is kut man:Pquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb 18 jaar gevoetbald, toen m'n knie naar de gort geholpen![]()
Nu af en toe een potje zaalvoetballen. Brace is af en toe nog wel nodig
SGELE VINKquote:
* Crazy-M doet het licht uitquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:42 schreef crazy987 het volgende:
ík heb weer zo'n lichtvogel aan de lijn
red me
Hey gekke persoonquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:41 schreef Crazy-p het volgende:
gpoeie morgen!
over 5 minuten maar eens richting werk.. tot 6 uur werken.. echt geen zin in..
Hij vroeg er zelf om hoorquote:
droogklootquote:
Dank u, dank u!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:28 schreef crazy987 het volgende:
[..]
lekker zo`n biertje op de vroege ochtend
en speciaal voor jou een bakkie koffie
nee meer zoiets van "ja, zo kan je natuurlijk ook zeggen dat je ziek bent!"quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat zei je tegen je baas? Fijn, ik heb nog een collega die volgescheten kan worden?
Zaaagmans!!![]()
Tjah inderdaadquote:
* Dr.Droxz geeft papier, en kreukelt deze bij je telefoon.... sorry... ik rij.. adfasdf door een tunnel adsfasdfquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:42 schreef crazy987 het volgende:
ík heb weer zo'n lichtvogel aan de lijn
red me
Even langs Hans Anders sturen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:52 schreef crazy987 het volgende:
en nr 3.
"Ik kan mn toetsen op mn toetsenbord niet lezen"
Morgen runxquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:48 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen allemaal
en hebben jullie het gezien ? nee? kijk ik sta nummer 1 eindelijk
Dagcijfers # 166
dit is zo'n moment om even stil te staan , ik wil graag smokez bedanken , hij heeft mij het moed gegeven om altijd door te gaan met posten wat er ook gebeurt![]()
dank jullie wel , ik ga even genieten van mijn eerste plaats
p.s ik ben boos ,chagerijnig , goverdomme kutklere..............................peipiepiepiep ###@@## alle kopjes staan nog in de vaatwasser dus geen koffie voor mij nu![]()
![]()
je bent waarschijnlijk niet de enige..quote:
dat is een verstandig besluit mr.Madskillzquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Morgen runx,
heb besloten om schijt te hebben aan die eventuele oefenwedstrijd en gewoon ff mee te gaan, maar niet te lang uiteraard
die zijn leukquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:45 schreef crazy987 het volgende:
[..]
droogkloot
maar soms heb je echt domme mensen he
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je bent waarschijnlijk niet de enige..![]()
*ahum..runx
wtf, werk je bij een blinde instituut ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:52 schreef crazy987 het volgende:
en nr 3.
"Ik kan mn toetsen op mn toetsenbord niet lezen"
dat dacht ik ookquote:
nou niemand behalve Madskillz , zei goedemorgenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:48 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen allemaal
Dagcijfers # 166
dit is zo'n moment om even stil te staan , ik wil graag smokez bedanken , hij heeft mij het moed gegeven om altijd door te gaan met posten wat er ook gebeurt![]()
p.s ik ben boos ,chagerijnig , goverdomme kutklere..............................peipiepiepiep ###@@## alle kopjes staan nog in de vaatwasser dus geen koffie voor mij nu![]()
![]()
98... shit ik dacht dat ik meer zou hebbenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:48 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen allemaal
Dagcijfers # 166
![]()
Val dood, spam konijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:58 schreef Runx het volgende:
[..]
nou niemand behalve Madskillz , zei goedemorgen
ik ga huilen![]()
ik krijg er wel een 6 pac vanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
98... shit ik dacht dat ik meer zou hebben
Maarja... om er nou een sport van te maken heb ik niet zo heul veul zin in
soms lijkt t wel zoquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wtf, werk je bij een blinde instituut ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |