abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:38:54 #1
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_62374260
Quote van de dag:
" UBDATE OCTOBER 14 FROM BLOSSOM CHILD

The Ship has already been hoovering for the past 6 hours and ONLY those who believe are seeng it. Some are even allowed to board the ship for a brief moment of time and taken back to earth. The skeptics are missing this great moment because of their disbelief and mockery. Lots of activities are underway inside the ship right at this very moment. Direct contact with leaders of the military has been established and our earth brothers are convinced that the ship and its occupants are not hostile. The mission is due to be completed in 66 hours. "

Webcam hier te vinden: http://www.taranakivista.co.nz/index.php?page=live-picture

Waar blijven ze ?
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:40:07 #2
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_62374290
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:38 schreef ChibiS het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zag ze, en hier zijn de foto's!
Jaa lekker scherp ook 14.gif
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:41:54 #3
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_62374329
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:40 schreef Electro-Worm het volgende:

[..]

Jaa lekker scherp ook 14.gif
Dat ruimteschip lijkt op een vliegende beurshandelaar
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
pi_62374359
Erg voorspelbare uitvlucht.
Waarom zijn dit soort idioten niet ietsje creatiever in hun fabeltjes? Zo is er voor de gemiddelde scepticus geen lol meer aan.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_62374395
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:38 schreef Electro-Worm het volgende:
Quote van de dag:
" UBDATE OCTOBER 14 FROM BLOSSOM CHILD

The Ship has already been hoovering for the past 6 hours and ONLY those who believe are seeng it. Some are even allowed to board the ship for a brief moment of time and taken back to earth. The skeptics are missing this great moment because of their disbelief and mockery. Lots of activities are underway inside the ship right at this very moment. Direct contact with leaders of the military has been established and our earth brothers are convinced that the ship and its occupants are not hostile. The mission is due to be completed in 66 hours. "

Webcam hier te vinden: http://www.taranakivista.co.nz/index.php?page=live-picture

Waar blijven ze ?
Dat is een nep update van http://www.godlikeproductions.com/forum1/message635783/pg1

1 van de excuses die besproken zijn als er niets te zien is
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_62374407
Nah, alienlol is dus over

dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:45:52 #7
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62374431
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Erg voorspelbare uitvlucht.
Waarom zijn dit soort idioten niet ietsje creatiever in hun fabeltjes? Zo is er voor de gemiddelde scepticus geen lol meer aan.
Mooie woordkeuze

En zij die het "hebben gezien" mogen natuurlijk onder geen beding vertellen wat ze hebben gezien...
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_62374462
Ook al klonk de federatie van het licht nog zo nep, het zou wel tof geweest zijn .
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:46:55 #9
38311 Piaf
Geel = !Geyl! = Geel
pi_62374470
Ik wil wel wat chaos hebben eigenlijk, eenieder voor zichzelf, weg met de ziekelijke door de mens gecreerde waanwereld waar we nu in leven, terug naar de oertijd, waarin we, de mens, in een grot sliepen, in een berenvel rondrenden, waar de grotvrouw de grot schoonmaakte terwijl grotman met een speer achter het avondeten aan rende, aan het einde van de dag grotvrouw een beurt geven,....totaal systeemloos, gewoon van dag tot dag leven.

Ik ben 100.000 jaar te laat geboren

*gaat verder met zijn officejob, same shit,different day-crap
pi_62374505
Wat leuk zou zijn is:

Als ze echt zouden komen...

allemaal I believers daar heen zouden gaan... EN BOOM DIKKE LASERSTRAAL

Dag goodchild!

ze vliegen weg en ze sturen nog een laatste bericht:

Your world is now free of lunatics! be in peace!

en ZOEF weg!

[ Bericht 21% gewijzigd door BadBadPresident op 14-10-2008 12:54:43 ]
pi_62374584
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:48 schreef BadBadPresident het volgende:
Wat leuk zou zijn is:

Als ze echt zouden komen...

allemaal I believers daar heen zouden gaan... EN BOOM DIKKE LASERSTRAAL

Dag goodchild!
De 14de is nog niet voorbij, ze zouden vandaag komen, niet hoelaat vandaag
Waarom denkt iedereen dat ze er dan klokslag 1 seconde over 12 verschijnen.
Misschien komen ze wel rond thee tijd
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:52:11 #12
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62374608
TerugVindSchotel
The truth was in here.
pi_62374731
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:46 schreef DretoX het volgende:
Ook al klonk de federatie van het licht nog zo nep, het zou wel tof geweest zijn .
Leer wat meer over The Galactic Federation of Light
http://www.paoweb.com/
Laboro te salutante
pi_62374740
Wat zouden ze nu gaan zeggen op die persconferentie van Niburu vanavond, wordt volgens mij een dikke EPIC FAIL
pi_62374742
spaaaaaaaaannend
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:02:08 #16
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_62374863
Het gaat niet zo goed met Niburu.nl geloof ik..hun forum geeft nu een 404 error? Begint de schare te muiten??
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_62374909
Epic fail
pi_62374946
Het begint op sommige plekken al weer de 15de te worden
Laboro te salutante
pi_62374957
Ik ga even chillen bij de overbuurman,, ik spreek jullie allen later nog

Wees gegroet
pi_62375003
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:05 schreef Mailbox het volgende:
Ik ga even chillen bij de overbuurman,, ik spreek jullie allen later nog

Wees gegroet
Live long and prosper
Laboro te salutante
pi_62375027
Een ruimteschip is een ruimteschip

Alsof de een het schip wel kan zien en de ander niet Volgens mij wordt het heet onder d'r voeten en probeert ze zich eruit te lullen. Dat ze zich nu pas beseft dat het uit kan lopen op een fiasco haar voorspelling.
Genieten is toegestaan!!!
pi_62375038

die rickroll komt pas aan het eind, begin van het filmpje is wel leip.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:11:18 #23
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_62375097
Ik hou het op mijn laatste TVP met betrekking tot dit onderwerp
I follow you......but not on Twitter
pi_62375129
Misschien is dat schip wel gekomen maar zijn ze gewoon niet zo snugger en hangen ze nu boven Venus.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:12:57 #25
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_62375134
Zijn ze er nu al, of staan ze in de file op de intergalactische snelweg richting Aarde?
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:15:10 #26
230727 sjoep
a new day!
pi_62375179
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:08 schreef Topspin het volgende:

Alsof de een het schip wel kan zien en de ander niet Volgens mij wordt het heet onder d'r voeten en probeert ze zich eruit te lullen. Dat ze zich nu pas beseft dat het uit kan lopen op een fiasco haar voorspelling.
Sommige mensen hebben moeite om wat dingen uit elkaar te houden geloof ik
Die "ubdate" (met een b ) is net zo goed onzin als al die andere hilarisch bedoelde plaatjes/filmpjes/nepchannelingen etc.

Kijk of je die mevrouw nou gelooft of niet, je moet niet net gaan doen of ze dit soort dingen gezegd heeft, want ze beweert nou net het tegenovergestelde. Namelijk dat het schip op een dermate manier zichtbaar zal zijn dat niemand het kan ontkennen dat het er is.
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:15:41 #27
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62375191
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:45 schreef Elegy het volgende:

[..]

Mooie woordkeuze

En zij die het "hebben gezien" mogen natuurlijk onder geen beding vertellen wat ze hebben gezien...
Bij de ingang van de ufo hingen vast ook van die bordje met "verboden te filmen"
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:16:03 #28
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_62375203
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:12 schreef Dutchguy het volgende:
Misschien is dat schip wel gekomen maar zijn ze gewoon niet zo snugger en hangen ze nu boven Venus.

Dat zou wel tof zijn.
Sullige ruimtewezens.
Dat verandert alles
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:17:00 #29
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_62375226
het is nog steeds de 14e hoor... het kan nog
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_62375229
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:08 schreef Cizin het volgende:

die rickroll komt pas aan het eind, begin van het filmpje is wel leip.
Leuk filmpje, vooral het stukje met Stephen Hawkins.

Never gonna give you up... *zingt*
pi_62375241
tvp toch nog maar..
pi_62375242
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:08 schreef Topspin het volgende:

Nog 1

De Update uit de OP is een nep update van een ander forum waar iemand dacht lollig te wezen.
Geen "officiële" update

http://www.godlikeproductions.com/forum1/message635783/pg1
Laboro te salutante
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:18:18 #33
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_62375258
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:17 schreef teamlead het volgende:
het is nog steeds de 14e hoor... het kan nog
pi_62375294
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:15 schreef sjoep het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben moeite om wat dingen uit elkaar te houden geloof ik
Die "ubdate" (met een b ) is net zo goed onzin als al die andere hilarisch bedoelde plaatjes/filmpjes/nepchannelingen etc.

Kijk of je die mevrouw nou gelooft of niet, je moet niet net gaan doen of ze dit soort dingen gezegd heeft, want ze beweert nou net het tegenovergestelde. Namelijk dat het schip op een dermate manier zichtbaar zal zijn dat niemand het kan ontkennen dat het er is.
uBdate was me nog niet eens opgevallen
Laboro te salutante
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:20:56 #35
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_62375327
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:18 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

it ain't over 'till the fat lady sings.. ik heb nog geen dikke dame horen zingen

een mens moet toch wat als ie zich verveelt
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_62375368
Boeiende dag zeg.. gaap..
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:24:08 #37
16874 creno
born this way
pi_62375400
ik hoor hier nu al tien minuten een geluid (een vliegtuig waarschijnlijk) maar normaal is dat zoeeeemmmm en weg. Nu blijft het maar hier en ik zie dus helemaal niets ! En ik woon niet in de buurt van schiphol ofzo, maar in het zuiden van het land.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  Moderator dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:24:47 #38
8781 crew  Frutsel
pi_62375419
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:02 schreef Strani het volgende:
Het gaat niet zo goed met Niburu.nl geloof ik..hun forum geeft nu een 404 error? Begint de schare te muiten??
Die vent van Niburu was net op de radio, dus ik denk dat heel radioluisterend nederland even wil meegenieten
pi_62375429
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:16 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Dat zou wel tof zijn.
Sullige ruimtewezens.
'We bring you paece... pecae.....no wait... eh ...PEACE...'
pi_62375430
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:24 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Die vent van Niburu was net op de radio, dus ik denk dat heel radioluisterend nederland even wil meegenieten
welke radiozender? link?
pi_62375469
nerd niburu
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_62375485
NouNou, werkelijk waar een spannende dag, gaaappp
Zonder wrijving geen glans
pi_62375488
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:24 schreef creno het volgende:
ik hoor hier nu al tien minuten een geluid (een vliegtuig waarschijnlijk) maar normaal is dat zoeeeemmmm en weg. Nu blijft het maar hier en ik zie dus helemaal niets ! En ik woon niet in de buurt van schiphol ofzo, maar in het zuiden van het land.
Wat denk je?
Dat ze in de VS (in Alabama of all places) aankomen en dan met hun wereld tournee eerst naar Nederland komen?
Laboro te salutante
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:27:28 #44
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_62375501
quote:

Ze zijn de weg kwijt geraakt...

Hallo we zitten hier ergens!!!
  Moderator dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:28:44 #45
8781 crew  Frutsel
pi_62375541
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:25 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

welke radiozender? link?
radio 2 was het net... tussen 12.45-13.15 uur, want toen had ik pauze En in de kantine staat standaard R2 op
pi_62375542

Ze durven zich niet te vertonen anders worden ze aangepakt door de DEA
pi_62375557
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:27 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Ze zijn de weg kwijt geraakt...

Hallo we zitten hier ergens!!!
Hopelijk hebben ze Tomtom aan boord.
pi_62375562
Ik heb ze ook gezien.

Ik vond ze nogal kortaf, en niet echt gezellig.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:33:05 #49
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62375667
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:15 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Bij de ingang van de ufo hingen vast ook van die bordje met "verboden te filmen"
In zes talen, waaronder atlantisch en mayaans natuurlijk
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_62375707
quote:
Blossom Goodchild - Next Installment!
Posted by: sharyn in Channelings, October 14th 2008 - First Global Contact, tags: Blossom Goodchild, Channelings, First Global Contact, October 14th 2008, UFO
In this latest message Blossom receives confirmation that the strange anomalies which have been appearing on Google Earth over the past few days are in fact the masking of the Federation of Light’s lightship & we are left with another cryptic comment - “shine your shoes”. I can’t wait to see what this one leads to, although something about reflection is what first comes to my mind .

13.Gotta be honest, feeling REALLY tired today … moan moan moan … just wondering if my energy is a bit too low in order to pick up with you?

Lift your spirits dear friend. We are here.

Yep … got that exploding in my heart again suddenly. Good morning … Are you well?

Indeed. We know not of illness. There is much speculation upon your planet as to the whys and wherefores of our arrival. Please let it be known that we do not wish to confuse, that is not of our nature. It is simply that certain methods of discretion are important in order for our mission to succeed. There is little more that is required now. We are very astute and we are of much gratitude for those who are assisting in LOVE on your plane. Collect your thoughts dear ones. Present yourselves to yourselves … are you happy with what you see? Are you proud of how you feel about yourself as you meet it? We ask this of you … concentrate on all the LOVE that is you. Let go of all manner of things that do not serve you in LOVE. It is time now to release them. With our coming you are able to advance your souls evolvement in a fashion that will assist your own individual vibration.

I do know about everywhere else in the world but here in Australia they are showing all the fear based movies such as War of the Worlds etc. I DO HOPE people can see through this. How lovely it would be if they were to show ‘Close Encounters’ or ET, but NO …
My friends , I feel a little low today …I feel so much hope in your visit, for I am bombarded with views from others that indeed show me how much LOVE is needed in this world of ours. And in my heart I KNOW you come to show us a better way… and BOY DO WE NEED IT.

May this be understood by all. We are not making ourselves known in order to conflict with TRUTHS of the soul. We are making ourselves KNOWN in order to WAKE UP many who still sleep. When they awake, there shall be a new ‘feeling’ upon your planet. The beauty that one feels inside will be expressed out to the world and enhance all things upon and within it.

ACCEPT US DEAR SOULS OF EARTH. IF YOU LISTEN TO YOURSELF ALONE YOU SHALL KNOW OF OUR TRUTH.

Refrain from judgment until you have the facts before your very eyes. As we have stated before, upon our arrival there shall be NO QUESTION that we come from somewhere outside your earthly vibration and that indeed we are of great Love for each and every one of you.
Be of peace this day and in the days that follow. Be of good cheer. Take care of each other as we move forward into the great Light of Divinity. For we are all from this LIGHT and those that are in darkness shall one day join their brothers on the pathway home. We ask that you send much Love to the souls that have hidden agendas to cause harm and alarm upon your blessed earth. They are lost in the depths of human greed. Bring them safely home. For we are all brothers and sisters. We are ONE family … ONE energy … therefore as words have been spoken in years behind you … do unto your brother as you would do unto yourself.
WE ARE LOVE. YOU ARE LOVE. LOVE IS ALL THERE IS.

Allow it to express itself through you, in you, as you. We encourage you to rest now Blossom. Everything is in perfect order for our visit and IT SHALL BE SO.

I accept what you say. Feeling better now. You’re right …I know you’re right … how easily we ‘sink’ when energy is low. Eh…. Is that it for today then? No little jigsaw pieces to add.

Yes. SHINE YOUR SHOES.

I’ve got to admit … feel a bit dodgy about that one (not saying I felt ‘safe’ about the others!, yet they seem to be piecing together nicely) so … back to that famous word … TRUST. Shine your shoes it is! Intrigued by that one, but I was the same with snow cone and table.
Dare I ask, just feel I need to know for sure … …is that you that is being hidden on Google earth? Some are saying that is the table clue. If it is … that’s big!!!!!!!!!!!!!

Did we not say a craft of HUGE size?

So is it you? I feel you are saying ‘yes’, but to be honest here… I’m questioning it, in case I’m wrong. I’ve been sitting here a few minutes thinking about this and now I am laughing. I feel you want me to put

YYYYEEEESSSSS!!!!!!!!!!!

So there you are … in for a penny, in for a pound. At this point in the process … what have I got to lose? Oh guys … I feel so much better than when I began today. Lets ALL remember to keep everything we do /are full of that good old LOVE LIGHT AND LAUGHTER. Lets not focus on talk of anything other. I’m putting the kettle on guys … one lump or two? Many thanks

And in deep gratification to you dear lady. In LOVE.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:35:17 #51
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62375726
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:29 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Hopelijk hebben ze Tomtom aan boord.
Of snappen ze googlemaps
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:36:11 #52
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62375755
Spannund!

TuViePee
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_62375766
psychotisch kutwijf
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:36:33 #54
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62375767
Het is al geen 14de meer in Nieuw Zeeland.
Vrijheid
pi_62375833
Dat mens kweekt haar eigen wiet, kan niet anders!!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:39:53 #56
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62375857
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:34 schreef Arsenius het volgende:

[..]

Wat een lading intergalactisch hippiegezwam zeg

Geweldig altijd dat buitenaardse en interdimensionale wezens er voor kiezen om via één of andere labiele klapkut "zich te openbaren". Nooit gewoon hop, bam, hier zijn we. Nee, ze doen het altijd omzichtig. Stelletje laffe zwategatenhazen
pi_62375896
quote:
De stunt die we geplant hebben om publiciteit te vergaren voor onze band neemt langzamerhand enorme proporties aan. Wereldwijd wordt er nu gesproken over 14 oktober, en voorspellingen op UFO watchers sites nemen hand over hand toe. Er zou een groot moederschip landen op 14 oktober, er zou al van alles gesprayed zijn door de ruimtewezens en wereldwijd worden er persconferenties belegt.

Wel mensen wij kunnen u mededelen dat we al anderhalf jaar hier op aarde rond huppelen en het enige wat wij sprayen is dikke vette muziek!! Wees niet gevreesd we zijn goedaardig van karakter maar rocken wel de zaal plat.
Nothing to see here people, move along...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62375904
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:36 schreef jogy het volgende:
Het is al geen 14de meer in Nieuw Zeeland.
Erg bij de les

Das al één land minder op het zuidelijk halfrond.
pi_62375957
Ze zijn er!!!!

Enter Shikari heeft snel een laatste nummer gemaakt:

dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:43:46 #60
230727 sjoep
a new day!
pi_62375961
Heeft Google Earth eigenlijk ooit wat gemeld als verklaring van die "glitches"?
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
pi_62376007
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:43 schreef sjoep het volgende:
Heeft Google Earth eigenlijk ooit wat gemeld als verklaring van die "glitches"?
Ja, het waren glitches.
pi_62376047
Ik geloof er in en ik heb net in de ufo een huiskamerconcert van elvis meegemaakt, het was echt te gek.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:46:23 #63
230727 sjoep
a new day!
pi_62376053
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:44 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Ja, het waren glitches.
En dat hebben ze officieel gemeld? Of zeg jij dat het zo is?
Ja, sorry, maar ik vind het een half antwoord
pi_62376125
Ze zouden ook vanavond pas kunnen komen, met al die lichtjes jeweetz
Maar dan is het hier al weer 15 oktober
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:49:05 #65
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_62376140
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:46 schreef sjoep het volgende:

[..]

En dat hebben ze officieel gemeld? Of zeg jij dat het zo is?
Ja, sorry, maar ik vind het een half antwoord
De andere helft ligt in dat ruimteschip, ik zag het net nog liggen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:50:22 #66
230727 sjoep
a new day!
pi_62376182
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:49 schreef mazaru het volgende:

[..]

De andere helft ligt in dat ruimteschip, ik zag het net nog liggen.
pic's or it didn't happen
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:51:25 #67
190804 ChibiS
Bushbai....?!
pi_62376218
Vorige topic was veel leuker
In my little PARAd*se.
Just Fok Your Live!!!!
pi_62376223
Ik denk dat ze zichzelf overal in het licht willen laten zien.. Anders zouden mensen vreselijk bang worden
pi_62376272
Ze zitten gewoon achter de wolken te fappen op lekkele mokkels
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_62376342
Boodschappenjongetje gespot:

pi_62376400

[ Bericht 100% gewijzigd door saabrienaaa op 14-10-2008 14:00:34 ]
pi_62376402
Niburu.nl doet het niet meer bij mij Zijn ze dan eindelijk uitgeroeid?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_62376476
quote:
he ik zit ook op die webcam en ik zag ook een licht gevende bol links onderin is ongeveer 10 min geleden want ik moest me eerst nog registreren op deze site maar ik zag dus dat bolletje en drukte gelijk op printscreen maar kon m nie plakke in paint en nu ben ik m kwijt maar ik zag echt wat!!

denk nie dat t een ufo was maar op andere topic zag arsenius ook zoiets dus ik benieuwd ook kijken zag het nog ook hahah volgens mij wordt ik gestoord..
Volgens mij ook, dit zie je als het licht is

Je hebt je geregistreerd voor een lantaarnpaal, FAIL.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_62376512
Funny
quote:
UFO Experts Predict Huge Spaceship Will Hover Over Alabama On Oct 14th, 2008

By Robert Paul Reyes

"Like wildfires in the Australian outback, rumors of an upcoming mass televised UFO sighting over American skies are taking the Internet by storm.

Blossom Goodchild, an Aussie actress and author, has the international Ufology community on its ear with channeled information concerning the eminent appearance of a massive extraterrestrial spacecraft for October 14th, 2008. Calling themselves 'The Federation of Light', these Beings from another world have stated to Goodchild that they intend not only to make themselves known, but also to remain more or less in place for a full 72 hour period, thereby providing the media with ample opportunity to once and for all capture on film evidence that will silence the skeptics and debunkers forever. The predicted rendezvous point? Alabama."

http://www.ufodigest.com/news/0908/blossom.html

Boys and girls please keep in mind that I gleaned this astonishing news from the UFO Digest and not from the New York Times.

I might trust someone named "Blossom" to give me a manicure, but I wouldn't trust her about matters of intergalactic significance.

The giant spaceship will hover over Alabama, great just what we need an invasion from redneck aliens.

How would prominent politicians respond if this amazing prediction comes true?

Pat Buchanan: George Bush should blast these illegal aliens to Kingdom Come. If we allow these intruders to land they will soon be mowing our lawns, shoplifting at Wal-Mart and engaging in sick inter-species sex with our daughters.

Sarah Palin: This is a sign of the end times, only Jesus and a maverick like John McCain can save us from these demonic creatures. I urge all Americans to speak in tongues, praise God and vote for McCain.

John McCain: My friends, time for some straight talk: Obama is friends with the leader of this band of alien creatures. If you vote for Obama, he will be taking orders from his alien buddies.

Barack Obama: My fellow Americans we shouldn't be afraid of change. I am not afraid to talk with our alien visitors.

Dennis Kucinich: This is not the time for fear, I've been communicating telepathically with these aliens for years. They come in peace, we should greet them with love and acceptance.

Dick Cheney: I wonder if we can convince these alien freaks to destroy Iran, North Korea, Syria, Russia, Venezuela and Iceland

George Bush: If the aliens ask to speak with the Earthly leader, I wonder who should chat with them, Cheney or I?
Ik ben niet verwaand, ik ben gewoon goed.....
pi_62376528
ja haha kwam ik ook net achter had al een mailte gahad adt het niks was hahaha
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:08:26 #76
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_62376693
edit: laat maar...
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:09:55 #77
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62376737
En op CNN wordt er met geen woord over gerept, het is duidelijk dat men het in de doofpot probeert te stoppen!
---
pi_62376790
v35.darkstarllc.com

4641

vent server van het above top secret forum over 14 oktober enzo
  Moderator dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:13:35 #79
8781 crew  Frutsel
pi_62376830
geweldig stuk

Voor nederland geldt dat ook:

Wouter Bos:"De aliens komen hun 20 miljard spaargeld bij IceSave opeisen, er is niets aan de hand, nederland staat garant voor onze buitenaardse vrienden"

JP:"U moet bij George Bush zijn, ik doe immers alles wat hij zegt"

Femke Halsema:"Hopelijk is het ruimteschip voor zien van groenestroom en geen vervuilende brandstof"

Geert Wilders:" De Relmarokkanen uit hun terroristische wijken in Gouda en andere steden in Nederland moeten worden gedeporteerd, aangezien het flutleger van dit flutbeleid, opgesteld door het flutkabinet niets doet, heb ik de hulp ingeroepen van onze rechtsgeorienteerde vrienden uit Zeta Rechtsculi"

Bill Clinton: " I did not have sex with Monicalien lewinsky!"

etc etc
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:18:18 #80
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62376960
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:13 schreef Frutsel het volgende:
geweldig stuk

Voor nederland geldt dat ook:

Wouter Bos:"De aliens komen hun 20 miljard spaargeld bij IceSave opeisen, er is niets aan de hand, nederland staat garant voor onze buitenaardse vrienden"

JP:"U moet bij George Bush zijn, ik doe immers alles wat hij zegt"

Femke Halsema:"Hopelijk is het ruimteschip voor zien van groenestroom en geen vervuilende brandstof"

Geert Wilders:" De Relmarokkanen uit hun terroristische wijken in Gouda en andere steden in Nederland moeten worden gedeporteerd, aangezien het flutleger van dit flutbeleid, opgesteld door het flutkabinet niets doet, heb ik de hulp ingeroepen van onze rechtsgeorienteerde vrienden uit Zeta Rechtsculi"

Bill Clinton: " I did not have sex with Monicalien lewinsky!"

etc etc
"Silence, I kill you!"

pi_62377016
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:18 schreef Elegy het volgende:

[..]

"Silence, I kill you!"

Sms Elegy AAN voor de beste grap uit de eeuw
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:32:18 #82
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62377298
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:20 schreef Mailbox het volgende:

[..]

Sms Elegy AAN voor de beste grap grootste onzin uit de eeuw
pi_62377321
jullie zijn egt dik dom met die aliens van jullie
pi_62377401
Misschien moeten we even Prophet Yahweh inschakelen?

pi_62377428
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:33 schreef BartBunny het volgende:
Gelukkig heb jij je school al verlaten na groep 6, zien we aan de manier waarop je je nederlands beheerst.
pi_62377473
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:33 schreef BartBunny het volgende:
Jij kan niet eens normaal schrijven, poephoofd!
, , !!!!!!
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_62377479
kenker domme geloevert
pi_62377632
Hehe
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:45:32 #89
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62377660
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:38 schreef BartBunny het volgende:
kenker domme geloevert
Zelfs de grootste Goodchild adept heeft nog meer breincapaciteit dan jij. Please dude, stop making an ass out of yourself.
Vrijheid
pi_62377979
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:35 schreef JDI het volgende:
Misschien moeten we even Prophet Yahweh inschakelen?

[ afbeelding ]
Wie is dát nou weer?
pi_62378035
waar blijft dat klote schip nou???
pi_62378086
Ze staan in de file en moeten eerst nog ff tanken bij universico.

Tevens willen ze dat wij gaan feesten nu, tis te rustig en er moet gedanst worden op straat. Heel de wereld de polonaise dan pas laten ze zich zien.
pi_62378088
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wie is dát nou weer?
Knakker die een tijdje terug een UFO zou hebben moeten oproepen voor het wakende oog van de nieuwsmedia.
Helaas was ook dat niet gelukt.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:05:27 #94
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62378171
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:01 schreef dmace het volgende:

[..]

Knakker die een tijdje terug een UFO zou hebben moeten oproepen voor het wakende oog van de nieuwsmedia.
Helaas was ook dat niet gelukt.
ik dacht heel even...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaja, daar issie weer
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:06:02 #95
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_62378186
Nou waar blijven ze nou
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:08:04 #96
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62378233
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou waar blijven ze nou
Ze zijn milfhunten op Venus
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:08:24 #97
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_62378243
tvp
"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:11:04 #98
161867 dopje82
sg1-idiots online
pi_62378311
duurt lang

hoe laat is het daar nu?
If I'm cut, do I not bleed?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:11:57 #99
Rawr
pi_62378341
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:08 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ze zijn milfhunten op Venus
Dan zijn het iig wel slimme aliens... maar hadden ze ons tweeën niet even mee kunnen nemen?
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_62378384
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dan zijn het iig wel slimme aliens... maar hadden ze ons tweeën niet even mee kunnen nemen?
Een schip van 2000 mijl breed, en ze nemen alleen jullie mee?
pi_62378398
quote:
[b]Op dinsdag 14 oktober 2008 15:11 schreef

hoe laat is het daar nu?

100 Over 2 in galactische sfeer
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:15:44 #102
219200 xyz147
I got shot
pi_62378427
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:11 schreef dopje82 het volgende:
hoe laat is het daar nu?
7 uur vroeger, reken maar uit
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:16:47 #103
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62378456
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:13 schreef dmace het volgende:

[..]

Tuurlijk, wij zijn goede jagers

...en wij hebben natuurlijk allemaal wapens en kooien en paaldanspalen bij ons enzo
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:18:40 #104
Rawr
pi_62378497
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:13 schreef dmace het volgende:

[..]

Om milfs te hunten op Venus ja
pi_62378611
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:14 schreef Topspin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

100 Over 2 in galactische sfeer
COOL! Buck Rogers-klok.
pi_62378666
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:16 schreef Elegy het volgende:

[..]

Tuurlijk, wij zijn goede jagers

...en wij hebben natuurlijk allemaal wapens en kooien en paaldanspalen bij ons enzo
Doet me denken aan It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:26:44 #107
161867 dopje82
sg1-idiots online
pi_62378679
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:15 schreef xyz147 het volgende:

[..]

7 uur vroeger, reken maar uit
ow dan hebben we nog even

stel voor ze vallen aan kijk ff naar het instructie filmpje wat dan te doen

If I'm cut, do I not bleed?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:28:11 #108
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62378732
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:25 schreef dmace het volgende:

[..]

Doet me denken aan It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:32:03 #109
Rawr
pi_62378839
Time for some r & r
pi_62378845
je ziet ze niet als je niet geloofd.
dat ind ik wel een zwakke verklaring verdomme het was wel loeuk geweest jammer hoor
pi_62378852
quote:
Direct contact with leaders of the military has been established
Dus die leiders en het leger zijn niet sceptisch?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_62378865
dan zal de wereld ook wel niet vergaan in 2012
pi_62378907
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:32 schreef princemm het volgende:
dan zal de wereld ook wel niet vergaan in 2012
Hij vergaat alleen als je geloofd
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:35:27 #114
Rawr
pi_62378933
De wereld zoals wij die kennen zal vergaan in 2012. We gaan met zn allen naar de 5e dimensie toe
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:37:10 #115
219200 xyz147
I got shot
pi_62378972
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De wereld zoals wij die kennen zal vergaan in 2012. We gaan met zn allen naar de 5e dimensie toe
En dat houdt in?
pi_62378974
jaja bla bla ik geloof het niet meer ik ga straks maar gewoon naar mn werk jammer hoor
quote:
pi_62378990
Ik had toch echt iets meer spectakel verwacht....
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:38:52 #118
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62379019
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:37 schreef Organman het volgende:
Ik had toch echt iets meer spectakel verwacht....
Een varken in een lift, da's een spektakel
pi_62379030
ik had echt gehoopt dat er een ruimteschip kwam of een nieuwe dimensie of op zn minst dat de economie crasht en dat we mad max taferelen kregen maar dat alles gebeurd niet het blijft gewoon een saaie boel jammer hoor er gebeurd nooit wat spannends
pi_62379048
quote:
. We gaan met zn allen naar de 5e dimensie toe
Hoe voelt het aan om in die 5 dimensie te zitten?

En hoe gaat dat te werk, in een keer boem paf knal of geleidelijk?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:39:55 #121
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62379051
en ! Was op BBC te zien overigens, blijkbaar . Iemand een confirmatie?

Bron
Vrijheid
pi_62379076

eej dees wel echt, das geen rick roll.
pi_62379119
hij zou inmens groot zijn niet 2 fisbees die ze langs gooien
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:40 schreef Arsenius het volgende:

eej dees wel echt, das geen rick roll.
pi_62379147
ik had me er gisteren al op verheugd en mn vriendin zei al dat ze niet zouden komen heeft ze verdomme weer gelijk
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:44:51 #125
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62379181
Jongens, iedereen weet toch dat de 14e een intergalactische feestdag is waarop we het fortytwo feest vieren.

Die komen vandaag niet hoor.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:44:55 #126
Rawr
pi_62379182
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:39 schreef Topspin het volgende:

[..]

Hoe voelt het aan om in die 5 dimensie te zitten?

En hoe gaat dat te werk, in een keer boem paf knal of geleidelijk?
Kweenie, nog niet meegemaakt

Maar "men zegt" dat we nu in de 4e dimensie zitten die een brug is tussen de 3e en de 5e. We zitten sinds eind jaren '80 in de 4e en dit zal doorgaan tot 2012.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:45:31 #127
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:46:16 #128
8898 Darklight
pi_62379212
dat is gelul, we zitten gewoon nog in de 3e, weet je wel wat de 4e dimensie inhoud?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:46:51 #129
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62379225
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:43 schreef princemm het volgende:
ik had me er gisteren al op verheugd en mn vriendin zei al dat ze niet zouden komen heeft ze verdomme weer gelijk
Voortaan beter je best doen
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:47:14 #130
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_62379237
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:39 schreef jogy het volgende:

Bron
Geloof je het zelf
AFC AJAX
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:47:28 #131
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_62379239
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 12:51 schreef BasOne het volgende:

[..]

De 14de is nog niet voorbij, ze zouden vandaag komen, niet hoelaat vandaag
Waarom denkt iedereen dat ze er dan klokslag 1 seconde over 12 verschijnen.
Misschien komen ze wel rond thee tijd
maar in amerika is het al rond half 3 'snachts. welke tijdzone zouden ze dan bedoelt hebben
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:47:38 #132
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62379246
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Jongens, iedereen weet toch dat de 14e een intergalactische feestdag is waarop we het fortytwo feest vieren.

Die komen vandaag niet hoot.
Echt wel, ze hebben de Arena gereserveerd en gaan drie dagen feesten, eten (babies) en zuipen.
Vrijheid
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:48:27 #133
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62379262
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Kweenie, nog niet meegemaakt

Maar "men zegt" dat we nu in de 4e dimensie zitten die een brug is tussen de 3e en de 5e. We zitten sinds eind jaren '80 in de 4e en dit zal doorgaan tot 2012.
De vijfde dimensie is elektronisch? (volgens de banken dan)
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:48:57 #134
219200 xyz147
I got shot
pi_62379278
't is daar nu nog maar 8:48
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:49:43 #135
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62379301
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:47 schreef jogy het volgende:

[..]

Echt wel, ze hebben de Arena gereserveerd en gaan drie dagen feesten, eten (babies) en zuipen.
Toppers in concert, de festival editie?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:50:33 #136
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62379326
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:47 schreef msnk het volgende:

[..]

Geloof je het zelf
Nee, ik weet dat sommige mensen haxor zijn met videobewerking dus daarom vraag ik om een bevestiging, duh.
Vrijheid
pi_62379398
Die kleintjes zijn gewoon scoutships? Ik wil graag dat fragmentje van bbcworld van hun website, als iemand het weet. Ik vertrouw die mensen niet van joetube.

Want dat zijn geen fighterjets..
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:55:04 #138
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_62379427
Crap, ik ben er een paar uur tussenuit geweest, heb ik het feest gemist ???????
zzz
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:56:55 #139
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62379463
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:55 schreef L.Denninger het volgende:
Crap, ik ben er een paar uur tussenuit geweest, heb ik het feest gemist ???????
Jup, door de kredietkrisis moesten ze wel het budget aanpassen maar ze hebben een rondje Londen gedaan.
Vrijheid
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:58:43 #140
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_62379502
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:47 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

maar in amerika is het al rond half 3 'snachts. welke tijdzone zouden ze dan bedoelt hebben
Misschien wel hun eigen kalender en is hun 14 oktober 2008 bij ons pas in 2386.
pi_62379571
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:47 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

In ieder geval niet jouw tijdzone...Amerika is vroeger qua tijd, dus tussen 10 uur 's ochtends en 7 uur 's
ochtends (Midway niet meegerekend).
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:02:23 #142
31101 _Led_
pi_62379574
Bwehehehe, ik kijk net op niburu,
Google Ads heeft het helemaal door

zzz
pi_62379598
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:42 schreef princemm het volgende:
hij zou inmens groot zijn niet 2 fisbees die ze langs gooien
[..]
Misschien is dat schip voor hen ook wel heeeeel groot maar zijn die aliens gewoon heeeeeeeel klein!
Geven ze nu een iniemieniemegalichtshow en niemand reageert.
pi_62379720
Ik verwacht morgen een mededeling dat de aliens een nieuwe boodschap hebben gestuurd en dat ze een ander keertje komen omdat [vul hier uw intergalactische rotsmoes in]
pi_62379756
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:02 schreef L.Denninger het volgende:
Bwehehehe, ik kijk net op niburu,
Google Ads heeft het helemaal door

[ afbeelding ]
Die hoofdpijntest is ook wel redelijk on the money
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:11:05 #146
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_62379772
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:50 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee, ik weet dat sommige mensen haxor zijn met videobewerking dus daarom vraag ik om een bevestiging, duh.
Je wilt bevestiging ondanks het feit dat je zelf ook wel weet dat het nep is
AFC AJAX
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:14:35 #148
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62379841
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:11 schreef msnk het volgende:

[..]

Je wilt bevestiging ondanks het feit dat je zelf ook wel weet dat het nep is
Hier, neem een cursus en lees het daarna nog een keer .
Vrijheid
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:16:43 #149
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_62379910
quote:
Beetje op je pikkie getrapt of zo? Neem je alles in het leven zo serieus? Niburu ook zeker?
AFC AJAX
pi_62379924
quote:
we gaan eraan
Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P
pi_62379963
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:12 schreef starla het volgende:
Ze zijn er!
Video added October 5th.....
Beetje vroeg aangekomen?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:22:01 #152
230727 sjoep
a new day!
pi_62380069
quote:
Je hebt de comments ook gelezen?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:22:28 #153
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_62380090
Hoe was het ook alwee rmet The Secret? Als je het maar hard genoeg wil, gebeurt het ook?

So here goes:
quote:
Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet Ikwilhet
Nou, als ze nu nog niet komen, weet ik het ook niet meer...
I follow you......but not on Twitter
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:22:38 #154
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62380095
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:16 schreef msnk het volgende:

[..]

Beetje op je pikkie getrapt of zo? Neem je alles in het leven zo serieus? Niburu ook zeker?
Je kent me niet echt hé? Serieus.. .
Vrijheid
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:23:46 #155
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_62380132
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:22 schreef jogy het volgende:

[..]

Je kent me niet echt hé? Serieus.. .
Ik vind je geil
AFC AJAX
pi_62380173
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:23 schreef msnk het volgende:

[..]

Ik vind je geil
SlowChatFlirting?
pi_62380235
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:22 schreef sjoep het volgende:

[..]

Je hebt de comments ook gelezen?

Gast dom lulluh met z'n sundogs
pi_62380237
Ik zag er net een vliegen

Het was in de vorm van een vogel, zo kunnen ze undercover alles in de gaten houden hier. Geen vogel van vlees en bloed maar een vogel mechanisch in elkaar gezet met daarin verkleinde buitenaardse wezens. Ze kunnen zich immers zo klein maken als ze zelf willen. Nu weer eentje hier, een kleine vlieg die om me heen aan het zoemen is. Zo houden ze ieder mens in de gaten dus dat eerste contact is al veel langer gaande
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:28:18 #159
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62380268
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:23 schreef msnk het volgende:

[..]

Ik vind je geil
Lief, .
Vrijheid
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:29:22 #160
231495 Famouss
Constantinopel
pi_62380298
Dat zag ik vandaag dus ook ... naja zal wel
pi_62380337
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:18 schreef dmace het volgende:

[..]

Video added October 5th.....
Beetje vroeg aangekomen?
Wie kijkt er nou op een paar dagen als je lichtjaren moet reizen?
pi_62380439
quote:
Het is nu bevestigd door CNN:

Moderator / Redactie FP dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:35:39 #163
Rawr
pi_62380462
quote:
Voorruit waarvan het bovenste stukje gekleurd is zodat je minder last hebt van de zon
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:37:06 #164
75049 BasOne
Spaceship!
pi_62380513
quote:
Ashtar in the Skies on October 14, 2008?

The following is a transmission channeled through Commander August Stahr from Commander Ashtar and Lord Sananda in response to questions about a supposed appearance of an Ashtar Command Ship in the skies on October 14, 2008.

Q. Is there a plan by the Ashtar Command to appear in the skies on October 14, 2008, and if so, what is the purpose?

Greetings Beloved One

As a daughter of Ashtar, you know our plans as well as anyone. The message received regarding our presence in the skies on October 14, 08 is false! It is a rumor spread by the Dark Forces to further discredit the Ashtar Command
http://blog.ashtarcommand.org/

We zijn beetgenomen door de Dark Forces
Laboro te salutante
pi_62380626
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 15:39 schreef jogy het volgende:

Bron
Er is nu een centraal topic over op die site:

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread401182/pg1
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:40:52 #166
8898 Darklight
pi_62380631
Commander August Stahr from Commander Ashtar and Lord Sananda

_!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:41:32 #167
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_62380651
Top Stories on CNN:
-Iets met Afrika en Mugabe of zo
-Oorlog
-Piratenschip
-Oorlog
-Kredietcrisis
-Oorlog
-Doden in <vul willekeurig land in>
-Puppy blijft in Irak

Wat klopt er niet

oh wacht, het ging over aliens hè. Ik denk dat Al Qaeda erachter zit
AFC AJAX
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:41:46 #168
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62380659
http://empirecam.acronym.com/

Er staat nu een glazenwasser voor
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:41:46 #169
31101 _Led_
pi_62380660
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:37 schreef BasOne het volgende:

[..]

http://blog.ashtarcommand.org/

We zijn beetgenomen door de Dark Forces
Oh noes, wie had dat kunnen vermoeden !
zzz
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:42:38 #170
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_62380689

You can't resist!
pi_62380787
Zitten er mensen ook echt al de hele dag dat grijze korrelvlak dat een webcam heet aan te gapen?
Din jävla kuk!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:46:32 #172
31101 _Led_
pi_62380806
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:40 schreef Montagui het volgende:

[..]

vogels die voor de network-camera (die de achtergrond-beelden voor de green-screen verzorgt) langsvliegen.

Hetzelfde zie je als je een 15 FPS webcam op buiten richt en er een vogel snel voorbij vliegt,.
zzz
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:46:49 #173
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_62380815
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:40 schreef Montagui het volgende:

[..]

amfg, zelfs hier op FOK! is meer gepost over die kut filmpjes dan bij hen. Zijn alle alu-hoedjes-dragers nog op 't werk of zo?
AFC AJAX
pi_62380902
Ik denk dat de aliens ons anaal willen proben om ons een skill te geven waarmee we gewoon boeken kunnen lezen in het donker zonder dat we hoeven op te staan om het licht aan of uit te doen!

Extremistisch gematigd.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:51:50 #175
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_62380945
quote:
Dan is er dus 1 troost voor ons mensen, dat wij dus niet de meest stupide creaturen zijn in het universum.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:57:25 #176
Rawr
pi_62381089
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:34 schreef starla het volgende:

[..]

Het is nu bevestigd door CNN:

[ afbeelding ]
Leuke fotosoep
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:59:11 #177
75049 BasOne
Spaceship!
pi_62381128
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:51 schreef Mr-Coffee het volgende:

[..]

Dan is er dus 1 troost voor ons mensen, dat wij dus niet de meest stupide creaturen zijn in het universum.
Misschien had de Kapitein van dat schip zijn vrouw meegenomen.

"Misschien hadden we toch rechtsaf gemoeten bij Pluto *draait intergalactische kaart om* "
"We komen te laat zo schat"

Laboro te salutante
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:02:31 #178
75049 BasOne
Spaceship!
pi_62381220
Ah, toen iedereen naar boven aan het kijken was zijn de door het graan gebanjerd, die liggen nu in een deuk

http://www.ireport.com/docs/DOC-113628
Laboro te salutante
pi_62381402
Ik hoorde dat de aliens het schip hebben gecamoufleerd als wolken!!!!

[ Bericht 2% gewijzigd door Pizzakoppo op 14-10-2008 17:32:12 ]
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:11:18 #180
16874 creno
born this way
pi_62381461
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik hoorde dat de aliens het schip hebben gecamoufleerd als wolken!!!!
dan zijn ze nu hier want het is ineens heel erg bewolkt !
&lt;a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;www.pantsman.nl&lt;/a&gt;
pi_62381478
nog steeds niet....
pi_62381868
http://www.metacafe.com/w(...)ration_of_light_ufo/

Toch best merkwaardig, geen idee wat het is. Vandaag gepost (denk ik).

Maar eerst zien dan geloven hé?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:27:07 #183
38396 mazaru
pi_62381873
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:12 schreef BadBadPresident het volgende:
nog steeds niet....
Verdorie!
Ik had op ze gerekend met eten
pi_62381907
Buikpijn van het lachen!
pi_62381912
Meh, die video van mij is van 29 September, blijkbaar kwamen ze toen al op visite
pi_62381919
Nou jogie, waar blijven ze.
pi_62381956
quote:
Dat hebben ze gelogen, zo'n amateuristische band krijgt niet zoveel aandacht .
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:30:30 #188
38396 mazaru
pi_62381963
quote:
Is niet waar hoor, ik heb het vorig jaar op het schoolplein rondverteld.
Ik ben alleen vergeten om een webpagina te maken, en de eer te claimen
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:31:51 #189
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62382008
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:26 schreef BAZEAD het volgende:
http://www.metacafe.com/w(...)ration_of_light_ufo/

Toch best merkwaardig, geen idee wat het is. Vandaag gepost (denk ik).

Maar eerst zien dan geloven hé?
Dat muziekje er onder ook

En waarom zijn het áltijd spasten met een flutcamera?
pi_62382048
en waarom ziet maar een enkeling het 2000km grote gevaarte
pi_62382101
http://www.rtvoost.nl/nieuws/?page=2&cat=1&id=89145

jaja lucht onderzoek, en nog wel van NASA
pi_62382102
Haha, mwah ik hoopte wel een beetje . Kan ik ook eens een keer iets navertellen als ik oud ben.. Bovendien zou ik de reactie van Wilders wel eens willen zien.
pi_62382119
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
Omdat de rest er niet in gelooft (of zo).
pi_62382124
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
met een boomstam kun je niet kietelen he
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:39:49 #195
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62382256
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:35 schreef Syd het volgende:

[..]

met een boomstam kun je niet kietelen he
Nee, maar wel een verpletterende indruk achterlaten
pi_62382267
Stel je voor als dit alles wel was gebeurt, iets totaal nieuws? Nieuw leven op aarde, nieuwe uitvindingen, nieuwe mogelijkheden, meer ruimte.. Nu vind ik het al helemaal jammer >:(
pi_62382402
ja idem, zou wel lijp zijn als we ineens naar planeet JLO konden gaan
pi_62382412
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:40 schreef BAZEAD het volgende:
Stel je voor als dit alles wel was gebeurt, iets totaal nieuws? Nieuw leven op aarde, nieuwe uitvindingen, nieuwe mogelijkheden, meer ruimte.. Nu vind ik het al helemaal jammer >:(
Rare fetisjen, nieuwe ziektes, het hele menselijk ras de slavernij in.
Din jävla kuk!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:47:20 #199
75049 BasOne
Spaceship!
pi_62382446
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:45 schreef ehqo het volgende:

[..]

Rare fetisjen, nieuwe ziektes, het hele menselijk ras de slavernij in.
Allways with the negative vibes man, think positive.
Laboro te salutante
pi_62382458
Of misschien zijn hun zo klein, hun worden onze slaven. En als we ze eten genezen onze ziektes
pi_62382498
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:47 schreef BasOne het volgende:

[..]

Allways with the negative vibes man, think positive.
Pijp aliens
Bier aliens
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:56:43 #202
38396 mazaru
pi_62382669
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:49 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Pijp aliens
Bier aliens
Joyriding in een ruimteschip!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:57:24 #203
Rawr
pi_62382686
Gaan we ze drugs geven?
pi_62382773
die blog van haar is ook wel mooi om te lezen

"Blossom, can you feel all the love now you wrinkled old washed up bag of shit.
October 15, 2008 1:55 AM"
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:02:23 #205
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_62382785
en? zijn ze er al?
pi_62382814
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:02 schreef teamlead het volgende:
en? zijn ze er al?
Nee. Ze hebben vertraging denk ik!
pi_62382833
Nee, het is in Amerika daar nog helemaal niet 18:00. Ik denk dat ze rond 23:00 Nederlandse tijd komen, als ik gelijk heb krijg ik dan een kusje?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:09:58 #208
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62382934
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaan we ze drugs geven?
Natuurlijk niet, we gaan ze meteen in elkaar slaan!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:17:39 #209
75049 BasOne
Spaceship!
pi_62383092
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:09 schreef Elegy het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, we gaan ze meteen in elkaar slaan!

Ene kant van het ruimteschip allemaal mensen met 'WELCOME' en "MAKE YOURSELFS AT HOME" op hun borden.

En aan de andere kant allemaal mensen met "ET GO HOME" en "NO MORE ILLEGAL ALIENS"
Laboro te salutante
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:21:40 #210
231495 Famouss
Constantinopel
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:22:09 #211
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62383186
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:17 schreef BasOne het volgende:

[..]

Ene kant van het ruimteschip allemaal mensen met 'WELCOME' en "MAKE YOURSELFS AT HOME" op hun borden.

En aan de andere kant allemaal mensen met "ET GO HOME" en "NO MORE ILLEGAL ALIENS"
Nieuwe partij: Trots op Aarde!

En dan met z'n allen die stomme groene/grijze wezentjes platstampen
pi_62383248

Hey wat is deze? waallaa
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:28:40 #213
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_62383303
quote:
We see this very large triangular shape heading down from the arctic down to Northern Canada.

I received these set of two pictures last night from a gentleman in Finland. His email stated:

"Brad, I've just witnessed the most remarkable thing here in southern Finland. Just got back from driving and I'm sending the best photo.

A triangle-shaped object appeared to block the sky for some minutes. It was very dark so there's lots of noice in the picture."
quote:
I asked if he could take video, but he mentioned that it was far too dark to see anything through his video camera.

If this is indeed accurate, this light ship could be of triangular proportions. Which would make sense. As Commander Adama has told me, Sirian vessels are of triangular shape

Bron: http://10-14-08.blogspot.com/2008/10/connection-between-google-earth-and.html

Ze zijn ons voorbij geschoten !

Foto's doen het niet Dan maar zo;

http://1.bp.blogspot.com/(...)/gearth-triangle.jpg
http://3.bp.blogspot.com/(...)00-h/sighting002.jpg
AFC AJAX
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:28:53 #214
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62383305
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:25 schreef Mailbox het volgende:

Hey wat is deze? waallaa
Wat er ook in de reply staat: Zoveel mensen die opnames maken maar niks te vinden is natuurlijk best een goed punt.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:30:12 #215
75049 BasOne
Spaceship!
pi_62383331
Laboro te salutante
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:31:01 #216
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_62383347
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:25 schreef Mailbox het volgende:

Hey wat is deze? waallaa
Dat was een 1 april's grap.
AFC AJAX
pi_62383358
wanneer is die persconferentie van niburu
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:36:32 #218
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62383465
Ergens na 2012 denk ik
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:37:00 #219
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_62383476
quote:
ENJOY THIS TIME … I have just put up the last channelling from The Federation Of Light before they grace us with their presence on TUES 14th OCT!
Many thanks to all for the ride!!
Volgens mij gaat ze gewoon met haar sekte massa zelfmoord plegen of zo. Het is ongeveer 14:00-15:00 uur in Amerika toch? Dus tijd zat..
AFC AJAX
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:38:26 #220
Rawr
pi_62383512
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:31 schreef BadBadPresident het volgende:
wanneer is die persconferentie van niburu
Ik wil idd ook wel weten wat ze nou weer voor een excuus aanvoeren
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:40:43 #221
230727 sjoep
a new day!
pi_62383565
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik wil idd ook wel weten wat ze nou weer voor een excuus aanvoeren
Waarom zou Niburu een excuus moeten aanvoeren?
pi_62383582
Best wel toevallig ook dat Niburu geen enkel nieuw bericht heeft geplaatst vandaag, ze zijn zeker nog aan het overleggen voor een goed excusses
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:46:24 #223
75049 BasOne
Spaceship!
pi_62383712
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:41 schreef Dejannn het volgende:
Best wel toevallig ook dat Niburu geen enkel nieuw bericht heeft geplaatst vandaag, ze zijn zeker nog aan het overleggen voor een goed excusses
Wat Sjoep zegt.
Laboro te salutante
pi_62383740
Dat filmpje van BasOne
pi_62383868
Vanavond is het wel volle maan .
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:54:51 #226
75049 BasOne
Spaceship!
pi_62383930
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 18:52 schreef BAZEAD het volgende:
Vanavond is het wel volle maan .
Een Licht Schip
Laboro te salutante
pi_62383962
Tadaa probleem opgelost. Slotje dan maar.

<en snel terug naar mijn echte planeet hihihi.
pi_62384104
Ze zijn laat.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:09:44 #229
75049 BasOne
Spaceship!
pi_62384323
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 19:01 schreef Dutchguy het volgende:
Ze zijn laat.
Misschien loopt hun kalender wel achter en komen ze morgen of overmorgen.
Of hun hyperdrive zit zonder antimaterie of een foute calculatie en hebben ze geen rekening Gehouden met het Heisenberg principe en zitten ze nu ergens vast in een kromming van het tijd/ruimte continuüm en wachten ze op een takelschip om hun eruit te trekken.
Laboro te salutante
pi_62384500
Weet iemand hoe het is afgelopen met die grootschalige oefening die NORAD vandaag op de planning had staan?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_62384654
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 19:09 schreef BasOne het volgende:

[..]

Misschien loopt hun kalender wel achter en komen ze morgen of overmorgen.
Of hun hyperdrive zit zonder antimaterie of een foute calculatie en hebben ze geen rekening Gehouden met het Heisenberg principe en zitten ze nu ergens vast in een kromming van het tijd/ruimte continuüm en wachten ze op een takelschip om hun eruit te trekken.

Hoe dan ook, als ze morgen aan komen kakken hoeft het voor mij niet meer. Want dan zijn het types waar je niet op kan bouwen en daar heb ik de schurft aan.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:23:21 #232
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62384685
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 19:16 schreef vosss het volgende:
Weet iemand hoe het is afgelopen met die grootschalige oefening die NORAD vandaag op de planning had staan?
Hun hologram-machine is kaduuk. Project Bluebeam wordt uitgesteld tot februari.

Seriously, dunno
Vrijheid
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:25:11 #233
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_62384741
pi_62384953
mensen het is bezig. laat de revolutie beginnen.

zie hier de tafelberg in kaapstad.

http://www.kapstadt.de/livecam.htm

live webcam
pi_62385030
ja ik wilde hem net gaan posten..

dit ziet er toch wel heel weird uit!!! ik ben benieuwd hoe lang dit te zien zal blijven!!

pi_62385077
inderdaad en het wordt daar steeds lichter ipv donkerder.
pi_62385079
Jullie bedoelen dat licht??
Wie is daar?
pi_62385088
Wtf...is dit jullie eerste dag op deze planeet?
Maar om het uit te leggen: zoiets heet op aarde een zonsondergang, dat grijs/zwarte ding bij de berg is een wolk. W-O-L-K.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:38:44 #239
Rawr
pi_62385121
Das best een flinke zonsondergang
pi_62385155
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 19:37 schreef CubicX het volgende:
Wtf...is dit jullie eerste dag op deze planeet?
Maar om het uit te leggen: zoiets heet op aarde een zonsondergang, dat grijs/zwarte ding bij de berg is een wolk. W-O-L-K.
Das best een felle zonsondergang dan!
Wie is daar?
pi_62385171
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 19:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Das best een flinke zonsondergang
Je bent bekend met de ligging van die heuvel?

Je ziet ook dat hij afneemt momenteel, gewoon een zonsonderdag en niks bijzonders. Al helemaal geen boot van licht
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:41:54 #242
Rawr
pi_62385234
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 19:40 schreef CubicX het volgende:

[..]

Je bent bekend met de ligging van die heuvel?
Nope, maar het is stukken stoerder dan dat miezerige oranje bolletje dat wij hier elke avond zien

Of doelde je op de ligging tov de evenaar?
pi_62385242
Wat is er precies zo vreemd dan?
pi_62385244
Dit is een andere webcam
http://www.cape-town.at/webcam.htm
Wie is daar?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:42:29 #245
231495 Famouss
Constantinopel
pi_62385252
Ik denk niet dat een lichtschip zo fel zal gaan zijn.. maargoed
pi_62385271

pi_62385285
okay, het is weg!
pi_62385296
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 19:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Nope, maar het is stukken stoerder dan dat miezerige oranje bolletje dat wij hier elke avond zien

Of doelde je op de ligging tov de evenaar?
Evenaar ja, zoals je nu kunt zien is hij al helemaal verdwenen
pi_62385319
Het is nu ineens weer donker!
Wie is daar?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:45:42 #250
75049 BasOne
Spaceship!
pi_62385355

omg omg omg omg omg de zon gaat onder, HET IS HET EINDE VAN DE WERELD *rent rondjes*
Laboro te salutante
pi_62385387
Ik zie al een lange tijd donker:
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:47:06 #252
Rawr
pi_62385395
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 19:43 schreef SoltaiiCon het volgende:
[ afbeelding ]

Gokje: stadslicht dat je ziet aan de onderkant van een wolk
pi_62385459
Vond het er vreemd uitzien, ook vanuit die andere webcam eerst heel veel licht en binnen 10 minuten was het bijna helemaal weg....
Wie is daar?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:50:31 #254
Rawr
pi_62385510
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 19:44 schreef -ladybird- het volgende:
Het is nu ineens weer donker!
Oh noes het is avond
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:51:24 #255
75049 BasOne
Spaceship!
pi_62385531
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 19:48 schreef -ladybird- het volgende:
Vond het er vreemd uitzien, ook vanuit die andere webcam eerst heel veel licht en binnen 10 minuten was het bijna helemaal weg....
Misschien omdat (iig bij mij) het plaatje van 19:20 update naar een plaatje van 19:40?
Laboro te salutante
pi_62385535
Mensen, dat licht kwam gewoon van de zon die rechts van de webcam lag... En het lijkt me logisch dat de zon daar anders onder gaat dan hier.

Zie deze foto van 18h:
pi_62385558
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 19:51 schreef BasOne het volgende:

[..]

Misschien omdat (iig bij mij) het plaatje van 19:20 update naar een plaatje van 19:40?
hier ook
pi_62385674
OH NOES! IT'S REAL IT IS REAL!!!EINZEINZ
ZE KOMEN!!

http://10-14-08.blogspot.(...)oogle-earth-and.html

pi_62385722
Niet gevonden.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:01:01 #260
75049 BasOne
Spaceship!
Laboro te salutante
Surfshark - veilig toegang tot het open internetMalwarebytes - stop malwareAnoniem en veilig met ProtonVPN
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:04:21 #261
202034 CubicX
pi_62385823
EEN PREVIEW VAN HET LICHTSCHIP OP DE WEBCAM!!!

http://www.kapstadt.de/livecam.htm

Leuke kastjes, ze hebben op die planeet dus ook een uber chille Ikea
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:05:00 #262
231602 BAZEAD
pi_62385844
Welke webcam er zijn 100?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:30:49 #263
8372 Bastard
Persona non grata
pi_62386483
Nog geen lichtstipje he
The truth was in here.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:32:31 #264
75049 BasOne
Spaceship!
pi_62386528
Pas 13:30 in Alabama (alle 4 de Alabama's )
En op Midway is het pas 07:30

We hebben nog tijd

Handig
http://www.timeanddate.com/worldclock/full.html?sort=2
Laboro te salutante
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:36:14 #265
202034 CubicX
pi_62386605
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:32 schreef BasOne het volgende:
Pas 13:30 in Alabama (alle 4 de Alabama's )
En op Midway is het pas 07:30

We hebben nog tijd

Handig
http://www.timeanddate.com/worldclock/full.html?sort=2
Iedereen zou het voor woensdag gezien hebben. Aangezien het in Kiritimati (Kersteiland) al bijna 9 uur in de ochtend op woensdag is, kan ik dit wel uitroepen tot epic fail gebeurtenis.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:38:51 #266
57097 Ender_Wiggin
hey buurman
pi_62386661
UPDATE: A reminder to all light workers!

Tonight we stand united at 11:11pm GMT Time (British Time) as we welcome our intergalactic family to our world. Here is the video once again that was posted several days ago. Let's all stand united, and welcome our interstellar family to Earth with open arms! This is all that this is about!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:39:02 #267
75049 BasOne
Spaceship!
pi_62386667
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:36 schreef CubicX het volgende:

[..]

Iedereen zou het voor woensdag gezien hebben. Aangezien het in Kiritimati (Kersteiland) al bijna 9 uur in de ochtend op woensdag is, kan ik dit wel uitroepen tot epic fail gebeurtenis.
Ze zouden op de 14de arriveren, en dat niemand meer zou twijfelen.
Zolang het nog Ergens de 14de is kan het nog.
Ik heb niets gelezen over dat iedereen het voor woensdag zou weten, en ik heb de hele channeling van d'r gelezen met de aliens, was lollig

[ Bericht 0% gewijzigd door BasOne op 14-10-2008 20:54:21 ]
Laboro te salutante
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:40:30 #268
75049 BasOne
Spaceship!
pi_62386710
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:38 schreef Ender_Wiggin het volgende:
UPDATE: A reminder to all light workers!

Tonight we stand united at 11:11pm GMT Time (British Time) as we welcome our intergalactic family to our world. Here is the video once again that was posted several days ago. Let's all stand united, and welcome our interstellar family to Earth with open arms! This is all that this is about!
Link

Volgensmij was dat hele 11:11 gedoe van de Ashtar niet de Federation of Light.
Of ze moeten 1 en dezelfde zijn
Laboro te salutante
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:41:17 #269
57097 Ender_Wiggin
hey buurman
pi_62386738
link

[url=http://10-14-08.blogspot.com/2008/10/orion-channelling-through-sharyn.html
]http://10-14-08.blogspot.com/2008/10/orion-channelling-through-sharyn.html[/url][/url]
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:49:23 #270
202034 CubicX
pi_62386963
Op Google Earth verschijnen wel vreemde groene dingen vlakbij Alabama (USA), ik kan die even niet goed verklaren. Denk dat het een glitch is van Google Earth, maar dan wel een goede want je ziet de schaduw op de grond
Veilig met een Dashlane passwordkluisSurf volledig anoniem met NordVPNDe snelste VPN - FastestVPN
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:53:21 #271
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62387067
Wat is er nu precies gebeurd vandaag, ergens een mooi overzichtje?
---
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:53:28 #272
75049 BasOne
Spaceship!
pi_62387070
Moeten ze nou in het donker komen, naja, ze hebben een licht schip, moet goed te zien zijn
Laboro te salutante
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:53:48 #273
Rawr
pi_62387075
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:41 schreef Ender_Wiggin het volgende:
link

[url=http://10-14-08.blogspot.com/2008/10/orion-channelling-through-sharyn.html
]http://10-14-08.blogspot.com/2008/10/orion-channelling-through-sharyn.html[/url][/url]
Am I to know over which country?

This will not be revealed as yet.

Jamaar hallo Iedereen moest jullie toch zien?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:56:36 #274
75049 BasOne
Spaceship!
pi_62387146
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Am I to know over which country?

This will not be revealed as yet.

Jamaar hallo Iedereen moest jullie toch zien?
Ach waarzeggers die elkaar tegenspreken, dat gebeurt niet zovaak
Laboro te salutante
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:02:38 #275
Rawr
pi_62387327
Wat als dit de grootste stunt ooit zou zijn trouwens?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:05:25 #276
165624 Jodelaar
Wintersporter! uit ZH 079
pi_62387396
Soort van Bassie krijgt een baby reclame, dat zou wel geweldig zijn
Ski, Schnee & Schnaps!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:08:44 #277
187077 starla
>dEAR<
pi_62387500
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat als het écht waar zou zijn trouwens?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:09:28 #278
10225 dmace
pi_62387520
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
We at Lehman Brothers can't rely on Help from Aliens, therefore we had to wake you all up.
We are not broke, nor are we in financial difficulty. It just goes to show how deep the world is in peril due to our financial markets.
Now, save your money with us. It will be save even when the aliens do arrive....
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:10:33 #279
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62387555
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:49 schreef CubicX het volgende:
Op Google Earth verschijnen wel vreemde groene dingen vlakbij Alabama (USA), ik kan die even niet goed verklaren. Denk dat het een glitch is van Google Earth, maar dan wel een goede want je ziet de schaduw op de grond
Je snapt dat Google Earth foto's van soms maanden of zelfs jaren oud gebruikt he? Het is niet live...
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:11:54 #280
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_62387596
Komen ze nou nog
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Bullguard Internet SecuritySurfshark - veilig toegang tot het open internetVyprVPN - de snelle VPN
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:12:03 #281
Rawr
pi_62387600
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:08 schreef starla het volgende:

[..]

Wat als het écht waar zou zijn trouwens?
Ik zou tegelijkertijd een gat in de lucht springen van blijdschap, én knettergek worden denk ik
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:14:12 #282
202034 CubicX
pi_62387660
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:10 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Je snapt dat Google Earth foto's van soms maanden of zelfs jaren oud gebruikt he? Het is niet live...
Dom, helemaal vergeten idd. Sowieso zocht ik er niks achter, maar vond het wel vaag.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:18:44 #283
75049 BasOne
Spaceship!
pi_62387797
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Komen ze nou nog
jaaahaaaa ff geduld.

Volgens Sharyn om 11 over 11 GMT, das 11 over 12 hier.

En anders hebben we nog uuuuuren de 14de op midway, daar is het pas 18 over 8 in de ochtend
Laboro te salutante
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:19:22 #284
231602 BAZEAD
pi_62387820
Echt jammer. Echt jammer . Had wel wat gehoopt.. Maarja dit gaat natuurlijk nooit gebeuren, die aliens wachten tot wij met UFO's naar hun toe komen.

BasONe

11 over 12 zometeen of morgen middag
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:24:02 #285
75049 BasOne
Spaceship!
pi_62387971
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:19 schreef BAZEAD het volgende:
Echt jammer. Echt jammer . Had wel wat gehoopt.. Maarja dit gaat natuurlijk nooit gebeuren, die aliens wachten tot wij met UFO's naar hun toe komen.

BasONe

11 over 11 GMT morgen is de 15de , ze komen op de 14de, wat denk je zelf
Er is nog maar 1 11 over 11 GMT op de 14de
Laboro te salutante
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:24:13 #286
16874 creno
born this way
pi_62387980
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:19 schreef BAZEAD het volgende:

BasONe

en dan komen we ook niet opdagen
&lt;a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;www.pantsman.nl&lt;/a&gt;
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:24:20 #287
Rawr
pi_62387991
Ik bedenk me zo eens wat he. Als die lui dan toch van lichtjaren verderop komen, zou het dan kunnen zijn dat ze hun voorouders komen bezoeken om het hele zooitje uit te roeien en er zo voor te zorgen dat er geen ontzettende kut toekomst aan zit te komen?
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:26:57 #288
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_62388070
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:28:53 #289
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62388136
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik bedenk me zo eens wat he. Als die lui dan toch van lichtjaren verderop komen, zou het dan kunnen zijn dat ze hun voorouders komen bezoeken om het hele zooitje uit te roeien en er zo voor te zorgen dat er geen ontzettende kut toekomst aan zit te komen?
Whehehe. Binnen en dag uit de naam van LIEFDE. gaan ze gewoon ala fightclub alle financiële, militaire en politieke instituten kapot maken en de betrokkenen meenemen als huisdiertjes.

Cool .
Vrijheid
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:30:28 #290
71257 JeetjeMina
Kvinnutammaniemirnemaal
pi_62388183
in ieder geval heb ik toch de hele dag al genoten van een vet mooie sky !

Vooral nu ! Check de maan !
VyprVPN - de snelle VPNZenmate VPNAnoniem en veilig met ProtonVPN
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:35:33 #291
Rawr
pi_62388350
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Whehehe. Binnen en dag uit de naam van LIEFDE. gaan ze gewoon ala fightclub alle financiële, militaire en politieke instituten kapot maken en de betrokkenen meenemen als huisdiertjes.

Cool .
Neuh neuh Ze verdwijnen natuurlijk zelf ook meteen he als ze hun voorouders neerknallen
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:37:13 #292
186611 Haags
pi_62388405
Update 6 van niburu is binnen whahaha, 1 correspondent zit in canada tussen de indianen...

whhahahaha, bron? check niburu
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:38:42 #293
10225 dmace
pi_62388456
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:30 schreef JeetjeMina het volgende:
in ieder geval heb ik toch de hele dag al genoten van een vet mooie sky !

Vooral nu ! Check de maan !
FOTO! NU! Anders is het niet waar!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:39:55 #294
Rawr
pi_62388503
Even voor het gemak dan:
quote:
UPDATE 6:

We kregen per e-mail een bericht binnen van een jongman die het volgende schreef: “Familie in IJsland bevestigt dat daar een raar lichtverschijnsel te zien is wat richting westen verplaatst! Men vertelt ook dat het kompas van slag is; als je daar mee naar buiten loopt, dan begint het te draaien.” Om een extra bevestiging hiervan te krijgen hebben we hem nog teruggemaild met het verzoek ons te bellen, maar verdere respons is uitgebleven.

Vanmiddag omstreeks 15:15 uur vloog een eskader van zeven F-16’s over Nijmegen richting het zuiden. Voor zover wij hebben kunnen onderzoeken stonden er geen oefeningen gepland door de luchtmacht. Ook uit Groningen werden straaljagers gemeld. Onduidelijk is waar dit mee te maken heeft gehad. Als iemand hier meer over weet, mail ons dan a.u.b. via ufo@niburu.nl

In een nieuw artikel op 10-14-08.blogspot.com doken vanmiddag foto’s op die vanuit Finland gemaakt werden richting de Noordpool. Hierop was een zwarte driehoek te zien tegen de donkere nacht. Daarbij werd ook een foto gemaakt met een extra lange sluitertijd waarop de driehoek te zien bleef. De driehoek zou overeenkomen met die vannacht op Google Earth te zien was. We werden hier ook door meerdere lezers op geattendeerd. Naar mijn inzien klopte dit niet, omdat de afstand tussen Finland en de plek waar de driehoek zich bevond aan de Canadese kant van de Noordpool te groot was. In perspectief klopte deze foto’s niet. Zojuist is er op 10-14-08.blogspot.com aangegeven dat het inderdaad om een vervalsing gaat.

Schrijver en wereldreiziger Peter Stuivenberg heeft een paar weken geleden contact met ons opgenomen en heeft vanaf Zuid-Afrika, waar hij zich nu bevindt, toegezegd daar een oogje in het zeil te houden en ons direct te informeren als daar iets gebeurd. Verder zit Mira van Niburu Amsterdam momenteel in Canada, tussen de indianen, en is daar onze correspondente ter plaatse. Zij heeft ons zojuist een bericht gestuurd dat er daar wel iets schijnt te gebeuren, maar kunnen momenteel niets bevestigen. Ze houdt ons op de hoogte…

We krijgen ontzettend veel reacties binnen van iedereen die het hele internet afspeuren naar nieuwtjes, mensen die alle webcams over de wereld in de gaten houden en interpretaties van de mogelijke plaatsen waar het kan gaan gebeuren. Ook krijgen we wel lollige mailtjes binnen, maar dat hoort er nou eenmaal bij.

Vanaf de redactie willen we iedereen alvast heel erg bedanken voor de hulp en reacties. Het enige wat we kunnen doen is afwachten wanneer en of het gaat gebeuren.

Lees voor meer informatie, ook over de aanknopingspunten met betrekking tot Kaapstad, het volgende artikel op 10-14-08.blogspot.com
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:47:55 #295
10225 dmace
pi_62388707
ff checken wie er gewonnen heeft, en we weten de uitslag...

http://www.nu.nl/news/178(...)-weddenschappen.html
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:03:49 #296
191838 mrfool
Why so serious?
pi_62389253
Goed dames en heren,

Ze komen helaas niet, wat de melkweg was te wit, dit kun je vergelijken als mist op de snelweg.

Bij dezen doen we dan ook een nieuwe datum prikken in onze agenda:

26 Oktober 2008

met vriendelijke groet,

Het ufo team
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:04:43 #297
75049 BasOne
Spaceship!
pi_62389292
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Update 6 van niburu is binnen whahaha, 1 correspondent zit in canada tussen de indianen...

whhahahaha, bron? check niburu
Is update 6 ineens verdwenen?
Laboro te salutante
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:06:05 #298
Rawr
pi_62389343
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:03 schreef mrfool het volgende:
Goed dames en heren,

Ze komen helaas niet, wat de melkweg was te wit, dit kun je vergelijken als mist op de snelweg.

Bij dezen doen we dan ook een nieuwe datum prikken in onze agenda:

26 Oktober 2008

met vriendelijke groet,

Het ufo team
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:08:42 #299
186611 Haags
pi_62389428
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:04 schreef BasOne het volgende:

[..]

Is update 6 ineens verdwenen?
Nee, check een paar posts hierboven.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:11:29 #300
75049 BasOne
Spaceship!
pi_62389552
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Nee, check een paar posts hierboven.
Van niburu bedoel ik
Laboro te salutante
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNDe snelste VPN - FastestVPNVyprVPN - de snelle VPN
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:12:09 #301
216022 Kerol
Coño
pi_62389564
sorry dit moet ff:

niburu en al die shit
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: