Dit heeft ie gezegd in onderstaand video interview:quote:Assassin's Creed 2 in ontwikkeling?
Assassin's Creed, de één vond het een topgame, de ander vond het veel te veel herhaling. Tot welke groep je ook behoort, de game verkocht goed en Ubisoft zal dan ook zeker met een sequel komen.
David Wilkinson is animation director bij Ubisoft en werkt op dit moment aan de laatste Prince of Persia. Om zijn werk goed te kunnen doen heeft hij enkele dagen samengewerkt met Alex Drouin, de man die niet alleen vorige Prince of Persia games van animaties voorzag, maar ook aan Assassin's Creed werkte. Wilkinson laat wellicht iets teveel vrij als hij verteld dat Drouin druk bezig is met nieuwe animaties voor Assassin's Creed hoofdpersonage Altaïr, zo zou deze nu zelfs kunnen zwemmen. Hiermee lijkt Drouin vrij te geven dat Ubisoft al druk bezig is met de ontwikkeling van Assassin's Creed 2.
Welke vorige?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:06 schreef -Dries- het volgende:
Ach MGS 4 komt toch vroeg of laat naar de Xbox. Net zoals de vorige MGS games.
Ziet er gaaf uitquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:00 schreef Reintji het volgende:
Age of Booty
XBLA van deze week, piraten!
Metal Gear Solid 2: Substance for Xboxquote:
Dat is er een ja. Ik lees toch echt games. Beter opletten AQuilatje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Metal Gear Solid 2: Substance for Xbox
The Jasper Elite is a cake!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:25 schreef Niek. het volgende:
[..]
The Jasper Elite is a cake!Eind volgende week heb ik er eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop ik
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
PM! PM! PM!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Age of Booty is helemaal niet zo leuk trouwens, ik zal dr wel ff een reviewtje van gaan schrijvenBeetje suf als piraatje met je boot rondvaren, proberen ports te veroveren en andere schepen te killen, niet echt boeiend....
offtopic: ik heb trouwens nog een CoD5-betakey, PM me maar als je hem wilt.
Het is mooier! Het is WW2! Het zijn duitsers!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:59 schreef PP. het volgende:
Ik heb de beta ook ff geprobeerd, maar waarom iedereen zo hyped is begrijp ik niet echt? ik zie geen enkele echte vooruitgang op CoD4.
HONDEN!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:59 schreef PP. het volgende:
Ik heb de beta ook ff geprobeerd, maar waarom iedereen zo hyped is begrijp ik niet echt? ik zie geen enkele echte vooruitgang op CoD4.
Het is net zo mooi.. voor mijn oog zelfs iets minder... WW2...seen it been there done that a thousand times!.. en Duitsers.. tsja, ook die heb ik al velen malen dood geschoten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het is mooier! Het is WW2! Het zijn duitsers!
PGR2, daar zat uitdaging inquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:23 schreef Reintji het volgende:Time vs Kudo's uit de Ultimate Challenge PGR4!! De laatste
+ Deeply engrossing storyquote:Dead Space is a remarkable game from a well-tread genre that manages to stand out from its competitors in almost every way, from visual presentation to engaging story, innovative combat mechanics to fright factor. Whether you're looking for a terrifying horror experience or a deeply story-driven adventure that will keep you engaged for 15-20 hours, Dead Space is a fantastic game that you should not pass on.
Sorry Cybjequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is er een ja. Ik lees toch echt games. Beter opletten AQuilatje.
Meteen nieuwe kopen en de kapotte laten fixen en dan weer verkopenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:18 schreef Wessiej het volgende:
Als trouwens mijn 360 kapot gaat rond deze tijd, word ik echt gillend gek.
Ja ik ook. Gelukkig is de mijne vorige week kapot gegaanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:18 schreef Wessiej het volgende:
Als trouwens mijn 360 kapot gaat rond deze tijd, word ik echt gillend gek.
Als die zeg maar vanavond wordt verzonden heb je hem zaterdag binnen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:29 schreef YOgamerYO het volgende:
Weet iemand hoelang het duurt met videogamesplus.ca want ik wil Sanints Row 2 spelenDe aftrap van dit najaar
.
[..]
Ja ik ook. Gelukkig is de mijne vorige week kapot gegaanHiernaast kan ik veel spellen op de PS3 spelen
Vreemd, na tig keer proberen geeft 'ie weer beeld, maar het ziet er nog niet uit, in het dashboard en de spellen lopen de kleuren niet mooi in elkaar over en zie je nog wel eens wat knipperen qua kleuren...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:15 schreef Metalfreak het volgende:
GVD, net wil ik m'n Xbox nog eens aanzetten, geen beeld meer, zowel op de analoge bijgeleverde kabel als op de VGA kabel naar mijn TV... Iemand dit al eens eerder meegemaakt. Ik merkte de laatste tijd wel al vage dingen op in het dashboard, de achtergrond was niet meer heel vloeiend qua kleur. Iemand dit al eens meegemaakt?
Denk dat je GPU aan het falen is.. Dus zal maar vast het nummer van de servicelijn bij de hand houden als ik jou wasquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vreemd, na tig keer proberen geeft 'ie weer beeld, maar het ziet er nog niet uit, in het dashboard en de spellen lopen de kleuren niet mooi in elkaar over en zie je nog wel eens wat knipperen qua kleuren...
En vast een doos zoeken voor UPS!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:44 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Denk dat je GPU aan het falen is.. Dus zal maar vast het nummer van de servicelijn bij de hand houden als ik jou was
Ja, want heb het nog eens geprobeerd en dus weer geen beeld. Ik gebruik dat ding niet eens vaak, ja, laatste week omdat ik net Guitar Hero III incl. gitaartjes had gekocht...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En vast een doos zoeken voor UPS!
Op zich geen probleem, ik heb me xbox ook gewoon op me werk laten bezorgen. Als ze maar een adres hebben waar iemand hem kan aannemenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, want heb het nog eens geprobeerd en dus weer geen beeld. Ik gebruik dat ding niet eens vaak, ja, laatste week omdat ik net Guitar Hero III incl. gitaartjes had gekocht...
Hoe zit dat met UPS? Laat me raden, ze komen het alleen ophalen an afleveren tijdens kantooruren en raad eens: ik zit dan op kantoor of bij klanten, in elk geval niet thuis...
Ow, je kunt dus ook gewoon een ander adres opgeven? Da's mooi, dan mogen mijn ouders dat aannemen en zo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:29 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Op zich geen probleem, ik heb me xbox ook gewoon op me werk laten bezorgen. Als ze maar een adres hebben waar iemand hem kan aannemen
ALS ie het aan kanquote:
quote:With just a few days left until Far Cry 2's retail debut on October 21, publisher Ubisoft just announced that the open-world shooter has gone gold and entered manufacturing.
Dat is snelquote:
Is niet zo snel toch? De game moet over een paar dagen in de winkels liggen, ik vind het eerder een beetje laat... Wie weet is het ook wel een anti-piracy maatregel, de masterCD's pas zo laat mogelijk naar de printers sturen ivm uitlekken enzo...!quote:
PMquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:52 schreef Reintji het volgende:
Let op je spelling, verder duidelijk verhaal.
Voor de liefhebbers, ik heb nog een Beta key. Wie het eerst een PM stuurt
quote:
En wel voor skatequote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:04 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik heb mijne aan een vriend gegeven maar ik heb dr toch geen tijd voor.
Heb je daar een bevestiging van dat het werkt? Volgens mij krijg je gewoon iedere keer dezelfde code te zien.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:15 schreef ROFLOL het volgende:
Als je nog geen CoD Key hebt, http://www.callofduty.com/beta-redeem/?prefill_code=GWMF6XT3
Klik op die link terwijl je ingelogd staat met je account, en je krijgt een key. Heb al heel wat mensen blij gemaakt, lekkere glitch!![]()
![]()
ROFLOLquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:49 schreef koen_pijl het volgende:
Kan ik nog ergens een code vandaan halen?
Nu ik de beta meer heb gespeeld moet ik zeggen dat ik de multiplayer ook niet echt bijzonder vind. Ten eerste zijn de spawn-points ronduit lachwekkend. In de beta van CoD 4 was dat ook al niet best maar dat leidde niet tot zoveel frustratie als nu. De positie waar je spawned is zo fout dat de kans dat je gelijk wordt neergeschoten gewoon te absurd groot is. Ik mag toch hopen dat ze dit in de retail versie weten te fixen anders gaat het spel linea recta de kast in na de singleplayer te hebben uitgespeeld.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:50 schreef _GdR_ het volgende:
ohjah. cod5 zuigt. na 2 dagen spelen ben ik er helemaal klaar mee.
Precies dat, behalve het laatste stuk. Denk niet dat ik deze ga kopenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nu ik de beta meer heb gespeeld moet ik zeggen dat ik de multiplayer ook niet echt bijzonder vind. Ten eerste zijn de spawn-points ronduit lachwekkend. In de beta van CoD 4 was dat ook al niet best maar dat leidde niet tot zoveel frustratie als nu. De positie waar je spawned is zo fout dat de kans dat je gelijk wordt neergeschoten gewoon te absurd groot is. Ik mag toch hopen dat ze dit in de retail versie weten te fixen anders gaat het spel linea recta de kast in na de singleplayer te hebben uitgespeeld.
Verder vind ik de 3 maps ook geen vaste herkenningspunten hebben zoals ik dat bij de beta van CoD 4 wel herkende. Persoonlijk zie ik dat als een minpunt want zo kun je moeilijker je eigen route daar op afstemmen. De voice-acting is ook storend met irritante kreten die je om de haverklap hoort en zeker de 'reload' kreet aangezien dit je positie verraad. Erg knullig. En ik zie liever geen honden in het spel want die werken je alleen maar op de zenuwen als ze je in een horde van alle kanten aanvallen. Tenslotte blijf ik van mening dat voertuigen niet in de serie hoort. Daar leent de gameplay zich gewoon niet voor en in dit geval zijn ze ook nog eens te overpowered.
Begrijp me niet verkeerd, wat overblijft is vermakelijk genoeg maar ik zal het niet non-stop spelen zoals ik dat bij CoD 4 (blijft gewoon de superieure versie) wel had. Ik koop 'm in ieder geval met name voor de co-op mode. Dat is iets waar ik veel van verwacht.
Thanksquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:15 schreef ROFLOL het volgende:
Als je nog geen CoD Key hebt, http://www.callofduty.com/beta-redeem/?prefill_code=GWMF6XT3
Klik op die link terwijl je ingelogd staat met je account, en je krijgt een key. Heb al heel wat mensen blij gemaakt, lekkere glitch!![]()
![]()
Op mijn kritiek op de spawn-points na is de rest gameplay gerelateerd. Daar valt nog weinig aan te veranderen.quote:
*kuch* patch *kuch*quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:58 schreef Catch_me het volgende:
Dit spel ligt rond 11 november ofzo in de winkel dus ik denk eerlijk gezegd dat er weinig zal veranderen, beta = commerciële stunt ook in dit geval.
Het ziet er uit en heeft de opbouw van CoD4, maar heeft het gevoel van CoD3. Vond je de MP van deel 3 kut, dan zal dat bij WaW ook zo zijn. Ik vond de MP van deel 3 echter wel tof en ben daarom ook redelijk enthousiast over deze gamequote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:23 schreef LinQ het volgende:
Er staat trouwens een Demo van EndWar op marketplace, weet niet of dit al bekend was? Ik vind hem iig niet bijzonder, vind vooral de camera irritant want ik krijg zo helemaal geen overzicht van het speelveld...
En wat betreft WaW, ik vind CoD4 stukken beter. Weet niet wat het is maar WaW vind ik in tegenstelling tot CoD4 echt geen reet aan om te spelen. Geen idee waar het aan ligt maar ik krijg er gewoon geen warm gevoel van
tegen mij ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
EndWar vanavond maar eens proberen dan
Ik denk dat 4 nog een hele tijd mee zou gaan, dus je hoeft denk niet bang te zijn dat er geen mensen meer zijn. Er zijn altijd duizenden mensen online.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:44 schreef Fipotje het volgende:
iemand die cod5 gaat kopen en MP gaat spelen?
Ik twijfel nog tussen 4 en 5 :p ben alleen bang dat als ik 4 koop niemand het meer speelt xD want je weetz als ik kom stopt iedereen!!!
http://xbox360.gamespy.com/xbox-360/dead-space/920032p1.htmlquote:Integrating some nice variety into one game while maintaining its decidedly action-oriented dynamics, Dead Space is appealing across a wide cross-section of gameplay styles. Wrap an engrossing plot that is a veritable warren of intermingling themes around this and you've got a game that is basically a guaranteed experience. Dead Space is a solid realization of several of our favorite gameplay mechanics in a way that we've only seen in blockbusters like BioShock, Half-Life and Resident Evil 4. Its quality is undeniable and we have no reservation in recommending its potent mix of panic-inducing plotline, furious action and deep customization.
Cod4 is en blijft druk bevolkt. Dar hoef je je niet zorgen om te maken.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:44 schreef Fipotje het volgende:
iemand die cod5 gaat kopen en MP gaat spelen?
Ik twijfel nog tussen 4 en 5 :p ben alleen bang dat als ik 4 koop niemand het meer speelt xD want je weetz als ik kom stopt iedereen!!!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Welke waus bij de Fok Games redactie heeft Fipotje aangenomen trouwens?
je weetz
wat doe je hier?quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Welke waus bij de Fok Games redactie heeft Fipotje aangenomen trouwens?
je weetz
En toen mocht je meteen weer op staan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:12 schreef Fipotje het volgende:
[..]
je weeeetzzzz ik ben op me knietjes gegaan en deze houding met me mond gemaakt
Nadat heel de crew me oraal en anaal en alles hebben vernerderd wel jaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:20 schreef existenz het volgende:
[..]
En toen mocht je meteen weer op staan?
Ik zit op mn werk, ben pas na 21:00 ergens weer thuisquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:08 schreef kepler het volgende:
[..]
wat doe je hier?
GAMEN MET JE AARSCH!
Of is de postbode nog niet geweest?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:29 schreef existenz het volgende:
720p, je hebt geen full hd tv namelijk.
ik verwacht morgen de eerste impressiesquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik zit op mn werk, ben pas na 21:00 ergens weer thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn HD ready TV's die een 1080p signaal prima accepteren (en downscalen naar 720p) overigens.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:31 schreef Rossdale het volgende:
Het is een HD Ready, dus 1080p kan hij niet aan. Ik zou 1080i eens proberen, daar staat mijn HD Ready ook op
Ah, dat wist ik niet. De mijne accepteert 1080p helemaal niet, maar 1080i ziet er in mijn situatie in ieder geval stukken beter uit dan 720p. Misschien dat mijn tv wat anders up of downscaled ofzoquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:32 schreef Cid het volgende:
[..]
Er zijn HD ready TV's die een 1080p signaal prima accepteren (en downscalen naar 720p) overigens.
Ik dacht dat die pas in november een keer in de winkels lag dus ik bedoel meer dat ik het snel vond dat die al de 21ste in de winkel ligt!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is niet zo snel toch? De game moet over een paar dagen in de winkels liggen, ik vind het eerder een beetje laat... Wie weet is het ook wel een anti-piracy maatregel, de masterCD's pas zo laat mogelijk naar de printers sturen ivm uitlekken enzo...!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:29 schreef RickoKun het volgende:
Hey luitjes, dat over die HD enzo he?
Wat gebeurt er nou als je een 'oude' tv hebt, waar geen hd ready of HD in zit whatsoever, en dan de settings op 1080P ofzo? Als je zeg maar een grotere resolutie doet dan hij aankan? Gaat het dan schokkeriger ofzo? Is het schadelijk voor je tv, of xbox voor that matter?
Nu ben ik te laat zeker Lani?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:49 schreef Laniboekje het volgende:
Iemand nog interesse in een code voor Uno? PM me.
Ok jij ik, 2300 centraal station Groningen, wie het meeste geld verdiend door zichzelf in de poepert laten nemen door anderen!quote:
Origineel.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ok jij ik, 2300 centraal station Groningen, wie het meeste geld verdiend door zichzelf in de poepert laten nemen door anderen!
Ik dat hij sportief genoeg is om jouw te laten winnenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ok jij ik, 2300 centraal station Groningen, wie het meeste geld verdiend door zichzelf in de poepert laten nemen door anderen!
Dat verlies jequote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat zou de arts ook hebben gezegd toen je uit die grot kwamquote:
pff sparen, wie doet dat tegenwoordig nog. Lenen moet jequote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat verlies je
Maar om antwoord te geven. Je krijgt inderdaad gewoon geen beeld. Het verschil tussen een HD ready lcd of plasma en een CRT is ongekend. Beter ga je sparen voor zo'n ding voor een optimale game-ervaring.
Je hebt een HD machine,... dan zou ik er ook voor zorgen dat je HD kan gamen uiteraardquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:10 schreef RickoKun het volgende:Had ik eindelijk geld voor een xbox360,
moet ik nu sparen voor een hd
Nouja, er staat beneden wel een HD ready tv, maar boven heb ik nog zoen oude!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je hebt een HD machine,... dan zou ik er ook voor zorgen dat je HD kan gamen uiteraard
720p zou echt een beter beeld moeten geven, vooral omdat panasonic nou niet bekend staat om hun geweldige de-interlacers in hun tv's.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:11 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Mijn 42 inch plasma van Panasonic is een HD-ready maar accepteert inderdaad ook 1080p als inkomend signaal. Dat wordt dan gedownscaled. Ik vind zelf 1080i mooier dan 720p dus daar heb ik 'm op staan, maar het scheelt echt weinig. Misschien is het zelfs zo dat ik alleen maar denk dat ik het verschil zie.
Sluit hem eens aan en ervaar het verschil! Wel via component of HDMI aansluiten uiteraard!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nouja, er staat beneden wel een HD ready tv, maar boven heb ik nog zoen oude!
Hahaha vet! Het ultieme hitler gevoelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:01 schreef Niek. het volgende:
EndWar demo kan je ook in het duits spelen als het goed isLekker Duits-schreeuwend poppetjes in het rond sturen
Oh, Tequila zal zich dan helemaal thuis voelen in die game!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:01 schreef Niek. het volgende:
EndWar demo kan je ook in het duits spelen als het goed isLekker Duits-schreeuwend poppetjes in het rond sturen
Dan moet je maar niet in het noorden gaan wonen want daar spreken ze idd geen nederlandsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:14 schreef Edwinuss het volgende:
A360 ik versta er geen kut van wat allemaal zegt
Befehl ist Befehlquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:08 schreef existenz het volgende:
[..]
Oh, Tequila zal zich dan helemaal thuis voelen in die game!
Ik heb vanavond ook gebeld, en die van mij gaat ook op vakantie naar Duitsland... Ook leuk, ik bellen, alle stappen doorlopen (oftewel: alle vragen beantwoorden met "heb ik al geprobeerd") wil die medewerker die aanmelden bij de reparatieprocedure, valt ineens de verbinding weg aan hun kant...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:33 schreef christvs het volgende:
Zo.... mijn xbox gaat weer op zijn jaarlijkse Duitsland tripje.
Dvd drive heeft het begeven. Heb gelukd at ze hem nog gratis repareren. Mijn garantie is eigenlijk al afgelopen.
Binnen 24 uur.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb vanavond ook gebeld, en die van mij gaat ook op vakantie naar Duitsland... Ook leuk, ik bellen, alle stappen doorlopen (oftewel: alle vragen beantwoorden met "heb ik al geprobeerd") wil die medewerker die aanmelden bij de reparatieprocedure, valt ineens de verbinding weg aan hun kant...
Hoe lang duurt het trouwens voordat je dat mailtje krijgt met de informatie om hem terug te kunnen sturen? Heb nog niets binnen in elk geval.
IK KAN DAAR FUCKING NIKS AAN DOEN DAT JE NIET TE VERSTAAN BENT MOFOquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet in het noorden gaan wonen want daar spreken ze idd geen nederlands
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:53 schreef Chocobo het volgende:
PS3 versie van Far Cry 2 draait soms op 25FPS. De 360 versie draait vlekkeloos op 30FPS. Nu snap ik waarom ze alleen de 360 versie gebruiken op shows
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=338962
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
IK KAN DAAR FUCKING NIKS AAN DOEN DAT JE NIET TE VERSTAAN BENT MOFO
Moet je es stoppen met je Limburgse accent!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Edje ik moet je vragen om de 360 reeks te verlaten!
Hoe kan ik dat hebben ik kom niet eens uit Limburgquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:56 schreef existenz het volgende:
[..]
Moet je es stoppen met je Limburgse accent!
Hoe zit dat eigenlijk met batterijen daarvan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:10 schreef Wessiej het volgende:
Jippie, mijn headset kapt er ook zo uit het niets mee
Maar een wireless headset gekocht, jezus kon je bijna 2 gamehubs spellen van kopen
Van Gamehubs spellen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:23 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met batterijen daarvan?
omdat ik je taaltje niet kan verstaanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Edje ik moet je vragen om de 360 reeks te verlaten!
wat is N+ ? , N3 ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:17 schreef AQuila360 het volgende:
Gratis nieuwe N+ levels te downloaden
150 nieuwe single-player levels, 50 nieuwe race-levels en 50 nieuwe co-op levels
Tering en dan gratis ook nog
In N+ ben je een 2D ninja die kekke sprongen maakt, staat een demo van online moet je maar proberenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wat is N+ ? , N3 ?
en wtf 150 levels.
bron ofzo
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:01 schreef LinQ het volgende:
Farcry 2 map editor trailer:
http://www.gametrailers.com/player/41617.html
Lijkt me wel tof om je eigen maps te maken en deze te spelen op Xboxlive
Nog 8 dagen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:21 schreef kepler het volgende:
Street-date Fable 2 broken in Australia
Altijd weer die Australiers...
gieb fablequote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:02 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd weer die Amerikanen
Die online co-op patch is al te downloaden
Damnit! Mijn portemonnee gaat er vanuit dat slechts fallout de hype waarmaaktquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Eerste impressie na +- 2 uur gamen: mooi sprookje, graphics vallen technisch gezien een beetje tegen (lage resolutie textures enzo), maar zijn echt enorm sfeervol, wordt enorm mooi gespeeld met licht, het verhaal is.. naja sprookjesachtig, maar de grote ster van de game tot nu toe is de hond: beestje ziet er echt enorm goed uit, de animaties en geluiden van het beestje kloppen helemaal, precies wat je zou verwachten van een hond met onvoorwaardelijke liefdeIk ga nu weer lekker door met gamen
Is het dan ook leuk voor mensen die helemaal niet van honden houden??quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Eerste impressie na +- 2 uur gamen: mooi sprookje, graphics vallen technisch gezien een beetje tegen (lage resolutie textures enzo), maar zijn echt enorm sfeervol, wordt enorm mooi gespeeld met licht, het verhaal is.. naja sprookjesachtig, maar de grote ster van de game tot nu toe is de hond: beestje ziet er echt enorm goed uit, de animaties en geluiden van het beestje kloppen helemaal, precies wat je zou verwachten van een hond met onvoorwaardelijke liefdeIk ga nu weer lekker door met gamen
Zit een lader bij, werkt op een accu niet op batterijen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:51 schreef lennartb.nl het volgende:
Wie weet hoe het zit met batterijen van zo'n wireless headset? Moeten dr batterijen in of zit er lader bij?
Ok, net zo suf en klote als ik had verwacht dusquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:49 schreef SpankmasterC het volgende:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Chill! Denk dat ik hem ergens deze week binnen krijg! Dan lekker thuis endwar demo'en. En guitarhero online terwijl ik de verkeerde noten door de microfoon krijs, instant winquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zit een lader bij, werkt op een accu niet op batterijen.
Doe eens niet Rossdale!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ok, net zo suf en klote als ik had verwacht dus
Hmm waarom heb je die game eerder dan ikquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Mah ik laat Fable II toch voorlopig even liggen, anders trekt mijn bankrekening het helemaal niet meer. Het is dus duidelijk dat je deze game ook blind kan kopen. Misschien voor in jan/feb 2009.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Hoe eng is die echt? Ik zou hem graag spelen maar ik vond bijvoorbeeld condemned al te eng om echt relax te spelenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:23 schreef Devz het volgende:
[..]
Hmm waarom heb je die game eerder dan ik
Dead Space wel bijna uitgespeeld, zo coolDat wordt toch een beetje een (voor mij althans) topper uit onverwachtse hoek. Ik hoop dat ie niet ondergesneeuwd raakt door het enorme najaarsaanbod, EA verdient zeker succes door eindelijk eens ballen te tonen en met iets compleets anders/non-casual te komen.
Haha Condemned is voor pussies vergeleken met Dead Spacequote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe eng is die echt? Ik zou hem graag spelen maar ik vond bijvoorbeeld condemned al te eng om echt relax te spelen
Shitquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:27 schreef Devz het volgende:
[..]
Haha Condemned is voor pussies vergeleken met Dead SpaceHet is de engste game die ik ken, qua sfeer best goed te vergelijken met de Aliens-films.
Des te enger des te beter. Dead space schaf ik gelijk aan op lanchdag. Condemned vond ik nou niet echt bijster eng. Deel één was echt een meesterstukje. Ik hoop toch wel dat Dead Space een stapje verder gaat, want na Resident Evil 3 is het horror genre toch wel wat aan lagerwal geraakt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe eng is die echt? Ik zou hem graag spelen maar ik vond bijvoorbeeld condemned al te eng om echt relax te spelen
Niet echt eng ofzo maar wel schrikmomenten en dat vind ik niet relaxedquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:29 schreef DooD het volgende:
[..]
Des te enger des te beter. Dead space schaf ik gelijk aan op lanchdag. Condemned vond ik nou niet echt bijster eng. Deel één was echt een meesterstukje. Ik hoop toch wel dat Dead Space een stapje verder gaat, want na Resident Evil 3 is het horror genre toch wel wat aan lagerwal geraakt.
Ik hoop dat die trailer alles wegblaast wat er tot nu toe getoond is. De eerste trailer dacht ik dit is episch met gfx en het kleine beetje verhaal wat er getoond werd. Na mate de jaren verstreken zijn denk ik steeds meer Alan Wake mehquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:26 schreef kepler het volgende:
in Finland schijnt een Alan Wake trailer gedraaid te zijn bij een voor-premiere van Max Payne, hopelijk kunnen we die snel online bekijken
Amen precies hetzelfde gevoel hier.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:29 schreef Devz het volgende:
Zal eens tijd worden zeg, ik ben bang dat de game al achterhaald is als ie eindelijk uitkomt en een grote teleurstelling gaat vormen.
nou ja zegquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:55 schreef Niek. het volgende:
Rookmachine voor Rock Band komt op 11 november
[ afbeelding ]
Straks kun je de groupies ook nog bestellenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:55 schreef Niek. het volgende:
Rookmachine voor Rock Band komt op 11 november
[ afbeelding ]
je moet hem eerst helemaal uitspelenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:08 schreef Wessiej het volgende:
BioShock 2
Zin om nu de ps3 versie te halen om die trailer te zien
No probemo, denk dat ik hem sowieso haal op de ps3quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:09 schreef kepler het volgende:
[..]
je moet hem eerst helemaal uitspelen
quote:
Fuck hints, ik wil de game !quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
En de zoveelste hint naar Killer Instinct: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=261348
Ik ook! Maar wel in 2010 dan, want 2009 is voor Street Fighter 4quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Fuck hints, ik wil de game !
Saaaaaabrewulf.
wins.
Ik heb hem en wil hem best kwijt, moet je wel iets erg tofs te ruil hebbenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:50 schreef Sala-adin het volgende:
Is er iemand die Bioshock 1 heeft en deze wilt ruilen?
Hier staat nog een vraag voor je open:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb hem en wil hem best kwijt, moet je wel iets erg tofs te ruil hebben
ORCHID WINS!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Fuck hints, ik wil de game !
Saaaaaabrewulf.
wins.
Die had zo'n ''100.000-hit'' combo kan ik me nog herinneren.quote:
Ik weiger ook te gaan praten tegen mn console, net als bij DS games waarbij je moet praten of blazen in de microfoonquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:23 schreef Rossdale het volgende:
Die voice commands van EndWar zijn tof, maar voelde me zo lomp om tegen een computer te zitten schreeuwen. Mijn huisgenoten kwamen ook echt binnen van wtf ben JIJ nou weer aan het doen
Ik had exact hetzelfde. Op de kaart kan ik ook niet goed zien welke units waar zitten, en waar 'foxtrot, uniform, charlie, kilo' etc zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:13 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb net even de Endwar demo gedaan!
Het is opzich echt super vet dat je nu die order kunt geven via de headset en bij die 1e missie werkte het ook nog wel lekker. Alleen toen ging ik even zo'n potje skirmish doen en daar vond ik het niet fijn werken omdat je totaal geen overzicht hebt en te veel units onder je hoede![]()
Even afwachten of ik hem haal
En het is te direct vind ik! Bij een RTS wil ik steeds een meter of 10 naar voren toen maar hier kun je ze alleen maar ineens naar het doel sturen toch? Of kan ik ze overal op de map heen sturen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:19 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik had exact hetzelfde. Op de kaart kan ik ook niet goed zien welke units waar zitten, en waar 'foxtrot, uniform, charlie, kilo' etc zijn
Erg onoverzichtelijk, en die vastzittende camera is ook irritant.
Maar die voicecommands zijn zo vet
Ik heb na LO wel weer even genoeg van dit soort gamesquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet het niet hoor...
quote:First Mafia 2 details roll in
PM Get ready to revisit the mob underworld...
A bunch of fresh details about developer Illusion Softworks' Mafia 2 have spilled onto the web. Here.
The title won't be a direct sequel to the first game, and you'll take on the role of Mafioso Vito who's just returned to fictional American destination Empire City after World War II service, it's been revealed.
Apparently the city space will measure around 10 km2 (twice as big as the original) and it's inspired mostly by San Francisco.
Extensive car damage will feature (it's reportedly more detailed and prettier than Burnout Paradise's), while you'll also be forced to refuel vehicles and have the option of taking them to the car wash if you want to make sure your motor stays looking flash.
Money will play an important role in the game. In GTA: San Andreas style you'll use it for buying new clothes and visiting restaurants, where you'll strengthen up by chowing down on some pasta.
The mob sequel's also said to sport an art style at times reminiscent of BioShock and a Gears of War-esque cover system.
It's in development on lead platforms Xbox 360 and PS3, according to the details over at NeoGaf, while the PC version's slated to launch shortly afterwards.
The game's been pencilled in for release during publisher Take-Two's fiscal 2009 year, meaning it'll be out some time between November '08 and October '09.
FF14?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet het niet hoor...
Een FF kan je toch wel heel makkelijk herkennen aan de setting en met name de character models? Bovendien is het visueel altijd wel indrukwekkend.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:41 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Typische GAM reactie.
Wat is het dan?
Daarom leek het mij ook al vrij sterk, maar toch even gevraagd voor de zekerheidquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een FF kan je toch wel heel makkelijk herkennen aan de setting en met name de character models? Bovendien is het visueel altijd wel indrukwekkend.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:47 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Daarom leek het mij ook al vrij sterk, maar toch even gevraagd voor de zekerheid
Alleen 3 jaar garantie op RROD, op alle andere kwalen slechts 2 jaar garantiequote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:13 schreef Niek. het volgende:
Heb net na enkele jaren mn xbox360 online geregistreerd, staat er de volgende info
Huidige status van de garantie
Apparaat: Xbox360 Hardware
Serienummer: (rijtje met cijfers)
Status van de garantie: Valt niet meer onder de garantie
Type garantie: Standaard
Begin van de garantie:
Verlopen van de garantie: 8/10/2008 7:59:59 PM
Maar de console kwam uit op 2-12-05 en ze geven 3 jaar garantie, dan heb je, zelfs als je hem bij de release had gekocht toch tot 2-12-08 garantie? En ik heb hem niet eens bij de release gehaald maar tijdje later.
ik denk dat voor MS de garantie ook ingaat zodra hij verscheept wordt, ik denk niet dat ze kunnen checken wanneer de console verkocht is. Daarvoor zul je een aankoopbewijs nodig hebbenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen 3 jaar garantie op RROD, op alle andere kwalen slechts 2 jaar garantie
Bij mij is elke RPG welkom.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet het niet hoor...
Is het geen XBLA game dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:05 schreef kepler het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Monoply naar de 360 kwam
http://www.xbox.com/nl-NL/games/m/monopoly/default.htm
ow, volgens mij istie al uit en betaal je er de volle prijs voorFAIL
Wat moet dat gaan kosten?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:50 schreef Wessiej het volgende:
En volgende week woensdag komt Portal Still Alive op XBLA
Die is toffer dan GTA 4quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:42 schreef Wessiej het volgende:
Binnenkort komt GTA San Andreas als DLC op Xbox Live Marketplace.
Edit : Staat er al op dus.
Ergquote:
Laatst Mercenaries 2 uitgespeeld.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:40 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
speel jij ooit wel eens wat uit?
Wel handig om dat dan te doen ipv het spel te verkopen voor 45 ofzo.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:50 schreef ach het volgende:
Aints Row 2
[ afbeelding ]
![]()
Sjongejonge wat een grafspel. Ik wilde het nog een kans geven ook al zag het er niet uit een speelde het ruk, maar toen kwam de metro vast te zitten in een boom die half in de baan stond en heb ik hem maar doormidden gebroken![]()
Best gespendeerde 59,95 ooit
eeuwig respectquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:50 schreef ach het volgende:
Aints Row 2
[ afbeelding ]
![]()
Sjongejonge wat een grafspel. Ik wilde het nog een kans geven ook al zag het er niet uit een speelde het ruk, maar toen kwam de metro vast te zitten in een boom die half in de baan stond en heb ik hem maar doormidden gebroken![]()
Dat wil ik niemand aandoenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wel handig om dat dan te doen ipv het spel te verkopen voor 45 ofzo.
ja achterlijke opmerking , wessiejquote:
Kansloos nerdje. En dan lekker stoer doen tegen je vriendjes.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:50 schreef ach het volgende:
Aints Row 2
[ afbeelding ]
![]()
Heb je het spel?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hij krijgt ook zo slechte cijfers.
nee jij bent stoer zeg , saint row 2 verdiend het niet te levenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:01 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kansloos nerdje. En dan lekker stoer doen tegen je vriendjes.
Verkoop hem dan gewoon voor 40 ofzo.
Dat wil ik niemand aandoenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:01 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kansloos nerdje. En dan lekker stoer doen tegen je vriendjes.
Verkoop hem dan gewoon voor 40 ofzo.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:58 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
ja achterlijke opmerking , wessiej
we zouden het naar thq moeten sturen , dat we een psycholisch trauma hebben, kut spel
Ik geloof niet dat dat jouw disc isquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:50 schreef ach het volgende:
Aints Row 2
[ afbeelding ]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |