Dus je Wii staat aangesloten op internet, dus je hebt een mail gekregenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:06 schreef Beauregard het volgende:
Ik heb m'n vriendin gisteren een Wii kado gedaan.
Het apparaat staat nu uit, maar volgens mij heeftie een pulse!
Blauwe gloed die steeds sterker/zwakker wordt, gelijk een hartslag. Is dat normaal? Doet 'em dat altijd als ie uit staat?
Hmm, okee. Dus hij kan mail ontvangen, ook als hij niet aan staat? Grappig. Maar ik vind dat blauwe licht nogal hinderlijk, zeker als het ding is uitgeschakeld. Kan ik dat ergens uitzetten?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:13 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Dus je Wii staat aangesloten op internet, dus je hebt een mail gekregen
Als je een mail hebt ontvangen via Wii komt er dan een blauwe gloed op de Wii
Zeker een mail over update van je Wii
Zelda, Mario galaxy, Metroid.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:18 schreef Rejected het volgende:
Wii gekocht voor SSBB, al 'uit' gespeeld..
Komt er nog iets leuks?
Ja, via de settings natuurlijk. Je kunt daar de stand-by modus veranderen (wel of niet verbonden blijven met internet) en de blauwe lichtbundel aan- of uitzetten. Een beetje zelf op onderzoek uitgaan is vaak sneller dan het online vragen he. Ook is er een handleiding waar die shit in staatquote:Op woensdag 3 december 2008 11:43 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hmm, okee. Dus hij kan mail ontvangen, ook als hij niet aan staat? Grappig. Maar ik vind dat blauwe licht nogal hinderlijk, zeker als het ding is uitgeschakeld. Kan ik dat ergens uitzetten?
En vergeet Resident evil 4 en No more heroes niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:45 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Zelda, Mario galaxy, Metroid.
Die al gehad?
Er is zo veel. Wat voor spellen vind je leuk?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:18 schreef Rejected het volgende:
Komt er nog iets leuks?
Een beetje spam, maar misschien een van deze spellen?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:18 schreef Rejected het volgende:
Komt er nog iets leuks?
Heb je gelijk in.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, via de settings natuurlijk. Je kunt daar de stand-by modus veranderen (wel of niet verbonden blijven met internet) en de blauwe lichtbundel aan- of uitzetten. Een beetje zelf op onderzoek uitgaan is vaak sneller dan het online vragen he. Ook is er een handleiding waar die shit in staat
eind december blijkbaar. ik zie nu trouwens dat het toch weer een wiiwarespel is geworden, eerst was er sprake van een DVD-versie voor europaquote:Op donderdag 4 december 2008 15:13 schreef speknek het volgende:
Het is december, waar blijft World of Goo grrrrmpfff.
Meh, zit toch niet echt te wachten op DS games op de Wii.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan mag je me hypen zodra de game er is Speknek
In other news, Dragon Quest IX ook naar de Wii?
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3171621
Allereerst respect voor je mening over Gearsquote:Op donderdag 4 december 2008 16:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Meh, zit toch niet echt te wachten op DS games op de Wii.
Nu je hier toch bent (als je hier nog bent): wat vind jij dat ik moet kopen, een 360 of een PS3? De voordelen van de 360 zijn natuurlijk dat ie goedkoper is, de multiplatform games vaak net iets lekkerder geimplenteerd en heel erg de controller, want ik haat de PS controller toch wel enigszins. Aan de andere kant, van de exclusives heeft de PS3 natuurlijk MGS4 en LBP, en de xbox 'hooguit' Mass Effect en Fable 2. Wat zijn een beetje de aankomende hypes?
Ik wou het eigenlijk in de topics vragen, maar dan krijg je toch fanboyisme en jouw smaak ligt het dichtst bij de mijne (geen racegames, wel Japans georienteerde spellen, op zich wel FPS maar geen spellen voor jongetjes die onzeker zijn over hun piemel (lees: GoW) etc).
Welk spel?quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:51 schreef jmac het volgende:
Kort vraagje: kan je met de wii tegen vrienden spelen of alleen tegen random personen?
Okami of SSBB.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mensen! Wat zijn jullie GOTY 2008 kandidaten?
Sold!quote:
Shooters vielen me wat tegen vooral grafisch, heb wel zo gun voor de wii.quote:Op maandag 8 december 2008 10:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Uiteraard. Wat voor soort spellen vind je leuk?
In't voorjaarquote:Op maandag 8 december 2008 11:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Shooters vielen me wat tegen vooral grafisch, heb wel zo gun voor de wii.
Iets met platform games ofzo
Wanneer komt Wii sports 2?
Metroid Prime 3 is een erg leuke shooter/explorer. En die ziet er erg mooi uit.quote:Op maandag 8 december 2008 11:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Shooters vielen me wat tegen vooral grafisch, heb wel zo gun voor de wii.
Iets met platform games ofzo
Wanneer komt Wii sports 2?
Medal opf honor had ik ook ja, grafisch zo tegenvallend, en besturing was wennenquote:Op maandag 8 december 2008 11:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Metroid Prime 3 is een erg leuke shooter/explorer. En die ziet er erg mooi uit.
Resident Evil Umbrella Chronicles is een flink schiet-intensieve on-rail shooter. En grafisch gezien vind ik die niet eens zo slecht. Als je on-rails niks vind, heb je ook nog Resident Evil 4, da's gewoon vrij rondlopen.
Call of Duty: World at Wat is ook heel erg gaaf. Leuke gevarieerde singleplayer en de online multiplayer is ook tof. Medal of Honor Heroes 2 is ook tof, erg goede besturing heeft die.
Qua platformgames vind ik Wario Land erg geinig. Op WiiWare zijn blijkbaar ook wat leuke platformers te vinden.
quote:Nintendo Co Ltd said it has not felt any particular impact from the economic slowdown, with sales of its Wii video game console and DS handheld game player still strong.
Nintendo President Satoru Iwata told Reuters in an interview that Wii sales during the Thanksgiving holiday week came to about 800,000 units in the United States, more than double the 350,000 units it sold in the same period a year earlier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |