There once was a man from nantucket,quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:55 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
There was a young man from Nantucket,
took a pig to the forest to fuck it.
Said the pig with a grunt;
"Stay away from my cunt,
come around to the front and I'll suck it."
Komt omdat ze weggepest isquote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:46 schreef princemm het volgende:
Ik ben bang dat we niks meer zullen horen van sanne zaadslikker.
jammer.
+1quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:12 schreef kabelhaspel het volgende:
Ik heb het topic niet gelezen maar mijn antwoord is 'ja'
Gewoon een zak over der hoofd, en dan is het voor de gemiddelde ONZ fapper denkelijk wel te doenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:21 schreef muay-toy het volgende:
Sanne, je hebt een gore rotkop. In je OP word je gebatst door iemand, dit kan niet want niemand wil met je batsen(zie gore rotkop) conlusie: kloon account
Damn! Die is inmiddels stokoud en superoma, ofzoot!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:17 schreef SeLang het volgende:
Het echte klassieke oldbie topic staat overigens hier: Ben ik een slet?
Jep. Maar ja, hij was toen ook een stuk jonger en is nu een stuk drukker met FOK!, op een andere manier. Plus de kinderen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:36 schreef timmmmm het volgende:
toen postte danny nog wel wat, trouwens, deze is beter uitgewerkt, zij het minder serieus
Die kick zat eraan te komenquote:Op maandag 8 december 2008 02:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |