ACtiefffffffffffffffffff WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN ....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Aaaaight!
[ afbeelding ]
Koorts is gezakt, alleen goed verkouden enzo
Alles goed daar?
ikke wel relnichtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Crazy, moggggggggggggguh!!!!!!!
Hebben jullie mijn nieuwsbericht van gisteren gelezen?![]()
Wat zei je tegen je baas? Fijn, ik heb nog een collega die volgescheten kan worden?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ACtiefffffffffffffffffff WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN ....
Kut collega heeft op zijn flikker gehad, mijn baas is ziek.. hij belde me net.... "ej droxz ik ben ziek man ik schijt alles onder"....Het is weer woensdag dus meneer zaagmans komt weer langs!
Ik heb mijn minuscus in 2en gekregen, en de 2e helft tot de helft af te scheuren... daarna pols op 2 plaatsen gebroken... toen had ik geen zin meer!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik vorig jaar bijna mijn enkels, maar door goede fysio therapie ben ik weer op de weg terug.
ik heb 3x mijn linker enkelband zwaar opgerekt en 1x mijn rechter, en dat alles in een half jaar tijd en op het moment dat dat gebeurde hoorde iedereen op het trainingsveld ook iets knakken.
fakking raar, maarja..ben nu weer op de weg terug ZONDER braces of wat dan ook
is kut man:Pquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb 18 jaar gevoetbald, toen m'n knie naar de gort geholpen![]()
Nu af en toe een potje zaalvoetballen. Brace is af en toe nog wel nodig
SGELE VINKquote:
* Crazy-M doet het licht uitquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:42 schreef crazy987 het volgende:
ík heb weer zo'n lichtvogel aan de lijn
red me
Hey gekke persoonquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:41 schreef Crazy-p het volgende:
gpoeie morgen!
over 5 minuten maar eens richting werk.. tot 6 uur werken.. echt geen zin in..
Hij vroeg er zelf om hoorquote:
droogklootquote:
Dank u, dank u!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:28 schreef crazy987 het volgende:
[..]
lekker zo`n biertje op de vroege ochtend
en speciaal voor jou een bakkie koffie
nee meer zoiets van "ja, zo kan je natuurlijk ook zeggen dat je ziek bent!"quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat zei je tegen je baas? Fijn, ik heb nog een collega die volgescheten kan worden?
Zaaagmans!!![]()
Tjah inderdaadquote:
* Dr.Droxz geeft papier, en kreukelt deze bij je telefoon.... sorry... ik rij.. adfasdf door een tunnel adsfasdfquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:42 schreef crazy987 het volgende:
ík heb weer zo'n lichtvogel aan de lijn
red me
Even langs Hans Anders sturen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:52 schreef crazy987 het volgende:
en nr 3.
"Ik kan mn toetsen op mn toetsenbord niet lezen"
Morgen runxquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:48 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen allemaal
en hebben jullie het gezien ? nee? kijk ik sta nummer 1 eindelijk
Dagcijfers # 166
dit is zo'n moment om even stil te staan , ik wil graag smokez bedanken , hij heeft mij het moed gegeven om altijd door te gaan met posten wat er ook gebeurt![]()
dank jullie wel , ik ga even genieten van mijn eerste plaats
p.s ik ben boos ,chagerijnig , goverdomme kutklere..............................peipiepiepiep ###@@## alle kopjes staan nog in de vaatwasser dus geen koffie voor mij nu![]()
![]()
je bent waarschijnlijk niet de enige..quote:
dat is een verstandig besluit mr.Madskillzquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Morgen runx,
heb besloten om schijt te hebben aan die eventuele oefenwedstrijd en gewoon ff mee te gaan, maar niet te lang uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |