ik denk dat ze je nummer kwijt rakenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Laat je school maar ff contact opnemen, dat fixen we wel ff
quote:
Misschien maar goed ookquote:
Groene thee!quote:
lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Bier hierquote:
Proost!quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Fha![]()
Heb ik iets gemist vandaag?KSC #1.070 is volgepost en toen is deze geopend. Dat zijn wel de hoogtepunten van vandaag volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me logisch, jij bent immers daar en niet hierquote:
Scherp +1quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch, jij bent immers daar en niet hier.
Dank uquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
KSC #1.070 is volgepost en toen is deze geopend. Dat zijn wel de hoogtepunten van vandaag volgens mij.
quote:
Geblaat over ARBO, interne transportmiddelen en diverse soorten pallets en magazijnstellingen.quote:
Ah, jouw niveau welquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Geblaat over ARBO, interne transportmiddelen en diverse soorten pallets en magazijnstellingen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Geblaat over ARBO, interne transportmiddelen en diverse soorten pallets en magazijnstellingen.
Goedenavond trouwensquote:
Volgende week gaan we verder met het rijklaar maken van de heftruck, het belasten van de heftruck en het werken met de heftruckquote:
Mjaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
ARBO
![]()
Das voor erg verantwoordelijke mensen![]()
Neem een kopje thee om bij te komen
Natuurlijk! Dacht dat je zo laat maybe liever thee had..quote:
Dat zeg je nou wel, maar is dat ook zoquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch, jij bent immers daar en niet hier.
Ik ben niet zo heel erg theeërigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Natuurlijk! Dacht dat je zo laat maybe liever thee had..![]()
[ afbeelding ]
Whiskyquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel erg theeërig. Af en toe een Earl Grey met suiker ofzo, maar verder koffie, of bier, fris, whisky, etc.
Kloptquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Whisky![]()
[ afbeelding ]
double wood had je vorige keer al gehad toch![]()
Lekker frisquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:21 schreef Fha het volgende:
Ik heb tandpasta in mn neuswahahhahahahahha
![]()
ik ging tanden poetsen, poes kwam op de wasbak staan en gaf keihard een kopje tegen mn hand..![]()
goed gemikt van je poes welquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:21 schreef Fha het volgende:
Ik heb tandpasta in mn neuswahahhahahahahha
![]()
ik ging tanden poetsen, poes kwam op de wasbak staan en gaf keihard een kopje tegen mn hand..![]()
[verhaaltje]quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:32 schreef Fha het volgende:
Ja best knap van de katPrikt eigenlijk best wel
Ik zie geen plaatje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Doe ik mn ogen dicht, bedenk ik me dat ik geen plaatje heb gepost! Bij deze nog, en slaap lekker!![]()
The Dream, Henri Rousseau, 1910
[ afbeelding ]
Degene die dat heeft voorgeschreven/geadviseerd is dus met recht een kwakzalver.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 06:49 schreef Klonk het volgende:
Goeiemorgen
Nou de zalf voor mijn voeten is niet echt een sucses geweest, heb er nu meer last van dan zonder het zalfje
nee, is gewoon mijn lieve ome docquote:Op woensdag 15 oktober 2008 06:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Degene die dat heeft voorgeschreven/geadviseerd is dus met recht een kwakzalver.
Wit voetje halen bij de baas?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 06:57 schreef Pheno het volgende:
Ik zit al op mijn werk, een kwartier vroeger dan normaal
Nog erger dan de NS... daar hoef je soms maar uren te wachten, ipv een dag...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:03 schreef indahnesia.com het volgende:
g.v.d. ik kan niet een fatsoenlijk het spoorboekje bekijken hier. Moet ik naar het station om te vragen wanneer de 'ekonomi' (3e klasse) trein vertrekt die ik moet hebben zaterdag of zondag.
hier is het ook geen 'vertraging', maar gewoon 'wachten op de trein'. Tijd geleden zat ik om 01:30 op de trein te wachten, kwam pas om 03:30, maar dat werd netjes aangekondigd, dus ben ik om de hoek een hapje gaan eten en heb ik wat biertjes verwerkt.. trein was ineens prima op tijd, om 03.30 dusquote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:04 schreef OA het volgende:
[..]
Nog erger dan de NS... daar hoef je soms maar uren te wachten, ipv een dag...
Dus het rijdt alleen niet heel regelmatig?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier is het ook geen 'vertraging', maar gewoon 'wachten op de trein'. Tijd geleden zat ik om 01:30 op de trein te wachten, kwam pas om 03:30, maar dat werd netjes aangekondigd, dus ben ik om de hoek een hapje gaan eten en heb ik wat biertjes verwerkt.. trein was ineens prima op tijd, om 03.30 dus
Die is er toch helemaal niet om deze tijd johquote:
Het rijdt wel in ieder geval, maar het is lang niet altijd zo erg hoor.. hier hangen geen aftelklokken, dan raken de Indonesiers in de war.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:08 schreef OA het volgende:
[..]
Dus het rijdt alleen niet heel regelmatig?
2 weken terug in Barcelona stonden we op de trein te wachten... Bord geeft aan dat het nog 70 seconden duurt. Telkens als het nog 40 seconden duurde, ging ie weer terug naar 70... Ja, zo kan ik ook de trein op tijd laten rijden
Nee, natuurlijk niet. Dom van mij...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is er toch helemaal niet om deze tijd joh
Nee, het was rustig op de weg en kon even blazen. Een van de laatste keren met de audi. Volgende week nieuwnieuwnieuw.
Fritsquote:
Hoezo langzaam? Dat "inrijden" van een nieuwe auto geldt al jaren niet meer hoorquote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:58 schreef OA het volgende:
[..]
Betekent dat ook langzaamlangzaamlangzaam?![]()
[..]
Ik bedoel tov de Audiquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoezo langzaam? Dat "inrijden" van een nieuwe auto geldt al jaren niet meer hoor
Huiliequote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:04 schreef OA het volgende:
[..]
Nog erger dan de NS... daar hoef je soms maar uren te wachten, ipv een dag...
Alsof je hard kan rijden hier in dit jostilandquote:
Ik ga nooit met de trein hoor, dus het is van horen zeggen...quote:
Klinkt goed, al vind ik leer niks.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof je hard kan rijden hier in dit jostiland
Een Prius kan 170km per uur. Maar wel alle luxe er in laten zetten ipv die kale uit de leasepool getrokken Audi![]()
Lederen bekleding, touchscreen, active parking. Voice controlled navi.
Japanse auto's en hun gadgets
Joh donder toch op met je gadgets man. Daar hebben alleen vrouwen wat aan. Active parking?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:16 schreef Pheno het volgende:
Een Prius kan 170km per uur. Maar wel alle luxe er in laten zetten ipv die kale uit de leasepool getrokken Audi![]()
He, dat valt wel mee. Het is alleen handig als ik ook ergens daadwerkelijk moet zijn waar ik de weg niet ken. Ipv een kaart te pakken heb ik de kaart in beeld. Simpel. Als er file is regel ik hetz elf wel, maar je hebt gelijk dat er heel wat jostis zijn die echt blind op hun cheap TomTom vertrouwenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh donder toch op met je gadgets man. Daar hebben alleen vrouwen wat aan. Active parking?Voice controlled navi?
![]()
Volgende keer sta je bij de Lidl op de parkeerplaats, de meter dat je de deur uit stapt ben je verdwaald"Want ja, zelf nadenken hoeft niet mer dusseh... dakanniknie ook
"
überhaupt richtingsgevoel...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:27 schreef motorbloempje het volgende:
op je tomtom vertrouwen![]()
Hoe moeilijk is het om wat snelwegen en doorgaande wegen te kunnen onthouden?
wonen langs de grens is tof, echt als ze ooit de max snelheid compleet invoeren in Duitsland dan word ik niet vrolijk, gisteravond was zo zalig in het donker over de autobahn en dan met mijn tuinhuisje op wielen lekker meescheuren met de die dure bakken, elke keer weer jammer als de grens in zicht komtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof je hard kan rijden hier in dit jostiland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |