gieb fablequote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:02 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd weer die Amerikanen
Die online co-op patch is al te downloaden
Damnit! Mijn portemonnee gaat er vanuit dat slechts fallout de hype waarmaaktquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Eerste impressie na +- 2 uur gamen: mooi sprookje, graphics vallen technisch gezien een beetje tegen (lage resolutie textures enzo), maar zijn echt enorm sfeervol, wordt enorm mooi gespeeld met licht, het verhaal is.. naja sprookjesachtig, maar de grote ster van de game tot nu toe is de hond: beestje ziet er echt enorm goed uit, de animaties en geluiden van het beestje kloppen helemaal, precies wat je zou verwachten van een hond met onvoorwaardelijke liefdeIk ga nu weer lekker door met gamen
Is het dan ook leuk voor mensen die helemaal niet van honden houden??quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Eerste impressie na +- 2 uur gamen: mooi sprookje, graphics vallen technisch gezien een beetje tegen (lage resolutie textures enzo), maar zijn echt enorm sfeervol, wordt enorm mooi gespeeld met licht, het verhaal is.. naja sprookjesachtig, maar de grote ster van de game tot nu toe is de hond: beestje ziet er echt enorm goed uit, de animaties en geluiden van het beestje kloppen helemaal, precies wat je zou verwachten van een hond met onvoorwaardelijke liefdeIk ga nu weer lekker door met gamen
Zit een lader bij, werkt op een accu niet op batterijen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:51 schreef lennartb.nl het volgende:
Wie weet hoe het zit met batterijen van zo'n wireless headset? Moeten dr batterijen in of zit er lader bij?
Ok, net zo suf en klote als ik had verwacht dusquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:49 schreef SpankmasterC het volgende:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Chill! Denk dat ik hem ergens deze week binnen krijg! Dan lekker thuis endwar demo'en. En guitarhero online terwijl ik de verkeerde noten door de microfoon krijs, instant winquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zit een lader bij, werkt op een accu niet op batterijen.
Doe eens niet Rossdale!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ok, net zo suf en klote als ik had verwacht dus
Hmm waarom heb je die game eerder dan ikquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Mah ik laat Fable II toch voorlopig even liggen, anders trekt mijn bankrekening het helemaal niet meer. Het is dus duidelijk dat je deze game ook blind kan kopen. Misschien voor in jan/feb 2009.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Hoe eng is die echt? Ik zou hem graag spelen maar ik vond bijvoorbeeld condemned al te eng om echt relax te spelenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:23 schreef Devz het volgende:
[..]
Hmm waarom heb je die game eerder dan ik
Dead Space wel bijna uitgespeeld, zo coolDat wordt toch een beetje een (voor mij althans) topper uit onverwachtse hoek. Ik hoop dat ie niet ondergesneeuwd raakt door het enorme najaarsaanbod, EA verdient zeker succes door eindelijk eens ballen te tonen en met iets compleets anders/non-casual te komen.
Haha Condemned is voor pussies vergeleken met Dead Spacequote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe eng is die echt? Ik zou hem graag spelen maar ik vond bijvoorbeeld condemned al te eng om echt relax te spelen
Shitquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:27 schreef Devz het volgende:
[..]
Haha Condemned is voor pussies vergeleken met Dead SpaceHet is de engste game die ik ken, qua sfeer best goed te vergelijken met de Aliens-films.
Des te enger des te beter. Dead space schaf ik gelijk aan op lanchdag. Condemned vond ik nou niet echt bijster eng. Deel één was echt een meesterstukje. Ik hoop toch wel dat Dead Space een stapje verder gaat, want na Resident Evil 3 is het horror genre toch wel wat aan lagerwal geraakt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe eng is die echt? Ik zou hem graag spelen maar ik vond bijvoorbeeld condemned al te eng om echt relax te spelen
Niet echt eng ofzo maar wel schrikmomenten en dat vind ik niet relaxedquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:29 schreef DooD het volgende:
[..]
Des te enger des te beter. Dead space schaf ik gelijk aan op lanchdag. Condemned vond ik nou niet echt bijster eng. Deel één was echt een meesterstukje. Ik hoop toch wel dat Dead Space een stapje verder gaat, want na Resident Evil 3 is het horror genre toch wel wat aan lagerwal geraakt.
Ik hoop dat die trailer alles wegblaast wat er tot nu toe getoond is. De eerste trailer dacht ik dit is episch met gfx en het kleine beetje verhaal wat er getoond werd. Na mate de jaren verstreken zijn denk ik steeds meer Alan Wake mehquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:26 schreef kepler het volgende:
in Finland schijnt een Alan Wake trailer gedraaid te zijn bij een voor-premiere van Max Payne, hopelijk kunnen we die snel online bekijken
Amen precies hetzelfde gevoel hier.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:29 schreef Devz het volgende:
Zal eens tijd worden zeg, ik ben bang dat de game al achterhaald is als ie eindelijk uitkomt en een grote teleurstelling gaat vormen.
nou ja zegquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:55 schreef Niek. het volgende:
Rookmachine voor Rock Band komt op 11 november
[ afbeelding ]
Straks kun je de groupies ook nog bestellenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:55 schreef Niek. het volgende:
Rookmachine voor Rock Band komt op 11 november
[ afbeelding ]
je moet hem eerst helemaal uitspelenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:08 schreef Wessiej het volgende:
BioShock 2
Zin om nu de ps3 versie te halen om die trailer te zien
No probemo, denk dat ik hem sowieso haal op de ps3quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:09 schreef kepler het volgende:
[..]
je moet hem eerst helemaal uitspelen
quote:
Fuck hints, ik wil de game !quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
En de zoveelste hint naar Killer Instinct: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=261348
Ik ook! Maar wel in 2010 dan, want 2009 is voor Street Fighter 4quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Fuck hints, ik wil de game !
Saaaaaabrewulf.
wins.
Ik heb hem en wil hem best kwijt, moet je wel iets erg tofs te ruil hebbenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:50 schreef Sala-adin het volgende:
Is er iemand die Bioshock 1 heeft en deze wilt ruilen?
Hier staat nog een vraag voor je open:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb hem en wil hem best kwijt, moet je wel iets erg tofs te ruil hebben
ORCHID WINS!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Fuck hints, ik wil de game !
Saaaaaabrewulf.
wins.
Die had zo'n ''100.000-hit'' combo kan ik me nog herinneren.quote:
Ik weiger ook te gaan praten tegen mn console, net als bij DS games waarbij je moet praten of blazen in de microfoonquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:23 schreef Rossdale het volgende:
Die voice commands van EndWar zijn tof, maar voelde me zo lomp om tegen een computer te zitten schreeuwen. Mijn huisgenoten kwamen ook echt binnen van wtf ben JIJ nou weer aan het doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |