Ja was wel o.k. maar het was het eerste wat in me opkwamquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
maar het liedje was mooi...... toch ?
vond ik dan........
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja was wel o.k. maar het was het eerste wat in me opkwam
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja was wel o.k. maar het was het eerste wat in me opkwam
schilder ze! en ik bid dat er geen verf op is!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
And if anyone should ask me
The reason why Im wearing it
Its all for my true love
Whos far far away
oké ik ga nog één uurtje skilderen ofzo en dan naar mijn nest![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:24 schreef eerenson het volgende:
Ja dat was iken ja weer nachtdienst, moest 2 diensten overnemen vandaar
en dit is alweer de laatste
Goed excuus om Liesje weer lasig te vallen
Ik weet niet of ik met je mee wacht tot 0700, ik ben nogal onder de indruk van het nummer van fan,quote:Op woensdag 15 oktober 2008 01:29 schreef eerenson het volgende:
iets heftigs ?? haha zoals ?
zit hier een beetje series op internet te kijken, wachten tot 0700![]()
Wat wil je horen ?
Haha, heerlijk!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:00 schreef Manu82 het volgende:
Maar dit keer ging het wel over een 'leuke' ruzie
Iemand was geband op een bridge site
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:00 schreef beequeen het volgende:
Wis is kleine geile Frank dan?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:00 schreef beequeen het volgende:
Morning.
Mr. Frank Visser.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:00 schreef beequeen het volgende:
Morning.
en toen...vertelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:00 schreef Manu82 het volgende:
Maar dit keer ging het wel over een 'leuke' ruzie
Iemand was geband op een bridge site
Zitten we daar volgende maand als kroongetuigen!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:03 schreef Manu82 het volgende:
Ohja, wat ik vergeet te vertellen, er werd hoer en slet tegen elkaar gechat en er werd gestalkt
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Zitten we daar volgende maand als kroongetuigen!
Nou ze mochten die vrouw uiteindelijk toch bannen omdat ze zich onmogelijk heeft gemaakt ofzo. Heb het ook maar op de achtergrond aan staanquote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nou ze mochten die vrouw uiteindelijk toch bannen omdat ze zich onmogelijk heeft gemaakt ofzo. Heb het ook maar op de achtergrond aan staan
Dacht even dat Gert de mod was, maar die schijnt toch iets jonger te zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:07 schreef hondjes het volgende:
[..]
![]()
was het nog een bekende, een kloontje?
Nee, dat was ik.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dacht even dat Gert de mod was, maar die schijnt toch iets jonger te zijn
Ik voorzie een hele spannende uitzending...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:16 schreef noekje het volgende:
Ze kon dus niet meer op de site en toen heeft ze de computerdeskundige erbij gehaald en Het Net gebeld.
Het voelde als een amputatie, als levenslang.
![]()
Via die zag ik deze:quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:06 schreef noekje het volgende:
Ik goa furt. Onder de grond! 't liefst vanoavond nog!
Dit is gewoon triest...quote:
Oh ja, die. Daar waar haar vriend ook komt.quote:
En nu kun je niet naar Juudje toequote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:04 schreef Dementor het volgende:
http://www.nu.nl/news/179(...)ntrum_Rotterdam.html
Mijn trein rijd niet.
Maar ga je nu op de fiets?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Inkoppertjes en treinen gaan niet echt goed samen.
Thanks. Ben wel gewoon aan het werk en stap zo maar eens over op thee, want koffie smaakt voor geen meter. Heb sowieso al een paar dagen de smaak van een dooie dodo in mijn mond. En we weten allemaal wel hoe lang die dodo's al dood zijn ...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:01 schreef Manu82 het volgende:
Toch nog iets positiefs![]()
Beterschap trouwens
Heb ik al gedaan en de boodschappen zijn weer binnenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het is prutweer, ik zou niemand aanraden de fiets te nemen.
Je hoeft geen drain ofzo? Of antibiotica?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks. Ben wel gewoon aan het werk en stap zo maar eens over op thee, want koffie smaakt voor geen meter. Heb sowieso al een paar dagen de smaak van een dooie dodo in mijn mond. En we weten allemaal wel hoe lang die dodo's al dood zijn ...
Oeh verdacht... 2 van de 3 zijn doot!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:59 schreef noekje het volgende:
Kusje op Cc's oortje.![]()
Ik ben ook eens naar Marco geweest, André Hazes en Arne Jansen. Eigenlijk wil ik er niet meer over praten.
Met Jan Rietman! Los Vast was wel leuk. Ik ooit nog samengewerkt met Lisa Boray. Lief mens was dat.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:00 schreef Copycat het volgende:
Ik ben nooit naar Marco geweest en dat zit ook niet in de planning.
Wel ben ik ooit eens naar opnames van LosVast geweest. Genoeg om me voor te schamen.
Van mij zat ook niet in de planning, hij was 'the Mystery Guest'quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:00 schreef Copycat het volgende:
Ik ben nooit naar Marco geweest en dat zit ook niet in de planning.
Wel ben ik ooit eens naar opnames van LosVast geweest. Genoeg om me voor te schamen.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je hoeft geen drain ofzo? Of antibiotica?
Moeten we al kaarten sturen of denk je dat je er met een weekje wel bovenop bent?
Ik heb ook ooit Koos Alberts gezien en toen deed hij het nog.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oeh verdacht... 2 van de 3 zijn doot!
Ai.. ben benieuwd wat het lot voor Marco in petto heeftquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit Koos Alberts gezien en toen deed hij het nog.![]()
Arme Marco..
Nog niet. Maar wat niet is, kan nog komen en dan doe ik wel verslag vanuit mijn ziekenhuisbed.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:59 schreef CarOnline het volgende:
Je hoeft geen drain ofzo? Of antibiotica?
Moeten we al kaarten sturen of denk je dat je er met een weekje wel bovenop bent?
Vlak daarna ging het uit met Denise. Ik was helemaal kapOt! KapOt was ik.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ai.. ben benieuwd wat het lot voor Marco in petto heeft
Heel handig, WiFi via t infuusquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog niet. Maar wat niet is, kan nog komen en dan doe ik wel verslag vanuit mijn ziekenhuisbed.
Met foto's. Want ook ik ben vroeger fotomodel geweest. Ja écht! Ik heb thuis nog een Elle liggen waarin ik heel bevallig twee bladzijdes vul.
Okay, okay, ik was een accessoire in een woonreportage waarvoor een kennis de styling deed. Maar toch. Ik lag wel heel sereen in het wit gekleed op een tweetal kleedjes.
Ik deed mee aan zo'n talentendinges, don't ask en toen liep ik de verkeerde kleedkamer in en daar zat hij bevallig op een stoeltje in zijn onderbroek. Ik schrok en rende weg. Hij had toen nog achter me aan kunnen rennen om me gerust te stellen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:05 schreef Copycat het volgende:
Koos in z'n onderbroek?
Zag het er geil uit?
Haha en ik wil wédden dat je dat al jaaaren vergeten wasquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:04 schreef noekje het volgende:
Sterker nog. Ik heb hem gezien in zijn onderbroek. Die was gestreept en hij zei,' Hoi meissie!!'![]()
Omfg..
Ja!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha en ik wil wédden dat je dat al jaaaren vergeten was![]()
Maar ineens.. popt het op
Hey weet je wat, we gaan lekker níet meetenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Vlak daarna ging het uit met Denise. Ik was helemaal kapOt! KapOt was ik.
Hij heeft zijn leed dus al gehad.
Lijkt het je niets om ook eens naar een concert van Frans Bauer te gaan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit Koos Alberts gezien en toen deed hij het nog.![]()
Arme Marco..
Oké..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hey weet je wat, we gaan lekker níet meeten![]()
![]()
Misschien dat er straks nog iets naar boven komt waaruit blijkt dat ik wel ben geweest en plots had die knobbels.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lijkt het je niets om ook eens naar een concert van Frans Bauer te gaan?
![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:15 schreef noekje het volgende:
Ik heb toch het meest genoten van het concert van Tupac en John Lennon.
En mijn dagelijkse portie Boulevard dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voetballen is al vroeg vanavond.
Noorwegen - Nederland 18:35 uur RTL4
Ik ga aankomende zaterdag, Borsato is wel het enige concert dat ik bezoek. Voor de rest is t kleine popzaaltjes en het rode pluche...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:24 schreef petraa het volgende:
Zoo maandag naar Marco geweest in Gelredome en we dachten laten we weer eens veldkaarten nemen pffffffffffffffffff nooit meer. Ik vond het altijd geweldig op veld te staan, maar wat een irritante lui staan er als je vooraan sta ze blijven duwen enzo. Aangezien we een zwangere bij ons hadden en me dochter van 14 zijn we toen maar naar achteren gelopen! Maar goed, hierdoor besef ik weldat ik ouder word. Paar jaar geleden zou ik me echt niet hebben laten wegjagen door geduw en getrek, maar nu wel.
Uiteindelijk voel ik me nu pas weer een beetje fit en moet ik zo naar de tandarts die me verschrikkelijk veel au ga doen!![]()
Maar goed dit is geneuzel, hoe is het hier?
Dus dat, wat moet ik nu kijken onder het eten..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
En mijn dagelijkse portie Boulevard dan?
Dat ze dat voetballen lekker op een van die vele andere RTLen uitzenden.
Die is om 22:25 en 23:25 uur.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je wel TV in het ziekenhuis dan??quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe het want dan doe ik het ook.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit boos te kijken naar de emmer sop die ik net heb gepakt.![]()
Goedemiddag Fok!
En? Helpt het???quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:58 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemiddag Fok!
Haai Lies,quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:58 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemiddag Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |