Yashi doet rechte, vraag haar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:41 schreef IrishBastard het volgende:
Mijn recht tot nieuwe topic, wat doe je
Jammer!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb ooit al es bier geproeft, tijdens de intro, vond het niet echt iets, dus weinig zin om daar dan geld aan uit te gaan geven..
Alleen zoete witte wijn? Ben je nog 16?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik lust ook geen wijn! alleen zoete witte
Maar als ik gewoon mee kan zonder zelf te hoeven proeven vind ik het ook best hoor!
Want een meet missen kan natuurlijk niet he
Dat is wel prijzigquote:
Ik lust pas sinds het feest van dupje (05-07-08 red.) Witte wijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Alleen zoete witte wijn? Ben je nog 16?
Neem anders zelf een fles mee naar de meeting
met dank aanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik lust pas sinds het feest van dupje (05-07-08 red.) Witte wijn
En wat LR zegt, eten en daarna kroeg vind ik ook het leukst.
Dupje, want er was alleen bier of wijn.quote:
Ik ook, als mn baas me tenminste vrijgeeftquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik stem voor een donderdag.
Weekend van 7-9 nov gaat sowieso niet lukken, Thalia weekend. Dan zijn Moblo en ik sowieso afwezig (en Sla/Nielez ook?)
+ 1quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:20 schreef IrishBastard het volgende:
Nou, dan gaan we toch eten en daarna bierproeven
Als we gaan bierproeven in Samson is dat namelijk gewoon een kroeg
quote:Zwemmen doe ik niet![]()
Dat is wel heeeeel ernstigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Donderdag 13 nov is er alleen een vriendinnetje van me jarigWeet alleen niet of ze dit hier of bij haar ouders viert omdat we dan voortaan op donderdag vrij zijn.. Sowieso weet ik dat ik liever naar een meet ga dan naar haar verjaardag
Dus moet nog even kijken wat we daarmee doen
20 nov zou opzich ook nog kunnen, maar dat is weer zo laat.
Dat heb ik wel ergens gelezen al hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:29 schreef swarmahoer het volgende:
lol@ de red. actie/reactie/reactie![]()
wilde ik nog zeggen, maar interent werkte niet
Naja, het is meer een vriendinnetje van mijn andere vriendinnen, ik ben haar namelijk al een poosje niet meer echt als vriendin gaan zien, de andere doen er alleen wat langer over, maar beginnen het ook steeds meer in te zien..Laatst ging het weer een tijdje goed en leek het wel weer te klikken maar nu begint ze weer in haar oude gedrag te vallen en dan heb ik het liever gezellig met jullie dan verplicht daar te zitten tegen mijn zin inquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat is wel heeeeel ernstig
hehe ja ik snap wat je bedoelt, komt me vaag bekend voor hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Naja, het is meer een vriendinnetje van mijn andere vriendinnen, ik ben haar namelijk al een poosje niet meer echt als vriendin gaan zien, de andere doen er alleen wat langer over, maar beginnen het ook steeds meer in te zien..Laatst ging het weer een tijdje goed en leek het wel weer te klikken maar nu begint ze weer in haar oude gedrag te vallen en dan heb ik het liever gezellig met jullie dan verplicht daar te zitten tegen mijn zin in![]()
Sowieso moet ze maar duidelijker zijn met haar plannen, als dit eerst komt komt dit eerst.
Dit was op mijn aparte Fokmobiel nummerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij kan dan ook maar drie smsjes kwijt.quote:
Even vraagje tussendoor, ga je naar Rise Against 14 feb?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:55 schreef Brammie1 het volgende:
Donderdag 6 nov
vrijdag 7 nov
zaterdag 8 nov
donderdag 13 nov
vrijdag 14 nov
za 15 nov
tussen 24 dec en 2 jan... ik vind dat we een 'tussen kerst en oud en nieuw meet' moeten houdenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wanneer ben je weer terug?
gala'squote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
De kerstgala's zijn voor 24-12, dat wordt weer oliebollen eten en bier drinken
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Yashaaaaa op 21-10-2008 13:55:12 ]
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:39 schreef swarmahoer het volgende:
hoe meer tieten hoe meer vreugd, komt mikkie ook?
* mental note: keu bij swarma naar binnen schuivenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:39 schreef swarmahoer het volgende:
hoe meer tieten hoe meer vreugd, komt mikkie ook?
En die kan bevestigen dat ik 'm goed verwend heb 's ochtends!quote:
Echt zo kut dat ik een kamer heb he, daar gaat mijn kans op bij jou logerenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En die kan bevestigen dat ik 'm goed verwend heb 's ochtends!
Nou ik was al niet zo'n fan van rectaal ingebrachte keu's en andere verwenpraktijken door mikkiequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow nu er nieuwe tieten zijn ineens wel he
je was de sleutel toch kwijt ineensquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Echt zo kut dat ik een kamer heb he, daar gaat mijn kans op bij jou logeren
Waar!?quote:Op zondag 2 november 2008 23:26 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik zeg ook misschien!
Hangt er vanaf of ik de volgende dag les heb...
Als ik les heb kom ik wel, als ik geen les heb kom ik niet, want dan heb ik een feest met 2000 liter gratis bier
Wat precies?quote:Op maandag 3 november 2008 12:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoezo is dit over het hoofd gezien trouwens
Dan is er een aap geweest die de volgorde van de lijstjes niet heeft aangehoudenquote:Op maandag 3 november 2008 12:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik had allang opgegeven dat ik zou komen
ikquote:
Stoephoer? Nope, Yashi was het niet.quote:Op maandag 3 november 2008 12:43 schreef IrishBastard het volgende:
Daarvoor al, het begint met een s, en het eindigt op hoer
quote:Op maandag 3 november 2008 12:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Stoephoer? Nope, Yashi was het niet.
quote:Op maandag 3 november 2008 12:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wanneer: Donderdag 13 novemberquote:Op maandag 3 november 2008 12:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoor hemquote:Op dinsdag 4 november 2008 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
lijkt me niks ik wil gewoon vol gas zuipen
Oh, die!quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat versta je bij Samson onder bierproeven, gewoon een biermenu wegtikken? Met als afsluiter zo'n heule donkere waarvan ik de naam altijd vergeet, dan heb je 'm zeker hangen
.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
De zwaarste van de kaart: heul groot, donker en slaat flink aan. D_K's natte droom zeg maar.
?quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
De zwaarste van de kaart: heul groot, donker en slaat flink aan. D_K's natte droom zeg maar.
Je hebt "niet" eten en "niet" bierproeven er als opties staanquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom komt iedereen met dat wel doorgan? ik post toch nergens dat het niet doorgaat?
Ik las het allemaal maar half dus ik denk, ik druk ff door dat ik er én gewoon ben, én dat de meet gewoon door moet gaanquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom komt iedereen met dat wel doorgan? ik post toch nergens dat het niet doorgaat?
Ja niet eten en daarna dus als men niet zou willen bierproeven wat ze dan willen gaan doen: iets gaan drinken/poolen/bowlen/whatevah.quote:Op zondag 9 november 2008 03:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt "niet" eten en "niet" bierproeven er als opties staan.
Waar is dat eten dan ergens?quote:
Nou ja ik kom wel even poolen, maar mijn gezondheid is net russisch roulette dus ik ga me nog niet van de misschien lijst halen.quote:Op zondag 9 november 2008 13:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Eten moet nog over beslist worden en poolen vinden meer mensen een beter idee, dus dat gaat hem wss worden
quote:Op maandag 10 november 2008 00:14 schreef HostiMeister het volgende:
we kunnen na een gangfeest op hogeveld 5 e entree en zuipen maar
Ah, zie je wel dat je geen misschiener bentquote:Op maandag 10 november 2008 12:24 schreef Mikkie het volgende:
Zo'n gangfeest doe ik sowieso niet. Heb de laatste dagen al genoeg gezopen, moet even rustig aan doen want dit gaat écht niet goed. Bovendien heb ik de volgende ochtend weer gewoon werkgroep.
Ik heb net Pizza opquote:Op maandag 10 november 2008 18:27 schreef swarmahoer het volgende:
opzich vind ik pinokkio wel weer n keer leuk om heen te gaan, is dat wat ?
Waar staat dan dat ik definitief wél kom? Ik zeg alleen dat ik sowieso geen gangfeest doe, dat doet niks aan mijn status als misschiener af, aangezien ik dat nog steeds ben.quote:Op maandag 10 november 2008 13:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah, zie je wel dat je geen misschiener bent
Niet dat ik mee ga eten, maar ik vind Riva echt een ballentent. Quasi-hip en matig voedsel.quote:Op maandag 10 november 2008 23:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Niet dat ik mee ga eten, maar ik vond Riva vorige keer wel lekker hoor
kipsatetje danquote:Op maandag 10 november 2008 23:09 schreef motorbloempje het volgende:
nou, en ik wil niet naar pinocchio
lekkerquote:Op maandag 10 november 2008 23:11 schreef swarmahoer het volgende:
daar ben ik nog nooit geweest
afgelopen keer was t kut, die popo lijkt me wel iets.. ervaring ?quote:Op maandag 10 november 2008 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
Riva heeft best heul goed voedsel de laatste tijd
'vroeger' was het wel bagger, maar tegenwoordig is het, op de toetjes na soms, erg lekker
Juh, als de hoofdactiviteit nu eten was oke, maar het is inderdaad even vooraf wat eten.quote:Op maandag 10 november 2008 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
popo vind ik echt te duur om even vooraf wat te gaan eten
en pinokkio os nog goedkoperquote:Op maandag 10 november 2008 23:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah maar Popo is ook niet bepaald "goedkoop". Bij de Riva heb je een heel menu voor 14 euro.
Dat ligt aan jouw darmen!quote:Op maandag 10 november 2008 22:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Donatello's ga ik niet eten hoor. Al de keren dat ik daar gegeten heb ben ik met darmklachten weggegaan.
omdat moblo daar al gaat eten blikbaar vd weekquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik zie het probleem met Pinoccio alleen niet. Hoor van meerdere mensen dat ze daar ziek zijn geworden na het eten. Vriendinnetjes die ik vandaag sprak ook.
Daarmee verdienen ze het juistquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Beetje pauper dan, zakenmensen die eten voor 12,50
Klinkt iig wel goedWaar zit het?
Volgens mij kun je bij Panaché niet reserveren. Het is gewoon binnen lopen en hopen dat je geluk hebt. En waarschijnlijk sta je, inclusief je driegangenmenu, na ongeveer een uurtje weer buitenquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja, ik ga morgen naar Pinoccio krijg ik net te horendus dan ga ik niet donderdag nog een keer naar Pinoccio, als er een week tussen zit boeit het me geen zier maar twee dagen achter elkaar gaat zeh fur.
Als Panaché goedgekeurd is moeten we nog even een tijd afspreken en dan reserveer ik wel.
Jongen, sodeflikker nou toch eens op met dat gezeik van je goede vriendinnen. Ik denk dat de grap er zo langzamerhand wel vanaf is, aangezien het vanaf het begin al een vrij matige grap wasquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:47 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben dr ook n keer gaan eten met n goede vriendin van je
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan niks garanderen, maar ik zal me proberen in te houden.
Want? De reeds bekenden zijn niet leuk genoeg?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:09 schreef LastRequest het volgende:
Komt er eigenlijk iemand die ik nog niet gezien heb?
Hosti telt niet, die moet eerst op komen dagen
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:09 schreef LastRequest het volgende:
Komt er eigenlijk iemand die ik nog niet gezien heb?
Hosti telt niet, die moet eerst op komen dagen
Hoe dóe je dat toch, mijn gedachten lezen?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Want? De reeds bekenden zijn niet leuk genoeg?.
yashaa wil dat Pietje een nieuw topic opentquote:Op woensdag 12 november 2008 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
ja en??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |