Wel zielig trouwens, ze horen niet in mokkenquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja leuk wrijf het er nog even in
Wil je koffie?
Ohnee laat maar, gaat niet de mokken zijn bezet
[ afbeelding ]
Wees blij dat je nog zo jong bentquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja leuk wrijf het er nog even in
Wil je koffie?
Ohnee laat maar, gaat niet de mokken zijn bezet
[ afbeelding ]
*iets over positieve discriminatie mompel*quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
De Jumbo in Barendrecht![]()
Ze vinden het vooral nodig om extra groot overal neer te zetten hoe klantvriendelijk ze zijn. Maar vervolgens wel met het hele personeel zo'n kutmannetje gaan verdedigen, weigeren mee te helpen, alles maar wegwuiven omdat ze geen probleempjes willenkutzaak
Ok dan, dank u!quote:
mr pinut!!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:32 schreef Logician het volgende:
Ik had een engelse meneer pinda aan de telefoon die niet meer bijkwam van het lachen toen ik hem vertelde wat dat in nl betekend
Lekker lekkerquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok dan, dank u!
* Dr.Droxz zet voor iedereen koffie/thee/frisdrank en water neer!
OEhquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok dan, dank u!
quote:
Was echt te grappig, vooral toen hij mijn achternaam hoorde ... was niets serieus meer aan te krijgen toen ..quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok dan, dank u!
Wie gaat er mee?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat nou aanklagen.
opwachten met je matties en
[ afbeelding ]
Optieften met die mongolen!
Mja ik kan er gewoon niet tegen dat die mensen allemaal dingen gaan verzinnen wat nergens op slaat, dat dat dan bij onze baas terecht komt, en die weetdan natuurlijk ook weer niet hoe of wat die heeft alleen oog voor z'n grote klant ofzo die die niet wil verliezenquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:33 schreef Logician het volgende:
[..]
*iets over positieve discriminatie mompel*-10
nah >.<quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat nou aanklagen.
opwachten met je matties en
[ afbeelding ]
Optieften met die mongolen!
Goed bezig!quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok dan, dank u!
quote:This site is blocked by the **** Content Filter Service.
URL: http://video.google.com/videoplay?docid=2650067302874866457
Reason for restriction: Administrative Custom List settings
Eerst backup van d: gemaakt (40 gigquote:
Ahja..je blijft er mee van de straat hequote:Op maandag 13 oktober 2008 12:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eerst backup van d: gemaakt (40 gig.... films mp3 en sjit),
(c:.... uh geen NTFS ofzo, windows vond hem ... leeg!)
HD weer in eigen pc gehangen, geboot met windows cd en met de recovery console de MBR gefixt... daarna via scandisk /p alles laten fixen. Geboot in veilige modus om backup van mijn profiel te maken,
reboot, normaal windows geboot en werkt weer
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
HD weer in eigen pc gehangen, geboot met windows cd en met de recovery console de MBR gefixt... daarna via scandisk /p alles laten fixen. Geboot in veilige modus om backup van mijn profiel te maken,
Maandag he Fubar...maandagquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
en daar moest je fokking 4 uur over doen![]()
nadeel van studenten werk... je bent te vervangbaarquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja ik kan er gewoon niet tegen dat die mensen allemaal dingen gaan verzinnen wat nergens op slaat, dat dat dan bij onze baas terecht komt, en die weetdan natuurlijk ook weer niet hoe of wat die heeft alleen oog voor z'n grote klant ofzo die die niet wil verliezen
We zouden voordat ie uitviel em ook ocnstant hebben uitgescholden voor kankermarokkaan enzja gast flikker toch op man
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
beter dan een vinger ...quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:38 schreef Logician het volgende:
Grmbl ik heb zomaar ineens een snee in mijn vinger,altijd handig zo'n vertraagde pijnreactie, vraag me af hoe ik dat gedaan heb
Ik wel hoor. ben toch wel in zon bui op dit moment.quote:
Newsflash..iedereen is vervangbaarquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nadeel van studenten werk... je bent te vervangbaar
Volgens mij ik ookquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik wel hoor. ben toch wel in zon bui op dit moment.
meldquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik wel hoor. ben toch wel in zon bui op dit moment.
Hier nog eenquote:
Het brengt een nadeel met zich meequote:Op maandag 13 oktober 2008 12:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog zo jong bent
Die is nog lieeeevuuurrr![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Het brengt een nadeel met zich mee
Maar we kunnen wel vriendjes blijven toch?
[ afbeelding ]
Tsjaquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nadeel van studenten werk... je bent te vervangbaar
Hoef je iig niet alleen in een restaurant te gaan zittenquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]wordt bijna verdrietig van je? Wat voor nadeel?
Tuulk zijn we vriendjes![]()
soort van
nou dat is al 4. dan houden wij die gast beet, en gaan logician en debby_19 erop los.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoef je iig niet alleen in een restaurant te gaan zitten
Mijn koffie wat doe je!quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoef je iig niet alleen in een restaurant te gaan zitten
Houden wij 'm vast...schelden jullie 'm uitquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dat is al 4. dan houden wij die gast beet, en gaan logician en debby_19 erop los.
i love it when a plan comes together
Oopsquote:
* Logician haalt big black voodoodildo uit de kastquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dat is al 4. dan houden wij die gast beet, en gaan logician en debby_19 erop los.
i love it when a plan comes together
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Houden wij 'm vast...schelden jullie 'm uit
Ja ...mag ik m'n koffie terug?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:43 schreef Logician het volgende:
[..]
* Logician haalt big black voodoodildo uit de kast
Zozo... wat moet jij met de big black editie ?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:43 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ben trots op jequote:Op maandag 13 oktober 2008 12:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]hallo ik ga niet schelden..ik beuk er gewoon op los
Schelden vind ik echt niet kunnen
Heb je chineze eetstokjes?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]hallo ik ga niet schelden..ik beuk er gewoon op los
Ik ben sadistquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Zozo... wat moet jij met de big black editie ?
Pics or it didnt happen!quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:43 schreef Logician het volgende:
[..]
Hoiquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Hallo Allemaal
nou dat komt goed uit danquote:
Ik zeg niksquote:
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:47 schreef Logician het volgende:
ik druk gewoon per ongeluk 2maal een call weg ..
geen knuffel van debbiequote:Op maandag 13 oktober 2008 12:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]wordt bijna verdrietig van je? Wat voor nadeel?
Tuulk zijn we vriendjes![]()
soort van
En bedanktquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]weet niet wat erger is
Aaaah nee grapje moozzie
Weten we tochquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:48 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
per ongelukgeloof er niets van
Lees eens door johquote:
die van mij is toch beterquote:
verklaar aubquote:
Ik ga geen backup maken van mijn minder legale spullen,quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
en daar moest je fokking 4 uur over doen![]()
bewijst wel dat ie een echt icter is geen backup !![]()
euh ?? jij hebt ook een zwarte dildo in de kast ?quote:
Die tijd is gewoon deprimerendquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[ afbeelding ] Mededeling: Nog 5,5 uur(maar nu zo eerst lunch
)
Hier nog 3,5 uurquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[ afbeelding ] Mededeling: Nog 5,5 uur(maar nu zo eerst lunch
)
je moest eens wetenquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
euh ?? jij hebt ook een zwarte dildo in de kast ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |