op een bepaalde manier wordt het ook wel weer aandoenlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Manu, die van die Nederlanders die dat café van die Belgen kochten heb ik ook gezien. O n g e l o f e l ij k!!!
Soms, als ik zulke dingen zie, denk ik ook weleens in "zaken" te gaan. Maar daar ben ik toch te eerlijk voor.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
op een bepaalde manier wordt het ook wel weer aandoenlijk
Veel plezier, ik ga naar Wie is de Chef en daarna CBML. Ik ben niet meer te redden.quote:
Het is ook best wel leuk. Geef toe. Zoals die filmpjes van vanmiddag. Ook jouw hart maakt dan een klein vreugdesprongetje.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Veel plezier, ik ga naar Wie is de Chef en daarna CBML. Ik ben niet meer te redden.
Ja maar ja maar, als je voor de rest VOL zit, wat dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:19 schreef noekje het volgende:
Het is ook best wel leuk. Geef toe. Zoals die filmpjes van vanmiddag. Ook jouw hart maakt dan een klein vreugdesprongetje.![]()
Probeer Fan's witten bonen zoep es..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, als je voor de rest VOL zit, wat dan?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Probeer Fan's witten bonen zoep es..
[ afbeelding ]
Zo licht as een veertje
Ik ook was uhhmmm 15 jaar niet geweest. En verleden jaar bij een narcose tandarst geweest. Verstandskies getrokken, kroon en nog wat klein werk (schade viel gelukkig nog wel mee) Maar niet aan te raden !!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:45 schreef petraa het volgende:
Ik vind tandartsen niet meer leuk, eigenlijk endontologen niet! Maar goed na 2 maanden kiespijn moet het nu over een dag of 5 over zijn. Nu ga ik door de grond van de pijn! en me portomonnee ook, moest ff 487 euro neerleggen om van me kiespijn af te komen. 3 wortelkanaalbehandelingen gehad, maar aangezien me wortelkanalen dicht waren gegroeid ofzo moesten ze opengeboord worden. Op dat moment nergens last van maar nu IK HAAT TANDARTSEN EN KIESPIJN>
Sorry de winderig richting staat verkeerdquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:29 schreef beequeen het volgende:
Muis, je hebt de zoep overleefd. Zien we dan vanavond toch een UFO in de vorm van een muis?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry de winderig richting staat verkeerd
en héél gezond ookquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:34 schreef Soury het volgende:
Pan is op Fan ... Twas de moeite niet om in te vriezen. Twee dagen van gegeten echt lekker[ afbeelding ]
Ben 1 keer in Griekenland geweest voor een dag of vijf (werk) en vond de geitenkaas en de olijven heerlijk maar vond de taal onbegrijpelijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en héél gezond ook![]()
Grieks eten is sowieso (of zowiezo) héél gezond, alles met olijolie geen vette boter![]()
ik lust alleen geen geitenkaas en olijven![]()
dat vindt ik écht smerig........
en ik heb een rare griek die houdt van spruitjes en zuurkoolen dat lust ik dan weer niet
Olijvenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en héél gezond ook![]()
Grieks eten is sowieso (of zowiezo) héél gezond, alles met olijolie geen vette boter![]()
en ik heb een rare griek die houdt van spruitjes en zuurkoolen dat lust ik dan weer niet
Ik lust alles ... Olijven, daar eet ik zo een bak van op. Kaas eet ik in alle varianten en vanuit alle landenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en héél gezond ook![]()
Jah...... dat JA en NEE gedoe is wel gevaarlijk als je het niet doorhebt.....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben 1 keer in Griekenland geweest voor een dag of vijf (werk) en vond de geitenkaas en de olijven heerlijk maar vond de taal onbegrijpelijkDat begon al met nee als ze ja bedoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |