Ooh jij hebt ook zo'n IPhone geval?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij kwam me achteraf toch bekend voor.
Mijn telefoon kende 'm niet trouwens
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon. Om het topic op te leuken.
Opzich wel een leuk Ninaatje natuurlijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon. Om het topic op te leuken.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Opzich wel een leuk Ninaatje natuurlijk.
En toch, ondanks alle kritiek, blijf je luisteren hè?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pearl Jam... allang niet meer gedraaid zeg.
Ik blijf op zoek naar de muzikale hoogtepuntjes die me die uren doortrekkenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:30 schreef Impry het volgende:
[..]
En toch, ondanks alle kritiek, blijf je luisteren hè?
Gefeliciteerd toch een beetje voor die voldoende.... En die andere is die toch wel voldoende?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:05 schreef borisz het volgende:
Tentamen Man acc ging aardig, wel voldoende.
Tentamen Micro ging
Neuh. Micro zal niet hoger zijn dan een 3quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gefeliciteerd toch een beetje voor die voldoende.... En die andere is die toch wel voldoende?
zou totaal niet erg zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:28 schreef -Hans- het volgende:
Nou, daar hebben we die fantastische Megahit weer. . Ik hoop echt dat de volgende Megahit wat meer up-tempo is (lees Killers!)
Ik ookquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:31 schreef borisz het volgende:
Beast tja blijft een net niet plaatje.
Ook al kijk ik nu naar rtl4.
Maar goed dus dat er zoiets als 'n herkansing bestaat.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh. Micro zal niet hoger zijn dan een 3.
Heb dat net bekeken met de antwoorden erbij.
Man acc zal rond de 6,5 worden ofzo.
Ik niet... Zit achter photoshop en ik heb geen tv meer, daar waar de (bigquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:31 schreef borisz het volgende:
Je hebt toch 'n MacBook?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik niet... Zit achter photoshop en ik heb geen tv meer, daar waar de (big) Apple staat....
bijna rust en 0:0 prutsersquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:31 schreef borisz het volgende:
Opa is leuker dan Giel, dat zegt een hoopquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik moest echt lachen om opa vanochtend
Goeiemorgen jongquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Opa is leuker dan Giel, dat zegt een hoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |