Dus je Wii staat aangesloten op internet, dus je hebt een mail gekregenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:06 schreef Beauregard het volgende:
Ik heb m'n vriendin gisteren een Wii kado gedaan.
Het apparaat staat nu uit, maar volgens mij heeftie een pulse!
Blauwe gloed die steeds sterker/zwakker wordt, gelijk een hartslag. Is dat normaal? Doet 'em dat altijd als ie uit staat?
Hmm, okee. Dus hij kan mail ontvangen, ook als hij niet aan staat? Grappig. Maar ik vind dat blauwe licht nogal hinderlijk, zeker als het ding is uitgeschakeld. Kan ik dat ergens uitzetten?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:13 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Dus je Wii staat aangesloten op internet, dus je hebt een mail gekregen
Als je een mail hebt ontvangen via Wii komt er dan een blauwe gloed op de Wii
Zeker een mail over update van je Wii
Zelda, Mario galaxy, Metroid.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:18 schreef Rejected het volgende:
Wii gekocht voor SSBB, al 'uit' gespeeld..
Komt er nog iets leuks?
Ja, via de settings natuurlijk. Je kunt daar de stand-by modus veranderen (wel of niet verbonden blijven met internet) en de blauwe lichtbundel aan- of uitzetten. Een beetje zelf op onderzoek uitgaan is vaak sneller dan het online vragen he. Ook is er een handleiding waar die shit in staatquote:Op woensdag 3 december 2008 11:43 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hmm, okee. Dus hij kan mail ontvangen, ook als hij niet aan staat? Grappig. Maar ik vind dat blauwe licht nogal hinderlijk, zeker als het ding is uitgeschakeld. Kan ik dat ergens uitzetten?
En vergeet Resident evil 4 en No more heroes niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:45 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Zelda, Mario galaxy, Metroid.
Die al gehad?
Er is zo veel. Wat voor spellen vind je leuk?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:18 schreef Rejected het volgende:
Komt er nog iets leuks?
Een beetje spam, maar misschien een van deze spellen?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:18 schreef Rejected het volgende:
Komt er nog iets leuks?
Heb je gelijk in.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, via de settings natuurlijk. Je kunt daar de stand-by modus veranderen (wel of niet verbonden blijven met internet) en de blauwe lichtbundel aan- of uitzetten. Een beetje zelf op onderzoek uitgaan is vaak sneller dan het online vragen he. Ook is er een handleiding waar die shit in staat
eind december blijkbaar. ik zie nu trouwens dat het toch weer een wiiwarespel is geworden, eerst was er sprake van een DVD-versie voor europaquote:Op donderdag 4 december 2008 15:13 schreef speknek het volgende:
Het is december, waar blijft World of Goo grrrrmpfff.
Meh, zit toch niet echt te wachten op DS games op de Wii.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan mag je me hypen zodra de game er is Speknek
In other news, Dragon Quest IX ook naar de Wii?
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3171621
Allereerst respect voor je mening over Gearsquote:Op donderdag 4 december 2008 16:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Meh, zit toch niet echt te wachten op DS games op de Wii.
Nu je hier toch bent (als je hier nog bent): wat vind jij dat ik moet kopen, een 360 of een PS3? De voordelen van de 360 zijn natuurlijk dat ie goedkoper is, de multiplatform games vaak net iets lekkerder geimplenteerd en heel erg de controller, want ik haat de PS controller toch wel enigszins. Aan de andere kant, van de exclusives heeft de PS3 natuurlijk MGS4 en LBP, en de xbox 'hooguit' Mass Effect en Fable 2. Wat zijn een beetje de aankomende hypes?
Ik wou het eigenlijk in de topics vragen, maar dan krijg je toch fanboyisme en jouw smaak ligt het dichtst bij de mijne (geen racegames, wel Japans georienteerde spellen, op zich wel FPS maar geen spellen voor jongetjes die onzeker zijn over hun piemel (lees: GoW) etc).
Welk spel?quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:51 schreef jmac het volgende:
Kort vraagje: kan je met de wii tegen vrienden spelen of alleen tegen random personen?
Okami of SSBB.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mensen! Wat zijn jullie GOTY 2008 kandidaten?
Sold!quote:
Shooters vielen me wat tegen vooral grafisch, heb wel zo gun voor de wii.quote:Op maandag 8 december 2008 10:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Uiteraard. Wat voor soort spellen vind je leuk?
In't voorjaarquote:Op maandag 8 december 2008 11:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Shooters vielen me wat tegen vooral grafisch, heb wel zo gun voor de wii.
Iets met platform games ofzo
Wanneer komt Wii sports 2?
Metroid Prime 3 is een erg leuke shooter/explorer. En die ziet er erg mooi uit.quote:Op maandag 8 december 2008 11:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Shooters vielen me wat tegen vooral grafisch, heb wel zo gun voor de wii.
Iets met platform games ofzo
Wanneer komt Wii sports 2?
Medal opf honor had ik ook ja, grafisch zo tegenvallend, en besturing was wennenquote:Op maandag 8 december 2008 11:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Metroid Prime 3 is een erg leuke shooter/explorer. En die ziet er erg mooi uit.
Resident Evil Umbrella Chronicles is een flink schiet-intensieve on-rail shooter. En grafisch gezien vind ik die niet eens zo slecht. Als je on-rails niks vind, heb je ook nog Resident Evil 4, da's gewoon vrij rondlopen.
Call of Duty: World at Wat is ook heel erg gaaf. Leuke gevarieerde singleplayer en de online multiplayer is ook tof. Medal of Honor Heroes 2 is ook tof, erg goede besturing heeft die.
Qua platformgames vind ik Wario Land erg geinig. Op WiiWare zijn blijkbaar ook wat leuke platformers te vinden.
quote:Nintendo Co Ltd said it has not felt any particular impact from the economic slowdown, with sales of its Wii video game console and DS handheld game player still strong.
Nintendo President Satoru Iwata told Reuters in an interview that Wii sales during the Thanksgiving holiday week came to about 800,000 units in the United States, more than double the 350,000 units it sold in the same period a year earlier.
Als je OoT kent, dan MQ, anders gewoon beginnen met OoT.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:00 schreef Jesse_ het volgende:
eventjes een vraagje: Ik heb eindelijk de bonus disc van the wind waker kunnen krijgen, maar welke moet ik nou gaan spelen gewoon OoT of de master quest?
Dan wordt het MQ dusquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je OoT kent, dan MQ, anders gewoon beginnen met OoT.
Niet slecht.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=333139
DQX komt naar de Wii
Secret of Mana (SNES), Faxanadu (NES) en Uni Rally (SNES)quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:49 schreef Icefire het volgende:
En wat zijn de VC games voor deze periode?![]()
Thanksquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Secret of Mana (SNES), Faxanadu (NES) en Uni Rally (SNES)
Hier is niets van waar.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Secret of Mana (SNES), Faxanadu (NES) en Uni Rally (SNES)
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:05 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Hier is niets van waar.
de titels zijn: Last Ninja 3, Impossible Mission II, Boogerman
Ik hoop wel dat Faxanadu en SoM een keer komt.
Maar vlg mij is Faxanadu nooit aangekondigd.
Teveel gedoe. Laat maarquote:Op zondag 14 december 2008 23:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Games met een wifiprofiel kun je niet kopieeren. Standaard niet althans. Mocht je het per se toch willen, dan kan het via wat simpele homebrew
Dan hebben MS en Sony het toch beter geregeld met online profielen (ik kan op elke PS3 of 360 mijn gedownloade spellen spelen). Maar goed, mocht ik ooit weer een Wii kopen dan ga ik Nintendo wel bellen. Ik heb mn huidige serienummer opgeschreven en de VC games opgeslagen op SD. Ze hebben er vast een oplossing voor aangezien ze af en toe ook Wii's omruilen.quote:Op zondag 14 december 2008 23:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Uiteraard niet. Via de VC aangekochtte games zijn gekoppeld aan de Wii waarop ze gedownload zijn.
Anders zou het illegaal verspreiden van die spellen wel heel erg makkelijk zijn.
Mocht dat ooit nodig zijn, dan stuur ik je een PM okay?quote:Op maandag 15 december 2008 00:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Er is ook wel sprake van koppeling aan een profiel bij VC en WiiWare software, maar dan alleen voor de originele Wii. Als je een softwaretitel verwijdert, kun je die op dezelfde Wii weer kostenloos opnieuw downloaden.
Geen idee wat Nintendo bellen oplevert, maar je kunt het natuurlijk altijd proberen. Mochten ze niet meewerken, dan kun je de spellen ook herinstalleren op een technisch gezien wat minder legale manier, onder het mom van 'ja maar ik heb er toch wel voor betaald ooit, dus zo slecht is het niet'
Je gaat je Wii niet verkopenquote:Op maandag 15 december 2008 09:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mocht dat ooit nodig zijn, dan stuur ik je een PM okay?
Hij is al terug gezet naar de fabrieksinstellingenquote:
AAAAAAAAAAarrrrrrrrghquote:Op maandag 15 december 2008 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij is al terug gezet naar de fabrieksinstellingen
Zelfs de aankondiging van Dragon Quest X doet me nu niets. Misschien in 2010 weer, maar nu even niet en ik kan er nu nog 250 euro voor krijgen.quote:Op maandag 15 december 2008 10:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAarrrrrrrrgh![]()
![]()
Dan mis je straks The Legend of Zelda: Mask of awaking enenenenenenennene Super Mario Universum en en en en en Kid Icarus Wii enenenenenenenene nog veel meer
Arme jongenquote:Op maandag 15 december 2008 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zelfs de aankondiging van Dragon Quest X doet me nu niets. Misschien in 2010 weer, maar nu even niet en ik kan er nu nog 250 euro voor krijgen.
Oh vast wel. Over 3 weken waarschijnlijk als Mario Universe wordt aangekondigd en ik spijt hebquote:Op maandag 15 december 2008 10:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Arme jongenJe komt toch nog wel is langs in dit topic
Je vergeet te vermelden dat de Cube-re-releases New Play Control gaan heten en Pikmin de eerste is op 6 februariquote:Op maandag 15 december 2008 12:49 schreef speknek het volgende:
Nintendo heeft wat releasedates bekendgemaakt. Mogelijke interessante releases:
Deadly Creatures (THQ) - 13 Feb 2009
House of the Dead: Overkill (SEGA) - Feb 2009
Onechanbra-Bikini Zombi Slayers (D3Publisher) - Feb 2009
Tenchu Shadow Assassins (Ubisoft) - 5 Mar 2009
Little King´s Story (Rising Star Games) - 28 Mar 2009
MADWORLD (SEGA) - Mar 2009
PES 2009 (Konami) - Q1 2009
Foei EA!quote:The Advertising Standards Authority has put Electronic Arts on the naughty step, branding a recent advert for Tiger Woods PGA Tour 09 as "misleading".
The ads showed Woods wanging a Wii remote around, but showed Xbox 360 gameplay footage at the same time. A member of the public with quite a lot of time on their hands complained that this was bad and wrong.
In its defence, EA told the ASA that footage of the Wii game "would not be of broadcast quality". It was pointed out that the ad did feature text stating the game was available for multiple formats in a bid to avoid confusion.
"They explained that Wii footage would not be of broadcast quality, and the originating agency had thought it preferable to use the Xbox footage, which was closer to broadcast definition, than to 'up the resolution' of Wii footage to broadcast quality," said the ASA.
However the ASA, which lives for this kind of sh**, upheld the complaint.
"Although we acknowledged that the message 'available on all formats' appeared in the final scene, we considered that viewers would infer from the ad that Tiger Woods was playing the game on a Wii console and the graphics shown behind him were representative of the actual game he was playing," said the watchdog. "Because viewers would not be able to achieve the graphical quality shown in the ad on a Wii console, we concluded that the ad was misleading. Woof."
The ASA ruled that the advert cannot be broadcast again "in its current form". EA is unlikely to receive any tea before heading up the wooden hill to bed this evening.
quote:Milton Keynes – 505 Games is today pleased to reveal We Rock: Drum King, a brand new rhythm-action game for Nintendo Wii™, which sees you becoming the drummer in a band that’s on the road to global stardom. It’s due to rock out across Europe in April 2009.
Unlike many rhythm games, to become a music legend in We Rock: Drum King you only require two Wii Remotes, rather than having to clutter your living room with potentially expensive instruments. The remotes become your virtual drumsticks as you beat your way through 30 awesome tunes, including Bloc Party’s Banquet and Born To Be Wild by Steppenwolf.
You start on the road to fame by creating your drummer and then joining a band, before performing in a range of increasingly spectacular venues – until you’re crowned the greatest rock band in the world.
Developed exclusively for the Nintendo Wii by ARC System Works, We Rock: Drum King takes full advantage of the innovative motion-sensing capabilities of the console. The game is played by moving the remotes as if you’re ‘air drumming’. Different drums – including snare, toms, hi-hat and bass – are simulated by waving the Wii Remotes while pressing a different button.
Wannabe drummers know exactly when and what drum to hit thanks to coloured indicators that scroll down the screen in time to the tune. The difficulty can be scaled too, so that beginners can pick-up-and-rock-out, whereas experienced beat masters can crank up the challenge to 11.
We Rock: Drum King will be released exclusively for Nintendo Wii in Europe in April 2009.
FEATURES:
* Wide range of drumming styles/music
* Ready to rock straight from the box – no need for costly peripherals
* Create your own avatar before hitting the road
* Single and multiplayer modes
* 30 awesome tracks from well known artists
* Difficulty scaled so beginners have fun but experts face a real rock challenge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |