Dat dus.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:06 schreef MASD het volgende:
Klaag dan om zijn slechte smaak voor kleding/muziek/vrouwen/humor etc. Niks mis met minderjarige meisjes.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:22 schreef BrtM het volgende:
[..]
Ik zie alleen een hoop zand met een streep over het beeld
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:41 schreef Sapstengel het volgende:
Ik wil nu zo'n plaatje posten van een nerd met daaronder "She's way below my standards" maar ik ben te lui om te zoeken.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:20 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Over een half jaar is dat een hele mooie vrouw.
Ik denk dat ze al aangifte heeft gedaan dus pas maar opquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:00 schreef Frasier het volgende:
Ach pedo, ik ben 26 en heb me oog ook laten vallen op een 17-jarige meid. Wel heb ik me voorgenomen om daardoor rustig te beginnen en ik zie wel waar het toe leidt.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:01 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Ik denk dat ze al aangifte heeft gedaan dus pas maar op
Jij klinkt als een jaloerse puber die 't vervelend vindt dat een oudere jongen er met "zijn" meisje vandoor gaatquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:07 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan voor reactie? Je klinkt als een stalker/serie verkrachter
Wat ben jij dom.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:07 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan voor reactie? Je klinkt als een stalker/serie verkrachter
Ik vind het triest dat je met mensen van 17 omgaat als je 26 bentquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij klinkt als een jaloerse puber die 't vervelend vindt dat een oudere jongen er met "zijn" meisje vandoor gaat
Ik vind het triest dat jij Dayuum bent.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:21 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Ik vind het triest dat je met mensen van 17 omgaat als je 26 bent
Ik ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:21 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Ik vind het triest dat je met mensen van 17 omgaat als je 26 bent
Haha, en dan zeiken over de breezer meisjes, terwijl je meisje op oude kerels valt. Sadness maatquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij klinkt als een jaloerse puber die 't vervelend vindt dat een oudere jongen er met "zijn" meisje vandoor gaat
Wie zeikt er hier over "breezers"?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:31 schreef damsco het volgende:
[..]
Haha, en dan zeiken over de breezer meisjes, terwijl je meisje op oude kerels valt. Sadness maat
Excuses, persoonsverwisseling.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wie zeikt er hier over "breezers"?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |