Dus je Wii staat aangesloten op internet, dus je hebt een mail gekregenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:06 schreef Beauregard het volgende:
Ik heb m'n vriendin gisteren een Wii kado gedaan.
Het apparaat staat nu uit, maar volgens mij heeftie een pulse!
Blauwe gloed die steeds sterker/zwakker wordt, gelijk een hartslag. Is dat normaal? Doet 'em dat altijd als ie uit staat?
Hmm, okee. Dus hij kan mail ontvangen, ook als hij niet aan staat? Grappig. Maar ik vind dat blauwe licht nogal hinderlijk, zeker als het ding is uitgeschakeld. Kan ik dat ergens uitzetten?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:13 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Dus je Wii staat aangesloten op internet, dus je hebt een mail gekregen
Als je een mail hebt ontvangen via Wii komt er dan een blauwe gloed op de Wii
Zeker een mail over update van je Wii
Zelda, Mario galaxy, Metroid.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:18 schreef Rejected het volgende:
Wii gekocht voor SSBB, al 'uit' gespeeld..
Komt er nog iets leuks?
Ja, via de settings natuurlijk. Je kunt daar de stand-by modus veranderen (wel of niet verbonden blijven met internet) en de blauwe lichtbundel aan- of uitzetten. Een beetje zelf op onderzoek uitgaan is vaak sneller dan het online vragen he. Ook is er een handleiding waar die shit in staatquote:Op woensdag 3 december 2008 11:43 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hmm, okee. Dus hij kan mail ontvangen, ook als hij niet aan staat? Grappig. Maar ik vind dat blauwe licht nogal hinderlijk, zeker als het ding is uitgeschakeld. Kan ik dat ergens uitzetten?
En vergeet Resident evil 4 en No more heroes niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:45 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Zelda, Mario galaxy, Metroid.
Die al gehad?
Er is zo veel. Wat voor spellen vind je leuk?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:18 schreef Rejected het volgende:
Komt er nog iets leuks?
Een beetje spam, maar misschien een van deze spellen?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:18 schreef Rejected het volgende:
Komt er nog iets leuks?
Heb je gelijk in.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, via de settings natuurlijk. Je kunt daar de stand-by modus veranderen (wel of niet verbonden blijven met internet) en de blauwe lichtbundel aan- of uitzetten. Een beetje zelf op onderzoek uitgaan is vaak sneller dan het online vragen he. Ook is er een handleiding waar die shit in staat
eind december blijkbaar. ik zie nu trouwens dat het toch weer een wiiwarespel is geworden, eerst was er sprake van een DVD-versie voor europaquote:Op donderdag 4 december 2008 15:13 schreef speknek het volgende:
Het is december, waar blijft World of Goo grrrrmpfff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |