Hoor hemquote:Op dinsdag 4 november 2008 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
lijkt me niks ik wil gewoon vol gas zuipen
Oh, die!quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat versta je bij Samson onder bierproeven, gewoon een biermenu wegtikken? Met als afsluiter zo'n heule donkere waarvan ik de naam altijd vergeet, dan heb je 'm zeker hangen
.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
De zwaarste van de kaart: heul groot, donker en slaat flink aan. D_K's natte droom zeg maar.
?quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
De zwaarste van de kaart: heul groot, donker en slaat flink aan. D_K's natte droom zeg maar.
Je hebt "niet" eten en "niet" bierproeven er als opties staanquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom komt iedereen met dat wel doorgan? ik post toch nergens dat het niet doorgaat?
Ik las het allemaal maar half dus ik denk, ik druk ff door dat ik er én gewoon ben, én dat de meet gewoon door moet gaanquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom komt iedereen met dat wel doorgan? ik post toch nergens dat het niet doorgaat?
Ja niet eten en daarna dus als men niet zou willen bierproeven wat ze dan willen gaan doen: iets gaan drinken/poolen/bowlen/whatevah.quote:Op zondag 9 november 2008 03:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt "niet" eten en "niet" bierproeven er als opties staan.
Waar is dat eten dan ergens?quote:
Nou ja ik kom wel even poolen, maar mijn gezondheid is net russisch roulette dus ik ga me nog niet van de misschien lijst halen.quote:Op zondag 9 november 2008 13:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Eten moet nog over beslist worden en poolen vinden meer mensen een beter idee, dus dat gaat hem wss worden
quote:Op maandag 10 november 2008 00:14 schreef HostiMeister het volgende:
we kunnen na een gangfeest op hogeveld 5 e entree en zuipen maar
Ah, zie je wel dat je geen misschiener bentquote:Op maandag 10 november 2008 12:24 schreef Mikkie het volgende:
Zo'n gangfeest doe ik sowieso niet. Heb de laatste dagen al genoeg gezopen, moet even rustig aan doen want dit gaat écht niet goed. Bovendien heb ik de volgende ochtend weer gewoon werkgroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |