quote:
die zijn leuk

gister iemand:
jah ik krijg een foutmelding als ik wil opslaan maar de map is niet beveiligd.
Ik ga kijken, had hij ; teken in de naam van de map staan. Dus windows dacht dat het 2 mappen waren.
dus ging alsvolgt:
(fictieve tijd)
16:00
> CrazyM servicedesk
< Ja goedemiddag, ik kan bestand niet opslaan. Geeft aan dat ik niet in de map kan
> Ok, u mag in die map lezen en schrijven?
< Ja dat mag ik, het is mijn persoonlijke map.
> Ok dan mag u inderdaad lezen en schrijven, wat is uw pc nummer dan kijk ik even mee.
< Pc nummer? 755
> Dat is het type, nu het nummer
< O jah dat is ...
> Ok dank u.
*Neemt pc over*
> De foutmelding geeft in elk geval niet aan dat uw map beveiligd is maar hij kan de map niet vinden.
< Ja dat klopt maar hij moet ook niet hier staan hij moet daar en daar staan. (klant begint te rommelen in zijn mappen)
> Ok, maar het probleem is
< Ja dat hij daar niet moet staan, hij moet daar staan, maar door die foutmelding kan ik dat niet
> Ja dat klopt en die foutmelding geeft aan .
< Ja maar ik moet hem daar niet opslaan.
> Meneer, u heeft een ; in de bestandsnaam van de map staan daardoor krijgt u die foutmelding.
< Ja maar hij moet daar ook niet komen, nu kan ik hem niet opslaan.
> Jawel meneer, maar u kunt alleen niet door deze submap heen bladeren omdat windows denkt dat het 2 mappen zijn
< Ja maar het is maar 1 naam
> Door de ; ziet windows het als een opvolging van mappen
< o Mag dat dan niet in een naam?
> Nee meneer.
< OK dan ga ik dat overal aanpassen. Bedankt.
eindtijd 16:10
10 min later belt hij weer, ik neem weer op, moest hem als het ware aan de hand uitleggen hoe hij ee nmelding moest inboeken
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16eIk luister NL-Talig