die zijn leukquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:45 schreef crazy987 het volgende:
[..]
droogkloot
maar soms heb je echt domme mensen he
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je bent waarschijnlijk niet de enige..![]()
*ahum..runx
wtf, werk je bij een blinde instituut ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:52 schreef crazy987 het volgende:
en nr 3.
"Ik kan mn toetsen op mn toetsenbord niet lezen"
dat dacht ik ookquote:
nou niemand behalve Madskillz , zei goedemorgenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:48 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen allemaal
en hebben jullie het gezien ? nee? kijk ik sta nummer 1 eindelijk
Dagcijfers # 166
dit is zo'n moment om even stil te staan , ik wil graag smokez bedanken , hij heeft mij het moed gegeven om altijd door te gaan met posten wat er ook gebeurt![]()
dank jullie wel , ik ga even genieten van mijn eerste plaats
p.s ik ben boos ,chagerijnig , goverdomme kutklere..............................peipiepiepiep ###@@## alle kopjes staan nog in de vaatwasser dus geen koffie voor mij nu![]()
![]()
98... shit ik dacht dat ik meer zou hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:48 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen allemaal
en hebben jullie het gezien ? nee? kijk ik sta nummer 1 eindelijk
Dagcijfers # 166
dit is zo'n moment om even stil te staan , ik wil graag smokez bedanken , hij heeft mij het moed gegeven om altijd door te gaan met posten wat er ook gebeurt![]()
dank jullie wel , ik ga even genieten van mijn eerste plaats
p.s ik ben boos ,chagerijnig , goverdomme kutklere..............................peipiepiepiep ###@@## alle kopjes staan nog in de vaatwasser dus geen koffie voor mij nu![]()
![]()
Val dood, spam konijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:58 schreef Runx het volgende:
[..]
nou niemand behalve Madskillz , zei goedemorgen
ik ga huilen![]()
ik krijg er wel een 6 pac vanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
98... shit ik dacht dat ik meer zou hebben
Maarja... om er nou een sport van te maken heb ik niet zo heul veul zin in
soms lijkt t wel zoquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wtf, werk je bij een blinde instituut ?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Val dood, spam konijn
Spamterrorist.
NEEquote:
goedemorgen WLquote:
En hebben we er nog een beetje zin in?quote:
heeft foto van het moment gemaakt:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heeft foto van het moment gemaakt:hahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lekker zo'n foto om je ochtend mee te beginnen
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
er was er nog 1, maar die was nog al extreem om zo maar te zeggenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:03 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah![]()
lekker zo'n foto om je ochtend mee te beginnen
Zit wat wits bij je mondhoeken ....quote:
uiteraard niet. weer 4 uur geslapen gvd!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En hebben we er nog een beetje zin in?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heeft foto van het moment gemaakt:Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:
hallowquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:04 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Eeeeen toen was ik weer op 't werk
Lekker aan het bier gezeten gisteren?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uiteraard niet. weer 4 uur geslapen gvd!
LOGGGGGGGGGGGGGIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:05 schreef Logician het volgende:
[..]![]()
Het begint er zowaar erg mooi uit te zien![]()
Als het klaar is zal ik eens wat pics plaatsen..
Blerghh zie net dat ik vandaag van 10u tot 17u training heb![]()
Ik ga jullie missen
Melksnorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zit wat wits bij je mondhoeken ....
Is dat nu verf????
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
LOGGGGGGGGGGGGGIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mogguh
hoef geen pic te maken ik kom wel langsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:05 schreef Logician het volgende:
[..]![]()
Het begint er zowaar erg mooi uit te zien![]()
Als het klaar is zal ik eens wat pics plaatsen..
Blerghh zie net dat ik vandaag van 10u tot 17u training heb![]()
Ik ga jullie missen
Gelukkig welquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:04 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Eeeeen toen was ik weer op 't werk
één biertjequote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lekker aan het bier gezeten gisteren?
Oh ja jij kwam toch helpen???quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:06 schreef Runx het volgende:
[..]
hoef geen pic te maken ik kom wel langs
training ? jammer , we gaan jou ook missen
Ik werd om 12 uur m'n nest uit gebeld gisterenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uiteraard niet. weer 4 uur geslapen gvd!
En... hebben we er een beetje zin in?quote:
ja , helpen is een te grote woord zeg maar , ik kwam met jullie aan het verf ruikenquote:
Hoezo heb je het zo laat gemaakt dan?quote:
Jah, de tuin moest ook nog gedaan worden toch?quote:
Richie Cunninghamquote:
Feesje?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:07 schreef Logician het volgende:
[..]
Oh ja jij kwam die housewarming party waar heel GRTDOJW uitgenodigd was???
Altijdquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En... hebben we er een beetje zin in?
nee, toen is hij gestopt met tellenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoezo heb je het zo laat gemaakt dan?
dudequote:
strakke planningquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:09 schreef Logician het volgende:
[..]
Altijd![]()
Mijn planning voor vandaag
nu tot 9:30 grtdojw
9:30 rokendan grtdojw
v.a 10u tot 17u slapen
van 17u tot 17:30 grtdojw
ik ook, samuelquote:
Wat? Het is toch zoquote:
hahahah, sommige mensen moeten ze gewoon weer een telraam geven hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:08 schreef crazy987 het volgende:
dat was een lekker sigaretje
en die nr2 van net belde weer, ze kon niet scannen
bleek dat ze over de 20mb over de mail wilde knallen (ricoh ding)
ja dat gaat niet lukken he
quote:
nee ik ga slapen, en lig vervolgens de halve nacht wakkerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoezo heb je het zo laat gemaakt dan?
Feestjes zijn goed, meer info?quote:
ik heb geen adres via pm gekregen hoarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:11 schreef Logician het volgende:
Runx er bestaat zoals als pm![]()
Crazy-m Prima regel het maar
En idd, WIE O WIE wil mijn tuin doen, betaling 1 krat bier
quote:
feestje waar ? ik wil mee , waterpijp inclusief of exclusief ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Feestjes zijn goed, meer info?
Bier en tieten... lalalalala.... Bier en tieten... lalalalala....
Hey Renedisquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:14 schreef renedis het volgende:
goede morgen iedereen!
zijn we weer lekker aan het werk?
Ik niets, ik heb geen vriendenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:13 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb geen adres via pm gekregen hoaren ik krijg veel pm's minimaal 2 per maand
goedemorgen renedisquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:14 schreef renedis het volgende:
goede morgen iedereen!
Ben je wel helemaal lekker?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:14 schreef renedis het volgende:
goede morgen iedereen!
Retorische vraag mag ik aannemen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:14 schreef renedis het volgende:
goede morgen iedereen!
Dat zeg je toch niet!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:14 schreef Runx het volgende:
[..]
feestje waar ? ik wil mee , me laten pijpen inclusief of exclusief ?
ik ook niet , vrienden worden ? of ben je weer niet zo wanhopig om met een allochtoon bevriend te wordenquote:
doe er een krat bok bij en je hebt een dealquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:11 schreef Logician het volgende:
eyquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge
ach had net nr4 alweer hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahah, sommige mensen moeten ze gewoon weer een telraam geven hoor
Van de week hier ook 1, een pdf van 1 gig (WTF ?!) printen op een huis tuin en keukenprintertje met 128 mb geheugen
quote:
wat vond je van ons kunstwerk in de gang??quote:
krat jupiler?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:11 schreef Logician het volgende:
ik heb mn sporen ook achtergelaten op de deurpost van de keukenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:18 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
wat vond je van ons kunstwerk in de gang??
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben je wel helemaal lekker?
"lekker" en "werk" in 1 zin?
Bij logicianquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Feestjes zijn goed, meer info?
Bier en tieten... lalalalala.... Bier en tieten... lalalalala....
quote:
* Crazy-M voelt een plaatjes dag vandaagquote:
quote:
same herequote:
mogge soppiequote:
morgen ander levend wezenquote:
Dus JIJ was dat! Ik keek net al... grrrr.. Nou heb je mooi wat te doenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:19 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
ik heb mn sporen ook achtergelaten op de deurpost van de keuken
me3quote:
heb je dus wat aan mijn post gehadquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:17 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ach had net nr4 alweer hoor
ook dat zo`n gast een mapje had met "naam;naam"
had die problemen met wat op te slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |