pff sparen, wie doet dat tegenwoordig nog. Lenen moet jequote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat verlies je
Maar om antwoord te geven. Je krijgt inderdaad gewoon geen beeld. Het verschil tussen een HD ready lcd of plasma en een CRT is ongekend. Beter ga je sparen voor zo'n ding voor een optimale game-ervaring.

Je hebt een HD machine,... dan zou ik er ook voor zorgen dat je HD kan gamen uiteraardquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:10 schreef RickoKun het volgende:Had ik eindelijk geld voor een xbox360,
moet ik nu sparen voor een hd

Nouja, er staat beneden wel een HD ready tv, maar boven heb ik nog zoen oude!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je hebt een HD machine,... dan zou ik er ook voor zorgen dat je HD kan gamen uiteraard

720p zou echt een beter beeld moeten geven, vooral omdat panasonic nou niet bekend staat om hun geweldige de-interlacers in hun tv's.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:11 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Mijn 42 inch plasma van Panasonic is een HD-ready maar accepteert inderdaad ook 1080p als inkomend signaal. Dat wordt dan gedownscaled. Ik vind zelf 1080i mooier dan 720p dus daar heb ik 'm op staan, maar het scheelt echt weinig. Misschien is het zelfs zo dat ik alleen maar denk dat ik het verschil zie.

Sluit hem eens aan en ervaar het verschil! Wel via component of HDMI aansluiten uiteraard!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nouja, er staat beneden wel een HD ready tv, maar boven heb ik nog zoen oude!

Hahaha vet! Het ultieme hitler gevoelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:01 schreef Niek. het volgende:
EndWar demo kan je ook in het duits spelen als het goed isLekker Duits-schreeuwend poppetjes in het rond sturen

Oh, Tequila zal zich dan helemaal thuis voelen in die game!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:01 schreef Niek. het volgende:
EndWar demo kan je ook in het duits spelen als het goed isLekker Duits-schreeuwend poppetjes in het rond sturen

Dan moet je maar niet in het noorden gaan wonen want daar spreken ze idd geen nederlandsquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:14 schreef Edwinuss het volgende:
A360 ik versta er geen kut van wat allemaal zegt
Befehl ist Befehlquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:08 schreef existenz het volgende:
[..]
Oh, Tequila zal zich dan helemaal thuis voelen in die game!

Ik heb vanavond ook gebeld, en die van mij gaat ook op vakantie naar Duitsland... Ook leuk, ik bellen, alle stappen doorlopen (oftewel: alle vragen beantwoorden met "heb ik al geprobeerd") wil die medewerker die aanmelden bij de reparatieprocedure, valt ineens de verbinding weg aan hun kant...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:33 schreef christvs het volgende:
Zo.... mijn xbox gaat weer op zijn jaarlijkse Duitsland tripje.
Dvd drive heeft het begeven. Heb gelukd at ze hem nog gratis repareren. Mijn garantie is eigenlijk al afgelopen.

Binnen 24 uur.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb vanavond ook gebeld, en die van mij gaat ook op vakantie naar Duitsland... Ook leuk, ik bellen, alle stappen doorlopen (oftewel: alle vragen beantwoorden met "heb ik al geprobeerd") wil die medewerker die aanmelden bij de reparatieprocedure, valt ineens de verbinding weg aan hun kant...
Hoe lang duurt het trouwens voordat je dat mailtje krijgt met de informatie om hem terug te kunnen sturen? Heb nog niets binnen in elk geval.

IK KAN DAAR FUCKING NIKS AAN DOEN DAT JE NIET TE VERSTAAN BENT MOFOquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet in het noorden gaan wonen want daar spreken ze idd geen nederlands

quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:53 schreef Chocobo het volgende:
PS3 versie van Far Cry 2 draait soms op 25FPS. De 360 versie draait vlekkeloos op 30FPS. Nu snap ik waarom ze alleen de 360 versie gebruiken op shows
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=338962

quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
IK KAN DAAR FUCKING NIKS AAN DOEN DAT JE NIET TE VERSTAAN BENT MOFO

Moet je es stoppen met je Limburgse accent!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Edje ik moet je vragen om de 360 reeks te verlaten!

Hoe kan ik dat hebben ik kom niet eens uit Limburgquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:56 schreef existenz het volgende:
[..]
Moet je es stoppen met je Limburgse accent!

Hoe zit dat eigenlijk met batterijen daarvan?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:10 schreef Wessiej het volgende:
Jippie, mijn headset kapt er ook zo uit het niets mee
Maar een wireless headset gekocht, jezus kon je bijna 2 gamehubs spellen van kopen

Van Gamehubs spellen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:23 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met batterijen daarvan?

omdat ik je taaltje niet kan verstaanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Edje ik moet je vragen om de 360 reeks te verlaten!

wat is N+ ? , N3 ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:17 schreef AQuila360 het volgende:
Gratis nieuwe N+ levels te downloaden
150 nieuwe single-player levels, 50 nieuwe race-levels en 50 nieuwe co-op levels
Tering en dan gratis ook nog

In N+ ben je een 2D ninja die kekke sprongen maakt, staat een demo van online moet je maar proberenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wat is N+ ? , N3 ?
en wtf 150 levels.
bron ofzo

quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:01 schreef LinQ het volgende:
Farcry 2 map editor trailer:
http://www.gametrailers.com/player/41617.html
Lijkt me wel tof om je eigen maps te maken en deze te spelen op Xboxlive

Nog 8 dagen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:21 schreef kepler het volgende:
Street-date Fable 2 broken in Australia
Altijd weer die Australiers...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |