Of snappen ze googlemapsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:29 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze Tomtom aan boord.
Wat een lading intergalactisch hippiegezwam zegquote:
Nothing to see here people, move along...quote:De stunt die we geplant hebben om publiciteit te vergaren voor onze band neemt langzamerhand enorme proporties aan. Wereldwijd wordt er nu gesproken over 14 oktober, en voorspellingen op UFO watchers sites nemen hand over hand toe. Er zou een groot moederschip landen op 14 oktober, er zou al van alles gesprayed zijn door de ruimtewezens en wereldwijd worden er persconferenties belegt.
Wel mensen wij kunnen u mededelen dat we al anderhalf jaar hier op aarde rond huppelen en het enige wat wij sprayen is dikke vette muziek!! Wees niet gevreesd we zijn goedaardig van karakter maar rocken wel de zaal plat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:36 schreef jogy het volgende:
Het is al geen 14de meer in Nieuw Zeeland.
Ja, het waren glitches.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:43 schreef sjoep het volgende:
Heeft Google Earth eigenlijk ooit wat gemeld als verklaring van die "glitches"?
En dat hebben ze officieel gemeld? Of zeg jij dat het zo is?quote:
De andere helft ligt in dat ruimteschip, ik zag het net nog liggen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:46 schreef sjoep het volgende:
[..]
En dat hebben ze officieel gemeld? Of zeg jij dat het zo is?
Ja, sorry, maar ik vind het een half antwoord
pic's or it didn't happenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
De andere helft ligt in dat ruimteschip, ik zag het net nog liggen.
Volgens mij ook, dit zie je als het licht isquote:he ik zit ook op die webcam en ik zag ook een licht gevende bol links onderin is ongeveer 10 min geleden want ik moest me eerst nog registreren op deze site maar ik zag dus dat bolletje en drukte gelijk op printscreen maar kon m nie plakke in paint en nu ben ik m kwijt maar ik zag echt wat!!
denk nie dat t een ufo was maar op andere topic zag arsenius ook zoiets dus ik benieuwd ook kijken zag het nog ook hahah volgens mij wordt ik gestoord..
quote:UFO Experts Predict Huge Spaceship Will Hover Over Alabama On Oct 14th, 2008
By Robert Paul Reyes
"Like wildfires in the Australian outback, rumors of an upcoming mass televised UFO sighting over American skies are taking the Internet by storm.
Blossom Goodchild, an Aussie actress and author, has the international Ufology community on its ear with channeled information concerning the eminent appearance of a massive extraterrestrial spacecraft for October 14th, 2008. Calling themselves 'The Federation of Light', these Beings from another world have stated to Goodchild that they intend not only to make themselves known, but also to remain more or less in place for a full 72 hour period, thereby providing the media with ample opportunity to once and for all capture on film evidence that will silence the skeptics and debunkers forever. The predicted rendezvous point? Alabama."
http://www.ufodigest.com/news/0908/blossom.html
Boys and girls please keep in mind that I gleaned this astonishing news from the UFO Digest and not from the New York Times.
I might trust someone named "Blossom" to give me a manicure, but I wouldn't trust her about matters of intergalactic significance.
The giant spaceship will hover over Alabama, great just what we need an invasion from redneck aliens.
How would prominent politicians respond if this amazing prediction comes true?
Pat Buchanan: George Bush should blast these illegal aliens to Kingdom Come. If we allow these intruders to land they will soon be mowing our lawns, shoplifting at Wal-Mart and engaging in sick inter-species sex with our daughters.
Sarah Palin: This is a sign of the end times, only Jesus and a maverick like John McCain can save us from these demonic creatures. I urge all Americans to speak in tongues, praise God and vote for McCain.
John McCain: My friends, time for some straight talk: Obama is friends with the leader of this band of alien creatures. If you vote for Obama, he will be taking orders from his alien buddies.
Barack Obama: My fellow Americans we shouldn't be afraid of change. I am not afraid to talk with our alien visitors.
Dennis Kucinich: This is not the time for fear, I've been communicating telepathically with these aliens for years. They come in peace, we should greet them with love and acceptance.
Dick Cheney: I wonder if we can convince these alien freaks to destroy Iran, North Korea, Syria, Russia, Venezuela and Iceland
George Bush: If the aliens ask to speak with the Earthly leader, I wonder who should chat with them, Cheney or I?
"Silence, I kill you!"quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:13 schreef Frutsel het volgende:geweldig stuk
Voor nederland geldt dat ook:
Wouter Bos:"De aliens komen hun 20 miljard spaargeld bij IceSave opeisen, er is niets aan de hand, nederland staat garant voor onze buitenaardse vrienden"
JP:"U moet bij George Bush zijn, ik doe immers alles wat hij zegt"
Femke Halsema:"Hopelijk is het ruimteschip voor zien van groenestroom en geen vervuilende brandstof"
Geert Wilders:" De Relmarokkanen uit hun terroristische wijken in Gouda en andere steden in Nederland moeten worden gedeporteerd, aangezien het flutleger van dit flutbeleid, opgesteld door het flutkabinet niets doet, heb ik de hulp ingeroepen van onze rechtsgeorienteerde vrienden uit Zeta Rechtsculi"
Bill Clinton: " I did not have sex with Monicalien lewinsky!"
etc etc
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:20 schreef Mailbox het volgende:
[..]
Sms Elegy AAN voor de beste grap grootste onzin uit de eeuw
Gelukkig heb jij je school al verlaten na groep 6, zien we aan de manier waarop je je nederlands beheerst.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:33 schreef BartBunny het volgende:
jullie zijn egt dik dom met die aliens van jullie
Jij kan niet eens normaal schrijven, poephoofd!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:33 schreef BartBunny het volgende:
jullie zijn egt dik dom met die aliens van jullie
Zelfs de grootste Goodchild adept heeft nog meer breincapaciteit dan jij. Please dude, stop making an ass out of yourself.quote:
Wie is dát nou weer?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:35 schreef JDI het volgende:
Misschien moeten we even Prophet Yahweh inschakelen?
[ afbeelding ]
Knakker die een tijdje terug een UFO zou hebben moeten oproepen voor het wakende oog van de nieuwsmedia.quote:
ik dacht heel even...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:01 schreef dmace het volgende:
[..]
Knakker die een tijdje terug een UFO zou hebben moeten oproepen voor het wakende oog van de nieuwsmedia.
Helaas was ook dat niet gelukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jaja, daar issie weer
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
Ze zijn milfhunten op Venusquote:
Dan zijn het iig wel slimme aliens... maar hadden ze ons tweeën niet even mee kunnen nemen?quote:
Een schip van 2000 mijl breed, en ze nemen alleen jullie mee?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan zijn het iig wel slimme aliens... maar hadden ze ons tweeën niet even mee kunnen nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |