Maar ik snap niet waarom je serieuze reacties verwacht in onzin voor je levenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:15 schreef Sanne19 het volgende:
Nou jammer zeg dat jullie niet serieues kunnen reageren, weet niemand dan raad? En iemand uit me msn zei dat ik ook een hoer was want hij hadt iets op fok gelezen over mij. Dus iemand heeft mij herkent maar ik herken hem niet. Hij wilde vanavond wel komen uitleggen wat hij bedoelt (gewoon praaten zij hij)
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar ik snap niet waarom je serieuze reacties verwacht in onzin voor je leven![]()
ga maar naar sexwoordenboek.nl misschien dat ze je daar wel willen helpen
naiefquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 02:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Verwacht je serieus advies op FOK in onzin voor je leven![]()
!?
i'm not your buddy, matequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:10 schreef timmmmm het volgende:
Ow, ik snap het al: We moeten het goeie antwoord onderstrepen, het is een keuze topic
Jij bent een hoer/slet
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 03:07 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Een hoer krijgt betaald dus jij bent een slet jah
overigens ben je niet alleen hoor, zat meisjes zoals jij die zich zo makkelijk laten gebruiken
Eindelijk heb je het door! Topics in ONZ hebben ook geen zin, dat is ONZ, als je het nou ergens anders had gedaan, had je misschien nog serieuze reacties kunnen verwachten, maar als je dit topic hier post, vraag je er gewoon omquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:39 schreef Sanne19 het volgende:
Eigenlijk heeft dit topic geen zin meer toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |