Dat dus.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:06 schreef MASD het volgende:
Klaag dan om zijn slechte smaak voor kleding/muziek/vrouwen/humor etc. Niks mis met minderjarige meisjes.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:22 schreef BrtM het volgende:
[..]
Ik zie alleen een hoop zand met een streep over het beeld
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:41 schreef Sapstengel het volgende:
Ik wil nu zo'n plaatje posten van een nerd met daaronder "She's way below my standards" maar ik ben te lui om te zoeken.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:20 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Over een half jaar is dat een hele mooie vrouw.
Ik denk dat ze al aangifte heeft gedaan dus pas maar opquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:00 schreef Frasier het volgende:
Ach pedo, ik ben 26 en heb me oog ook laten vallen op een 17-jarige meid. Wel heb ik me voorgenomen om daardoor rustig te beginnen en ik zie wel waar het toe leidt.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:01 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Ik denk dat ze al aangifte heeft gedaan dus pas maar op
Jij klinkt als een jaloerse puber die 't vervelend vindt dat een oudere jongen er met "zijn" meisje vandoor gaatquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:07 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan voor reactie? Je klinkt als een stalker/serie verkrachter
Wat ben jij dom.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:07 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan voor reactie? Je klinkt als een stalker/serie verkrachter
Ik vind het triest dat je met mensen van 17 omgaat als je 26 bentquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij klinkt als een jaloerse puber die 't vervelend vindt dat een oudere jongen er met "zijn" meisje vandoor gaat
Ik vind het triest dat jij Dayuum bent.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:21 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Ik vind het triest dat je met mensen van 17 omgaat als je 26 bent
Ik ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:21 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Haha, en dan zeiken over de breezer meisjes, terwijl je meisje op oude kerels valt. Sadness maatquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij klinkt als een jaloerse puber die 't vervelend vindt dat een oudere jongen er met "zijn" meisje vandoor gaat
Wie zeikt er hier over "breezers"?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:31 schreef damsco het volgende:
[..]
Haha, en dan zeiken over de breezer meisjes, terwijl je meisje op oude kerels valt. Sadness maat
Excuses, persoonsverwisseling.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wie zeikt er hier over "breezers"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je moet een gegeven paard niet in de bek staren
Denk dat je eerst haar borstkas moet slopen om een gleuf te creëren waarin je haar zogenaamd tussen haar "tieten" kan neuken.quote:
Gastquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:02 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Denk dat je eerst haar borstkas moet slopen om een gleuf te creëren waarin je haar zogenaamd tussen haar "tieten" kan neuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
[..]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:04 schreef Apropos het volgende:
Hoe noem je een mislukte poging haar te mishandelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:04 schreef Apropos het volgende:
Hoe noem je een mislukte poging haar te mishandelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je ligt te neuken waarbij ze bovenop je zit. Wat zie je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:41 schreef Sapstengel het volgende:
Ik wil nu zo'n plaatje posten van een nerd met daaronder "She's way below my standards" maar ik ben te lui om te zoeken.
leuk gezichtje, maar waar is de voorgevel gebleven.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:48 schreef Diemietuhriej het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral op deze foto.
[..]
En wat moet jojoortje met de tsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:18 schreef Ladidadida het volgende:
Waarom is zo'n vieze, onverzorgde zweetzak jouw held?
ik vind het niet zo gek dat de dames van 17 steeds oudere mannen opzoeken, vooral na deze reactiequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:21 schreef Dayuum het volgende:
[..]
laat 4chan memes op 4chan aubquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:54 schreef kurk_droog het volgende:
TT trekt onze grote vriend aan.
aaah daar is die al... [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:54 schreef kurk_droog het volgende:
TT trekt onze grote vriend aan.
aaah daar is die al... [ afbeelding ]
Het moge ondertussen wel duidelijk zijn dat FOK!kers de creativiteit van een hersendode huismus hebben.quote:
Heul wel creatiefquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:07 schreef MASD het volgende:
[..]
Het moge ondertussen wel duidelijk zijn dat FOK!kers de creativiteit van een hersendode huismus hebben.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:32 schreef borisz het volgende:
Tja Giel
Geef hem een enkeltje Wit Rusland.
Ik snap niet wat je in zo'n kind ziet, maar ze zal wel heel 'volwassen' zijn voor d'r leeftijd...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:00 schreef Frasier het volgende:
Ach pedo, ik ben 26 en heb me oog ook laten vallen op een 17-jarige meid. Wel heb ik me voorgenomen om daardoor rustig te beginnen en ik zie wel waar het toe leidt![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:41 schreef muay-toy het volgende:
ff topic opfleuren
Miley is geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Ik ga niet seksen met een 17-jarige, sorry. Dat jij dat triest vindt, boeiend, dat vind ik komend van een type als jij eerder een compliment.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:23 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind het een lekker wijf en zeker te weten doenbaar.
Al die sad asses die haar niet zouden doen maar wel hun hele leven geen kutje aangeraakt hebben hierSAD.
Mijn god zeg......quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik ga niet seksen met een 17-jarige, sorry. Dat jij dat triest vindt, boeiend, dat vind ik komend van een type als jij eerder een compliment.
Jij bent vast nieuw op Fok.quote:
Ja want Valerio is het antwoord op alle vragen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:40 schreef Grimm het volgende:
Alles boven de 11 beslist zelf..althans volgens valerio
Ik ben momenteel bezig met een 17 jarigequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:44 schreef Synthesist het volgende:
[..]
leuk gezichtje, maar waar is de voorgevel gebleven.
Sowieso... een relatie met een 17 jarige.. als het nou alleen om de seks was, ok....
Nog wat aan de trieste kan, maargoed, ik heb dan ook een oude fiets als vriendinquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:00 schreef afcajos het volgende:
Ik ben momenteel bezig met een 17 jarige![]()
Maar ik ben dan ook nog maar 21.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik ga niet seksen met een 17-jarige, sorry. Dat jij dat triest vindt, boeiend, dat vind ik komend van een type als jij eerder een compliment.
En alles onder de 11 is voor pappa zelfquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:40 schreef Grimm het volgende:
Alles boven de 11 beslist zelf..althans volgens valerio
Die pedobear in je fobo spreekt boekdelen...quote:
Precies, pakken wat je pakken kanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:23 schreef de_boswachter het volgende:
Al die sad asses die haar niet zouden doen maar wel hun hele leven geen kutje aangeraakt hebben hierSAD.
Heb je m'n geboortedatum ook gezien toen je in m'n fobo keek?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Die pedobear in je fobo spreekt boekdelen...
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:41 schreef muay-toy het volgende:
ff topic opfleuren
Ligt het trouwens aan mij of trekken die kinderen een belachelijk gezicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is geil, snap dat danquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:34 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ligt het trouwens aan mij of trekken die kinderen een belachelijk gezicht.
Eensch!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:23 schreef de_boswachter het volgende:
Ze is bloedmooi voor d'r leeftijdquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je in zo'n kind ziet, maar ze zal wel heel 'volwassen' zijn voor d'r leeftijd...
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:08 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als je ligt te neuken waarbij ze bovenop je zit. Wat zie je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
Dat willen ze zelf maar al te graag.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:21 schreef Dayuum het volgende:
[..]
De vriendin van Giel is nu 18, dus Giel is nu geen pedofiel meer.quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:11 schreef RacerDKB het volgende:
Giel Beelen![]()
Dat mensen die vent kunnen uitstaan zeg
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:11 schreef RacerDKB het volgende:
Giel Beelen![]()
Dat mensen die vent kunnen uitstaan zeg
|
Forum Opties | |
---|---|