oh, ik dacht dat de termijn alleen naar een jaar was gegaan. Niet dus. Nou ja, ik moet toch drie keer per jaar naar de tandarts voor mijn parodontitis. En krijg maar een keer per jaar vergoed. Maar ik blijf stug de facturen indienenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Dat is niet meer, dat saneren, elk half jaar komen, kwam je niet en verliep het,
dan kon je eerst alles betalen en was je weer gesaneerd.
Tandarts zat toen nog in de verzekering, ik betaal nu bij de Ohra per maand 16,90
voor een tandartsverzekering ben voor 750 verzekerd.
Ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Maak jij notities?
![]()
oh, en goeiemiddag
De tandarts krijgt die 2 of 1 keer niet meer van de zorgverzekering, 1 keer doen ze vrijwillig,quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:54 schreef Copycat het volgende:
Oh, ik dacht dat de termijn alleen naar een jaar was gegaan. Niet dus. Nou ja, ik moet toch drie keer per jaar naar de tandarts voor mijn parodontitis. En krijg maar een keer per jaar vergoed. Maar ik blijf stug de facturen indienen.
Hè vjieuw! Maar toch wel minimaal een opname op de ic hoop ik-O-quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
De tandarts krijgt die 2 of 1 keer niet meer van de zorgverzekering, 1 keer doen ze vrijwillig,
maar vinden altijd wel wat.......ik heb 1 keer 3 dagen pijn gehad, was een wortelpunt,
behandeling door de kaakchirurg in het ziekenhuis, een drain was niet nodig.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:44 schreef Juud79 het volgende:
Hebben jullie ook allemaal de kachel aan? Ik vind het weer om lekker een avond op de bank te kruipen, met warme thee/koffie/chocolademelk en iets van speculaas... Het lijkt erop dat de herfst nu echt begonnen is
De eerste keer van het jaar de open haard aan hier. Speculaas en pepernotenkruidnoten zijn een no go hier.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:44 schreef Juud79 het volgende:
Hebben jullie ook allemaal de kachel aan? Ik vind het weer om lekker een avond op de bank te kruipen, met warme thee/koffie/chocolademelk en iets van speculaas... Het lijkt erop dat de herfst nu echt begonnen is
Hebbie een tikkâh?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
dat ik al twee dagen aan de antibiotica zat.
Gelukkigquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:11 schreef hondjes het volgende:
even vervolg op huis.spanje
gisteravond zei makelaar, bod was doorgegeven, de belg was 14 dagen op vakantie en op 1 november zou die een beslissing nemen.
daar ik het een raar verhaal vond, dat bod doorgestuurd naar belg ., gisteravond
wat denk je, vanmorgen mail, de belg, het huis was al verkocht op 8 okt.
wat klopt hier niet,
man ik en ik hebben alles al door gedacht, wat er mis is, in het verhaal.
wel, dus dit huis wordt het niet, ben nu zoeken naar een ander, want mijn man is er sip van.
gelukkig straks voetbal.
nee,quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gelukkig
Blij dat je tenminste niet in 'Opgelicht' komt
Zoiets dacht ik ook! Al die avonturiers die NIET uit Spanje komen en zich dan plots makelaar noemen!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gelukkig
Blij dat je tenminste niet in 'Opgelicht' komt
zei mijn dochter ook al, blijf die nederlanders daar uit de buurt, want ze sporen niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook! Al die avonturiers die NIET uit Spanje komen en zich dan plots makalaar noemen!!
Het moet niet moeilijk zijn in de buurt van Reus (want daar wil je heen) een huis te vinden. De prijzen zakken nog harder dan de beurzen.
Als je dan tóch gaat, zou ik in Andalusië gaan zitten. Dan loop je in maart al in je t-shirt en in oktober nóg.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook! Al die avonturiers die NIET uit Spanje komen en zich dan plots makelaar noemen!!
Het moet niet moeilijk zijn in de buurt van Reus (want daar wil je heen) een huis te vinden. De prijzen zakken nog harder dan de beurzen.
wel eens gezien ja,quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:29 schreef Manu82 het volgende:
Kijk je eigenlijk ooit naar 'ik vertrek; ?
Dat zijn wél mensen met léf altijd. Maar soms... zag een keer een aflevering van een dergelijk programma waarin een Engels stel een restaurant ging beginnen in Italië. Ze spraken beiden geen woord Italiaans en hadden beiden nog nooit in de horeca gewerkt. En het waren óók geen gedreven thuis-kokkerellerts.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:29 schreef Manu82 het volgende:
Kijk je eigenlijk ooit naar 'ik vertrek; ?
een paar jaar geleden , zag je nergens de Belgenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:36 schreef Manu82 het volgende:
Was een uitzending over mensen die ook naar Spanje wilden gaan (en inmiddels weer terug zijn) en ook in zee gingen met een Belgisch stel...
Aflevering 1 en 2 van ' Ik Vertrek',quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:40 schreef hondjes het volgende:
een paar jaar geleden , zag je nergens de Belgen
maar nu kom je ze ineens overal tegen.
Maar even vertalen bij de aankoop van een huis is toch niet te veel gevraagd??quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:38 schreef hondjes het volgende:
en de taal moet je ook leren, dochter zei al, ga maar naar school, want ik ga niet steeds vertalen voor je.
en, zo is het ook,
op een bepaalde manier wordt het ook wel weer aandoenlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Manu, die van die Nederlanders die dat café van die Belgen kochten heb ik ook gezien. O n g e l o f e l ij k!!!
Soms, als ik zulke dingen zie, denk ik ook weleens in "zaken" te gaan. Maar daar ben ik toch te eerlijk voor.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
op een bepaalde manier wordt het ook wel weer aandoenlijk
Veel plezier, ik ga naar Wie is de Chef en daarna CBML. Ik ben niet meer te redden.quote:
Het is ook best wel leuk. Geef toe. Zoals die filmpjes van vanmiddag. Ook jouw hart maakt dan een klein vreugdesprongetje.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Veel plezier, ik ga naar Wie is de Chef en daarna CBML. Ik ben niet meer te redden.
Ja maar ja maar, als je voor de rest VOL zit, wat dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:19 schreef noekje het volgende:
Het is ook best wel leuk. Geef toe. Zoals die filmpjes van vanmiddag. Ook jouw hart maakt dan een klein vreugdesprongetje.![]()
Probeer Fan's witten bonen zoep es..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, als je voor de rest VOL zit, wat dan?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Probeer Fan's witten bonen zoep es..
[ afbeelding ]
Zo licht as een veertje
Ik ook was uhhmmm 15 jaar niet geweest. En verleden jaar bij een narcose tandarst geweest. Verstandskies getrokken, kroon en nog wat klein werk (schade viel gelukkig nog wel mee) Maar niet aan te raden !!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:45 schreef petraa het volgende:
Ik vind tandartsen niet meer leuk, eigenlijk endontologen niet! Maar goed na 2 maanden kiespijn moet het nu over een dag of 5 over zijn. Nu ga ik door de grond van de pijn! en me portomonnee ook, moest ff 487 euro neerleggen om van me kiespijn af te komen. 3 wortelkanaalbehandelingen gehad, maar aangezien me wortelkanalen dicht waren gegroeid ofzo moesten ze opengeboord worden. Op dat moment nergens last van maar nu IK HAAT TANDARTSEN EN KIESPIJN>
Sorry de winderig richting staat verkeerdquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:29 schreef beequeen het volgende:
Muis, je hebt de zoep overleefd. Zien we dan vanavond toch een UFO in de vorm van een muis?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry de winderig richting staat verkeerd
en héél gezond ookquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:34 schreef Soury het volgende:
Pan is op Fan ... Twas de moeite niet om in te vriezen. Twee dagen van gegeten echt lekker[ afbeelding ]
Ben 1 keer in Griekenland geweest voor een dag of vijf (werk) en vond de geitenkaas en de olijven heerlijk maar vond de taal onbegrijpelijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en héél gezond ook![]()
Grieks eten is sowieso (of zowiezo) héél gezond, alles met olijolie geen vette boter![]()
ik lust alleen geen geitenkaas en olijven![]()
dat vindt ik écht smerig........
en ik heb een rare griek die houdt van spruitjes en zuurkoolen dat lust ik dan weer niet
Olijvenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en héél gezond ook![]()
Grieks eten is sowieso (of zowiezo) héél gezond, alles met olijolie geen vette boter![]()
en ik heb een rare griek die houdt van spruitjes en zuurkoolen dat lust ik dan weer niet
Ik lust alles ... Olijven, daar eet ik zo een bak van op. Kaas eet ik in alle varianten en vanuit alle landenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en héél gezond ook![]()
Jah...... dat JA en NEE gedoe is wel gevaarlijk als je het niet doorhebt.....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben 1 keer in Griekenland geweest voor een dag of vijf (werk) en vond de geitenkaas en de olijven heerlijk maar vond de taal onbegrijpelijkDat begon al met nee als ze ja bedoelen.
Ja, zoietsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Jah...... dat JA en NEE gedoe is wel gevaarlijk als je het niet doorhebt.....![]()
Vraag je aan een meisje, wil je mee uit eten, zegt ze NE......
en dan denk jijoh nou dan niet.....
zoiets
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:49 schreef Copycat het volgende:
Die puntjes zijn de TT, dus klikbaar.
Ga eens met barbies spelen!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:49 schreef Copycat het volgende:
Die puntjes zijn de TT, dus klikbaar.
quote:
Cc bedoelt dat je op de puntjes kan klikkenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik snap het nog steeds niet.....
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cc bedoelt dat je op de puntjes kan klikken
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:54 schreef noekje het volgende:
Ik vind het alweer zielig maar ik krijg wel zin om: NEE, natuurlijk is dat niet normaal!! Ga met een arts praten, sicko!!'
Maar nee, dat is zielig.
Frans is meer in jouw straatje, denk ik zoquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Jeetje.
Ben ooit op Kreta geweest. Maar ja weinig Grieks en zo ja was het Engels
Nep is niet zieligquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:54 schreef noekje het volgende:
Ik vind het alweer zielig maar ik krijg wel zin om: NEE, natuurlijk is dat niet normaal!! Ga met een arts praten, sicko!!'
Maar nee, dat is zielig.
Mwoah. Er komen ergere voorbij. Bupa IQM bijvoorbeeld, die een kaassoufflé uit het frituurvet adviseertquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:54 schreef noekje het volgende:
Maar nee, dat is zielig.
Wiequote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Frans is meer in jouw straatje, denk ik zo
Whehehehehequote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Frans is meer in jouw straatje, denk ik zo
ik ben ze ook kwijtquote:
nou ja zegquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou ja zeg![]()
hoe is het?wat een kutwedstrijd, heb je ook zo genoten?
die verslaggever van rtl bij een schot (van carew, de excuusneger van noorwegen, zeg maar..) recht in de handen van van der sar: "en daarom zijn wuh blij met van der sar". haha
goedenavond ook nog zelfs, zeg maar, enzoow
Ik stuur je die van mij wel morgen tussen 16:00 en 18:00quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soury, ze zijn mijn spaarlamp vergeten
Dit soort "geintjes" bevallen mij nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou ja zeg![]()
hoe is het?wat een kutwedstrijd, heb je ook zo genoten?
die verslaggever van rtl bij een schot (van carew, de excuusneger van noorwegen, zeg maar..) recht in de handen van van der sar: "en daarom zijn wuh blij met van der sar". haha
goedenavond ook nog zelfs, zeg maar, enzoow
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik moet jullie iets bekennen.........![]()
Ik heb me al die tijd voorgedaan als een stoere jongen maar ik heb een probleem.....
bedplassen........
weet iemand raad?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gezellig liedje Manu![]()
Ik krijg bijna zin om te swingen.......
Bitchquote:
Ik zag het voor me!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:29 schreef beequeen het volgende:
Muis, je hebt de zoep overleefd. Zien we dan vanavond toch een UFO in de vorm van een muis?
Dan is het nog lichtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik stuur je die van mij wel morgen tussen 16:00 en 18:00
Whahahahahahahahahaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag het voor me!
[ afbeelding ]
Goedenavond Fok!
Je blijft van de inhoud van iemands post afquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
da's wel een leuk spelletje eigenlijk, zo kan je iedereen van alles laten zeggen......
enzo........
It's a bird! It's an aeroplane! It's an Unidentified Flying Mouse!!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zag het voor me!
[ afbeelding ]
Goedenavond Fok!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
echt niet!![]()
voor m'n bijvrouwtjeen ook ein bitchen voor jou, muts:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je blijft van de inhoud van iemands post afhooguit dat je een stuk tekst benadrukt.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
It's a bird! It's an aeroplane! It's an Unidentified Flying Mouse!!!
Ik duik mijn bed in met de bio over Truman Capote.
je zou dat van dat nadruppelen voor je houden. zwak van je hoor, nsb-wijfquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag het voor me!
[ afbeelding ]
Goedenavond Fok!
ik blijf hooguit van de inhoud van je endeldarmpje af. verder oprotten, ruudjequote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je blijft van de inhoud van iemands post afhooguit dat je een stuk tekst benadrukt.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je zou dat van dat nadruppelen voor je houden. zwak van je hoor, nsb-wijfik zal je nog is wat pm-en in vertrouwen..
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rot zelf op!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik blijf hooguit van de inhoud van je endeldarmpje af. verder oprotten, ruudje
trustuh ccquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
valt wel mee, ruudje neemt me te serieus of fokt mequote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou de sfeer is ronduit gezellig hier!
Ik ben niet zo WJquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
valt wel mee, ruudje neemt me te serieus of fokt me
ik heb een vriendinnetje dat pms-t, dus indirect heb je -weer- gelijk. excuses, ruudquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wie begint er te kwekken met "oprotten"![]()
Stoor jullie vooral niet aan mij! *popcorn pakt* gaan jullie later nog vechten enzo? Bloed?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
valt wel mee, ruudje neemt me te serieus of fokt me
weet ik ook wel (diep in m'n endeldarm), ruudjequote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo WJIk geniet hier dagelijks
![]()
exuses aanvaard.....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb een vriendinnetje dat pms-t, dus indirect heb je -weer- gelijk. excuses, ruud
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
weet ik ook wel (diep in m'n endeldarm), ruudje
jezus, begin je nou ook al met die overgewaardeerde breedbekkikkerlul (in navolging van beequeen meen ik, op gayradio nadat ze me afserveerdequote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
GEEN RUZIE VANDAAG GODVERDOMME !!![]()
effe een gezellig muziekje dan maar![]()
hij heb zo'n lekker koppiequote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jezus, begin je nou ook al met die overgewaardeerde breedbekkikkerlul (in navolging van beequeen meen ik, op gayradio nadat ze me afserveerde).
"had" bedoel je.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hij heb zo'n lekker koppie
Hi WJ!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi noekie. is het weer zo ver
arme meneer noekie...of eh??
je weet het niet noekquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Hi WJ!![]()
Ja, sneu man. Maar ja, had die maar gay moeten worden.
Joh !! Ik internet vanuit space nu.. best cool. Had mijn laptop meegenomen voor de zekerheid. verbinding is rete snelquote:
lijkt wel een 'promotieflimpie' van lekker simpel.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:Griekse adam en EVa
mét boze schoonmoeders
![]()
Webcam vergeten mee te nemen zeker?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh !! Ik internet vanuit space nu.. best cool. Had mijn laptop meegenomen voor de zekerheid. verbinding is rete snel
Nee wel de driversquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Webcam vergeten mee te nemen zeker?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh !! Ik internet vanuit space nu.. best cool. Had mijn laptop meegenomen voor de zekerheid. verbinding is rete snel
Oh en ik kijk op jullie allemaal neer![]()
hoi muisquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh en ik kijk op jullie allemaal neer![]()
Goed man.. Nog ff en ik loop echt de marathon..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi muis, long time no dinges.. hoe is het met je revalidatie?
Ja, nu heb ik zin in chocolade!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je weet het niet noek, misschien ligt ie na z'n werk wel languit in de plaatselijke chocoladefabriek alvorens met het gezin de maaltijd te nuttigen
Pure getver.. Das een positief ding van Sinterklaas..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik zin in chocolade!
Pure!
Omg!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Knolraap en lof, schorseneren en prei
![]()
![]()
ik ben melig nou.......
dat had ik net nodig. dankquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
exuses aanvaard.....![]()
nu heb ik nog een liedje voor WJ..... weet je nog die dag op de dam![]()
sjalalalie sjalala........
Wat ik ook zo lekker vind, Jamaicaanse rumbonen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Pure getver.. Das een positief ding van Sinterklaas..
Droste chocolade letters.. (melk)Maakt niet uit welke
Ik wel!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat het is
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat ik ook zo lekker vind, Jamaicaanse rumbonen.
Van de zomer at ik zo'n bakje leeg om 10.00 's ochtends en toen lag ik om 11.00 uur in bed, lallend.![]()
Ik ben zo'n miet.
nouuuu kersenbonbonnetjesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Chocola![]()
Alcohol![]()
Chocola met alcohol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |