omdat moblo daar al gaat eten blikbaar vd weekquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik zie het probleem met Pinoccio alleen niet. Hoor van meerdere mensen dat ze daar ziek zijn geworden na het eten. Vriendinnetjes die ik vandaag sprak ook.
Daarmee verdienen ze het juistquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Beetje pauper dan, zakenmensen die eten voor 12,50
Klinkt iig wel goedWaar zit het?
Volgens mij kun je bij Panaché niet reserveren. Het is gewoon binnen lopen en hopen dat je geluk hebt. En waarschijnlijk sta je, inclusief je driegangenmenu, na ongeveer een uurtje weer buitenquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja, ik ga morgen naar Pinoccio krijg ik net te horendus dan ga ik niet donderdag nog een keer naar Pinoccio, als er een week tussen zit boeit het me geen zier maar twee dagen achter elkaar gaat zeh fur.
Als Panaché goedgekeurd is moeten we nog even een tijd afspreken en dan reserveer ik wel.
Jongen, sodeflikker nou toch eens op met dat gezeik van je goede vriendinnen. Ik denk dat de grap er zo langzamerhand wel vanaf is, aangezien het vanaf het begin al een vrij matige grap wasquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:47 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben dr ook n keer gaan eten met n goede vriendin van je
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kan niks garanderen, maar ik zal me proberen in te houden.
Want? De reeds bekenden zijn niet leuk genoeg?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:09 schreef LastRequest het volgende:
Komt er eigenlijk iemand die ik nog niet gezien heb?
Hosti telt niet, die moet eerst op komen dagen
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:09 schreef LastRequest het volgende:
Komt er eigenlijk iemand die ik nog niet gezien heb?
Hosti telt niet, die moet eerst op komen dagen
Hoe dóe je dat toch, mijn gedachten lezen?quote:Op woensdag 12 november 2008 00:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Want? De reeds bekenden zijn niet leuk genoeg?.
yashaa wil dat Pietje een nieuw topic opentquote:Op woensdag 12 november 2008 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
ja en??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |