En dan schelden ze mij ook nog uit ook voor 'stom wijf'quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:51 schreef muisje-eliza het volgende:
je heb gelijk Hans wat een doos...awww ze is verbannen...![]()
![]()
![]()
![]()
W00t !quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Om alvast die foto van die kop van Giel morgenvroeg te compenseren:
Valiumpje?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:03 schreef paultjuhhh het volgende:
Jaja wat vinden jullie trouwens hiervan allemaal
Mijn vriend is pedofiel
beetje overdreven. Als die griet 17 is, who gives a fuck. Veel kerels zouden jalours op em zijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:03 schreef paultjuhhh het volgende:
Jaja wat vinden jullie trouwens hiervan allemaal
Mijn vriend is pedofiel
Tis maar 1 plaat om half 4.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:20 schreef Qunix het volgende:
Hakkûh woensdag????
Hmmm interessant
Bij Paul natuurlijk
De uit je diiip tiiip (aahaahaa)quote:
Hier net zo.quote:
toffe plaat indeed!quote:
En dan is het vast niet roosmarijn die op vakantie is..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:41 schreef Sirolf het volgende:
Vannacht trouwens Roosmarijn ipv Guis. Ze hebben geruild vanwege een vakantie van 1 van de 2.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
En dan is het vast niet roosmarijn die op vakantie is..
Dus wel.quote:In het kader van 'een week op dezelfde plek uitzenden is voor mietjes' is Roosmarijn op 3FM vannacht verkrijgbaar in plaats van vrijdag. Guis en ik ruilen een nachtje wegens mijn aanstaand weekendje weg.
Hey Sanneke!!quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:36 schreef DaMook het volgende:
Hehe , ik zat net in het verkeerde topic te zitten. Dacht hier te zitten maar was niet
.
Mogguh.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Joh, weekendje weg geweest, maar nog steeds moe. Dus morgen al weer weekend.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:45 schreef DaMook het volgende:
Slapen![]()
. Lekker nummer nu trouwens
, ideaal om te gaan slapen
.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:16 schreef Sersjee het volgende:King Bee
![]()
Die staat op de eerste cd die ik ooit in bezit kreeg, een of andere Top 40 verzamelaar. Geen idee of ik die nog heb eigenlijk...
O, en met terugwerkende kracht wil ik graag nog even de "Weet iemand waar Huey Lewis?"-grap maken. Dus, weet iemand waar Huey Lewis? Dank voor uw aandacht.
Makkelijke grappen zijn er om te makenquote:
Kleuterband met simpele deuntjes die ook nog es vol-le-dig kapotgedraaid worden op 3FM.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:06 schreef ScottTracy het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk allemaal tegen Alphabeat?
Nah, ik vind het wel leuk!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kleuterband met simpele deuntjes die ook nog es vol-le-dig kapotgedraaid worden op 3FM.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:12 schreef Litton-Lane het volgende:Had ik gisteren 2 van de 3 zover gekregen om te switchen van Caz naar 3FM. Is de derde doos terug en nu staat die op Veronica. (best ok overigens maar toch.....)
Oja Goedemorgen.
Eens, maar wel lekker vrolijke naar-het-werk-toe-lopen-en-ik-ben-nog-niet-helemaal-wakker-muziek.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kleuterband met simpele deuntjes
Eens.quote:die ook nog es vol-le-dig kapotgedraaid worden op 3FM.
Je loopt wel een beetje achterquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:27 schreef Sersjee het volgende:
Ferry Maat gaat stoppen met de Soul Show?!![]()
Dat kan niet, dat mag niet!
Ik luister er nooit naar, dus dat bericht is blijkbaar helemaal langs mij heen gegaan. Maar er zijn van die zekerheden in het leven (zoals gister al gememoreerd Roel's plaatjes van Heidi) en de Soul Show is er daar toch wel één van.quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afgezaagd]Hij loopt uit de maat.[/afgezaagd]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:33 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Als ze nog een producer bij Stenders zoeken
Mensen die dit requesten mogen wegblijven wat mij betreftquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:41 schreef Sirolf het volgende:
De beller heeft helemaal geen 3FM aan staan!
Ik geef 'm groot gelijk met deze baggerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:41 schreef Sirolf het volgende:
De beller heeft helemaal geen 3FM aan staan!
... en ik dacht dat het aan mij lag...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:44 schreef cosmick het volgende:
Alle-mach-tig wat vreselijk slecht toch!
Nummer 3 en anders 2quote:\
Een week geleden sierde de aanwezigheid van Scooter RabRadio. Deze week gewoon weer een hakkuhplaat van... plaat!
Nakatomi - Children of the night
Charly Lownoise & Mental Theo - Stars
Critical Mass - Burnin' love
Ej Cos, het voelt anders als een dra-maandag. Ik vind het weer een vreselijke klote dag.quote:
Oh, ik dacht dat jij het wasquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:52 schreef Sersjee het volgende:
Hé, ik hoorde m'n naam voorbij komen. Er zijn blijkbaar meer Serge's die 3FM luisteren
Ik dacht eerst aan geheugenverlies (word tenslotte ook een dagje ouder!), maar een blik op m'n verstuurde SMSjes leerde mij dat ik het niet ben geweest. Overigens was ik het wel eens met de strekking van het verhaal.quote:
Niet meer dan terecht. Toen ik vanochtend stemde, stond de unplugged versie nog bovenaanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:18 schreef Marc63 het volgende:
Layla - Derek & The Dominoes staat al op 47%
Ik heb het origineel al verschillende keren aangevraagd, maar blijkbaar is 7 minuten te lang voor een request.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht. Toen ik vanochtend stemde, stond de unplugged versie nog bovenaan![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik twijfel even of Skyradio niet stiekem de jingles van Veronica heeft gejat. Wat een zeikmuziek....
't weer buiten is al dramatisch en het wordt niet veel beter met de huidige Megahit. Maar ben allang 'blij' dat de huidige Megahit niet is uitgebracht in de december periode..Dat zou helemaal vreselijk zijn geweest.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:32 schreef LeonH het volgende:
wat een ongelofelijk depressieve megahit zeg.... tering...
maja 9 crimes van damien rice begon ik ook pas weken erna te waarderen
en als je dan nagaat dat Human deze week is uitgekomen... zou een veel betere megahit zijn geweest. Dan maar de hoop vestigen op volgende weekquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't weer buiten is al dramatisch en het wordt niet veel beter met de huidige Megahit. Maar ben allang 'blij' dat de huidige Megahit niet is uitgebracht in de december periode..Dat zou helemaal vreselijk zijn geweest.
Bij de Praxis zijn ze alweer de kerstverlichting aan het monteren voor de kerstmarkt. Die ellende krijg je ook weer.
Je haalt mij de woorden uit de mondquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:50 schreef LeonH het volgende:
[..]
en als je dan nagaat dat Human deze week is uitgekomen... zou een veel betere megahit zijn geweest. Dan maar de hoop vestigen op volgende week
Als ik er geld op in moest zetten, dan zou ik voor Novastar als nieuwe MH gaan. Maar mn persoonlijke voorkeur is Human.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je haalt mij de woorden uit de mondZou echt te gek zijn als de Killers - Human de nieuwe 3FM Meeeegahit wordt. Vandaag is de Megahit verkiezing dus wie weet.
Die is wel oud maar zou ook een erg leuke optie zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ik er geld op in moest zetten, dan zou ik voor Novastar als nieuwe MH gaan. Maar mn persoonlijke voorkeur is Human.
Nee. Het kwartje wil maar niet vallen bij mij...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:21 schreef Noortje. het volgende:
Ben ik de enige hier die de nieuwe Killers single best wel vindt tegenvallen?
Vaak welquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Klinkt tegenwoordig als vereiste voor de MH
Vrijdag de 1000e aflquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:50 schreef Qunix het volgende:
Alsof het nog steeds de 90's week is
En zo Hakkûh
Paul is tof.
Hoop niet dat het Nakatomi wordt.. zovaak gehoord. Die van CM is vetquote:34%
Nakatomi - Children of the night
36%
Charly Lownoise & Mental Theo - Stars
30%
Critical Mass - Burnin' love
Mijn broertje was aan het opruimen bij hem op zolder en kwam die CM dubbel cd tegen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:54 schreef -Hans- het volgende:
Spannend!
[..]
Hoop niet dat het Nakatomi wordt.. zovaak gehoord. Die van CM is vet
het is tegenwoordig een euro-dubbeltjequote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee. Het kwartje wil maar niet vallen bij mij...
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mijn broertje was aan het opruimen bij hem op zolder en kwam die CM dubbel cd tegen.Hele pallet stof er boven op....
Gewoon even stemmen en dan hoor je 'm misschien over 10 minutenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:18 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb geen idee of ik dat CM nummer ken
Ik heb nog nooit gestemd, dat laat ik aan de luisteraars overquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon even stemmen en dan hoor je 'm misschien over 10 minuten
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gestemd, dat laat ik aan de luisteraars over
Eigenlijk vind ik er echt alles kut aan. Tof accent ook dat mokkelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:31 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Critical Mass - Burnin' love !!!!!!!!!
Inderdaadquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik er echt alles kut aan. Tof accent ook dat mokkel.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Loopt hier een computer vast?"
Haha, zelfs dat was niet veel soeps.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Inderdaadkan me de clip ook nog aardig voor de geest halen en volgens mij was die chick ook niet heel bijzonder.
<piep> plaat..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:36 schreef cosmick het volgende:
Oja, de map of the world.
Super lowbudget ook, maar ja dat waren bijna al die happy hardcore clips. In de clip van de Promised land van DJ Paul was dan wel aardig wat geld gepompt.quote:
Hij kwam me achteraf toch bekend voor.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:31 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Critical Mass - Burnin' love !!!!!!!!!
PM gezien; reageer vanavondquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Had je de PM gezien.
Foto`s al uitgezocht? Of nog steeds met de pallet bezig.
Ooh jij hebt ook zo'n IPhone geval?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij kwam me achteraf toch bekend voor.
Mijn telefoon kende 'm niet trouwens
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon. Om het topic op te leuken.
Opzich wel een leuk Ninaatje natuurlijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon. Om het topic op te leuken.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Opzich wel een leuk Ninaatje natuurlijk.
En toch, ondanks alle kritiek, blijf je luisteren hè?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pearl Jam... allang niet meer gedraaid zeg.
Ik blijf op zoek naar de muzikale hoogtepuntjes die me die uren doortrekkenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:30 schreef Impry het volgende:
[..]
En toch, ondanks alle kritiek, blijf je luisteren hè?
Gefeliciteerd toch een beetje voor die voldoende.... En die andere is die toch wel voldoende?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:05 schreef borisz het volgende:
Tentamen Man acc ging aardig, wel voldoende.
Tentamen Micro ging
Neuh. Micro zal niet hoger zijn dan een 3quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gefeliciteerd toch een beetje voor die voldoende.... En die andere is die toch wel voldoende?
zou totaal niet erg zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:28 schreef -Hans- het volgende:
Nou, daar hebben we die fantastische Megahit weer. . Ik hoop echt dat de volgende Megahit wat meer up-tempo is (lees Killers!)
Ik ookquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:31 schreef borisz het volgende:
Beast tja blijft een net niet plaatje.
Ook al kijk ik nu naar rtl4.
Maar goed dus dat er zoiets als 'n herkansing bestaat.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh. Micro zal niet hoger zijn dan een 3.
Heb dat net bekeken met de antwoorden erbij.
Man acc zal rond de 6,5 worden ofzo.
Ik niet... Zit achter photoshop en ik heb geen tv meer, daar waar de (bigquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:31 schreef borisz het volgende:
Je hebt toch 'n MacBook?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik niet... Zit achter photoshop en ik heb geen tv meer, daar waar de (big) Apple staat....
bijna rust en 0:0 prutsersquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:31 schreef borisz het volgende:
Opa is leuker dan Giel, dat zegt een hoopquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik moest echt lachen om opa vanochtend
Goeiemorgen jongquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Opa is leuker dan Giel, dat zegt een hoop
je bent niet verplicht te posten ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:44 schreef Feivel1 het volgende:
Haha, ik zit niet helemaal met mn hoofd bij FOK, op het moment.
Klopt, maar die is toch van Apple/ Macintosh. Vond het toch gewoon een leuke woordspeling nu hij in NYC zit. En met hij bedoel ik Met Michiel...quote:
Ik vind het ook geen kutplaat, als ik heel eerlijk ben.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:50 schreef -Hans- het volgende:
Infinity 2008.... naja, voor deze keer kan ik wel wat up-tempo muziek gebruiken. Geluid dus toch maar even lekker hard.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihihihi, ik wil ook graag die duckie-buttons!
Veel zijn opgegroeid met de originele uitvoering en dan is zo'n 2008 uitvoering wel heel erg wennen. Persoonlijk vind ik de originele versie 1000x beter maar soms is de up-tempo ook wel lekker. Zo ook zaterdagavond in de Martiniplaza.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:51 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen kutplaat, als ik heel eerlijk ben.
Kan ook aan mijn smaak vinden, dat de rest hem niet zo fijn vindt.
@Morpheus: Ik vind het wel zo netjes om afentoe even wat van me te laten horen ;-)
@Douche: Ik kom er aan!
dan opsturen naar stenders die houd van mccainequote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je mag die van mij wel hebben waar McCaine opstaat![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dan opsturen naar stenders die houd van mccaine
Hij haat Mccainequote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hallow die man werkt zelf bij 3FM, ik doe moeite voor die dingen, wil dat graag delen met andere fans, niet met een DJ die zelf ook zn handje op kan houden bij Michiel
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij haat Mccainedus extra leuk om te jennen
Dat bedoelde ik ook niet. Je MacBook kun je toch oppakken, meenemen en bij je tv gaan zitten?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt, maar die is toch van Apple/ Macintosh. Vond het toch gewoon een leuke woordspeling nu hij in NYC zit. En met hij bedoel ik Met Michiel...
Ik las 't. Dat wereldnieuws was niet te missen. Helaas..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
daar stuurt ze Guy Richie heen
Hoe kom je daar dan weer aan??quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je mag die van mij wel hebben waar McCaine opstaat![]()
![]()
Ooooohquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet. Je MacBook kun je toch oppakken, meenemen en bij je tv gaan zitten?
Toch eerst nog zo'n 30 postings....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
Vindt iedereen 't goed als ik 't nieuwe topic open? Schiet me net 'n TT te binnen namelijk.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:07 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar dan weer aan??
En nee, ik wil geen Mc Caine....
Ik vind het prima.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
Vindt iedereen 't goed als ik 't nieuwe topic open? Schiet me net 'n TT te binnen namelijk.
Oja. Dat was ik ff vergeten..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oooooh
Ja maar.... de tekentablet gaat niet handig mee
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
wordt inderdaad lastig maar is een uitdagingquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oooooh
Ja maar.... de tekentablet gaat niet handig mee
Kan ik vast rustig beginnen zo. Relax..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Toch eerst nog zo'n 30 postings....
anders pakken we een medicijntje van snoopyquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Kan ik vast rustig beginnen zo. Relax..
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Van wie, en vooral, waarom??
(gimme the dirty details!)
kijk aan , handig als je ze je adres al hebben in de favouritenlijstquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh ik geloof een paar weken geleden zei Michiel dat als mensen buttons wilde dat ze een sms moesten sturen...ik had geen sms gestuurd maar wel hier in t topic geroepen dat ik ze ook wou.... nou zo, ik denk dat iemand daar t gelezen heeft, want een week later lagen ze in de bus
zeg maar tegen hem dat het 0-0 blijftquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Vriendlief kijkt voetbal.... dus mag ik flaptoppen en radio luisteren via internet..
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kijk aan , handig als je ze je adres al hebben in de favouritenlijst
Als ik zijn medicijn gebruik ben ik denk ik niet meer in staat om 'n topic te openen..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
anders pakken we een medicijntje van snoopy
al is het alleen maar een stukje nostalgie , kuiken moet blijvenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Als ik zijn medicijn gebruik ben ik denk ik niet meer in staat om 'n topic te openen..![]()
Sirolf, hoort dat plaatje van de kuiken nog wel of niet in de OP?
En ik sms wel, en krijg niks... nee, mooi is datquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh ik geloof een paar weken geleden zei Michiel dat als mensen buttons wilde dat ze een sms moesten sturen...ik had geen sms gestuurd maar wel hier in t topic geroepen dat ik ze ook wou.... nou zo, ik denk dat iemand daar t gelezen heeft, want een week later lagen ze in de bus
die plaat is misbruikt , al is het wel stukje waardering voor live geworden, zo goed lagen ze daar niet in de markt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:21 schreef Litton-Lane het volgende:
+1 voorspelbaar![]()
Door al dat opgeblazen Amerikaans gedoe de slechtste plaat van Live....
Ik moet je teleurstellen, tis 0-1quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zeg maar tegen hem dat het 0-0 blijft
doen ze express niet , heb je dat nog niet doorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dan mag de badeend ook nog komen
onverdiend, maar toch aan de goede kant gevallenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:23 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, tis 0-1
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
doen ze express niet , heb je dat nog niet door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |