quote:
Geblaat over ARBO, interne transportmiddelen en diverse soorten pallets en magazijnstellingen.quote:
Ah, jouw niveau welquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Geblaat over ARBO, interne transportmiddelen en diverse soorten pallets en magazijnstellingen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Geblaat over ARBO, interne transportmiddelen en diverse soorten pallets en magazijnstellingen.
Goedenavond trouwensquote:
Volgende week gaan we verder met het rijklaar maken van de heftruck, het belasten van de heftruck en het werken met de heftruckquote:
Mjaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
ARBO
![]()
Das voor erg verantwoordelijke mensen![]()
Neem een kopje thee om bij te komen
Natuurlijk! Dacht dat je zo laat maybe liever thee had..quote:
Dat zeg je nou wel, maar is dat ook zoquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch, jij bent immers daar en niet hier.
Ik ben niet zo heel erg theeërigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Natuurlijk! Dacht dat je zo laat maybe liever thee had..![]()
[ afbeelding ]
Whiskyquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel erg theeërig. Af en toe een Earl Grey met suiker ofzo, maar verder koffie, of bier, fris, whisky, etc.
Kloptquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Whisky![]()
[ afbeelding ]
double wood had je vorige keer al gehad toch![]()
Lekker frisquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:21 schreef Fha het volgende:
Ik heb tandpasta in mn neuswahahhahahahahha
![]()
ik ging tanden poetsen, poes kwam op de wasbak staan en gaf keihard een kopje tegen mn hand..![]()
goed gemikt van je poes welquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:21 schreef Fha het volgende:
Ik heb tandpasta in mn neuswahahhahahahahha
![]()
ik ging tanden poetsen, poes kwam op de wasbak staan en gaf keihard een kopje tegen mn hand..![]()
[verhaaltje]quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:32 schreef Fha het volgende:
Ja best knap van de katPrikt eigenlijk best wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |