Okequote:Op maandag 13 oktober 2008 11:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja ik vond hem heeel erg goed...
Daar...waar het Topic van Barra isquote:
Ohja:quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daar...waar het Topic van Barra is
quote:
Die teun dingus vangt het wel grappig opquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan kunnen we niet meer neuken
topic met een grote Tquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat ze... ja hoeistquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ga je toch lekker ergens anders heen
moest "dat zeg ik" zijnquote:
Ik ook van jou ....dudequote:
quote:
Hoi en ahhquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:30 schreef Crazy-p het volgende:
tvp..
veel te druk bezig.. lol..
mn hersens doen weer verwoedde pogingen om mn hoofd uit te komen :S
*ibuprofen neem*
Nee..niet nu ineens lief gaan doen tegen mijquote:
Meer stekeblind zul je bedoelenquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee..niet nu ineens lief gaan doen tegen mij
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tswsss niet blaffen naar de baas he!
quote:
Sm0keZ !!quote:
heb ik wat verkeerd gedaan?quote:
Ey Smokezquote:
Dacht het nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb ik wat verkeerd gedaan?
ziek? weet nie. Was niet ok vorige week dusssquote:waar is gila eigenlijk?
Is p00p Olep ja?quote:
Welcome to my worldquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:38 schreef WhiteLightning het volgende:
gloeiende godver! ik wil naar huis
True...gastje is ook maar net 16quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Die teun dingus vangt het wel grappig op
En dan al alleen uit eten gaanquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
True...gastje is ook maar net 16
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:38 schreef WhiteLightning het volgende:
gloeiende godver! ik wil naar huis
quote:
Wiequote:Op maandag 13 oktober 2008 11:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
dus hij kan uit eten nog niet eens betalen!quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik ook?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:41 schreef debbie_19 het volgende:
Nee toch p00p is toch collega van logi?
Ik weet het niet meer eerlijk gezegd... Er staat me alleen iets van bij dat Olep weer een gebanned was en dat hij een nieuw accountje had aangemaakt?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:41 schreef debbie_19 het volgende:
HIj neemt wat z'n mammie gekookt heeft mee de schuur in en eet het daar op. Zijn versie van "uit" etenquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dus hij kan uit eten nog niet eens betalen!
Ja maar das niet p00p hoor dacht ikquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer eerlijk gezegd... Er staat me alleen iets van bij dat Olep weer een gebanned was en dat hij een nieuw accountje had aangemaakt?
Dat dusquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:41 schreef debbie_19 het volgende:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh WLHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
en dan praat hij met zn knuffelsquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
HIj neemt wat z'n mammie gekookt heeft mee de schuur in en eet het daar op. Zijn versie van "uit" eten
Dat plaatje is echt eindbaas trouwensquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben toe aan vakantie. weg uit de teringzooi
Of doet er hele andere dingen meequote:Op maandag 13 oktober 2008 11:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en dan praat hij met zn knuffels
Het is een huskyquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Huisdieren zijn altijd erg blij met laptops!
Lekker warm enzo
M'n waterquote:
Husky's.. je weet wel..poolhonden? Die liggen niet zo wakker van een beetje kou hier in Nederlandquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je bedoelt dat dat geen huisdier is, of dat ie niet van warmte houdt?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Husky's.. je weet wel..poolhonden? Die liggen niet zo wakker van een beetje kou hier in Nederland
Dus je was serieus?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zoveel verstand heb ik niet van honden
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]smokez het ging zo goed tussen ons
Hoiquote:
misschien één met de familiequote:Op maandag 13 oktober 2008 11:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
anale fixatie logiquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:49 schreef Logician het volgende:
.Stuff dildo in butt:me Shoves a dildo up $$1 's 1,15(_x_) 1 .....(plop).....toen was ik ook al verknipt
poesjes kalfjes koeien honden.. het komt aalemaal aan bod in het grtdojw topic!quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:49 schreef crazy987 het volgende:
en wat is het topic op dit moment,
zag al een hond voorbij komenmatoch
Heyquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:33 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
goeie morgen Moozzie..
vind je mn avatar mooi?
tot zo dan maar?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:50 schreef debbie_19 het volgende:
goed ik ga ff me douchen enzo see ya later
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:49 schreef Logician het volgende:
.Stuff dildo in butt:me Shoves a dildo up $$1 's 1,15(_x_) 1 .....(plop).....toen was ik ook al verknipt
Eerhm... Dinner & Drinks?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:49 schreef Logician het volgende:
poesjesquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:51 schreef renedis het volgende:
[..]
poesjes kalfjes koeien honden.. het komt aalemaal aan bod in het grtdojw topic!
ah mircquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:48 schreef Logician het volgende:
Oeh ik vind hier gewoon nog een oudmirc scriptje wat ik ooit gemaakt heb
![]()
soooooooooo cute
http://members.home.nl/angelfire/MACROS.txt
Nerdquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:48 schreef Logician het volgende:
Oeh ik vind hier gewoon nog een oudmirc scriptje wat ik ooit gemaakt heb toen ik 18 was ofzo
![]()
soooooooooo cute
http://members.home.nl/angelfire/MACROS.txt
Gebruik 't nog steeds regelmatigquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah mircik heb daar jaren mee gewerkt
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:55 schreef Logician het volgende:
[..]
ps: .Cow suit:me Grab's $$1 and stuff's $$?="him or her" into a cowsuit | * Logician then trows $$1 in bed with a horny bull, HaVe FuN!![]()
![]()
![]()
omgquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:55 schreef Logician het volgende:
[..]
ps: .Cow suit:me Grab's $$1 and stuff's $$?="him or her" into a cowsuit | * Logician then trows $$1 in bed with a horny bull, HaVe FuN!![]()
![]()
![]()
ik niet. zou het eigelijk wel moeten doen. oude contacten van vroeger weer zoeken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Gebruik 't nog steeds regelmatig
hahaquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:55 schreef Logician het volgende:
[..]
![]()
![]()
$me gives $$1 a cookiequote:Op maandag 13 oktober 2008 12:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha
* WhiteLightning slaps logician with some never washed rugby socks
Hoi Dribbelquote:
quote:
Surequote:Op maandag 13 oktober 2008 12:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben niet op m'n werk maar ik heb ookg een fuck te doen telt dat ook
Just blend inquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben niet op m'n werk maar ik heb ookg een fuck te doen telt dat ook
Ehhh heel lang verhaal waardoor ik waarschijnlijk ook m'n bijbaantje kwijt benquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tuurlijknog wat leuks gedaan van het weekend?
Hoezo dat?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ehhh heel lang verhaal waardoor ik waarschijnlijk ook m'n bijbaantje kwijt benzo ff bellen met m'n baas maar ik denk dat ik net als gister nogal zal gaan uitvallen
Doe je handigquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ehhh heel lang verhaal waardoor ik waarschijnlijk ook m'n bijbaantje kwijt benzo ff bellen met m'n baas maar ik denk dat ik net als gister nogal zal gaan uitvallen
Pff heb je ffquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vertel vertelquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat een eikels!quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Pff heb je fflang onsamenhangend verhaal maar gaat om het idee
*verhaal*
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
vette shizzel drips!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pics van het vrouwtje?Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quequote:Op maandag 13 oktober 2008 11:55 schreef Logician het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
What the...die Maroc die dat meisje bij d'r strot greep had ik dus helemaal tot snot geslagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trouwens die zaak waar jullie binnen stonden ook ... wat een klootmongolen zegTe Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vette shizzel drips!
pics van het vrouwtje?
Mja daar moest ik dan ook weer aan denkenquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vette shizzel drips!
pics van het vrouwtje?
Ga ik straks dat wijf bellen die met dat meisje had gesproken en wat voor laffe kutmanier van communiceren dat is het slaat gewoon echt nergens op.quote:
t is maandag.. doe nou niet alsof ik snel ben!quote:
Siquote:
quote:
quote:
Ja ik snap echt niet wat zo'n mongool het lef vandaan haalt uberhaubt een meisje aan te vallen die nog een kop kleiner isquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
What the...die Maroc die dat meisje bij d'r strot greep had ik dus helemaal tot snot geslagen![]()
Trouwens die zaak waar jullie binnen stonden ook ... wat een klootmongolen zeg
quote:
quote:
Omdat hij mij wilt afdrogen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
volgens mij kom je echt iets te kort dude ....
Rofl, je baas die denkt dat een mogelijke leugenaar bent. Dan hadden ze van mij de *censuur* kunnen krijgen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ga ik straks dat wijf bellen die met dat meisje had gesproken en wat voor laffe kutmanier van communiceren dat is het slaat gewoon echt nergens op.
Compleet uitvallen tegen haar niet iets van medeleven tonen zij huilend aan de telefoon en dat wijf maar blijvens chelden en moeilijk doen. En dan een uur later weer bellen van "ja sorry ik moest wel zo hard tegen je zijn om het echte verhaal eruit te krijgen " serieus wtf mankeert dat wijf
Tja dat laatste zou zomaar waar kunnen zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik snap echt niet wat zo'n mongool het lef vandaan haalt uberhaubt een meisje aan te vallen die nog een kop kleiner isen dat die chef ernaast staat het ziet gebeuren, en gewoon wegloopt
![]()
En ook niks tegen die klote marokkaan willen doen " ja ga maar weg zien we het door de vingers kan hij gewoon doorwerken" zo iemand w'il je toch geeneens in je zaakMaarja weinig mensen die vast tegen dat minimum loontje van hun in die zaak willen werken
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
volgens mij kom je echt iets te kort dude ....
Helemaal niks...quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Omdat hij mij wilt afdrogen?wat is er mis met mij?
OMGquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vanochtend nog gehad vriend
niet alvast zonder mij beginnen hequote:
met jou waarsch nietsquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Omdat hij mij wilt afdrogen?wat is er mis met mij?
Mja ik heb verder niks met die baas te maken dat loopt daar allemaal langs maar het gaat me meer om dat ze straks dat meisje ontslaan terwijl zij er in feite gewoon helemaal niks aan kan doen dat vind ik gewoon kutquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Rofl, je baas die denkt dat een mogelijke leugenaar bent. Dan hadden ze van mij de *censuur* kunnen krijgen.
Uuuuh...je bent goed?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
WOW ik heb mijn pc gewoon gefixt, zeg dat ik goed... zeg dat ik goed ben
(dus alle fotosoep files heb ik weer!)![]()
![]()
zo scherp als molukse mosterdquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:23 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Je bent nogal scherp op de maandag Barra
woow jij bent PROquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
![]()
Held!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
![]()
Dat hij uberhaupt in zijn eentje de aanval in gingquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik snap echt niet wat zo'n mongool het lef vandaan haalt uberhaubt een meisje aan te vallen die nog een kop kleiner isen dat die chef ernaast staat het ziet gebeuren, en gewoon wegloopt
![]()
En ook niks tegen die klote marokkaan willen doen " ja ga maar weg zien we het door de vingers kan hij gewoon doorwerken" zo iemand w'il je toch geeneens in je zaakMaarja weinig mensen die vast tegen dat minimum loontje van hun in die zaak willen werken
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
![]()
Dat bestaat toch helemaal nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zo scherp als molukse mosterd
Z;n vriendje vloog er snel genoeg achteraan terwijl die er al helemaal buiten stondquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat hij uberhaupt in zijn eentje de aanval in ging![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vanochtend nog gehad vriend
jij snapt het niet heh? hij is geen PRO.. hij is goed! dat vroeg die toch om te zeggenquote:
You are the bestquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
![]()
Kunnen opblaaspoppen eten ja?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:29 schreef Runx het volgende:
ik ga pauze houden mensen , en ja met MIJN VRIENDEN
ik kom over 1 uur a anderhalf uur terug![]()
mensen die nog moeten eten eet smakelijk , take care , see u , luv u all![]()
![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ga ik straks dat wijf bellen die met dat meisje had gesproken en wat voor laffe kutmanier van communiceren dat is het slaat gewoon echt nergens op.
Compleet uitvallen tegen haar niet iets van medeleven tonen zij huilend aan de telefoon en dat wijf maar blijvens chelden en moeilijk doen. En dan een uur later weer bellen van "ja sorry ik moest wel zo hard tegen je zijn om het echte verhaal eruit te krijgen " serieus wtf mankeert dat wijf
aaahwquote:
quote:
De Jumbo in Barendrechtquote:
toen heb je hem lekgeprinkt met je kaasprikkertjes?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Z;n vriendje vloog er snel genoeg achteraan terwijl die er al helemaal buiten stond
Van je vriendin d'r rechte hand?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
scherp! +1 maar nee van me vriendin
Ja leuk wrijf het er nog even inquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
aaahwLIEEEFFFF tis dat je nog zo jong bent
![]()
wat nou aanklagen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja dat laatste zou zomaar waar kunnen zijn.
Feit dat er gezegd wordt dat 'ze' het door de vingers zien, kan ook betekenen dat die jongen al wat op z'n kerfstok heeft? Aanklagen die handel!
Wel zielig trouwens, ze horen niet in mokkenquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja leuk wrijf het er nog even in
Wil je koffie?
Ohnee laat maar, gaat niet de mokken zijn bezet
[ afbeelding ]
Wees blij dat je nog zo jong bentquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja leuk wrijf het er nog even in
Wil je koffie?
Ohnee laat maar, gaat niet de mokken zijn bezet
[ afbeelding ]
*iets over positieve discriminatie mompel*quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
De Jumbo in Barendrecht![]()
Ze vinden het vooral nodig om extra groot overal neer te zetten hoe klantvriendelijk ze zijn. Maar vervolgens wel met het hele personeel zo'n kutmannetje gaan verdedigen, weigeren mee te helpen, alles maar wegwuiven omdat ze geen probleempjes willenkutzaak
Ok dan, dank u!quote:
mr pinut!!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:32 schreef Logician het volgende:
Ik had een engelse meneer pinda aan de telefoon die niet meer bijkwam van het lachen toen ik hem vertelde wat dat in nl betekend
Lekker lekkerquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok dan, dank u!
* Dr.Droxz zet voor iedereen koffie/thee/frisdrank en water neer!
OEhquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok dan, dank u!
quote:
Was echt te grappig, vooral toen hij mijn achternaam hoorde ... was niets serieus meer aan te krijgen toen ..quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok dan, dank u!
Wie gaat er mee?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat nou aanklagen.
opwachten met je matties en
[ afbeelding ]
Optieften met die mongolen!
Mja ik kan er gewoon niet tegen dat die mensen allemaal dingen gaan verzinnen wat nergens op slaat, dat dat dan bij onze baas terecht komt, en die weetdan natuurlijk ook weer niet hoe of wat die heeft alleen oog voor z'n grote klant ofzo die die niet wil verliezenquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:33 schreef Logician het volgende:
[..]
*iets over positieve discriminatie mompel*-10
nah >.<quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat nou aanklagen.
opwachten met je matties en
[ afbeelding ]
Optieften met die mongolen!
Goed bezig!quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok dan, dank u!
quote:This site is blocked by the **** Content Filter Service.
URL: http://video.google.com/videoplay?docid=2650067302874866457
Reason for restriction: Administrative Custom List settings
Eerst backup van d: gemaakt (40 gigquote:
Ahja..je blijft er mee van de straat hequote:Op maandag 13 oktober 2008 12:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eerst backup van d: gemaakt (40 gig.... films mp3 en sjit),
(c:.... uh geen NTFS ofzo, windows vond hem ... leeg!)
HD weer in eigen pc gehangen, geboot met windows cd en met de recovery console de MBR gefixt... daarna via scandisk /p alles laten fixen. Geboot in veilige modus om backup van mijn profiel te maken,
reboot, normaal windows geboot en werkt weer
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
HD weer in eigen pc gehangen, geboot met windows cd en met de recovery console de MBR gefixt... daarna via scandisk /p alles laten fixen. Geboot in veilige modus om backup van mijn profiel te maken,
Maandag he Fubar...maandagquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
en daar moest je fokking 4 uur over doen![]()
nadeel van studenten werk... je bent te vervangbaarquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja ik kan er gewoon niet tegen dat die mensen allemaal dingen gaan verzinnen wat nergens op slaat, dat dat dan bij onze baas terecht komt, en die weetdan natuurlijk ook weer niet hoe of wat die heeft alleen oog voor z'n grote klant ofzo die die niet wil verliezen
We zouden voordat ie uitviel em ook ocnstant hebben uitgescholden voor kankermarokkaan enzja gast flikker toch op man
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
beter dan een vinger ...quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:38 schreef Logician het volgende:
Grmbl ik heb zomaar ineens een snee in mijn vinger,altijd handig zo'n vertraagde pijnreactie, vraag me af hoe ik dat gedaan heb
Ik wel hoor. ben toch wel in zon bui op dit moment.quote:
Newsflash..iedereen is vervangbaarquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nadeel van studenten werk... je bent te vervangbaar
Volgens mij ik ookquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik wel hoor. ben toch wel in zon bui op dit moment.
meldquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik wel hoor. ben toch wel in zon bui op dit moment.
Hier nog eenquote:
Het brengt een nadeel met zich meequote:Op maandag 13 oktober 2008 12:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog zo jong bent
Die is nog lieeeevuuurrr![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Het brengt een nadeel met zich mee
Maar we kunnen wel vriendjes blijven toch?
[ afbeelding ]
Tsjaquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nadeel van studenten werk... je bent te vervangbaar
Hoef je iig niet alleen in een restaurant te gaan zittenquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]wordt bijna verdrietig van je? Wat voor nadeel?
Tuulk zijn we vriendjes![]()
soort van
nou dat is al 4. dan houden wij die gast beet, en gaan logician en debby_19 erop los.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoef je iig niet alleen in een restaurant te gaan zitten
Mijn koffie wat doe je!quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoef je iig niet alleen in een restaurant te gaan zitten
Houden wij 'm vast...schelden jullie 'm uitquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dat is al 4. dan houden wij die gast beet, en gaan logician en debby_19 erop los.
i love it when a plan comes together
Oopsquote:
* Logician haalt big black voodoodildo uit de kastquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dat is al 4. dan houden wij die gast beet, en gaan logician en debby_19 erop los.
i love it when a plan comes together
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Houden wij 'm vast...schelden jullie 'm uit
Ja ...mag ik m'n koffie terug?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:43 schreef Logician het volgende:
[..]
* Logician haalt big black voodoodildo uit de kast
Zozo... wat moet jij met de big black editie ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:43 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ben trots op jequote:Op maandag 13 oktober 2008 12:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]hallo ik ga niet schelden..ik beuk er gewoon op los
Schelden vind ik echt niet kunnen
Heb je chineze eetstokjes?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]hallo ik ga niet schelden..ik beuk er gewoon op los
Ik ben sadistquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Zozo... wat moet jij met de big black editie ?
Pics or it didnt happen!quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:43 schreef Logician het volgende:
[..]
Hoiquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Hallo Allemaal
nou dat komt goed uit danquote:
Ik zeg niksquote:
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:47 schreef Logician het volgende:
ik druk gewoon per ongeluk 2maal een call weg ..
geen knuffel van debbiequote:Op maandag 13 oktober 2008 12:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]wordt bijna verdrietig van je? Wat voor nadeel?
Tuulk zijn we vriendjes![]()
soort van
En bedanktquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]weet niet wat erger is
Aaaah nee grapje moozzie
Weten we tochquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:48 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
per ongelukgeloof er niets van
Lees eens door johquote:
die van mij is toch beterquote:
verklaar aubquote:
Ik ga geen backup maken van mijn minder legale spullen,quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
en daar moest je fokking 4 uur over doen![]()
bewijst wel dat ie een echt icter is geen backup !![]()
euh ?? jij hebt ook een zwarte dildo in de kast ?quote:
Die tijd is gewoon deprimerendquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[ afbeelding ] Mededeling: Nog 5,5 uur(maar nu zo eerst lunch
)
Hier nog 3,5 uurquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[ afbeelding ] Mededeling: Nog 5,5 uur(maar nu zo eerst lunch
)
je moest eens wetenquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
euh ?? jij hebt ook een zwarte dildo in de kast ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |