Knakker die een tijdje terug een UFO zou hebben moeten oproepen voor het wakende oog van de nieuwsmedia.quote:
ik dacht heel even...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:01 schreef dmace het volgende:
[..]
Knakker die een tijdje terug een UFO zou hebben moeten oproepen voor het wakende oog van de nieuwsmedia.
Helaas was ook dat niet gelukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jaja, daar issie weer
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
Ze zijn milfhunten op Venusquote:
Dan zijn het iig wel slimme aliens... maar hadden ze ons tweeën niet even mee kunnen nemen?quote:
Een schip van 2000 mijl breed, en ze nemen alleen jullie mee?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan zijn het iig wel slimme aliens... maar hadden ze ons tweeën niet even mee kunnen nemen?
Tuurlijk, wij zijn goede jagersquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:13 schreef dmace het volgende:
[..]
Een schip van 2000 mijl breed, en ze nemen alleen jullie mee?![]()
![]()
Om milfs te hunten op Venus jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:13 schreef dmace het volgende:
[..]
Een schip van 2000 mijl breed, en ze nemen alleen jullie mee?![]()
![]()
COOL! Buck Rogers-klok.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:14 schreef Topspin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
100 Over 2 in galactische sfeer
Doet me denken aan It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:16 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tuurlijk, wij zijn goede jagers
...en wij hebben natuurlijk allemaal wapens en kooien en paaldanspalen bij ons enzo
ow dan hebben we nog evenquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:25 schreef dmace het volgende:
[..]
Doet me denken aan It's time to kick ass and chew bubble gum. And I'm all out of gum.
Dus die leiders en het leger zijn niet sceptisch?quote:Direct contact with leaders of the military has been established
Hij vergaat alleen als je geloofdquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:32 schreef princemm het volgende:
dan zal de wereld ook wel niet vergaan in 2012
En dat houdt in?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De wereld zoals wij die kennen zal vergaan in 2012. We gaan met zn allen naar de 5e dimensie toe
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De wereld zoals wij die kennen zal vergaan in 2012. We gaan met zn allen naar de 5e dimensie toe
Een varken in een lift, da's een spektakelquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:37 schreef Organman het volgende:
Ik had toch echt iets meer spectakel verwacht....
Hoe voelt het aan om in die 5 dimensie te zitten?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
. We gaan met zn allen naar de 5e dimensie toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |