Ja maar men voorhuid bleef tussen haar beugel zitten. Ik ben voor mijn leven verminkt.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:27 schreef princemm het volgende:
ik vroeg me af of er ondertussen al mannen weer gepepen zijn door snol sanne
Zozo, je kan kopiëren-plakken. Dit kan jij namelijk niet zelf geschreven hebben. Daarvoor valt het ontbreken van taalfouten teveel op!quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:12 schreef Sanne19 het volgende:
@ space-kaas
Zorgboerderijen of kijkboerderijen zijn landbouwbedrijven waar mensen met een integratieproblematiek omwille van ziekte, handicap, problematische opvoedingssituatie, (licht) delinquent verleden en na professionele beoordeling daartoe in staat te zijn geacht zonder enig ernstig veiligheidsrisico voor derden, via aangepaste dagbesteding geholpen worden om zich voor zover mogelijk te (re)integreren in de samenleving. Vooral de Vlaamse kijkboerderijen hebben ook een educatief/recreatief karakter naar scholieren/toeristen toe. Deze vorm van dienstverlening kent zowel in Nederland vooral onder de naam ‘zorgboerderij’ als in Vlaanderen (België) waar daarnaast ook gesproken wordt van ‘kijk- of bezoekboerderij’ een steile opgang sinds het einde van de twintigste eeuw. In het federale België behoort deze materie tot de bevoegdheid van de regionale gemeenschappen met name b.v. de Vlaamse overheid. De betrokken land(tuin-)bouw-/veebedrijven die meestal toonbeelden zijn van (hyper)modern en milieuvriendelijk functioneren en gerund worden door erg sociaalvoelende mensen met een visie, geven onder begeleiding van welzijns- of zorginstanties uit de brede gehandicaptensector (gehandicapteninstelling) alsook uit wat men in Vlaanderen noemt de ‘bijzondere jeugdzorg', een (nieuwe) kans aan de genoemde hulpbehoevende personen om zich te handhaven en verder te ontplooien, naar eigen kunnen, in een drukke, veeleisende en hoogtechnologische samenleving zoals Nederland en Vlaanderen daar voorbeelden van zijn.
Daarom dus, dat doe ik.
Maar het topic gaat zo niet de goede kant op, kan iemand hem verwijderen
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:35 schreef Walter81 het volgende:
Er was een vrouwtje uit Epe,
die had een voltooid deelwoord niet goed begrepen.
Ze vroeg naar haar daad,
met haar mond vol met zaad,
heb ik nu gepijpt of gepepen
The man has got some skills.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:35 schreef Walter81 het volgende:
Ze vroeg naar haar daad,
Heb je vroeger home schooling gedaan dat je die nog nooit hebt gehoord?quote:
Ik ken 'm van Bert en Erniequote:Op maandag 20 oktober 2008 20:20 schreef shroomer het volgende:
Neen, prive school.
Neej grapje maar ken wel wat limericks maar die niet.
Ja daar ken ik hem ook van.. Geweldig stukje trouwens.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:02 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ik ken 'm van Bert en Ernie
Begravenis van Lex
volgens mij
Omdat de TS toch een faker is, besluit ik jou uit te roepen tot ''ik-ken-lekkur-wel-spelluh-koning''.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:21 schreef SuperAttie het volgende:
Om even ontopic te blijven:
TS je bent een (kk)stomme slet.
Het doet me overigens pijn aan me ogen om je zinnen in dit topic te lezen. Heb je je basisschool al afgemaakt? Leer is spellen!
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:50 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ja daar ken ik hem ook van.. Geweldig stukje trouwens.
Pastoor:"We zijn hier bijeengekomen om te gedenken Lex ons aller vrind. Helaas is hij veel te vroeg heengegaan."
Ernie: "Hoezo, hij ligt toch hier? Ghghgh"
Bert: "Ja en zo te zien gaat hij nergens heen"
(...)
Ga nooit heen zonder te groet
Ga nooit heen zonder een zoen
Want wie het noodlot zal ontmoeten
Kan het nimmer over doen
-Zo ken ik er nog één Bert...
Er was eens een meisje uit Epe... enz
Lex is Dood mp3
There was a young man from Nantucket,quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:35 schreef Walter81 het volgende:
Ze vroeg naar haar daad,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |