Kweenie, nog niet meegemaaktquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:39 schreef Topspin het volgende:
[..]
Hoe voelt het aan om in die 5 dimensie te zitten?
En hoe gaat dat te werk, in een keer boem paf knal of geleidelijk?
Voortaan beter je best doenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:43 schreef princemm het volgende:
ik had me er gisteren al op verheugd en mn vriendin zei al dat ze niet zouden komen heeft ze verdomme weer gelijk
Geloof je het zelfquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:39 schreef jogy het volgende:
en! Was op BBC te zien overigens, blijkbaar
. Iemand een confirmatie?
Bron
maar in amerika is het al rond half 3 'snachts. welke tijdzone zouden ze dan bedoelt hebbenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:51 schreef BasOne het volgende:
[..]
De 14de is nog niet voorbij, ze zouden vandaag komen, niet hoelaat vandaag
Waarom denkt iedereen dat ze er dan klokslag 1 seconde over 12 verschijnen.
Misschien komen ze wel rond thee tijd
Echt wel, ze hebben de Arena gereserveerd en gaan drie dagen feesten, eten (babies) en zuipen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Jongens, iedereen weet toch dat de 14e een intergalactische feestdag is waarop we het fortytwo feest vieren.
Die komen vandaag niet hoot.
De vijfde dimensie is elektronisch? (volgens de banken dan)quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kweenie, nog niet meegemaakt
Maar "men zegt" dat we nu in de 4e dimensie zitten die een brug is tussen de 3e en de 5e. We zitten sinds eind jaren '80 in de 4e en dit zal doorgaan tot 2012.
Toppers in concert, de festival editie?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Echt wel, ze hebben de Arena gereserveerd en gaan drie dagen feesten, eten (babies) en zuipen.
Nee, ik weet dat sommige mensen haxor zijn met videobewerking dus daarom vraag ik om een bevestiging, duh.quote:
Jup, door de kredietkrisis moesten ze wel het budget aanpassen maar ze hebben een rondje Londen gedaan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:55 schreef L.Denninger het volgende:
Crap, ik ben er een paar uur tussenuit geweest, heb ik het feest gemist ???????
Misschien wel hun eigen kalender en is hun 14 oktober 2008 bij ons pas in 2386.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
maar in amerika is het al rond half 3 'snachts. welke tijdzone zouden ze dan bedoelt hebben
In ieder geval niet jouw tijdzone...Amerika is vroeger qua tijd, dus tussen 10 uur 's ochtends en 7 uur 'squote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
maar in amerika is het al rond half 3 'snachts. welke tijdzone zouden ze dan bedoelt hebben
Misschien is dat schip voor hen ook wel heeeeel groot maar zijn die aliens gewoon heeeeeeeel klein!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:42 schreef princemm het volgende:
hij zou inmens groot zijn niet 2 fisbees die ze langs gooien
[..]
Die hoofdpijntest is ook wel redelijk on the moneyquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:02 schreef L.Denninger het volgende:
Bwehehehe, ik kijk net op niburu,
Google Ads heeft het helemaal door![]()
[ afbeelding ]
Je wilt bevestiging ondanks het feit dat je zelf ook wel weet dat het nep isquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat sommige mensen haxor zijn met videobewerking dus daarom vraag ik om een bevestiging, duh.
Hier, neem een cursus en lees het daarna nog een keerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Je wilt bevestiging ondanks het feit dat je zelf ook wel weet dat het nep is
Beetje op je pikkie getrapt of zo? Neem je alles in het leven zo serieus? Niburu ook zeker?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Hier, neem een cursus en lees het daarna nog een keer.
we gaan eraanquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:12 schreef starla het volgende:
Ze zijn er!
Lijkt me veel logischer dan dit: http://en.wikipedia.org/wiki/Sun_dog
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |