Haha, heerlijk!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:00 schreef Manu82 het volgende:
Maar dit keer ging het wel over een 'leuke' ruzie
Iemand was geband op een bridge site
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:00 schreef beequeen het volgende:
Wis is kleine geile Frank dan?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:00 schreef beequeen het volgende:
Morning.
Mr. Frank Visser.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:00 schreef beequeen het volgende:
Morning.
en toen...vertelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:00 schreef Manu82 het volgende:
Maar dit keer ging het wel over een 'leuke' ruzie
Iemand was geband op een bridge site
Zitten we daar volgende maand als kroongetuigen!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:03 schreef Manu82 het volgende:
Ohja, wat ik vergeet te vertellen, er werd hoer en slet tegen elkaar gechat en er werd gestalkt
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Zitten we daar volgende maand als kroongetuigen!
Nou ze mochten die vrouw uiteindelijk toch bannen omdat ze zich onmogelijk heeft gemaakt ofzo. Heb het ook maar op de achtergrond aan staanquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nou ze mochten die vrouw uiteindelijk toch bannen omdat ze zich onmogelijk heeft gemaakt ofzo. Heb het ook maar op de achtergrond aan staan
Dacht even dat Gert de mod was, maar die schijnt toch iets jonger te zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:07 schreef hondjes het volgende:
[..]
![]()
was het nog een bekende, een kloontje?
Nee, dat was ik.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dacht even dat Gert de mod was, maar die schijnt toch iets jonger te zijn
Ik voorzie een hele spannende uitzending...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:16 schreef noekje het volgende:
Ze kon dus niet meer op de site en toen heeft ze de computerdeskundige erbij gehaald en Het Net gebeld.
Het voelde als een amputatie, als levenslang.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |