En vast een doos zoeken voor UPS!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:44 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Denk dat je GPU aan het falen is.. Dus zal maar vast het nummer van de servicelijn bij de hand houden als ik jou was
Ja, want heb het nog eens geprobeerd en dus weer geen beeld. Ik gebruik dat ding niet eens vaak, ja, laatste week omdat ik net Guitar Hero III incl. gitaartjes had gekocht...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En vast een doos zoeken voor UPS!
Op zich geen probleem, ik heb me xbox ook gewoon op me werk laten bezorgen. Als ze maar een adres hebben waar iemand hem kan aannemenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, want heb het nog eens geprobeerd en dus weer geen beeld. Ik gebruik dat ding niet eens vaak, ja, laatste week omdat ik net Guitar Hero III incl. gitaartjes had gekocht...
Hoe zit dat met UPS? Laat me raden, ze komen het alleen ophalen an afleveren tijdens kantooruren en raad eens: ik zit dan op kantoor of bij klanten, in elk geval niet thuis...
Ow, je kunt dus ook gewoon een ander adres opgeven? Da's mooi, dan mogen mijn ouders dat aannemen en zo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:29 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Op zich geen probleem, ik heb me xbox ook gewoon op me werk laten bezorgen. Als ze maar een adres hebben waar iemand hem kan aannemen
ALS ie het aan kanquote:
quote:With just a few days left until Far Cry 2's retail debut on October 21, publisher Ubisoft just announced that the open-world shooter has gone gold and entered manufacturing.
Dat is snelquote:
Is niet zo snel toch? De game moet over een paar dagen in de winkels liggen, ik vind het eerder een beetje laat... Wie weet is het ook wel een anti-piracy maatregel, de masterCD's pas zo laat mogelijk naar de printers sturen ivm uitlekken enzo...!quote:
PMquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:52 schreef Reintji het volgende:
Let op je spelling, verder duidelijk verhaal.
Voor de liefhebbers, ik heb nog een Beta key. Wie het eerst een PM stuurt
quote:
En wel voor skatequote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:04 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik heb mijne aan een vriend gegeven maar ik heb dr toch geen tijd voor.
Heb je daar een bevestiging van dat het werkt? Volgens mij krijg je gewoon iedere keer dezelfde code te zien.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:15 schreef ROFLOL het volgende:
Als je nog geen CoD Key hebt, http://www.callofduty.com/beta-redeem/?prefill_code=GWMF6XT3
Klik op die link terwijl je ingelogd staat met je account, en je krijgt een key. Heb al heel wat mensen blij gemaakt, lekkere glitch!![]()
![]()
ROFLOLquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:49 schreef koen_pijl het volgende:
Kan ik nog ergens een code vandaan halen?
Nu ik de beta meer heb gespeeld moet ik zeggen dat ik de multiplayer ook niet echt bijzonder vind. Ten eerste zijn de spawn-points ronduit lachwekkend. In de beta van CoD 4 was dat ook al niet best maar dat leidde niet tot zoveel frustratie als nu. De positie waar je spawned is zo fout dat de kans dat je gelijk wordt neergeschoten gewoon te absurd groot is. Ik mag toch hopen dat ze dit in de retail versie weten te fixen anders gaat het spel linea recta de kast in na de singleplayer te hebben uitgespeeld.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:50 schreef _GdR_ het volgende:
ohjah. cod5 zuigt. na 2 dagen spelen ben ik er helemaal klaar mee.
Precies dat, behalve het laatste stuk. Denk niet dat ik deze ga kopenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nu ik de beta meer heb gespeeld moet ik zeggen dat ik de multiplayer ook niet echt bijzonder vind. Ten eerste zijn de spawn-points ronduit lachwekkend. In de beta van CoD 4 was dat ook al niet best maar dat leidde niet tot zoveel frustratie als nu. De positie waar je spawned is zo fout dat de kans dat je gelijk wordt neergeschoten gewoon te absurd groot is. Ik mag toch hopen dat ze dit in de retail versie weten te fixen anders gaat het spel linea recta de kast in na de singleplayer te hebben uitgespeeld.
Verder vind ik de 3 maps ook geen vaste herkenningspunten hebben zoals ik dat bij de beta van CoD 4 wel herkende. Persoonlijk zie ik dat als een minpunt want zo kun je moeilijker je eigen route daar op afstemmen. De voice-acting is ook storend met irritante kreten die je om de haverklap hoort en zeker de 'reload' kreet aangezien dit je positie verraad. Erg knullig. En ik zie liever geen honden in het spel want die werken je alleen maar op de zenuwen als ze je in een horde van alle kanten aanvallen. Tenslotte blijf ik van mening dat voertuigen niet in de serie hoort. Daar leent de gameplay zich gewoon niet voor en in dit geval zijn ze ook nog eens te overpowered.
Begrijp me niet verkeerd, wat overblijft is vermakelijk genoeg maar ik zal het niet non-stop spelen zoals ik dat bij CoD 4 (blijft gewoon de superieure versie) wel had. Ik koop 'm in ieder geval met name voor de co-op mode. Dat is iets waar ik veel van verwacht.
Thanksquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:15 schreef ROFLOL het volgende:
Als je nog geen CoD Key hebt, http://www.callofduty.com/beta-redeem/?prefill_code=GWMF6XT3
Klik op die link terwijl je ingelogd staat met je account, en je krijgt een key. Heb al heel wat mensen blij gemaakt, lekkere glitch!![]()
![]()
Op mijn kritiek op de spawn-points na is de rest gameplay gerelateerd. Daar valt nog weinig aan te veranderen.quote:
*kuch* patch *kuch*quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:58 schreef Catch_me het volgende:
Dit spel ligt rond 11 november ofzo in de winkel dus ik denk eerlijk gezegd dat er weinig zal veranderen, beta = commerciële stunt ook in dit geval.
Het ziet er uit en heeft de opbouw van CoD4, maar heeft het gevoel van CoD3. Vond je de MP van deel 3 kut, dan zal dat bij WaW ook zo zijn. Ik vond de MP van deel 3 echter wel tof en ben daarom ook redelijk enthousiast over deze gamequote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:23 schreef LinQ het volgende:
Er staat trouwens een Demo van EndWar op marketplace, weet niet of dit al bekend was? Ik vind hem iig niet bijzonder, vind vooral de camera irritant want ik krijg zo helemaal geen overzicht van het speelveld...
En wat betreft WaW, ik vind CoD4 stukken beter. Weet niet wat het is maar WaW vind ik in tegenstelling tot CoD4 echt geen reet aan om te spelen. Geen idee waar het aan ligt maar ik krijg er gewoon geen warm gevoel van
tegen mij ?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
EndWar vanavond maar eens proberen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |