Met een punttang, wel kans dat de schijfjes dan beschadigen. Of schroef de Wii open en probeer de schijfjes er dan voorzichtig uit te peuteren.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:15 schreef ukkies het volgende:
hallo,
dankzij een klein kind heb ik nu in mijn wii 3 of 4 schijven....niet echt handig dus. Maarre....hoe krijg ik ze er weer uit???
Waar de fok heb jij het nou weer over. Dus als je de Wii naar afbrieksinstellingen terugzet dan verdampen die schijven ineens ofoz?quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:25 schreef oordopje het volgende:
er zal vast wel bij instellingen een optie zijn om alles terug te zetten naar fabrieksinstellingen
http://www.nintendo.nl/NO(...)rvice_5251_8065.html
Zolang het dan die 4 schijfjes zijn, is het geen probleemquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:28 schreef ukkies het volgende:
ik heb net de helpdesk van nintendo gemaild, waarschijnlijk kan ik 'm op laten sturen en dan schroeven zij 'm wel open. Ben niet zo'n held met openschroeven (beetje ikea-mens, hou altijd wat over )
enig idee hoe weinig tijd een kind daarvoor nodig heeft? een kwestie van minuten kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:51 schreef fotostarter het volgende:
Laat die ouders van dat kind het maar oplossen.
Of is het blaag van jou? Zoja, let dan op
Dat neemt niet weg dat je op een kind moet blijven letten..quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:35 schreef ukkies het volgende:
[..]
enig idee hoe weinig tijd een kind daarvoor nodig heeft? een kwestie van minuten kan ik je vertellen.
Dit had ik nog niet gelezenquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:57 schreef ukkies het volgende:
Het is opgelost! beetje pielen met een pincet. Kost me wel een spel denk ik, ik zag wat krassen...
ik ga nu proberen of de wii zelf het nog wel goed doet. Ook niet onbelangrijk...
Als er 4 CD's in passen gaat een hand van een kind ook wel lukken.quote:Op zondag 7 december 2008 21:11 schreef ukkies het volgende:
Hij doet 't nog! Ik heb alleen het betreffende spel nog niet gespeeld.
@opa_Vertelt: dat allemaal aan een wii?
Of die 4 cd's in hemquote:Op zondag 7 december 2008 21:14 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als er 4 CD's in passen gaat een hand van een kind ook wel lukken.
Dat laatste ken ik welquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:28 schreef ukkies het volgende:
ik heb net de helpdesk van nintendo gemaild, waarschijnlijk kan ik 'm op laten sturen en dan schroeven zij 'm wel open. Ben niet zo'n held met openschroeven (beetje ikea-mens, hou altijd wat over )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |