t is maandag.. doe nou niet alsof ik snel ben!quote:
Siquote:
quote:
quote:
Ja ik snap echt niet wat zo'n mongool het lef vandaan haalt uberhaubt een meisje aan te vallen die nog een kop kleiner isquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
What the...die Maroc die dat meisje bij d'r strot greep had ik dus helemaal tot snot geslagen![]()
Trouwens die zaak waar jullie binnen stonden ook ... wat een klootmongolen zeg
quote:
quote:
Omdat hij mij wilt afdrogen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
volgens mij kom je echt iets te kort dude ....
Rofl, je baas die denkt dat een mogelijke leugenaar bent. Dan hadden ze van mij de *censuur* kunnen krijgen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ga ik straks dat wijf bellen die met dat meisje had gesproken en wat voor laffe kutmanier van communiceren dat is het slaat gewoon echt nergens op.
Compleet uitvallen tegen haar niet iets van medeleven tonen zij huilend aan de telefoon en dat wijf maar blijvens chelden en moeilijk doen. En dan een uur later weer bellen van "ja sorry ik moest wel zo hard tegen je zijn om het echte verhaal eruit te krijgen " serieus wtf mankeert dat wijf
Tja dat laatste zou zomaar waar kunnen zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik snap echt niet wat zo'n mongool het lef vandaan haalt uberhaubt een meisje aan te vallen die nog een kop kleiner isen dat die chef ernaast staat het ziet gebeuren, en gewoon wegloopt
![]()
En ook niks tegen die klote marokkaan willen doen " ja ga maar weg zien we het door de vingers kan hij gewoon doorwerken" zo iemand w'il je toch geeneens in je zaakMaarja weinig mensen die vast tegen dat minimum loontje van hun in die zaak willen werken
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
volgens mij kom je echt iets te kort dude ....
Helemaal niks...quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Omdat hij mij wilt afdrogen?wat is er mis met mij?
OMGquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vanochtend nog gehad vriend
niet alvast zonder mij beginnen hequote:
met jou waarsch nietsquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Omdat hij mij wilt afdrogen?wat is er mis met mij?
Mja ik heb verder niks met die baas te maken dat loopt daar allemaal langs maar het gaat me meer om dat ze straks dat meisje ontslaan terwijl zij er in feite gewoon helemaal niks aan kan doen dat vind ik gewoon kutquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Rofl, je baas die denkt dat een mogelijke leugenaar bent. Dan hadden ze van mij de *censuur* kunnen krijgen.
Uuuuh...je bent goed?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
WOW ik heb mijn pc gewoon gefixt, zeg dat ik goed... zeg dat ik goed ben
(dus alle fotosoep files heb ik weer!)![]()
![]()
zo scherp als molukse mosterdquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:23 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Je bent nogal scherp op de maandag Barra
woow jij bent PROquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
![]()
Held!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |