Topics worden niet verwijderdquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:10 schreef Sanne19 het volgende:
Dankje voor die persoon die me op hyves heeft gevonden en smerige krabbels heeft gestuurt... fijn dat jullie zo ongefoelig zijn en mij zoveel dingen toewenzen.
Kan dit topic verwijderd worden?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 02:41 schreef Sanne19 het volgende:
Ik had dit al aan me beste vriendinnen gevraagd, maarja die zijn heel lief voor me dus denk niet dat ze iets stoms zullen zeggen en gewoon onwijs te aardig doen om mij op te vrolijken, maar jullie ken ik niet dus dan is dat misschien wel dat jullie eerlijker zijn enzo. En misschien vinden jullie mij wel een hoer of vinden jullie mij juist aardig.... ik zit er gewoon mee dat ze me hoer noemen terwijl ze me niet kennen, want ik zou nevernooit geld ervoor vragen of zoiets nog eens doen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopelijk zijn jullie dus wel eerlijk
En wat heeft dit met gehandicapten te maken?quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:52 schreef Sanne19 het volgende:
@ space-kaas:
Waar zit je aan te denken dan, ik werk bij een zorgboerderij
Welkom op fok, hoerquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:12 schreef Sanne19 het volgende:
@ space-kaas
Blablabla
Daarom dus, dat doe ik.
Maar het topic gaat zo niet de goede kant op, kan iemand hem verwijderen
Doe eens aardigquote:
TS fokt gehandicapte dierenquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:32 schreef Space-Kaas het volgende:
dit op het profiel van sanne19:
beroep: Iets met dieren en gehandicapte
hahahaaha wat voor een beroep heb jij in godsnaam?
Dit gaat juist wel de goede kant op.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:18 schreef princemm het volgende:
topic wordt alleen verwijderd als je ons allen pijpt je was toch al een hoer
omgquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:34 schreef peopjantje het volgende:
Geen hoer/slet.
maar sanne: misschien familie van Onur?!?!?!?!
gezien je foto....
Hou je bek snol!quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:10 schreef Sanne19 het volgende:
Dankje voor die persoon die me op hyves heeft gevonden en smerige krabbels heeft gestuurt... fijn dat jullie zo ongefoelig zijn en mij zoveel dingen toewenzen.
Kan dit topic verwijderd worden?
Nee, topic worden niet verwijderd..quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:12 schreef Sanne19 het volgende:
@ space-kaas
huil huil, blablabla, wheeeeeh![]()
Daarom dus, dat doe ik.
Ja maar men voorhuid bleef tussen haar beugel zitten. Ik ben voor mijn leven verminkt.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:27 schreef princemm het volgende:
ik vroeg me af of er ondertussen al mannen weer gepepen zijn door snol sanne
Zozo, je kan kopiëren-plakken. Dit kan jij namelijk niet zelf geschreven hebben. Daarvoor valt het ontbreken van taalfouten teveel op!quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:12 schreef Sanne19 het volgende:
@ space-kaas
Zorgboerderijen of kijkboerderijen zijn landbouwbedrijven waar mensen met een integratieproblematiek omwille van ziekte, handicap, problematische opvoedingssituatie, (licht) delinquent verleden en na professionele beoordeling daartoe in staat te zijn geacht zonder enig ernstig veiligheidsrisico voor derden, via aangepaste dagbesteding geholpen worden om zich voor zover mogelijk te (re)integreren in de samenleving. Vooral de Vlaamse kijkboerderijen hebben ook een educatief/recreatief karakter naar scholieren/toeristen toe. Deze vorm van dienstverlening kent zowel in Nederland vooral onder de naam ‘zorgboerderij’ als in Vlaanderen (België) waar daarnaast ook gesproken wordt van ‘kijk- of bezoekboerderij’ een steile opgang sinds het einde van de twintigste eeuw. In het federale België behoort deze materie tot de bevoegdheid van de regionale gemeenschappen met name b.v. de Vlaamse overheid. De betrokken land(tuin-)bouw-/veebedrijven die meestal toonbeelden zijn van (hyper)modern en milieuvriendelijk functioneren en gerund worden door erg sociaalvoelende mensen met een visie, geven onder begeleiding van welzijns- of zorginstanties uit de brede gehandicaptensector (gehandicapteninstelling) alsook uit wat men in Vlaanderen noemt de ‘bijzondere jeugdzorg', een (nieuwe) kans aan de genoemde hulpbehoevende personen om zich te handhaven en verder te ontplooien, naar eigen kunnen, in een drukke, veeleisende en hoogtechnologische samenleving zoals Nederland en Vlaanderen daar voorbeelden van zijn.
Daarom dus, dat doe ik.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:35 schreef Walter81 het volgende:
Er was een vrouwtje uit Epe,
die had een voltooid deelwoord niet goed begrepen.
Ze vroeg naar haar daad,
met haar mond vol met zaad,
heb ik nu gepijpt of gepepen
The man has got some skills.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:35 schreef Walter81 het volgende:
Ze vroeg naar haar daad,
Heb je vroeger home schooling gedaan dat je die nog nooit hebt gehoord?quote:
Ik ken 'm van Bert en Erniequote:Op maandag 20 oktober 2008 20:20 schreef shroomer het volgende:
Neen, prive school.
Neej grapje maar ken wel wat limericks maar die niet.
Ja daar ken ik hem ook van.. Geweldig stukje trouwens.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:02 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ik ken 'm van Bert en Ernie
Begravenis van Lex
volgens mij
Omdat de TS toch een faker is, besluit ik jou uit te roepen tot ''ik-ken-lekkur-wel-spelluh-koning''.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:21 schreef SuperAttie het volgende:
Om even ontopic te blijven:
TS je bent een (kk)stomme slet.
Het doet me overigens pijn aan me ogen om je zinnen in dit topic te lezen. Heb je je basisschool al afgemaakt? Leer is spellen!
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:50 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ja daar ken ik hem ook van.. Geweldig stukje trouwens.
Pastoor:"We zijn hier bijeengekomen om te gedenken Lex ons aller vrind. Helaas is hij veel te vroeg heengegaan."
Ernie: "Hoezo, hij ligt toch hier? Ghghgh"
Bert: "Ja en zo te zien gaat hij nergens heen"
(...)
Ga nooit heen zonder te groet
Ga nooit heen zonder een zoen
Want wie het noodlot zal ontmoeten
Kan het nimmer over doen
-Zo ken ik er nog één Bert...
Er was eens een meisje uit Epe... enz
Lex is Dood mp3
There was a young man from Nantucket,quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:35 schreef Walter81 het volgende:
Ze vroeg naar haar daad,
There once was a man from nantucket,quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:55 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
There was a young man from Nantucket,
took a pig to the forest to fuck it.
Said the pig with a grunt;
"Stay away from my cunt,
come around to the front and I'll suck it."
Komt omdat ze weggepest isquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:46 schreef princemm het volgende:
Ik ben bang dat we niks meer zullen horen van sanne zaadslikker.
jammer.
+1quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:12 schreef kabelhaspel het volgende:
Ik heb het topic niet gelezen maar mijn antwoord is 'ja'
Gewoon een zak over der hoofd, en dan is het voor de gemiddelde ONZ fapper denkelijk wel te doenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:21 schreef muay-toy het volgende:
Sanne, je hebt een gore rotkop. In je OP word je gebatst door iemand, dit kan niet want niemand wil met je batsen(zie gore rotkop) conlusie: kloon account
Damn! Die is inmiddels stokoud en superoma, ofzoot!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:17 schreef SeLang het volgende:
Het echte klassieke oldbie topic staat overigens hier: Ben ik een slet?
Jep. Maar ja, hij was toen ook een stuk jonger en is nu een stuk drukker met FOK!, op een andere manier. Plus de kinderen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:36 schreef timmmmm het volgende:
toen postte danny nog wel wat, trouwens, deze is beter uitgewerkt, zij het minder serieus
Die kick zat eraan te komenquote:Op maandag 8 december 2008 02:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
?
quote:Op maandag 8 december 2008 02:43 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Die kick zat eraan te komen![]()
Dan pleur ik deze hier ook maar ff neer:
[..]
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Er was eens een vrouwtje uit Epe
Die had het voltooid deelwoord niet helemaal begrepen
Ze vroeg na haar daad
Met haar mond nog vol zaad
Heb ik nu gepijpt of gepepen?
Ik ben er trouwens nóg niet uit wiens kloon jij bent!quote:Op maandag 8 december 2008 09:38 schreef Sanne19 het volgende:
Als ik geen serieuse antwoorden krijg waarom sou hij dan op slot moeten
Nog even en we zijn zelfs aan een deeltje 2 toequote:Op maandag 8 december 2008 09:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben er trouwens nóg niet uit wiens kloon jij bent!
En ik had het niet over slotjes, ik dacht dat hij al volgescheten zou zijn
Misschien moet je eerst dit topic even lezen: Nu stop ik echt...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:33 schreef Apuleius het volgende:
Whehe! Ook grappig om zo'n oude post van Kastanova te lezen. Niet te vergelijken met nu.
is dit betrouwbare informatie?quote:Op maandag 8 december 2008 17:39 schreef muay-toy het volgende:
kutkicks den top![]()
TS is ondertussen al lang opgerot van dit forum en werkt fulltime als hoer
quote:
Maar heb je ondertussen al antwoord op de vraag "ben ik een hoer/slet" ?quote:Op maandag 8 december 2008 19:09 schreef Sanne19 het volgende:
[..]
Niet egt betrouwbaar nee, werk nog steeds met geitjes en gehandikapte..... ben wel een loonhoer maar wie is dat niet tegewordig
ahh schatje toch..quote:Op maandag 8 december 2008 19:09 schreef Sanne19 het volgende:
[..]
Niet egt betrouwbaar nee, werk nog steeds met geitjes en gehandikapte..... ben wel een loonhoer maar wie is dat niet tegewordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |