Have fun: http://www.girlscene.nl/community/profiel?uid=118977quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:32 schreef MASD het volgende:
Welk forum is dat eigenlijk.Lijkt mij prima vermaak voor op den dronken vrijdagnacht.
JAAAAAAAAquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Er was eens een vrouwtje uit Epe
Die had het voltooid deelwoord niet helemaal begrepen
Ze vroeg na haar daad
Met haar mond nog vol zaad
Heb ik nu gepijpt of gepepen?
klb is het nieuwe onz, wist je dat nog nietquote:
Nu wordt de relkloon wel heel doorzichtig!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:15 schreef Sanne19 het volgende:
Nou jammer zeg dat jullie niet serieues kunnen reageren, weet niemand dan raad? En iemand uit me msn zei dat ik ook een hoer was want hij hadt iets op fok gelezen over mij. Dus iemand heeft mij herkent maar ik herken hem niet. Hij wilde vanavond wel komen uitleggen wat hij bedoelt (gewoon praaten zij hij)
Ik heb het geprobeerd, maar het lukte niet:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:11 schreef timmmmm het volgende:
Oei, ben ik een hoer/slet?
Hou je in timmmmm, strikvraag, geef er geen antwoord, HOU JE IN
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar het lukte niet:
Ten eerste: Als jij dat bent op je Ava, ben je veel te lelijk om een hoer te zijn,
Ten tweede: WTF doet dit op Fok!, en zelfs al is het Fok!waardig, wat doet dit in ONZ
Ten derde: Dat je ooit eens iemand zo gek heb gekregen met je te neuken (dwang, verdovende middelen, moest je hem eerst dronken voeren? of was het iemand met een nog kanslozer vooruitzicht als jij?) wil dat nog niet zeggen dat er meer volgen, dat is gewoon wishfull thinking
En als laatste: Ik zou mijn hond nog van je aftrappen
XXX
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar het lukte niet:
Ten eerste: Als jij dat bent op je Ava, ben je veel te lelijk om een hoer te zijn,
Ten tweede: WTF doet dit op Fok!, en zelfs al is het Fok!waardig, wat doet dit in ONZ
Ten derde: Dat je ooit eens iemand zo gek heb gekregen met je te neuken (dwang, verdovende middelen, moest je hem eerst dronken voeren? of was het iemand met een nog kanslozer vooruitzicht als jij?) wil dat nog niet zeggen dat er meer volgen, dat is gewoon wishfull thinking
En als laatste: Ik zou mijn hond nog van je aftrappen
XXX
EDIT: Ik vergeet nog at: HOAX![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:54 schreef Misstique het volgende:
Ach gossie, je maakt je nog steeds druk om iets waar je in mei al volop reacties over heb gekregen op een ander forum, maar je moet het hier nog ff dunnetjes over doen?
In antwoord op je vraag: ja, je bent een hoer, een aandachtshoer welteverstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Maar ik snap niet waarom je serieuze reacties verwacht in onzin voor je levenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:15 schreef Sanne19 het volgende:
Nou jammer zeg dat jullie niet serieues kunnen reageren, weet niemand dan raad? En iemand uit me msn zei dat ik ook een hoer was want hij hadt iets op fok gelezen over mij. Dus iemand heeft mij herkent maar ik herken hem niet. Hij wilde vanavond wel komen uitleggen wat hij bedoelt (gewoon praaten zij hij)
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar ik snap niet waarom je serieuze reacties verwacht in onzin voor je leven![]()
ga maar naar sexwoordenboek.nl misschien dat ze je daar wel willen helpen
naiefquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 02:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Verwacht je serieus advies op FOK in onzin voor je leven![]()
!?
i'm not your buddy, matequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:10 schreef timmmmm het volgende:
Ow, ik snap het al: We moeten het goeie antwoord onderstrepen, het is een keuze topic
Jij bent een hoer/slet
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 03:07 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Een hoer krijgt betaald dus jij bent een slet jah
overigens ben je niet alleen hoor, zat meisjes zoals jij die zich zo makkelijk laten gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |