poesjes kalfjes koeien honden.. het komt aalemaal aan bod in het grtdojw topic!quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:49 schreef crazy987 het volgende:
en wat is het topic op dit moment,
zag al een hond voorbij komenmatoch
Heyquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:33 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
goeie morgen Moozzie..
vind je mn avatar mooi?
tot zo dan maar?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:50 schreef debbie_19 het volgende:
goed ik ga ff me douchen enzo see ya later
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:49 schreef Logician het volgende:
.Stuff dildo in butt:me Shoves a dildo up $$1 's 1,15(_x_) 1 .....(plop).....toen was ik ook al verknipt
Eerhm... Dinner & Drinks?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:49 schreef Logician het volgende:
.Stuff dildo in butt:me Shoves a dildo up $$1 's 1,15(_x_) 1 .....(plop).....toen was ik ook al verknipt
poesjesquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:51 schreef renedis het volgende:
[..]
poesjes kalfjes koeien honden.. het komt aalemaal aan bod in het grtdojw topic!
ah mircquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:48 schreef Logician het volgende:
Oeh ik vind hier gewoon nog een oudmirc scriptje wat ik ooit gemaakt heb
![]()
soooooooooo cute
http://members.home.nl/angelfire/MACROS.txt
Nerdquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:48 schreef Logician het volgende:
Oeh ik vind hier gewoon nog een oudmirc scriptje wat ik ooit gemaakt heb toen ik 18 was ofzo
![]()
soooooooooo cute
http://members.home.nl/angelfire/MACROS.txt
Gebruik 't nog steeds regelmatigquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah mircik heb daar jaren mee gewerkt
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:55 schreef Logician het volgende:
[..]
ps: .Cow suit:me Grab's $$1 and stuff's $$?="him or her" into a cowsuit | * Logician then trows $$1 in bed with a horny bull, HaVe FuN!![]()
![]()
![]()
omgquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:55 schreef Logician het volgende:
[..]
ps: .Cow suit:me Grab's $$1 and stuff's $$?="him or her" into a cowsuit | * Logician then trows $$1 in bed with a horny bull, HaVe FuN!![]()
![]()
![]()
ik niet. zou het eigelijk wel moeten doen. oude contacten van vroeger weer zoeken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Gebruik 't nog steeds regelmatig
hahaquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:55 schreef Logician het volgende:
[..]
![]()
![]()
$me gives $$1 a cookiequote:Op maandag 13 oktober 2008 12:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha
* WhiteLightning slaps logician with some never washed rugby socks
Hoi Dribbelquote:
quote:
Surequote:Op maandag 13 oktober 2008 12:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben niet op m'n werk maar ik heb ookg een fuck te doen telt dat ook
Just blend inquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben niet op m'n werk maar ik heb ookg een fuck te doen telt dat ook
Ehhh heel lang verhaal waardoor ik waarschijnlijk ook m'n bijbaantje kwijt benquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tuurlijknog wat leuks gedaan van het weekend?
Hoezo dat?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ehhh heel lang verhaal waardoor ik waarschijnlijk ook m'n bijbaantje kwijt benzo ff bellen met m'n baas maar ik denk dat ik net als gister nogal zal gaan uitvallen
Doe je handigquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ehhh heel lang verhaal waardoor ik waarschijnlijk ook m'n bijbaantje kwijt benzo ff bellen met m'n baas maar ik denk dat ik net als gister nogal zal gaan uitvallen
Pff heb je ffquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vertel vertelquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat een eikels!quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Pff heb je fflang onsamenhangend verhaal maar gaat om het idee
*verhaal*
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
vette shizzel drips!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pics van het vrouwtje?Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quequote:Op maandag 13 oktober 2008 11:55 schreef Logician het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
What the...die Maroc die dat meisje bij d'r strot greep had ik dus helemaal tot snot geslagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trouwens die zaak waar jullie binnen stonden ook ... wat een klootmongolen zegTe Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vette shizzel drips!
pics van het vrouwtje?
Mja daar moest ik dan ook weer aan denkenquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vette shizzel drips!
pics van het vrouwtje?
Ga ik straks dat wijf bellen die met dat meisje had gesproken en wat voor laffe kutmanier van communiceren dat is het slaat gewoon echt nergens op.quote:
t is maandag.. doe nou niet alsof ik snel ben!quote:
Siquote:
quote:
quote:
Ja ik snap echt niet wat zo'n mongool het lef vandaan haalt uberhaubt een meisje aan te vallen die nog een kop kleiner isquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
What the...die Maroc die dat meisje bij d'r strot greep had ik dus helemaal tot snot geslagen![]()
Trouwens die zaak waar jullie binnen stonden ook ... wat een klootmongolen zeg
quote:
quote:
Omdat hij mij wilt afdrogen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
volgens mij kom je echt iets te kort dude ....
Rofl, je baas die denkt dat een mogelijke leugenaar bent. Dan hadden ze van mij de *censuur* kunnen krijgen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ga ik straks dat wijf bellen die met dat meisje had gesproken en wat voor laffe kutmanier van communiceren dat is het slaat gewoon echt nergens op.
Compleet uitvallen tegen haar niet iets van medeleven tonen zij huilend aan de telefoon en dat wijf maar blijvens chelden en moeilijk doen. En dan een uur later weer bellen van "ja sorry ik moest wel zo hard tegen je zijn om het echte verhaal eruit te krijgen " serieus wtf mankeert dat wijf
Tja dat laatste zou zomaar waar kunnen zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik snap echt niet wat zo'n mongool het lef vandaan haalt uberhaubt een meisje aan te vallen die nog een kop kleiner isen dat die chef ernaast staat het ziet gebeuren, en gewoon wegloopt
![]()
En ook niks tegen die klote marokkaan willen doen " ja ga maar weg zien we het door de vingers kan hij gewoon doorwerken" zo iemand w'il je toch geeneens in je zaakMaarja weinig mensen die vast tegen dat minimum loontje van hun in die zaak willen werken
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
volgens mij kom je echt iets te kort dude ....
Helemaal niks...quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Omdat hij mij wilt afdrogen?wat is er mis met mij?
OMGquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vanochtend nog gehad vriend
niet alvast zonder mij beginnen hequote:
met jou waarsch nietsquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Omdat hij mij wilt afdrogen?wat is er mis met mij?
Mja ik heb verder niks met die baas te maken dat loopt daar allemaal langs maar het gaat me meer om dat ze straks dat meisje ontslaan terwijl zij er in feite gewoon helemaal niks aan kan doen dat vind ik gewoon kutquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Rofl, je baas die denkt dat een mogelijke leugenaar bent. Dan hadden ze van mij de *censuur* kunnen krijgen.
Uuuuh...je bent goed?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
WOW ik heb mijn pc gewoon gefixt, zeg dat ik goed... zeg dat ik goed ben
(dus alle fotosoep files heb ik weer!)![]()
![]()
zo scherp als molukse mosterdquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:23 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Je bent nogal scherp op de maandag Barra
woow jij bent PROquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
![]()
Held!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
![]()
Dat hij uberhaupt in zijn eentje de aanval in gingquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik snap echt niet wat zo'n mongool het lef vandaan haalt uberhaubt een meisje aan te vallen die nog een kop kleiner isen dat die chef ernaast staat het ziet gebeuren, en gewoon wegloopt
![]()
En ook niks tegen die klote marokkaan willen doen " ja ga maar weg zien we het door de vingers kan hij gewoon doorwerken" zo iemand w'il je toch geeneens in je zaakMaarja weinig mensen die vast tegen dat minimum loontje van hun in die zaak willen werken
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
![]()
Dat bestaat toch helemaal nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zo scherp als molukse mosterd
Z;n vriendje vloog er snel genoeg achteraan terwijl die er al helemaal buiten stondquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat hij uberhaupt in zijn eentje de aanval in ging![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vanochtend nog gehad vriend
jij snapt het niet heh? hij is geen PRO.. hij is goed! dat vroeg die toch om te zeggenquote:
You are the bestquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
![]()
Kunnen opblaaspoppen eten ja?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:29 schreef Runx het volgende:
ik ga pauze houden mensen , en ja met MIJN VRIENDEN
ik kom over 1 uur a anderhalf uur terug![]()
mensen die nog moeten eten eet smakelijk , take care , see u , luv u all![]()
![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ga ik straks dat wijf bellen die met dat meisje had gesproken en wat voor laffe kutmanier van communiceren dat is het slaat gewoon echt nergens op.
Compleet uitvallen tegen haar niet iets van medeleven tonen zij huilend aan de telefoon en dat wijf maar blijvens chelden en moeilijk doen. En dan een uur later weer bellen van "ja sorry ik moest wel zo hard tegen je zijn om het echte verhaal eruit te krijgen " serieus wtf mankeert dat wijf
aaahwquote:
quote:
De Jumbo in Barendrechtquote:
toen heb je hem lekgeprinkt met je kaasprikkertjes?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Z;n vriendje vloog er snel genoeg achteraan terwijl die er al helemaal buiten stond
Van je vriendin d'r rechte hand?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
scherp! +1 maar nee van me vriendin
Ja leuk wrijf het er nog even inquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
aaahwLIEEEFFFF tis dat je nog zo jong bent
![]()
wat nou aanklagen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja dat laatste zou zomaar waar kunnen zijn.
Feit dat er gezegd wordt dat 'ze' het door de vingers zien, kan ook betekenen dat die jongen al wat op z'n kerfstok heeft? Aanklagen die handel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |