Yashi doet rechte, vraag haar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:41 schreef IrishBastard het volgende:
Mijn recht tot nieuwe topic, wat doe je
Jammer!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb ooit al es bier geproeft, tijdens de intro, vond het niet echt iets, dus weinig zin om daar dan geld aan uit te gaan geven..
Alleen zoete witte wijn? Ben je nog 16?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik lust ook geen wijn! alleen zoete witte
Maar als ik gewoon mee kan zonder zelf te hoeven proeven vind ik het ook best hoor!
Want een meet missen kan natuurlijk niet he
Dat is wel prijzigquote:
Ik lust pas sinds het feest van dupje (05-07-08 red.) Witte wijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Alleen zoete witte wijn? Ben je nog 16?
Neem anders zelf een fles mee naar de meeting
met dank aanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik lust pas sinds het feest van dupje (05-07-08 red.) Witte wijn
En wat LR zegt, eten en daarna kroeg vind ik ook het leukst.
Dupje, want er was alleen bier of wijn.quote:
Ik ook, als mn baas me tenminste vrijgeeftquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik stem voor een donderdag.
Weekend van 7-9 nov gaat sowieso niet lukken, Thalia weekend. Dan zijn Moblo en ik sowieso afwezig (en Sla/Nielez ook?)
+ 1quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:20 schreef IrishBastard het volgende:
Nou, dan gaan we toch eten en daarna bierproeven
Als we gaan bierproeven in Samson is dat namelijk gewoon een kroeg
quote:Zwemmen doe ik niet![]()
Dat is wel heeeeel ernstigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Donderdag 13 nov is er alleen een vriendinnetje van me jarigWeet alleen niet of ze dit hier of bij haar ouders viert omdat we dan voortaan op donderdag vrij zijn.. Sowieso weet ik dat ik liever naar een meet ga dan naar haar verjaardag
Dus moet nog even kijken wat we daarmee doen
20 nov zou opzich ook nog kunnen, maar dat is weer zo laat.
Dat heb ik wel ergens gelezen al hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:29 schreef swarmahoer het volgende:
lol@ de red. actie/reactie/reactie![]()
wilde ik nog zeggen, maar interent werkte niet
Naja, het is meer een vriendinnetje van mijn andere vriendinnen, ik ben haar namelijk al een poosje niet meer echt als vriendin gaan zien, de andere doen er alleen wat langer over, maar beginnen het ook steeds meer in te zien..Laatst ging het weer een tijdje goed en leek het wel weer te klikken maar nu begint ze weer in haar oude gedrag te vallen en dan heb ik het liever gezellig met jullie dan verplicht daar te zitten tegen mijn zin inquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat is wel heeeeel ernstig
hehe ja ik snap wat je bedoelt, komt me vaag bekend voor hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Naja, het is meer een vriendinnetje van mijn andere vriendinnen, ik ben haar namelijk al een poosje niet meer echt als vriendin gaan zien, de andere doen er alleen wat langer over, maar beginnen het ook steeds meer in te zien..Laatst ging het weer een tijdje goed en leek het wel weer te klikken maar nu begint ze weer in haar oude gedrag te vallen en dan heb ik het liever gezellig met jullie dan verplicht daar te zitten tegen mijn zin in![]()
Sowieso moet ze maar duidelijker zijn met haar plannen, als dit eerst komt komt dit eerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |