Jaa lekker scherp ook 14.gifquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:38 schreef ChibiS het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag ze, en hier zijn de foto's!
Dat ruimteschip lijkt op een vliegende beurshandelaarquote:
Dat is een nep update van http://www.godlikeproductions.com/forum1/message635783/pg1quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:38 schreef Electro-Worm het volgende:
Quote van de dag:
" UBDATE OCTOBER 14 FROM BLOSSOM CHILD
The Ship has already been hoovering for the past 6 hours and ONLY those who believe are seeng it. Some are even allowed to board the ship for a brief moment of time and taken back to earth. The skeptics are missing this great moment because of their disbelief and mockery. Lots of activities are underway inside the ship right at this very moment. Direct contact with leaders of the military has been established and our earth brothers are convinced that the ship and its occupants are not hostile. The mission is due to be completed in 66 hours. "
Webcam hier te vinden: http://www.taranakivista.co.nz/index.php?page=live-picture
Waar blijven ze![]()
?
Mooie woordkeuzequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Erg voorspelbare uitvlucht.![]()
Waarom zijn dit soort idioten niet ietsje creatiever in hun fabeltjes? Zo is er voor de gemiddelde scepticus geen lol meer aan.
De 14de is nog niet voorbij, ze zouden vandaag komen, niet hoelaat vandaagquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:48 schreef BadBadPresident het volgende:
Wat leuk zou zijn is:
Als ze echt zouden komen...
allemaal I believers daar heen zouden gaan... EN BOOM DIKKE LASERSTRAAL
Dag goodchild!
Leer wat meer over The Galactic Federation of Lightquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:46 schreef DretoX het volgende:
Ook al klonk de federatie van het licht nog zo nep, het zou wel tof geweest zijn.
Live long and prosperquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:05 schreef Mailbox het volgende:
Ik ga even chillen bij de overbuurman,, ik spreek jullie allen later nog
Wees gegroet
Sommige mensen hebben moeite om wat dingen uit elkaar te houden geloof ikquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:08 schreef Topspin het volgende:
Een ruimteschip is een ruimteschip
Alsof de een het schip wel kan zien en de ander nietVolgens mij wordt het heet onder d'r voeten en probeert ze zich eruit te lullen. Dat ze zich nu pas beseft dat het uit kan lopen op een fiasco haar voorspelling.
Bij de ingang van de ufo hingen vast ook van die bordje met "verboden te filmen"quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mooie woordkeuze
En zij die het "hebben gezien" mogen natuurlijk onder geen beding vertellen wat ze hebben gezien...
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:12 schreef Dutchguy het volgende:
Misschien is dat schip wel gekomen maar zijn ze gewoon niet zo snugger en hangen ze nu boven Venus.
Leuk filmpje, vooral het stukje met Stephen Hawkins.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:08 schreef Cizin het volgende:
die rickroll komt pas aan het eind, begin van het filmpje is wel leip.
Nog 1quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:08 schreef Topspin het volgende:
Een ruimteschip is een ruimteschip
Alsof de een het schip wel kan zien en de ander nietVolgens mij wordt het heet onder d'r voeten en probeert ze zich eruit te lullen. Dat ze zich nu pas beseft dat het uit kan lopen op een fiasco haar voorspelling.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:17 schreef teamlead het volgende:
het is nog steeds de 14e hoor... het kan nog
uBdate was me nog niet eens opgevallenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:15 schreef sjoep het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben moeite om wat dingen uit elkaar te houden geloof ik
Die "ubdate" (met een b) is net zo goed onzin als al die andere hilarisch bedoelde plaatjes/filmpjes/nepchannelingen etc.
Kijk of je die mevrouw nou gelooft of niet, je moet niet net gaan doen of ze dit soort dingen gezegd heeft, want ze beweert nou net het tegenovergestelde. Namelijk dat het schip op een dermate manier zichtbaar zal zijn dat niemand het kan ontkennen dat het er is.
it ain't over 'till the fat lady sings.. ik heb nog geen dikke dame horen zingenquote:
Die vent van Niburu was net op de radio, dus ik denk dat heel radioluisterend nederland even wil meegenietenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:02 schreef Strani het volgende:
Het gaat niet zo goed met Niburu.nl geloof ik..hun forum geeft nu een 404 error? Begint de schare te muiten??
'We bring you paece... pecae.....no wait... eh ...PEACE...'quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:16 schreef Kiegie het volgende:
[..]
![]()
Dat zou wel tof zijn.
Sullige ruimtewezens.
welke radiozender? link?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die vent van Niburu was net op de radio, dus ik denk dat heel radioluisterend nederland even wil meegenieten
Wat denk je?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:24 schreef creno het volgende:
ik hoor hier nu al tien minuten een geluid (een vliegtuig waarschijnlijk) maar normaal is dat zoeeeemmmm en weg. Nu blijft het maar hier en ik zie dus helemaal niets ! En ik woon niet in de buurt van schiphol ofzo, maar in het zuiden van het land.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:12 schreef Dutchguy het volgende:
Misschien is dat schip wel gekomen maar zijn ze gewoon niet zo snugger en hangen ze nu boven Venus.
radio 2 was het net... tussen 12.45-13.15 uur, want toen had ik pauzequote:
Hopelijk hebben ze Tomtom aan boord.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:27 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ze zijn de weg kwijt geraakt...
Hallo we zitten hier ergens!!!
In zes talen, waaronder atlantisch en mayaans natuurlijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:15 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Bij de ingang van de ufo hingen vast ook van die bordje met "verboden te filmen"
quote:Blossom Goodchild - Next Installment!
Posted by: sharyn in Channelings, October 14th 2008 - First Global Contact, tags: Blossom Goodchild, Channelings, First Global Contact, October 14th 2008, UFO
In this latest message Blossom receives confirmation that the strange anomalies which have been appearing on Google Earth over the past few days are in fact the masking of the Federation of Light’s lightship & we are left with another cryptic comment - “shine your shoes”. I can’t wait to see what this one leads to, although something about reflection is what first comes to my mind .
13.Gotta be honest, feeling REALLY tired today … moan moan moan … just wondering if my energy is a bit too low in order to pick up with you?
Lift your spirits dear friend. We are here.
Yep … got that exploding in my heart again suddenly. Good morning … Are you well?
Indeed. We know not of illness. There is much speculation upon your planet as to the whys and wherefores of our arrival. Please let it be known that we do not wish to confuse, that is not of our nature. It is simply that certain methods of discretion are important in order for our mission to succeed. There is little more that is required now. We are very astute and we are of much gratitude for those who are assisting in LOVE on your plane. Collect your thoughts dear ones. Present yourselves to yourselves … are you happy with what you see? Are you proud of how you feel about yourself as you meet it? We ask this of you … concentrate on all the LOVE that is you. Let go of all manner of things that do not serve you in LOVE. It is time now to release them. With our coming you are able to advance your souls evolvement in a fashion that will assist your own individual vibration.
I do know about everywhere else in the world but here in Australia they are showing all the fear based movies such as War of the Worlds etc. I DO HOPE people can see through this. How lovely it would be if they were to show ‘Close Encounters’ or ET, but NO …
My friends , I feel a little low today …I feel so much hope in your visit, for I am bombarded with views from others that indeed show me how much LOVE is needed in this world of ours. And in my heart I KNOW you come to show us a better way… and BOY DO WE NEED IT.
May this be understood by all. We are not making ourselves known in order to conflict with TRUTHS of the soul. We are making ourselves KNOWN in order to WAKE UP many who still sleep. When they awake, there shall be a new ‘feeling’ upon your planet. The beauty that one feels inside will be expressed out to the world and enhance all things upon and within it.
ACCEPT US DEAR SOULS OF EARTH. IF YOU LISTEN TO YOURSELF ALONE YOU SHALL KNOW OF OUR TRUTH.
Refrain from judgment until you have the facts before your very eyes. As we have stated before, upon our arrival there shall be NO QUESTION that we come from somewhere outside your earthly vibration and that indeed we are of great Love for each and every one of you.
Be of peace this day and in the days that follow. Be of good cheer. Take care of each other as we move forward into the great Light of Divinity. For we are all from this LIGHT and those that are in darkness shall one day join their brothers on the pathway home. We ask that you send much Love to the souls that have hidden agendas to cause harm and alarm upon your blessed earth. They are lost in the depths of human greed. Bring them safely home. For we are all brothers and sisters. We are ONE family … ONE energy … therefore as words have been spoken in years behind you … do unto your brother as you would do unto yourself.
WE ARE LOVE. YOU ARE LOVE. LOVE IS ALL THERE IS.
Allow it to express itself through you, in you, as you. We encourage you to rest now Blossom. Everything is in perfect order for our visit and IT SHALL BE SO.
I accept what you say. Feeling better now. You’re right …I know you’re right … how easily we ‘sink’ when energy is low. Eh…. Is that it for today then? No little jigsaw pieces to add.
Yes. SHINE YOUR SHOES.
I’ve got to admit … feel a bit dodgy about that one (not saying I felt ‘safe’ about the others!, yet they seem to be piecing together nicely) so … back to that famous word … TRUST. Shine your shoes it is! Intrigued by that one, but I was the same with snow cone and table.
Dare I ask, just feel I need to know for sure … …is that you that is being hidden on Google earth? Some are saying that is the table clue. If it is … that’s big!!!!!!!!!!!!!
Did we not say a craft of HUGE size?
So is it you? I feel you are saying ‘yes’, but to be honest here… I’m questioning it, in case I’m wrong. I’ve been sitting here a few minutes thinking about this and now I am laughing. I feel you want me to put
YYYYEEEESSSSS!!!!!!!!!!!
So there you are … in for a penny, in for a pound. At this point in the process … what have I got to lose? Oh guys … I feel so much better than when I began today. Lets ALL remember to keep everything we do /are full of that good old LOVE LIGHT AND LAUGHTER. Lets not focus on talk of anything other. I’m putting the kettle on guys … one lump or two? Many thanks
And in deep gratification to you dear lady. In LOVE.
Of snappen ze googlemapsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:29 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze Tomtom aan boord.
Wat een lading intergalactisch hippiegezwam zegquote:
Nothing to see here people, move along...quote:De stunt die we geplant hebben om publiciteit te vergaren voor onze band neemt langzamerhand enorme proporties aan. Wereldwijd wordt er nu gesproken over 14 oktober, en voorspellingen op UFO watchers sites nemen hand over hand toe. Er zou een groot moederschip landen op 14 oktober, er zou al van alles gesprayed zijn door de ruimtewezens en wereldwijd worden er persconferenties belegt.
Wel mensen wij kunnen u mededelen dat we al anderhalf jaar hier op aarde rond huppelen en het enige wat wij sprayen is dikke vette muziek!! Wees niet gevreesd we zijn goedaardig van karakter maar rocken wel de zaal plat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:36 schreef jogy het volgende:
Het is al geen 14de meer in Nieuw Zeeland.
Ja, het waren glitches.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:43 schreef sjoep het volgende:
Heeft Google Earth eigenlijk ooit wat gemeld als verklaring van die "glitches"?
En dat hebben ze officieel gemeld? Of zeg jij dat het zo is?quote:
De andere helft ligt in dat ruimteschip, ik zag het net nog liggen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:46 schreef sjoep het volgende:
[..]
En dat hebben ze officieel gemeld? Of zeg jij dat het zo is?
Ja, sorry, maar ik vind het een half antwoord
pic's or it didn't happenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
De andere helft ligt in dat ruimteschip, ik zag het net nog liggen.
Volgens mij ook, dit zie je als het licht isquote:he ik zit ook op die webcam en ik zag ook een licht gevende bol links onderin is ongeveer 10 min geleden want ik moest me eerst nog registreren op deze site maar ik zag dus dat bolletje en drukte gelijk op printscreen maar kon m nie plakke in paint en nu ben ik m kwijt maar ik zag echt wat!!
denk nie dat t een ufo was maar op andere topic zag arsenius ook zoiets dus ik benieuwd ook kijken zag het nog ook hahah volgens mij wordt ik gestoord..
quote:UFO Experts Predict Huge Spaceship Will Hover Over Alabama On Oct 14th, 2008
By Robert Paul Reyes
"Like wildfires in the Australian outback, rumors of an upcoming mass televised UFO sighting over American skies are taking the Internet by storm.
Blossom Goodchild, an Aussie actress and author, has the international Ufology community on its ear with channeled information concerning the eminent appearance of a massive extraterrestrial spacecraft for October 14th, 2008. Calling themselves 'The Federation of Light', these Beings from another world have stated to Goodchild that they intend not only to make themselves known, but also to remain more or less in place for a full 72 hour period, thereby providing the media with ample opportunity to once and for all capture on film evidence that will silence the skeptics and debunkers forever. The predicted rendezvous point? Alabama."
http://www.ufodigest.com/news/0908/blossom.html
Boys and girls please keep in mind that I gleaned this astonishing news from the UFO Digest and not from the New York Times.
I might trust someone named "Blossom" to give me a manicure, but I wouldn't trust her about matters of intergalactic significance.
The giant spaceship will hover over Alabama, great just what we need an invasion from redneck aliens.
How would prominent politicians respond if this amazing prediction comes true?
Pat Buchanan: George Bush should blast these illegal aliens to Kingdom Come. If we allow these intruders to land they will soon be mowing our lawns, shoplifting at Wal-Mart and engaging in sick inter-species sex with our daughters.
Sarah Palin: This is a sign of the end times, only Jesus and a maverick like John McCain can save us from these demonic creatures. I urge all Americans to speak in tongues, praise God and vote for McCain.
John McCain: My friends, time for some straight talk: Obama is friends with the leader of this band of alien creatures. If you vote for Obama, he will be taking orders from his alien buddies.
Barack Obama: My fellow Americans we shouldn't be afraid of change. I am not afraid to talk with our alien visitors.
Dennis Kucinich: This is not the time for fear, I've been communicating telepathically with these aliens for years. They come in peace, we should greet them with love and acceptance.
Dick Cheney: I wonder if we can convince these alien freaks to destroy Iran, North Korea, Syria, Russia, Venezuela and Iceland
George Bush: If the aliens ask to speak with the Earthly leader, I wonder who should chat with them, Cheney or I?
"Silence, I kill you!"quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:13 schreef Frutsel het volgende:geweldig stuk
Voor nederland geldt dat ook:
Wouter Bos:"De aliens komen hun 20 miljard spaargeld bij IceSave opeisen, er is niets aan de hand, nederland staat garant voor onze buitenaardse vrienden"
JP:"U moet bij George Bush zijn, ik doe immers alles wat hij zegt"
Femke Halsema:"Hopelijk is het ruimteschip voor zien van groenestroom en geen vervuilende brandstof"
Geert Wilders:" De Relmarokkanen uit hun terroristische wijken in Gouda en andere steden in Nederland moeten worden gedeporteerd, aangezien het flutleger van dit flutbeleid, opgesteld door het flutkabinet niets doet, heb ik de hulp ingeroepen van onze rechtsgeorienteerde vrienden uit Zeta Rechtsculi"
Bill Clinton: " I did not have sex with Monicalien lewinsky!"
etc etc
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:20 schreef Mailbox het volgende:
[..]
Sms Elegy AAN voor de beste grap grootste onzin uit de eeuw
Gelukkig heb jij je school al verlaten na groep 6, zien we aan de manier waarop je je nederlands beheerst.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:33 schreef BartBunny het volgende:
jullie zijn egt dik dom met die aliens van jullie
Jij kan niet eens normaal schrijven, poephoofd!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:33 schreef BartBunny het volgende:
jullie zijn egt dik dom met die aliens van jullie
Zelfs de grootste Goodchild adept heeft nog meer breincapaciteit dan jij. Please dude, stop making an ass out of yourself.quote:
Wie is dát nou weer?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:35 schreef JDI het volgende:
Misschien moeten we even Prophet Yahweh inschakelen?
[ afbeelding ]
Knakker die een tijdje terug een UFO zou hebben moeten oproepen voor het wakende oog van de nieuwsmedia.quote:
ik dacht heel even...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:01 schreef dmace het volgende:
[..]
Knakker die een tijdje terug een UFO zou hebben moeten oproepen voor het wakende oog van de nieuwsmedia.
Helaas was ook dat niet gelukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jaja, daar issie weer
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
Ze zijn milfhunten op Venusquote:
Dan zijn het iig wel slimme aliens... maar hadden ze ons tweeën niet even mee kunnen nemen?quote:
Een schip van 2000 mijl breed, en ze nemen alleen jullie mee?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan zijn het iig wel slimme aliens... maar hadden ze ons tweeën niet even mee kunnen nemen?
Tuurlijk, wij zijn goede jagersquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:13 schreef dmace het volgende:
[..]
Een schip van 2000 mijl breed, en ze nemen alleen jullie mee?![]()
![]()
Om milfs te hunten op Venus jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:13 schreef dmace het volgende:
[..]
Een schip van 2000 mijl breed, en ze nemen alleen jullie mee?![]()
![]()
COOL! Buck Rogers-klok.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:14 schreef Topspin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
100 Over 2 in galactische sfeer
Doet me denken aan It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:16 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tuurlijk, wij zijn goede jagers
...en wij hebben natuurlijk allemaal wapens en kooien en paaldanspalen bij ons enzo
ow dan hebben we nog evenquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:25 schreef dmace het volgende:
[..]
Doet me denken aan It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum.
Dus die leiders en het leger zijn niet sceptisch?quote:Direct contact with leaders of the military has been established
Hij vergaat alleen als je geloofdquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:32 schreef princemm het volgende:
dan zal de wereld ook wel niet vergaan in 2012
En dat houdt in?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De wereld zoals wij die kennen zal vergaan in 2012. We gaan met zn allen naar de 5e dimensie toe
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De wereld zoals wij die kennen zal vergaan in 2012. We gaan met zn allen naar de 5e dimensie toe
Een varken in een lift, da's een spektakelquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:37 schreef Organman het volgende:
Ik had toch echt iets meer spectakel verwacht....
Hoe voelt het aan om in die 5 dimensie te zitten?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
. We gaan met zn allen naar de 5e dimensie toe
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:40 schreef Arsenius het volgende:
eej dees wel echt, das geen rick roll.
Kweenie, nog niet meegemaaktquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:39 schreef Topspin het volgende:
[..]
Hoe voelt het aan om in die 5 dimensie te zitten?
En hoe gaat dat te werk, in een keer boem paf knal of geleidelijk?
Voortaan beter je best doenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:43 schreef princemm het volgende:
ik had me er gisteren al op verheugd en mn vriendin zei al dat ze niet zouden komen heeft ze verdomme weer gelijk
Geloof je het zelfquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:39 schreef jogy het volgende:
en! Was op BBC te zien overigens, blijkbaar
. Iemand een confirmatie?
Bron
maar in amerika is het al rond half 3 'snachts. welke tijdzone zouden ze dan bedoelt hebbenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:51 schreef BasOne het volgende:
[..]
De 14de is nog niet voorbij, ze zouden vandaag komen, niet hoelaat vandaag
Waarom denkt iedereen dat ze er dan klokslag 1 seconde over 12 verschijnen.
Misschien komen ze wel rond thee tijd
Echt wel, ze hebben de Arena gereserveerd en gaan drie dagen feesten, eten (babies) en zuipen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Jongens, iedereen weet toch dat de 14e een intergalactische feestdag is waarop we het fortytwo feest vieren.
Die komen vandaag niet hoot.
De vijfde dimensie is elektronisch? (volgens de banken dan)quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kweenie, nog niet meegemaakt
Maar "men zegt" dat we nu in de 4e dimensie zitten die een brug is tussen de 3e en de 5e. We zitten sinds eind jaren '80 in de 4e en dit zal doorgaan tot 2012.
Toppers in concert, de festival editie?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Echt wel, ze hebben de Arena gereserveerd en gaan drie dagen feesten, eten (babies) en zuipen.
Nee, ik weet dat sommige mensen haxor zijn met videobewerking dus daarom vraag ik om een bevestiging, duh.quote:
Jup, door de kredietkrisis moesten ze wel het budget aanpassen maar ze hebben een rondje Londen gedaan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:55 schreef L.Denninger het volgende:
Crap, ik ben er een paar uur tussenuit geweest, heb ik het feest gemist ???????
Misschien wel hun eigen kalender en is hun 14 oktober 2008 bij ons pas in 2386.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
maar in amerika is het al rond half 3 'snachts. welke tijdzone zouden ze dan bedoelt hebben
In ieder geval niet jouw tijdzone...Amerika is vroeger qua tijd, dus tussen 10 uur 's ochtends en 7 uur 'squote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
maar in amerika is het al rond half 3 'snachts. welke tijdzone zouden ze dan bedoelt hebben
Misschien is dat schip voor hen ook wel heeeeel groot maar zijn die aliens gewoon heeeeeeeel klein!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:42 schreef princemm het volgende:
hij zou inmens groot zijn niet 2 fisbees die ze langs gooien
[..]
Die hoofdpijntest is ook wel redelijk on the moneyquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:02 schreef L.Denninger het volgende:
Bwehehehe, ik kijk net op niburu,
Google Ads heeft het helemaal door![]()
[ afbeelding ]
Je wilt bevestiging ondanks het feit dat je zelf ook wel weet dat het nep isquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat sommige mensen haxor zijn met videobewerking dus daarom vraag ik om een bevestiging, duh.
Hier, neem een cursus en lees het daarna nog een keerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Je wilt bevestiging ondanks het feit dat je zelf ook wel weet dat het nep is
Beetje op je pikkie getrapt of zo? Neem je alles in het leven zo serieus? Niburu ook zeker?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Hier, neem een cursus en lees het daarna nog een keer.
we gaan eraanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:12 schreef starla het volgende:
Ze zijn er!
Lijkt me veel logischer dan dit: http://en.wikipedia.org/wiki/Sun_dog
![]()
Video added October 5th.....quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:12 schreef starla het volgende:
Ze zijn er!
Je hebt de comments ook gelezen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:12 schreef starla het volgende:
Ze zijn er!
![]()
Nou, als ze nu nog niet komen, weet ik het ook niet meer...quote:Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet
Je kent me niet echt hé? Serieus..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Beetje op je pikkie getrapt of zo? Neem je alles in het leven zo serieus? Niburu ook zeker?
Wie kijkt er nou op een paar dagen als je lichtjaren moet reizen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:18 schreef dmace het volgende:
[..]
Video added October 5th.....
Beetje vroeg aangekomen?
Het is nu bevestigd door CNN:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:12 schreef starla het volgende:
Ze zijn er!
![]()
Voorruit waarvan het bovenste stukje gekleurd is zodat je minder last hebt van de zonquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:12 schreef starla het volgende:
Ze zijn er!
![]()
http://blog.ashtarcommand.org/quote:Ashtar in the Skies on October 14, 2008?
The following is a transmission channeled through Commander August Stahr from Commander Ashtar and Lord Sananda in response to questions about a supposed appearance of an Ashtar Command Ship in the skies on October 14, 2008.
Q. Is there a plan by the Ashtar Command to appear in the skies on October 14, 2008, and if so, what is the purpose?
Greetings Beloved One
As a daughter of Ashtar, you know our plans as well as anyone. The message received regarding our presence in the skies on October 14, 08 is false! It is a rumor spread by the Dark Forces to further discredit the Ashtar Command
Er is nu een centraal topic over op die site:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:39 schreef jogy het volgende:
en! Was op BBC te zien overigens, blijkbaar
. Iemand een confirmatie?
Bron
Oh noes, wie had dat kunnen vermoeden !quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:37 schreef BasOne het volgende:
[..]
http://blog.ashtarcommand.org/
We zijn beetgenomen door de Dark Forces![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:40 schreef Montagui het volgende:
[..]
Er is nu een centraal topic over op die site:
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread401182/pg1
amfg, zelfs hier op FOK! is meer gepost over die kut filmpjes dan bij hen. Zijn alle alu-hoedjes-dragers nog op 't werk of zo?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:40 schreef Montagui het volgende:
[..]
Er is nu een centraal topic over op die site:
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread401182/pg1
Dan is er dus 1 troost voor ons mensen, dat wij dus niet de meest stupide creaturen zijn in het universum.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:12 schreef Dutchguy het volgende:
Leuke fotosoepquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:34 schreef starla het volgende:
[..]
Het is nu bevestigd door CNN:
[ afbeelding ]
Misschien had de Kapitein van dat schip zijn vrouw meegenomen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:51 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Dan is er dus 1 troost voor ons mensen, dat wij dus niet de meest stupide creaturen zijn in het universum.
dan zijn ze nu hier want het is ineens heel erg bewolkt !quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik hoorde dat de aliens het schip hebben gecamoufleerd als wolken!!!!
Verdorie!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:12 schreef BadBadPresident het volgende:
nog steeds niet....
Dat hebben ze gelogen, zo'n amateuristische band krijgt niet zoveel aandachtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:28 schreef patty het volgende:
Nog steeds hoax
http://www.spacepirates.nl/content/view/40/1
Is niet waar hoor, ik heb het vorig jaar op het schoolplein rondverteld.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:28 schreef patty het volgende:
Nog steeds hoax
http://www.spacepirates.nl/content/view/40/1
Dat muziekje er onder ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:26 schreef BAZEAD het volgende:
http://www.metacafe.com/w(...)ration_of_light_ufo/
Toch best merkwaardig, geen idee wat het is. Vandaag gepost (denk ik).
Maar eerst zien dan geloven hé?
Omdat de rest er niet in gelooft (of zo).quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
en waarom ziet maar een enkeling het 2000km grote gevaarte
met een boomstam kun je niet kietelen hequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
en waarom ziet maar een enkeling het 2000km grote gevaarte
Nee, maar wel een verpletterende indruk achterlatenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:35 schreef Syd het volgende:
[..]
met een boomstam kun je niet kietelen he
Rare fetisjen, nieuwe ziektes, het hele menselijk ras de slavernij in.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:40 schreef BAZEAD het volgende:
Stel je voor als dit alles wel was gebeurt, iets totaal nieuws? Nieuw leven op aarde, nieuwe uitvindingen, nieuwe mogelijkheden, meer ruimte.. Nu vind ik het al helemaal jammer >:(
Allways with the negative vibes man, think positive.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:45 schreef ehqo het volgende:
[..]
Rare fetisjen, nieuwe ziektes, het hele menselijk ras de slavernij in.
Pijp aliensquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:47 schreef BasOne het volgende:
[..]
Allways with the negative vibes man, think positive.
Natuurlijk niet, we gaan ze meteen in elkaar slaan!quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, we gaan ze meteen in elkaar slaan!
Nieuwe partij: Trots op Aarde!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:17 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ene kant van het ruimteschip allemaal mensen met 'WELCOME' en "MAKE YOURSELFS AT HOME" op hun borden.
En aan de andere kant allemaal mensen met "ET GO HOME" en "NO MORE ILLEGAL ALIENS"
quote:We see this very large triangular shape heading down from the arctic down to Northern Canada.
I received these set of two pictures last night from a gentleman in Finland. His email stated:
"Brad, I've just witnessed the most remarkable thing here in southern Finland. Just got back from driving and I'm sending the best photo.
A triangle-shaped object appeared to block the sky for some minutes. It was very dark so there's lots of noice in the picture."
quote:I asked if he could take video, but he mentioned that it was far too dark to see anything through his video camera.
If this is indeed accurate, this light ship could be of triangular proportions. Which would make sense. As Commander Adama has told me, Sirian vessels are of triangular shape
Wat er ook in de reply staat: Zoveel mensen die opnames maken maar niks te vinden is natuurlijk best een goed punt.quote:
Dat was een 1 april's grap.quote:
Volgens mij gaat ze gewoon met haar sekte massa zelfmoord plegen of zo. Het is ongeveer 14:00-15:00 uur in Amerika toch? Dus tijd zat..quote:ENJOY THIS TIME … I have just put up the last channelling from The Federation Of Light before they grace us with their presence on TUES 14th OCT!
Many thanks to all for the ride!!
Ik wil idd ook wel weten wat ze nou weer voor een excuus aanvoerenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:31 schreef BadBadPresident het volgende:
wanneer is die persconferentie van niburu
Waarom zou Niburu een excuus moeten aanvoeren?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wil idd ook wel weten wat ze nou weer voor een excuus aanvoeren
Wat Sjoep zegt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:41 schreef Dejannn het volgende:
Best wel toevallig ook dat Niburu geen enkel nieuw bericht heeft geplaatst vandaag, ze zijn zeker nog aan het overleggen voor een goed excusses
Een Licht Schipquote:
Misschien loopt hun kalender wel achter en komen ze morgen of overmorgen.quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:09 schreef BasOne het volgende:
[..]
Misschien loopt hun kalender wel achter en komen ze morgen of overmorgen.
Of hun hyperdrive zit zonder antimaterie of een foute calculatie en hebben ze geen rekening Gehouden met het Heisenberg principe en zitten ze nu ergens vast in een kromming van het tijd/ruimte continuüm en wachten ze op een takelschip om hun eruit te trekken.
Hun hologram-machine is kaduuk. Project Bluebeam wordt uitgesteld tot februari.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:16 schreef vosss het volgende:
Weet iemand hoe het is afgelopen met die grootschalige oefening die NORAD vandaag op de planning had staan?
Das best een felle zonsondergang dan!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:37 schreef CubicX het volgende:
Wtf...is dit jullie eerste dag op deze planeet?
Maar om het uit te leggen: zoiets heet op aarde een zonsondergang, dat grijs/zwarte ding bij de berg is een wolk. W-O-L-K.
Je bent bekend met de ligging van die heuvel?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Das best een flinke zonsondergang
Nope, maar het is stukken stoerder dan dat miezerige oranje bolletje dat wij hier elke avond zienquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:40 schreef CubicX het volgende:
[..]
Je bent bekend met de ligging van die heuvel?
Evenaar ja, zoals je nu kunt zien is hij al helemaal verdwenenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nope, maar het is stukken stoerder dan dat miezerige oranje bolletje dat wij hier elke avond zien
Of doelde je op de ligging tov de evenaar?
Gokje: stadslicht dat je ziet aan de onderkant van een wolkquote:
Oh noes het is avondquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:44 schreef -ladybird- het volgende:
Het is nu ineens weer donker!
Misschien omdat (iig bij mij) het plaatje van 19:20 update naar een plaatje van 19:40?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:48 schreef -ladybird- het volgende:
Vond het er vreemd uitzien, ook vanuit die andere webcam eerst heel veel licht en binnen 10 minuten was het bijna helemaal weg....
hier ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:51 schreef BasOne het volgende:
[..]
Misschien omdat (iig bij mij) het plaatje van 19:20 update naar een plaatje van 19:40?
Fix je linkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:58 schreef CubicX het volgende:
OH NOES! IT'S REAL IT IS REAL!!!EINZEINZ
ZE KOMEN!!
http://10-14-08.blogspot.com/2008/10/connection-between-google-earth-and.htmlSPOILERclass="spoiler">![]()
Iedereen zou het voor woensdag gezien hebben. Aangezien het in Kiritimati (Kersteiland) al bijna 9 uur in de ochtend op woensdag is, kan ik dit wel uitroepen tot epic fail gebeurtenis.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:32 schreef BasOne het volgende:
Pas 13:30 in Alabama (alle 4 de Alabama's)
En op Midway is het pas 07:30
We hebben nog tijd
Handig
http://www.timeanddate.com/worldclock/full.html?sort=2
Ze zouden op de 14de arriveren, en dat niemand meer zou twijfelen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:36 schreef CubicX het volgende:
[..]
Iedereen zou het voor woensdag gezien hebben. Aangezien het in Kiritimati (Kersteiland) al bijna 9 uur in de ochtend op woensdag is, kan ik dit wel uitroepen tot epic fail gebeurtenis.
Linkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:38 schreef Ender_Wiggin het volgende:
UPDATE: A reminder to all light workers!
Tonight we stand united at 11:11pm GMT Time (British Time) as we welcome our intergalactic family to our world. Here is the video once again that was posted several days ago. Let's all stand united, and welcome our interstellar family to Earth with open arms! This is all that this is about!
Am I to know over which country?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:41 schreef Ender_Wiggin het volgende:
link
[url=http://10-14-08.blogspot.com/2008/10/orion-channelling-through-sharyn.html]http://10-14-08.blogspot.com/2008/10/orion-channelling-through-sharyn.html[/url][/url]
Ach waarzeggers die elkaar tegenspreken, dat gebeurt niet zovaakquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Am I to know over which country?
This will not be revealed as yet.
Jamaar halloIedereen moest jullie toch zien?
Wat als het écht waar zou zijn trouwens?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat als dit de grootste stunt ooit zou zijn trouwens?
We at Lehman Brothers can't rely on Help from Aliens, therefore we had to wake you all up.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat als dit de grootste stunt ooit zou zijn trouwens?
Je snapt dat Google Earth foto's van soms maanden of zelfs jaren oud gebruikt he? Het is niet live...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:49 schreef CubicX het volgende:
Op Google Earth verschijnen wel vreemde groene dingen vlakbij Alabama (USA), ik kan die even niet goed verklaren. Denk dat het een glitch is van Google Earth, maar dan wel een goede want je ziet de schaduw op de grond
Ik zou tegelijkertijd een gat in de lucht springen van blijdschap, én knettergek worden denk ikquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:08 schreef starla het volgende:
[..]
Wat als het écht waar zou zijn trouwens?
Dom, helemaal vergeten idd. Sowieso zocht ik er niks achter, maar vond het wel vaag.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:10 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Je snapt dat Google Earth foto's van soms maanden of zelfs jaren oud gebruikt he? Het is niet live...
jaaahaaaa ff geduld.quote:
11 over 11 GMT morgen is de 15de , ze komen op de 14de, wat denk je zelfquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:19 schreef BAZEAD het volgende:
Echt jammer. Echt jammer. Had wel wat gehoopt.. Maarja dit gaat natuurlijk nooit gebeuren, die aliens wachten tot wij met UFO's naar hun toe komen.
BasONe
11 over 12 zometeen of morgen middag
en dan komen we ook niet opdagenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:19 schreef BAZEAD het volgende:
Echt jammer. Echt jammer. Had wel wat gehoopt.. Maarja dit gaat natuurlijk nooit gebeuren, die aliens wachten tot wij met UFO's naar hun toe komen.
BasONe
11 over 12 zometeen of morgen middag
Whehehe. Binnen en dag uit de naam van LIEFDE. gaan ze gewoon ala fightclub alle financiële, militaire en politieke instituten kapot maken en de betrokkenen meenemen als huisdiertjes.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik bedenk me zo eens wat he. Als die lui dan toch van lichtjaren verderop komen, zou het dan kunnen zijn dat ze hun voorouders komen bezoeken om het hele zooitje uit te roeien en er zo voor te zorgen dat er geen ontzettende kut toekomst aan zit te komen?
Neuh neuhquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Whehehe. Binnen en dag uit de naam van LIEFDE. gaan ze gewoon ala fightclub alle financiële, militaire en politieke instituten kapot maken en de betrokkenen meenemen als huisdiertjes.
Cool.
FOTO! NU! Anders is het niet waar!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:30 schreef JeetjeMina het volgende:
in ieder geval heb ik toch de hele dag al genoten van een vet mooie sky !
Vooral nu ! Check de maan !
quote:UPDATE 6:
We kregen per e-mail een bericht binnen van een jongman die het volgende schreef: “Familie in IJsland bevestigt dat daar een raar lichtverschijnsel te zien is wat richting westen verplaatst! Men vertelt ook dat het kompas van slag is; als je daar mee naar buiten loopt, dan begint het te draaien.” Om een extra bevestiging hiervan te krijgen hebben we hem nog teruggemaild met het verzoek ons te bellen, maar verdere respons is uitgebleven.
Vanmiddag omstreeks 15:15 uur vloog een eskader van zeven F-16’s over Nijmegen richting het zuiden. Voor zover wij hebben kunnen onderzoeken stonden er geen oefeningen gepland door de luchtmacht. Ook uit Groningen werden straaljagers gemeld. Onduidelijk is waar dit mee te maken heeft gehad. Als iemand hier meer over weet, mail ons dan a.u.b. via ufo@niburu.nl
In een nieuw artikel op 10-14-08.blogspot.com doken vanmiddag foto’s op die vanuit Finland gemaakt werden richting de Noordpool. Hierop was een zwarte driehoek te zien tegen de donkere nacht. Daarbij werd ook een foto gemaakt met een extra lange sluitertijd waarop de driehoek te zien bleef. De driehoek zou overeenkomen met die vannacht op Google Earth te zien was. We werden hier ook door meerdere lezers op geattendeerd. Naar mijn inzien klopte dit niet, omdat de afstand tussen Finland en de plek waar de driehoek zich bevond aan de Canadese kant van de Noordpool te groot was. In perspectief klopte deze foto’s niet. Zojuist is er op 10-14-08.blogspot.com aangegeven dat het inderdaad om een vervalsing gaat.
Schrijver en wereldreiziger Peter Stuivenberg heeft een paar weken geleden contact met ons opgenomen en heeft vanaf Zuid-Afrika, waar hij zich nu bevindt, toegezegd daar een oogje in het zeil te houden en ons direct te informeren als daar iets gebeurd. Verder zit Mira van Niburu Amsterdam momenteel in Canada, tussen de indianen, en is daar onze correspondente ter plaatse. Zij heeft ons zojuist een bericht gestuurd dat er daar wel iets schijnt te gebeuren, maar kunnen momenteel niets bevestigen. Ze houdt ons op de hoogte…
We krijgen ontzettend veel reacties binnen van iedereen die het hele internet afspeuren naar nieuwtjes, mensen die alle webcams over de wereld in de gaten houden en interpretaties van de mogelijke plaatsen waar het kan gaan gebeuren. Ook krijgen we wel lollige mailtjes binnen, maar dat hoort er nou eenmaal bij.
Vanaf de redactie willen we iedereen alvast heel erg bedanken voor de hulp en reacties. Het enige wat we kunnen doen is afwachten wanneer en of het gaat gebeuren.
Lees voor meer informatie, ook over de aanknopingspunten met betrekking tot Kaapstad, het volgende artikel op 10-14-08.blogspot.com
Is update 6 ineens verdwenen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Update 6 van niburu is binnen whahaha, 1 correspondent zit in canada tussen de indianen...
whhahahaha, bron? check niburu
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:03 schreef mrfool het volgende:
Goed dames en heren,
Ze komen helaas niet, wat de melkweg was te wit, dit kun je vergelijken als mist op de snelweg.
Bij dezen doen we dan ook een nieuwe datum prikken in onze agenda:
26 Oktober 2008
met vriendelijke groet,
Het ufo team
Van niburu bedoel ikquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, check een paar posts hierboven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |