quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:16 schreef Sersjee het volgende:King Bee
![]()
Die staat op de eerste cd die ik ooit in bezit kreeg, een of andere Top 40 verzamelaar. Geen idee of ik die nog heb eigenlijk...
O, en met terugwerkende kracht wil ik graag nog even de "Weet iemand waar Huey Lewis?"-grap maken. Dus, weet iemand waar Huey Lewis? Dank voor uw aandacht.
Makkelijke grappen zijn er om te makenquote:
Kleuterband met simpele deuntjes die ook nog es vol-le-dig kapotgedraaid worden op 3FM.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:06 schreef ScottTracy het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk allemaal tegen Alphabeat?
Nah, ik vind het wel leuk!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kleuterband met simpele deuntjes die ook nog es vol-le-dig kapotgedraaid worden op 3FM.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:12 schreef Litton-Lane het volgende:Had ik gisteren 2 van de 3 zover gekregen om te switchen van Caz naar 3FM. Is de derde doos terug en nu staat die op Veronica. (best ok overigens maar toch.....)
Oja Goedemorgen.
Eens, maar wel lekker vrolijke naar-het-werk-toe-lopen-en-ik-ben-nog-niet-helemaal-wakker-muziek.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kleuterband met simpele deuntjes
Eens.quote:die ook nog es vol-le-dig kapotgedraaid worden op 3FM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |