Vrijdag de 1000e aflquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:50 schreef Qunix het volgende:
Alsof het nog steeds de 90's week is
En zo Hakkûh
Paul is tof.
Hoop niet dat het Nakatomi wordt.. zovaak gehoord. Die van CM is vetquote:34%
Nakatomi - Children of the night
36%
Charly Lownoise & Mental Theo - Stars
30%
Critical Mass - Burnin' love
Mijn broertje was aan het opruimen bij hem op zolder en kwam die CM dubbel cd tegen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:54 schreef -Hans- het volgende:
Spannend!
[..]
Hoop niet dat het Nakatomi wordt.. zovaak gehoord. Die van CM is vet
het is tegenwoordig een euro-dubbeltjequote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee. Het kwartje wil maar niet vallen bij mij...
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mijn broertje was aan het opruimen bij hem op zolder en kwam die CM dubbel cd tegen.Hele pallet stof er boven op....
Gewoon even stemmen en dan hoor je 'm misschien over 10 minutenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:18 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb geen idee of ik dat CM nummer ken
Ik heb nog nooit gestemd, dat laat ik aan de luisteraars overquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon even stemmen en dan hoor je 'm misschien over 10 minuten
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gestemd, dat laat ik aan de luisteraars over
Eigenlijk vind ik er echt alles kut aan. Tof accent ook dat mokkelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:31 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Critical Mass - Burnin' love !!!!!!!!!
Inderdaadquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik er echt alles kut aan. Tof accent ook dat mokkel.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Loopt hier een computer vast?"
Haha, zelfs dat was niet veel soeps.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Inderdaadkan me de clip ook nog aardig voor de geest halen en volgens mij was die chick ook niet heel bijzonder.
<piep> plaat..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:36 schreef cosmick het volgende:
Oja, de map of the world.
Super lowbudget ook, maar ja dat waren bijna al die happy hardcore clips. In de clip van de Promised land van DJ Paul was dan wel aardig wat geld gepompt.quote:
Hij kwam me achteraf toch bekend voor.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:31 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Critical Mass - Burnin' love !!!!!!!!!
PM gezien; reageer vanavondquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Had je de PM gezien.
Foto`s al uitgezocht? Of nog steeds met de pallet bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |