ja over 1 uur ga ik ook ben faking moe gisteren te laat na bed geweest , en vanmorgen te vroeg opgestaanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Waarom niet, lekker optijd slapen?
Half uurtje ga ik ook, fotosoepen lukt me niet... ben te moe, ben niet creatief
Ok, ik zou echt KO gaan tot morgenochtendquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:09 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh is nog iets te vroeg. Als ik nu ga slapen dan ben ik om 12 uur weer wakker en dan ook direct weer klaar wakker..dus dan val ik niet meer zo snel inslaap..
De dagen zijn gewoon tekort zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:10 schreef Runx het volgende:
[..]
ja over 1 uur ga ik ook ben faking moe gisteren te laat na bed geweest , en vanmorgen te vroeg opgestaan
Tripackkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!quote:
neuj dat zuigt enormquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tripackkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!
Jammer dat je op je werk niet meer op fok! kan komen man
ja nu kunnen jullie zelf verzoekje indienen via een programma staat wel op pagina 1 , maar heb ook wat problemen en dat staat ook op pagina 1quote:
kan je er niet komen via van die proxysitesquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:16 schreef tripack het volgende:
[..]
neuj dat zuigt enormals ik ff niks te doen heb kan ik alleen ff de frontpage bekijken oid
er is heul veul geblocked
jah zelf logmein
Zo, ze zijn dus echt streng geworden op je werk?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:16 schreef tripack het volgende:
[..]
neuj dat zuigt enormals ik ff niks te doen heb kan ik alleen ff de frontpage bekijken oid
er is heul veul geblocked
jah zelf logmein
proxy's worden ook geblockedquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:21 schreef Runx het volgende:
[..]
kan je er niet komen via van die proxysites
?
werk momenteel bij de klant en die is wel streng...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo, ze zijn dus echt streng geworden op je werk?
Bij ons tegenwoordig ook, maar het forum is tenminste nog niet beblocked... wel hyves enzo tegenwoordig,
maarja dat vind ik niet echt boeiend ofzo
lol das wel naaien . maarja je kan er weinig aan doen .quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:29 schreef tripack het volgende:
[..]
proxy's worden ook geblocked
[..]
werk momenteel bij de klant en die is wel streng...
Ja net even tv gekeken. En nu weer hierquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, ik zou echt KO gaan tot morgenochtend
Lekker even muziek/tv aan anders?
Hallo meneer Tripackquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:29 schreef tripack het volgende:
[..]
proxy's worden ook geblocked
[..]
werk momenteel bij de klant en die is wel streng...
volgens mij is mr.Droxz , nokkie nokkie gegaanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja net even tv gekeken. En nu weer hier
Zo'n idee heb ik ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:04 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens mij is mr.Droxz , nokkie nokkie gegaan
idd het is avondquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:24 schreef Crazy-M het volgende:
Avond
hey sletinquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sletjes!
maar sletin , ik kan niet veel met je sletten , want ik ga mijn sletten serie kijken , Heroesquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sletjes!
quote:
ik ben nu the unit aan het kijken...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:38 schreef Runx het volgende:
[..]
maar sletin , ik kan niet veel met je sletten , want ik ga mijn sletten serie kijken , Heroes
dus byebye sletin
voor andere ''gewone mensen '' ik ga heroes kijken en daarna douchen en slapen , dus hierbij ga ik afscheid nemen van jullie
bye![]()
![]()
bye
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Heuj Crazy-M en Barra!
The unit en heroes zijn beide wel vet
geen id...kzie morgenochtend wel hoe 't geworden isquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoest met je vingerverf schilderij?
hoi diertjuhquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik kruip m'n bedje ook maar eens in...tot morgen
ik nog ff muziek luisteren, en dan ook lekker slapenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:45 schreef diertjuh het volgende:
Zometeen nog even Heroes kijken en dan lekker mn oogjes dicht doen
Mooi nummerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:48 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
ik nog ff muziek luisteren, en dan ook lekker slapen
jah, van Logi, ik heb het gelijk in mijn favo's gezet!!quote:
Logi heeft goeie muzieksmaakquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:51 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
jah, van Logi, ik heb het gelijk in mijn favo's gezet!!
Ja dat zeker, kreeg net een hernieuwde opvoeding van d'rquote:
Uhu, even een albumpje downloadenquote:
verstandigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:55 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhu, even een albumpje downloaden
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:54 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Ja dat zeker, kreeg net een hernieuwde opvoeding van d'r
Ik ben nu "Exile on mainstream" aan het downloadenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:57 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
verstandigIk ga ook ff kijken naar een album
Slaapzequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:59 schreef Sophietjuh het volgende:
was zeker grappig! Nu ga ik slapenWeltrusten allemaal!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Morningquote:
RunX staat zelfs boven tong80, niet normaal!quote:001. 167 Runx
002. 164 tong80
004. 136 Dr.Droxz
Jep, was moe en brak enzo, fotosoepen lukte niet... ben maar gaan "bedhangen", om 02:00 wakker geworden met kleren aan, tv aan... en wekker stond nog uitquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:04 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens mij is mr.Droxz , nokkie nokkie gegaan
Alvast succes met je nieuwe job!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zo'n idee heb ik ook
Slaaplekker Droxz![]()
![]()
Allemaal, ben hier alleen dacht ikquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Goede morgen allemaal![]()
heb er weer zin in vandaag
Hahaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Allemaal, ben hier alleen dacht ik
Ik heb eens goed geslapen, ben redelijk wakker, kut collega heeft op zijn flikker gehad...
Kan dus nog wel een relaxte dag worden!
Oja, en een zwaar relaxte collega vandaag waar ik goed mee kan lachen.
Heerlijk geslapen! Tijd niet gedaan, en dit moet ik echt vaker doenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Haha
mooi man,
ik weet nog niet wat ik moet verwachten vandaag.
Maar beter dat je redelijk hebt geslapen. Ik ook wel, maar dan heb ik ook een zware training gehad van tevoren. Dus ik lag met een coma in mijn bed.
Mogguh!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:21 schreef crazy987 het volgende:
[blijmodus]
GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDEMORGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
[/blijmodus]
het is weer woensdag mensen.
we naderen het eind
voetbal training bedoel ikquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen! Tijd niet gedaan, en dit moet ik echt vaker doen
Training zijn vaak saai, en je moet altijd opletten and sjit haha
lekker zo`n biertje op de vroege ochtendquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!
Meneer zaagmans!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Ik geef vaak trainingenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen! Tijd niet gedaan, en dit moet ik echt vaker doen
Training zijn vaak saai, en je moet altijd opletten and sjit haha
aha, dat is idd even wat anders jaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
voetbal training bedoel ik
Alleen als jij de PIMP kan uithangen vandaag, alweer wat beter?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:28 schreef Sgele het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
![]()
hebben we er nog een beetje zin in vandaag???!!!!!
Dacht dat ze gister al begonnen wasquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, was moe en brak enzo, fotosoepen lukte niet... ben maar gaan "bedhangen", om 02:00 wakker geworden met kleren aan, tv aan... en wekker stond nog uit
[..]
Alvast succes met je nieuwe job!
Crazy, moggggggggggggguh!!!!!!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:31 schreef Crazy-M het volgende:
Dames en heren,
Mag ik kort uw aandacht voor een zeer droevige gebeurtenis heden ochtend.
Eindhoven,
Heden ochtend bij het ontwaken van de dag is Crazym achter het schokkende nieuws gekomen dat er weer een nieuwe werkdag is begonnen. Op deze dag zal Droxz zijn Kut collega vooral weer een kut collega vinden en zullen er ook weer de nodige schilders aanwezig zijn.
Tot zover dit inspiratieloze mededeling van CrazyM die nu zijn thee maar gaat opzuipen en verder gaat met niks doen.
Is ook zo, ik ben alleen wat traag van begripquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dacht dat ze gister al begonnen was
Aaaaight!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alleen als jij de PIMP kan uithangen vandaag, alweer wat beter?
ik vorig jaar bijna mijn enkels, maar door goede fysio therapie ben ik weer op de weg terug.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, dat is idd even wat anders ja
Voetballen doe ik niet meer, pols en knie stuk voor voetbal
* Crazy-M pakt sgele bij zijn nekvel en schudt hem stevig doorelkaar.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:28 schreef Sgele het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
![]()
hebben we er nog een beetje zin in vandaag???!!!!!
Ik heb 18 jaar gevoetbald, toen m'n knie naar de gort geholpenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik vorig jaar bijna mijn enkels, maar door goede fysio therapie ben ik weer op de weg terug.
ik heb 3x mijn linker enkelband zwaar opgerekt en 1x mijn rechter, en dat alles in een half jaar tijd en op het moment dat dat gebeurde hoorde iedereen op het trainingsveld ook iets knakken.
fakking raar, maarja..ben nu weer op de weg terug ZONDER braces of wat dan ook
Dat deed m'n oudere broer ook eens....nu ben ik de oudstequote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M pakt sgele bij zijn nekvel en schudt hem stevig doorelkaar.
gooit Sgele vervolgens door een gehaktmolen totdat zijn ogen rechtstaan.
Zie ik eruit alsof ik er FUCKING zin in heb ????
ACtiefffffffffffffffffff WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN ....quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Aaaaight!
[ afbeelding ]
Koorts is gezakt, alleen goed verkouden enzo
Alles goed daar?
ikke wel relnichtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Crazy, moggggggggggggguh!!!!!!!
Hebben jullie mijn nieuwsbericht van gisteren gelezen?![]()
Wat zei je tegen je baas? Fijn, ik heb nog een collega die volgescheten kan worden?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ACtiefffffffffffffffffff WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN ....
Kut collega heeft op zijn flikker gehad, mijn baas is ziek.. hij belde me net.... "ej droxz ik ben ziek man ik schijt alles onder"....Het is weer woensdag dus meneer zaagmans komt weer langs!
Ik heb mijn minuscus in 2en gekregen, en de 2e helft tot de helft af te scheuren... daarna pols op 2 plaatsen gebroken... toen had ik geen zin meer!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik vorig jaar bijna mijn enkels, maar door goede fysio therapie ben ik weer op de weg terug.
ik heb 3x mijn linker enkelband zwaar opgerekt en 1x mijn rechter, en dat alles in een half jaar tijd en op het moment dat dat gebeurde hoorde iedereen op het trainingsveld ook iets knakken.
fakking raar, maarja..ben nu weer op de weg terug ZONDER braces of wat dan ook
is kut man:Pquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb 18 jaar gevoetbald, toen m'n knie naar de gort geholpen![]()
Nu af en toe een potje zaalvoetballen. Brace is af en toe nog wel nodig
SGELE VINKquote:
* Crazy-M doet het licht uitquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:42 schreef crazy987 het volgende:
ík heb weer zo'n lichtvogel aan de lijn
red me
Hey gekke persoonquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:41 schreef Crazy-p het volgende:
gpoeie morgen!
over 5 minuten maar eens richting werk.. tot 6 uur werken.. echt geen zin in..
Hij vroeg er zelf om hoorquote:
droogklootquote:
Dank u, dank u!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:28 schreef crazy987 het volgende:
[..]
lekker zo`n biertje op de vroege ochtend
en speciaal voor jou een bakkie koffie
nee meer zoiets van "ja, zo kan je natuurlijk ook zeggen dat je ziek bent!"quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat zei je tegen je baas? Fijn, ik heb nog een collega die volgescheten kan worden?
Zaaagmans!!![]()
Tjah inderdaadquote:
* Dr.Droxz geeft papier, en kreukelt deze bij je telefoon.... sorry... ik rij.. adfasdf door een tunnel adsfasdfquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:42 schreef crazy987 het volgende:
ík heb weer zo'n lichtvogel aan de lijn
red me
Even langs Hans Anders sturen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:52 schreef crazy987 het volgende:
en nr 3.
"Ik kan mn toetsen op mn toetsenbord niet lezen"
Morgen runxquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:48 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen allemaal
en hebben jullie het gezien ? nee? kijk ik sta nummer 1 eindelijk
Dagcijfers # 166
dit is zo'n moment om even stil te staan , ik wil graag smokez bedanken , hij heeft mij het moed gegeven om altijd door te gaan met posten wat er ook gebeurt![]()
dank jullie wel , ik ga even genieten van mijn eerste plaats
p.s ik ben boos ,chagerijnig , goverdomme kutklere..............................peipiepiepiep ###@@## alle kopjes staan nog in de vaatwasser dus geen koffie voor mij nu![]()
![]()
je bent waarschijnlijk niet de enige..quote:
dat is een verstandig besluit mr.Madskillzquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Morgen runx,
heb besloten om schijt te hebben aan die eventuele oefenwedstrijd en gewoon ff mee te gaan, maar niet te lang uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |