quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik twijfel even of Skyradio niet stiekem de jingles van Veronica heeft gejat. Wat een zeikmuziek....
't weer buiten is al dramatisch en het wordt niet veel beter met de huidige Megahit. Maar ben allang 'blij' dat de huidige Megahit niet is uitgebracht in de december periode..Dat zou helemaal vreselijk zijn geweest.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:32 schreef LeonH het volgende:
wat een ongelofelijk depressieve megahit zeg.... tering...
maja 9 crimes van damien rice begon ik ook pas weken erna te waarderen
en als je dan nagaat dat Human deze week is uitgekomen... zou een veel betere megahit zijn geweest. Dan maar de hoop vestigen op volgende weekquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't weer buiten is al dramatisch en het wordt niet veel beter met de huidige Megahit. Maar ben allang 'blij' dat de huidige Megahit niet is uitgebracht in de december periode..Dat zou helemaal vreselijk zijn geweest.
Bij de Praxis zijn ze alweer de kerstverlichting aan het monteren voor de kerstmarkt. Die ellende krijg je ook weer.
Je haalt mij de woorden uit de mondquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:50 schreef LeonH het volgende:
[..]
en als je dan nagaat dat Human deze week is uitgekomen... zou een veel betere megahit zijn geweest. Dan maar de hoop vestigen op volgende week
Als ik er geld op in moest zetten, dan zou ik voor Novastar als nieuwe MH gaan. Maar mn persoonlijke voorkeur is Human.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je haalt mij de woorden uit de mondZou echt te gek zijn als de Killers - Human de nieuwe 3FM Meeeegahit wordt. Vandaag is de Megahit verkiezing dus wie weet.
Die is wel oud maar zou ook een erg leuke optie zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ik er geld op in moest zetten, dan zou ik voor Novastar als nieuwe MH gaan. Maar mn persoonlijke voorkeur is Human.
Nee. Het kwartje wil maar niet vallen bij mij...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:21 schreef Noortje. het volgende:
Ben ik de enige hier die de nieuwe Killers single best wel vindt tegenvallen?
Vaak welquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Klinkt tegenwoordig als vereiste voor de MH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |