ja over 1 uur ga ik ook ben faking moe gisteren te laat na bed geweest , en vanmorgen te vroeg opgestaanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Waarom niet, lekker optijd slapen?
Half uurtje ga ik ook, fotosoepen lukt me niet... ben te moe, ben niet creatief
Ok, ik zou echt KO gaan tot morgenochtendquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:09 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh is nog iets te vroeg. Als ik nu ga slapen dan ben ik om 12 uur weer wakker en dan ook direct weer klaar wakker..dus dan val ik niet meer zo snel inslaap..
De dagen zijn gewoon tekort zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:10 schreef Runx het volgende:
[..]
ja over 1 uur ga ik ook ben faking moe gisteren te laat na bed geweest , en vanmorgen te vroeg opgestaan
Tripackkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!quote:
neuj dat zuigt enormquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tripackkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!
Jammer dat je op je werk niet meer op fok! kan komen man
ja nu kunnen jullie zelf verzoekje indienen via een programma staat wel op pagina 1 , maar heb ook wat problemen en dat staat ook op pagina 1quote:
kan je er niet komen via van die proxysitesquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:16 schreef tripack het volgende:
[..]
neuj dat zuigt enormals ik ff niks te doen heb kan ik alleen ff de frontpage bekijken oid
er is heul veul geblocked
jah zelf logmein
Zo, ze zijn dus echt streng geworden op je werk?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:16 schreef tripack het volgende:
[..]
neuj dat zuigt enormals ik ff niks te doen heb kan ik alleen ff de frontpage bekijken oid
er is heul veul geblocked
jah zelf logmein
proxy's worden ook geblockedquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:21 schreef Runx het volgende:
[..]
kan je er niet komen via van die proxysites
?
werk momenteel bij de klant en die is wel streng...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo, ze zijn dus echt streng geworden op je werk?
Bij ons tegenwoordig ook, maar het forum is tenminste nog niet beblocked... wel hyves enzo tegenwoordig,
maarja dat vind ik niet echt boeiend ofzo
lol das wel naaien . maarja je kan er weinig aan doen .quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:29 schreef tripack het volgende:
[..]
proxy's worden ook geblocked
[..]
werk momenteel bij de klant en die is wel streng...
Ja net even tv gekeken. En nu weer hierquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, ik zou echt KO gaan tot morgenochtend
Lekker even muziek/tv aan anders?
Hallo meneer Tripackquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:29 schreef tripack het volgende:
[..]
proxy's worden ook geblocked
[..]
werk momenteel bij de klant en die is wel streng...
volgens mij is mr.Droxz , nokkie nokkie gegaanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja net even tv gekeken. En nu weer hier
Zo'n idee heb ik ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:04 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens mij is mr.Droxz , nokkie nokkie gegaan
idd het is avondquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:24 schreef Crazy-M het volgende:
Avond
hey sletinquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sletjes!
maar sletin , ik kan niet veel met je sletten , want ik ga mijn sletten serie kijken , Heroesquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sletjes!
quote:
ik ben nu the unit aan het kijken...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:38 schreef Runx het volgende:
[..]
maar sletin , ik kan niet veel met je sletten , want ik ga mijn sletten serie kijken , Heroes
dus byebye sletin
voor andere ''gewone mensen '' ik ga heroes kijken en daarna douchen en slapen , dus hierbij ga ik afscheid nemen van jullie
bye![]()
![]()
bye
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Heuj Crazy-M en Barra!
The unit en heroes zijn beide wel vet
geen id...kzie morgenochtend wel hoe 't geworden isquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoest met je vingerverf schilderij?
hoi diertjuhquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik kruip m'n bedje ook maar eens in...tot morgen
ik nog ff muziek luisteren, en dan ook lekker slapenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:45 schreef diertjuh het volgende:
Zometeen nog even Heroes kijken en dan lekker mn oogjes dicht doen
Mooi nummerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:48 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
ik nog ff muziek luisteren, en dan ook lekker slapen
jah, van Logi, ik heb het gelijk in mijn favo's gezet!!quote:
Logi heeft goeie muzieksmaakquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:51 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
jah, van Logi, ik heb het gelijk in mijn favo's gezet!!
Ja dat zeker, kreeg net een hernieuwde opvoeding van d'rquote:
Uhu, even een albumpje downloadenquote:
verstandigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:55 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhu, even een albumpje downloaden
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:54 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Ja dat zeker, kreeg net een hernieuwde opvoeding van d'r
Ik ben nu "Exile on mainstream" aan het downloadenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:57 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
verstandigIk ga ook ff kijken naar een album
Slaapzequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:59 schreef Sophietjuh het volgende:
was zeker grappig! Nu ga ik slapenWeltrusten allemaal!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |