ik denk dat ze je nummer kwijt rakenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Laat je school maar ff contact opnemen, dat fixen we wel ff
quote:
Misschien maar goed ookquote:
Groene thee!quote:
lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Bier hierquote:
Proost!quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Fha![]()
Heb ik iets gemist vandaag?KSC #1.070 is volgepost en toen is deze geopend. Dat zijn wel de hoogtepunten van vandaag volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me logisch, jij bent immers daar en niet hierquote:
Scherp +1quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch, jij bent immers daar en niet hier.
Dank uquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
KSC #1.070 is volgepost en toen is deze geopend. Dat zijn wel de hoogtepunten van vandaag volgens mij.
quote:
Geblaat over ARBO, interne transportmiddelen en diverse soorten pallets en magazijnstellingen.quote:
Ah, jouw niveau welquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Geblaat over ARBO, interne transportmiddelen en diverse soorten pallets en magazijnstellingen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Geblaat over ARBO, interne transportmiddelen en diverse soorten pallets en magazijnstellingen.
Goedenavond trouwensquote:
Volgende week gaan we verder met het rijklaar maken van de heftruck, het belasten van de heftruck en het werken met de heftruckquote:
Mjaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
ARBO
![]()
Das voor erg verantwoordelijke mensen![]()
Neem een kopje thee om bij te komen
Natuurlijk! Dacht dat je zo laat maybe liever thee had..quote:
Dat zeg je nou wel, maar is dat ook zoquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch, jij bent immers daar en niet hier.
Ik ben niet zo heel erg theeërigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Natuurlijk! Dacht dat je zo laat maybe liever thee had..![]()
[ afbeelding ]
Whiskyquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel erg theeërig. Af en toe een Earl Grey met suiker ofzo, maar verder koffie, of bier, fris, whisky, etc.
Kloptquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Whisky![]()
[ afbeelding ]
double wood had je vorige keer al gehad toch![]()
Lekker frisquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:21 schreef Fha het volgende:
Ik heb tandpasta in mn neuswahahhahahahahha
![]()
ik ging tanden poetsen, poes kwam op de wasbak staan en gaf keihard een kopje tegen mn hand..![]()
goed gemikt van je poes welquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:21 schreef Fha het volgende:
Ik heb tandpasta in mn neuswahahhahahahahha
![]()
ik ging tanden poetsen, poes kwam op de wasbak staan en gaf keihard een kopje tegen mn hand..![]()
[verhaaltje]quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:32 schreef Fha het volgende:
Ja best knap van de katPrikt eigenlijk best wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |