die zijn leukquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:45 schreef crazy987 het volgende:
[..]
droogkloot
maar soms heb je echt domme mensen he
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je bent waarschijnlijk niet de enige..![]()
*ahum..runx
wtf, werk je bij een blinde instituut ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:52 schreef crazy987 het volgende:
en nr 3.
"Ik kan mn toetsen op mn toetsenbord niet lezen"
dat dacht ik ookquote:
nou niemand behalve Madskillz , zei goedemorgenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:48 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen allemaal
en hebben jullie het gezien ? nee? kijk ik sta nummer 1 eindelijk
Dagcijfers # 166
dit is zo'n moment om even stil te staan , ik wil graag smokez bedanken , hij heeft mij het moed gegeven om altijd door te gaan met posten wat er ook gebeurt![]()
dank jullie wel , ik ga even genieten van mijn eerste plaats
p.s ik ben boos ,chagerijnig , goverdomme kutklere..............................peipiepiepiep ###@@## alle kopjes staan nog in de vaatwasser dus geen koffie voor mij nu![]()
![]()
98... shit ik dacht dat ik meer zou hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:48 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen allemaal
en hebben jullie het gezien ? nee? kijk ik sta nummer 1 eindelijk
Dagcijfers # 166
dit is zo'n moment om even stil te staan , ik wil graag smokez bedanken , hij heeft mij het moed gegeven om altijd door te gaan met posten wat er ook gebeurt![]()
dank jullie wel , ik ga even genieten van mijn eerste plaats
p.s ik ben boos ,chagerijnig , goverdomme kutklere..............................peipiepiepiep ###@@## alle kopjes staan nog in de vaatwasser dus geen koffie voor mij nu![]()
![]()
Val dood, spam konijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:58 schreef Runx het volgende:
[..]
nou niemand behalve Madskillz , zei goedemorgen
ik ga huilen![]()
ik krijg er wel een 6 pac vanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
98... shit ik dacht dat ik meer zou hebben
Maarja... om er nou een sport van te maken heb ik niet zo heul veul zin in
soms lijkt t wel zoquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wtf, werk je bij een blinde instituut ?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Val dood, spam konijn
Spamterrorist.
NEEquote:
goedemorgen WLquote:
En hebben we er nog een beetje zin in?quote:
heeft foto van het moment gemaakt:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heeft foto van het moment gemaakt:hahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lekker zo'n foto om je ochtend mee te beginnen
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
er was er nog 1, maar die was nog al extreem om zo maar te zeggenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:03 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah![]()
lekker zo'n foto om je ochtend mee te beginnen
Zit wat wits bij je mondhoeken ....quote:
uiteraard niet. weer 4 uur geslapen gvd!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En hebben we er nog een beetje zin in?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heeft foto van het moment gemaakt:Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:
hallowquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:04 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Eeeeen toen was ik weer op 't werk
Lekker aan het bier gezeten gisteren?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uiteraard niet. weer 4 uur geslapen gvd!
LOGGGGGGGGGGGGGIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:05 schreef Logician het volgende:
[..]![]()
Het begint er zowaar erg mooi uit te zien![]()
Als het klaar is zal ik eens wat pics plaatsen..
Blerghh zie net dat ik vandaag van 10u tot 17u training heb![]()
Ik ga jullie missen
Melksnorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zit wat wits bij je mondhoeken ....
Is dat nu verf????
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
LOGGGGGGGGGGGGGIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mogguh
hoef geen pic te maken ik kom wel langsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:05 schreef Logician het volgende:
[..]![]()
Het begint er zowaar erg mooi uit te zien![]()
Als het klaar is zal ik eens wat pics plaatsen..
Blerghh zie net dat ik vandaag van 10u tot 17u training heb![]()
Ik ga jullie missen
Gelukkig welquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:04 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Eeeeen toen was ik weer op 't werk
één biertjequote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lekker aan het bier gezeten gisteren?
Oh ja jij kwam toch helpen???quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:06 schreef Runx het volgende:
[..]
hoef geen pic te maken ik kom wel langs
training ? jammer , we gaan jou ook missen
Ik werd om 12 uur m'n nest uit gebeld gisterenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uiteraard niet. weer 4 uur geslapen gvd!
En... hebben we er een beetje zin in?quote:
ja , helpen is een te grote woord zeg maar , ik kwam met jullie aan het verf ruikenquote:
Hoezo heb je het zo laat gemaakt dan?quote:
Jah, de tuin moest ook nog gedaan worden toch?quote:
Richie Cunninghamquote:
Feesje?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:07 schreef Logician het volgende:
[..]
Oh ja jij kwam die housewarming party waar heel GRTDOJW uitgenodigd was???
Altijdquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En... hebben we er een beetje zin in?
nee, toen is hij gestopt met tellenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoezo heb je het zo laat gemaakt dan?
dudequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |