hmmmquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:58 schreef rudedeltadude het volgende:
geeft niks!
HULP gevraagd
Mijn cardreader is kadoek (iets met kromme pinnetjes), maar ik heb net met mijn 40D RAW-plaatjes geschoten...
iemand tips om toch via de camera die RAW-files te kunnen benaderen?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:00 schreef prupke het volgende:
[..]
hmmm
morgen voor 10 euro een nieuwe cardreader halen
Zo rond 2 uur kwam de zon uit. De hoofdmoot van de marathon was toen al gedaan.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
in welk eindhoven ben jij geweest? k heb alleen maar zon gezien daar, ben zelfs verbrand
maar goed, t valt me op de ook deze foto's weer heel rommelig overkomen, misschien iets om de volgende keer op te letten?
het gaat toch om degenen die de marathon lopen....en niet om de omgeving die er achter hangt valt staat of zit?quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:11 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Zo rond 2 uur kwam de zon uit. De hoofdmoot van de marathon was toen al gedaan.
Echt lekker voelde ik me niet daar met de omstandigheden, heb geen lekkere achtergrond kunnen vinden. Alleen maar rommel idd. Betere kennis van Eindhoven zou kunnen helpen of andere stadsplanners daar. Hardloopfotografie is toch een andere stiel dan schaats of wielerfotografie.
jawel... maar ik zie die RAW's nergens staan... alleen de jpeg-jesquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:14 schreef MissBliss het volgende:
Heb je geen kabeltje om het van je camera naar je pc te krijgen??
Gewoon een usb-kabeltje dus.
Ik kan er alleen foto's afhalen als ik de Communicatie modus op Print/PTP zet en niet op PC.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:22 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
jawel... maar ik zie die RAW's nergens staan... alleen de jpeg-jes
Succesquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:47 schreef Chanty het volgende:
Vandaag (en de komende drie dagen) komen er hier drie mannen over de vloer CV plaatsen. Zal wel een lekkere teringzooi worden. En een bak herrie. zo tof volgende week tentamens
wat is er gebeurd?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:20 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen (nouja misschien voor anderen voor mij is ie niet zo goed begonnen)
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je hebt een pm
Maar het is niets ergs gewoon even kut
dacht al gelijk van wat is ter gebeurt maar dat valt nog mee gelukkig.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je hebt een pm
Maar het is niets ergs gewoon even kut
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:20 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen (nouja misschien voor anderen voor mij is ie niet zo goed begonnen)
ja soort van jaquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:48 schreef ultra_ivo het volgende:
Kortom, een gezellige kroegmeet voor FOT
Ik zei dat je het voor moest stellen hequote:Op maandag 13 oktober 2008 13:44 schreef dekkered het volgende:
Zat net wat te denken (heb het wel al aan Peter voor gelegd en die vondt het een goed idee) om een SC meet te doen. Dit voor de meer actieve mensen in de SC maar ook andere niet actieve SCers mogen komen.
Ik weet zelf ook niet wat ik nodig hebquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:38 schreef prupke het volgende:avond
Heb net een cake gebakken en die is lekker aan het afkoelen
morgen lekker cake smullen op het werk.
@ Miss_S : sterkte (of wat je ook ff nodig hebt)
een hart onder de riem gestoken krijgen is altijd wel prettig als je het nodig hebt toch?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik weet zelf ook niet wat ik nodig hebmaar alles dat lief bedoelt is is van harte welkom
quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:15 schreef -Marjo- het volgende:
Goedemorgen trouwens![]()
Waarom heet het nu ineens speedchat? Heb ik iets gemist?
Het vordert alquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:45 schreef prupke het volgende:
[..]je hebt niets gemist hoor
Ik vond het alleen zo traag gaan de laatste tijd en dacht ik probeer er verandering in te laten komen
of het lukt is een andere vraag....
hoe is het eigenlijk met je huis? (als ik vragen mag)
Ik heb een visoog, voor K-bajonet.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:53 schreef EchnaDarr het volgende:
Kroegmeet lijkt me leuk. Moet er wel iemand een visoogje meenemen
Deze is op de grond in een mal gegoten. Hij lijkt iets groter omdat hij los ligt en nog niet op zijn plaats ligt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:54 schreef prupke het volgende:
lekkere grote keuken zeg(jaloers is... )
Hoe giet je dat zelf? (er zit een overhangend stuk aan? of lijkt dat maar zo op de foto? )
ah ok dan zie ik dat dusquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:08 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Deze is op de grond in een mal gegoten. Hij lijkt iets groter omdat hij los ligt en nog niet op zijn plaats ligt.
De andere gaat rechtstreeks op de kastjes. Er moet eerst nog een mal voor gemaakt worden met uitsparing voor de wasbak en kookplaat enzo.
Maar lekker veel ruimte straks
Vet cool ende gaaf zegquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:50 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Het vordert al
[ afbeelding ]
Check het zelf gegoten betonnen aanrechtblad
Even een close-upje:quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vet cool ende gaaf zegZiet er errug gaaf uit
![]()
maar moet je die niet ook nog impregneren (weet niet zeker of het zo heet). want stel je stoot iets om en dan zit je met een grote vlek op je blad.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:28 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Even een close-upje:
[ afbeelding ]
De randen moet alleen nog afgerond worden, zijn nu scherp. Bovenkant nog iets gladder geschuurd. De gaatjes (luchtbelletjes) laten we zitten want dat vind ik niet erg. Net lavasteen oid zo...
Nicequote:Op maandag 13 oktober 2008 23:28 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Even een close-upje:
[ afbeelding ]
De randen moet alleen nog afgerond worden, zijn nu scherp. Bovenkant nog iets gladder geschuurd. De gaatjes (luchtbelletjes) laten we zitten want dat vind ik niet erg. Net lavasteen oid zo...
Kloptquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:11 schreef dekkered het volgende:
[..]
maar moet je die niet ook nog impregneren (weet niet zeker of het zo heet). want stel je stoot iets om en dan zit je met een grote vlek op je blad.
JALOERSquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nice
Goedemorgen trouwensIk kreeg gisteravond de vraag of ik Blof wilde gaan fotograferen
Vanavond dus onverwachts Blof
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:26 schreef Chanty het volgende:
Aan t luisteren nog welDat is weer eens wat anders
Prioriteiten stellen hequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat krijg je als de tv achter je staat en je zelf achter pc bezig bent
showcase?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb vanavond letterlijk en figuurlijk op teentjes gestaanIk wilde na 3 kwartier uit een volle zaal weggaan bij Blof maar men was niet echt genegen opzij te gaan voor me
Zitten wel weer lekkere foto's tussen
Neequote:
Jaquote:
quote:
daarom is een waterkoker een ideale uitvindingquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:51 schreef Chanty het volgende:
Vanaf nu tot morgenavond hebben we geen warm water meer. Ben ik ff blij dat ik vanochtend nog gedouched hebSchiet gelukkig wel lekker op met de cv hier.
begint een beetje standaart te worden in de SpeedChatquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:05 schreef prupke het volgende:
hmm best wle weer dooie boel hierzo....
jammer
helaas wel iddquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:10 schreef dekkered het volgende:
[..]
begint een beetje standaart te worden in de SpeedChat
In de file ga je toch niet harderquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:38 schreef prupke het volgende:
[..]
LOL
een isetta ziet er leuker uit en gaat harder ws
Ja maar ik ga niet met een waterkoker douchenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:36 schreef prupke het volgende:
[..]
daarom is een waterkoker een ideale uitvindingavond allemaal
rustig op wat voor manier?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:51 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhVandaag eens kijken of het een beetje rustig kan blijven
Mensen die niet ziek worden zodat ik hun werk niet hoef over te nemen en zoquote:
Calamiteiten kan ik wel voor zorgenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mensen die niet ziek worden zodat ik hun werk niet hoef over te nemen en zoEn geen calamiteiten of andere grote incidenten
2 emmers nemen. In beide emmers een paar centimeter kokend water gieten. Aanvullen met koud water en daarmee douchen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet met een waterkoker douchen
van 1 dag niet douchen gaat ze echt niet dood hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:47 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
2 emmers nemen. In beide emmers een paar centimeter kokend water gieten. Aanvullen met koud water en daarmee douchen.
Nouquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
van 1 dag niet douchen gaat ze echt niet dood hoor
Coolquote:
Hmmmm...wat een gedoe weerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:25 schreef Chanty het volgende:
Goed. Met wat pech morgen ook nog geen warm water en cv![]()
Er is een of ander probleem met een kanaal waar de rook doorheen moet worden afgevoerd. De vraag is nu of die wel open kan en zo niet hoe t dan wordt opgelostDus als dat langer gaat duren dan wordt het een noodmaatregel zodat we iig snel kunnen douchen. Of we krijgen de sleutel van een lege woning een paar deuren verder zodat we daar kunnen douchen
Koud douchen kan ik hier ookquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolFeli
![]()
[..]
Hmmmm...wat een gedoe weerJe mag best hier komen douchen, maar de mengkraan heeft wat issues
Dus echt warm ga je het niet krijgen
Ze overleggen morgen met de beheerder, waarschijnlijk weet die wel waar het probleem zit (twee verdiepingen hoger hebben ze een paar maanden terug CV aangelegd en daar kon het allemaal wel dus waarschijnlijk is het snel op te lossen). Maar als we pech hebben dan moeten ze een andere verbinding naar buiten maken, we zitten op de eerste verdieping en het pand is 4 verdiepingen. Dan moet er dus een afvoersysteem komen dat boven de vierde uitkomt zodat buren geen last hebben van de damp. Dan zal het wel pas volgende week opgelost worden. Dus dan moeten we maar in het lege huis van de bovenburen douchenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:00 schreef prupke het volgende:
Wanneer denken ze dat het gemaakt is chanty?
niet kunnen douchen kan wel voor 2 dagen ...maar langer moet het niet duren zeg maar ...
Gaat lekkerquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ze overleggen morgen met de beheerder, waarschijnlijk weet die wel waar het probleem zit (twee verdiepingen hoger hebben ze een paar maanden terug CV aangelegd en daar kon het allemaal wel dus waarschijnlijk is het snel op te lossen). Maar als we pech hebben dan moeten ze een andere verbinding naar buiten maken, we zitten op de eerste verdieping en het pand is 4 verdiepingen. Dan moet er dus een afvoersysteem komen dat boven de vierde uitkomt zodat buren geen last hebben van de damp. Dan zal het wel pas volgende week opgelost worden. Dus dan moeten we maar in het lege huis van de bovenburen douchenNiet onoverkomelijk maar wel irritant.
Ja maar het zou naar vier dagen klaar zijn en dat blijkt natuurlijk weer niet zo te zijn. Zoals altijd met dit soort dingenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat lekkerMaar bedenk.....nu ff ellende maar straks wel lekker CV door het hele huis
Standaard bij projectenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja maar het zou naar vier dagen klaar zijn en dat blijkt natuurlijk weer niet zo te zijn. Zoals altijd met dit soort dingen
ja maar ik begin me nu toch vies te voelenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Standaard bij projectenGisteravond ook nog een leuk gesprek over gevoerd
was je er niet vlakbij met sparen laatst?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen feest met mijn vaders 50ste verjaardag. Hij krijgt van mijn moeder een DSLR (canon 400d volgens mij?)! Potverdomme, dat wil ik ook
!
Papa maar lief aankijken of je m mag lenen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen feest met mijn vaders 50ste verjaardag. Hij krijgt van mijn moeder een DSLR (canon 400d volgens mij?)! Potverdomme, dat wil ik ook
!
Ah joh je koopt straks gewoon een nog beterequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Wed maar dat ik 'm ga lenen. Hij werkt overdag
.
Vroeg of laat heb ik mijn eigen, verdorie.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Wed maar dat ik 'm ga lenen. Hij werkt overdag
.
Ik wil niet moeilijk doen hoor, maar wat heeft manual focus in godsnaam met belichting te maken?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:30 schreef Man-E-Faces het volgende:
Manual Focus op een D40 is een zegen!! Ik kan me lol niet op met die MF.
Why kan een camera in auto-stand (P A of S) zwarte objecten niet goed belichten en krijg je een zweem? (fotos maen binnenshuis). Wat een gedoe.
Wens afentoe dat ze een camera maken dat reageert zoals het menselijk oog. Niet zo;n geziek meer met belichting.
Neequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:39 schreef Miss_S het volgende:
Ik ben er ook weer
Iedereen zin in het weekend?
Dat zou ik ook moeten doen.....maar even niet aan denkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:40 schreef Chanty het volgende:
[..]
Neewant ik moet leren en t schiet voor geen milimeter op
Ah joh die Franssen zijn allemaal zo dun dus een wijntje en stokbroodje kan geen kwaadquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat zou ik ook moeten doen.....maar even niet aan denken
Vanavond een rustig avondje tv kijken met wijn en stokbrood
En morgen dan maar weer alles dat ik eraan geegeten en gedronken heb eraf hardlopen
Volgens mij drinken en eten die niet zoveel als ikquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ah joh die Franssen zijn allemaal zo dun dus een wijntje en stokbroodje kan geen kwaad
Het is vrijdag he. Op de zaak zijn de borrels alweer voorbijquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Volgens mij drinken en eten die niet zoveel als ik
Is het te vroeg om al al de Mojito te beginnen?
Dat klinkt ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het is vrijdag he. Op de zaak zijn de borrels alweer voorbij![]()
Ik ga na het eten aan de chocoladelikeur
Ah...ik heb iemand verslaafd gemaaktquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:06 schreef Chanty het volgende:
Ik ga na het eten aan de chocoladelikeur
Nou waar wacht je op, je bent geod in zelfportrettenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vader is er dolgelukkig mee.
Ik zie groen van jaloezie denk ik. Als iemand een foto van me maakt dan winnen we bij de wedstrijd
.
Nou moequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Er blijkt een fout in de body te zitten (error 99 elke keer) en nu zijn mijn ouders terug naar de fotohandel. Er moet een nieuwe besteld worden die pas woensdag binnen komt.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Er blijkt een fout in de body te zitten (error 99 elke keer) en nu zijn mijn ouders terug naar de fotohandel. Er moet een nieuwe besteld worden die pas woensdag binnen komt.
Ai, das niet leukquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:15 schreef Tha_Erik het volgende:
yepz, contactpuntjes schoonmaken van lens en bodyquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:32 schreef sanger het volgende:
[..]
Ai, das niet leuk![]()
Is dat overigens niet de foutmelding die je krijgt als je lens niet goed communiceert met de body?
Nou ja, als je over een uurtje komt kijken moet er wel wat te zien zijn hequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:52 schreef Dutch50 het volgende:
Eindelijk gevonden.![]()
hebben ze de SlowChat in Speedchat gewijzigd, kon ik het weer niet vinden, nu liep ik ongeveer een week achter met lezen .. ppffff.
trouwers weer lekker druk hier.![]()
![]()
als ik eraan denk kom ik over een uurtje nog ff kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag een nieuwe stofzuiger gekocht. En wel met zak. Hadden hiervoor zo'n zakloos ding maar wat een ellende is dat zegnet heerlijk al het bouwstof en gruis weggezogen, ging vlekkeloos
heerlijk
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:09 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou ja, als je over een uurtje komt kijken moet er wel wat te zien zijn he
Kijk maar uit met je stofzuiger danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag een nieuwe stofzuiger gekocht. En wel met zak. Hadden hiervoor zo'n zakloos ding maar wat een ellende is dat zegnet heerlijk al het bouwstof en gruis weggezogen, ging vlekkeloos
heerlijk
bouwstof verminderd de levensduur van een stofzuiger.......en een goede avond
Thank Drunk I'm a Goddess!
tsja we moeten toch het huis weer schoonmaken dus er zit weinig anders opquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:06 schreef prupke het volgende:
[..]
Kijk maar uit met je stofzuiger dan
bouwstof verminderd de levensduur van een stofzuiger.......en een goede avond
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:58 schreef Ynske het volgende:
moggeh
kreeg vandaag een leuk nieuwtje
van een theatervoorstelling zijn maar liefst 83 nabestellingen gekomen qua foto's
kijk een paar had ik wel verwacht maar zoveel![]()
Vet cool ende gaafquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:58 schreef Ynske het volgende:
moggeh
kreeg vandaag een leuk nieuwtje
van een theatervoorstelling zijn maar liefst 83 nabestellingen gekomen qua foto's
kijk een paar had ik wel verwacht maar zoveel![]()
Beterschap, manquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:12 schreef EchnaDarr het volgende:
En maar weer ziek thuis zit, griep enzo![]()
(we hebben geen smiley die "duf, gaar en verrot" moet voorstellen)
quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:12 schreef EchnaDarr het volgende:
En maar weer ziek thuis zit, griep enzo![]()
(we hebben geen smiley die "duf, gaar en verrot" moet voorstellen)
Thanks.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beterschap, man
Hier snel ff een maaltijd naar binnen werken om vervolgens weer op pad te gaan met de camera
een macje?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:23 schreef janeway het volgende:
Mag ik ff binnen droppen..
Mijn compu is het aan het begeven denk ik, dus zoek ik een nieuwe computer. Maar ik heb daar dus weinig verstand van. Het enige wat ik belangrijk vind dat ie grafisch dus wel ok is. Dan doel ik op foto's bewerken enz. Iemand tips of toch maar een eigen toppic op fot openen..
Kennis genoeg hier aanwezig, of je nu een supersnel werkstation wil, een leuk huis- tuin- en keukenmachientje, Geef maar een budget, en vertel erbij wat je ermee doet, wij zoeken wel een mooie computer voor je uit.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:16 schreef dekkered het volgende:
[..]
een macje?
kan wel een pc voor je samenstellen maar moet ik alleen weten wat je wilt uitgeven en wat je er precies mee wilt doen. (vindt ik ook leuk om te doen en het sluit ook nog is aan op mijn opleiding)
jepquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:19 schreef Marc H het volgende:
[..]
Kennis genoeg hier aanwezig, of je nu een supersnel werkstation wil, een leuk huis- tuin- en keukenmachientje, Geef maar een budget, en vertel erbij wat je ermee doet, wij zoeken wel een mooie computer voor je uit.
bofkontquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:56 schreef alexissi het volgende:
Ik heb een Canon Eos 450D gekregen!![]()
Nu kom ik hier ook posten
dubbele bofkontquote:
quote:
Ik kan me die discussie best wel voorstellenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier trouwens een heerlijke discussie vandaag gehad
iemand was bezig dat ik in t theater spotmeting moest gebruiken, alles goed en wel, maar dat zit niet op de 350d.
dan kan ik t moeilijk gebruiken lijkt me
maar dat ging er niet in, dat dat niet op die camera zat, volgens de handleiding is t toch echt zo
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kan me die discussie best wel voorstellen![]()
Ben benieuwd. Lijkt me een leuke lokatiequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:46 schreef Ynske het volgende:
zometeen ff de routebeschrijving gaan maken voor donderdag om te gaan kijken bij die afgelegen/verlaten fabriekshal
k ben benieuwd. ben dr nog nooit geweest, tis dus maar even afwachten wat er allemaal is enzoquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Lijkt me een leuke lokatie
*Proest*quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:09 schreef Chanty het volgende:
Nou ik kan de winter ook weer doorEr is net een pakketje met kindervoeding bezorgd
![]()
De vorige bewoonster was in verwachting![]()
Wat zoek je?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:06 schreef sanger het volgende:
Weet iemand nog een leuke indoor locatie omgeving Heerhugowaard? Het moet als reservelocatie dienen voor als het die dag regent![]()
Ik ben daar zelf niet zo goed bekend in de buurt
Indoor. Voor een modelshoot zonder een echt thema. Dus zolang het maar waterproof isquote:
Hmmm, ik kan alleen ballorig bedenkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Indoor. Voor een modelshoot zonder een echt thema. Dus zolang het maar waterproof is
Okee nou budget is eigenlijk niks (tis vreselijk) Maar daar valt vast wel iets op te verzinnen (wie wil er foto's van zijn kind hahaha)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:19 schreef Marc H het volgende:
[..]
Kennis genoeg hier aanwezig, of je nu een supersnel werkstation wil, een leuk huis- tuin- en keukenmachientje, Geef maar een budget, en vertel erbij wat je ermee doet, wij zoeken wel een mooie computer voor je uit.
Daar dacht ik dus ook aan haha.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:24 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hmmm, ik kan alleen ballorig bedenken
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:41 schreef Erasmo het volgende:
Zo, nog 'even' ruim 200 foto's digitaal ontwikkelen en ik ben klaar voor vandaag
Ik begin nou een beetje met Lightroom te pielen en ik moet zeggen dat het best handig en snel werktquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dat had ik net ook ja
Moest die 600+ foto's van gisteravond uitzoeken
Maar gedaan, gereed en verzonden
Nu naar bedje toe.
Ik ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:55 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb nog een stuk of 5-600 achterstand van m'n vakantie.
dus je wilt graag windows xp. en heb je liever een kant en klaare pc zoals een dell/HP/Acer of mag het ook zelf inelkaar gezet worden (dit is niet moeilijk met ene beetje instructie van iemand die der wat meer van af weet).quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:24 schreef janeway het volgende:
[..]
Okee nou budget is eigenlijk niks (tis vreselijk) Maar daar valt vast wel iets op te verzinnen (wie wil er foto's van zijn kind hahaha)
De eisen, tja goed in beeldbewerking, beetje vlot ook graag, verder gewoon de huis tuin en keuken dingetjes kunnen. Af en toe gaan de kids hier ook op de computer spellen eens een spelletje maar niet grafisch zware spellen.
Wat ik nu met de pc doe, foto's opslaan, bewerken enz enz.Het is niet voor mijn werk maar hobbymatig, maar ik krijg soms wel betaald voor iets en wil daar ook wel verder mee. Maak ook wel eens kaarten/uitnodigingen. Werk met paintshop pro maar dat mag ook photoshop worden. Verder doen we er dus niet veel mee, oja bestanden downloaden, msn nou ja je kent het wel.
Ik werk nu met xp en ken vista niet. Ik heb al wel gelezen hier en daar dat Mac goed is met foto's maar geen ervaring met een Mac. En ik denk dat een windows pc handiger is met het oog op kids die over een paar jaar naar het middelbaar gaan. Veel dingen werken dan toch op windows.
Ik heb nu een Dell dimension 8200 en ben er tevreden over maar het dingetje wordt oud.
Nog vragen hoor ik het graag iig alvast bedankt
ik ben niet zon fan van vista.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:34 schreef Erasmo het volgende:
Zoveel verschilt Vista niet van XP, persoonlijk ben ik blij dat ik tegenwoordig Vista heb ipv. XP
Het mag ook vista zijn, maar ken het verder niet. Zelfbouw mag ook als het maar goed werkt. geen gedoe krijg met het ding. ZIe het bij broer en zus, regelmatig gedoe met dat ding en dat wil ik niet. De mijne doet het al een jaar of 6 onafgebroken goed maar krijgt nu kuurtjes.. Niets ernstigs maar toch kijk ik uit naar iets anders. En het moet vooral sneller gaan met verwerken van foto's en bewerken want dat kan deze niet echt aan. 10mpix raw dat is al ernstig moeilijk. Zit niet vast aan een merk ofzo maar deze dell is dus goed bevallen. Maar ja hier voor had ik een hp en die deed het ook goed.. Ik zoek iig iets wat niet onwijs in de papieren gaat lopen. Want zoals ik al zei eigenlijk geen budget. Dat moet dus geïmproviseerd worden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:31 schreef dekkered het volgende:
[..]
dus je wilt graag windows xp. en heb je liever een kant en klaare pc zoals een dell/HP/Acer of mag het ook zelf inelkaar gezet worden (dit is niet moeilijk met ene beetje instructie van iemand die der wat meer van af weet).
vista hoeft niet de toekomst te zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:15 schreef janeway het volgende:
[..]
Het mag ook vista zijn, maar ken het verder niet. Zelfbouw mag ook als het maar goed werkt. geen gedoe krijg met het ding. ZIe het bij broer en zus, regelmatig gedoe met dat ding en dat wil ik niet. De mijne doet het al een jaar of 6 onafgebroken goed maar krijgt nu kuurtjes.. Niets ernstigs maar toch kijk ik uit naar iets anders. En het moet vooral sneller gaan met verwerken van foto's en bewerken want dat kan deze niet echt aan. 10mpix raw dat is al ernstig moeilijk. Zit niet vast aan een merk ofzo maar deze dell is dus goed bevallen. Maar ja hier voor had ik een hp en die deed het ook goed.. Ik zoek iig iets wat niet onwijs in de papieren gaat lopen. Want zoals ik al zei eigenlijk geen budget. Dat moet dus geïmproviseerd worden.
Vista mag dus, xp ook maar met oog op de toekomst (kids en middelbaar) denk ik dat vista het dan wel wordt (of zeg ik nu echt iets geks)
Je bedoeld het kinderspeelparadijs?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:24 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hmmm, ik kan alleen ballorig bedenken
Gaat je gewoon lukkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:22 schreef Chanty het volgende:
Zo, na 12 uur bijna non-stop leren, mag ik van mezelf wel stoppen![]()
Morgen vroeg opstaan om nog wat uurtjes de laatste dingen te stampen. Heb gewoon alle stof weten door te nemen nog en krijg bijna het gevoel dat ik morgen een kansje maak op een voldoende![]()
quote:
Goed idee zegquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:53 schreef Ynske het volgende:
Hoe creeer ik een flexibele, klein opbergbare, verrijdbare maar toch bruikbare achtergrond voor een kleine studio na te bouwen op een locatie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sleep een bouwlamp en nog een spot mee
en klaar is keessie
Pff.. Waardergolf (zwembad/sporthal), Skirun (indoor klim- en skihal), Middenwaard (winkelcentrum), ondergrondse parkeergarage bij Middenwaard... Weet zo gauw niet meer, als ik nog wat bedenk meld ik me. Ja, en Ballorig natuurlijk zoals al gezegd werdquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:06 schreef sanger het volgende:
Weet iemand nog een leuke indoor locatie omgeving Heerhugowaard? Het moet als reservelocatie dienen voor als het die dag regent![]()
Ik ben daar zelf niet zo goed bekend in de buurt
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:43 schreef Danielle__ het volgende:
[..]
Pff.. Waardergolf (zwembad/sporthal), Skirun (indoor klim- en skihal), Middenwaard (winkelcentrum), ondergrondse parkeergarage bij Middenwaard... Weet zo gauw niet meer, als ik nog wat bedenk meld ik me. Ja, en Ballorig natuurlijk zoals al gezegd werd![]()
Geloof ik directquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:08 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Daar heb ik gewoon serieus een T-shirt van
quote:
doet ie het helemaal niet meer of wat?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:10 schreef -Marjo- het volgende:
Mijn pc is overleden tijdens de verhuizing
Da's balenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:10 schreef -Marjo- het volgende:
Mijn pc is overleden tijdens de verhuizing
Hij doet het helemaal niet meer. Mobo dood denk ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:21 schreef dekkered het volgende:
[..]
doet ie het helemaal niet meer of wat?
edit:
trouwens goeie morgen
Awww, je miste mequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's balenVerklaart wel waarom je opeens niet meer op IRC zit
Jaquote:
of je voeding...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:29 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hij doet het helemaal niet meer. Mobo dood denk ik.
[..]
Awww, je miste me
Neuhquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:32 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Zal ik een oproepje voor je plaatsen?
waar heb je het over?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:34 schreef dekkered het volgende:
die FAQ helpt niet echt, hij werkt niet bij mij inidergeval.
welk programma gebruiken jullie?
Hij heeft het over IRCquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:54 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Kom daar eens snel vanaf, da's helemaal niet goed voor die doos.
* PdeHoog is helemaal ontroerdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:40 schreef Chanty het volgende:
* Chanty heeft brownies a la P. gebakken![]()
[ afbeelding ]
stelen is stoutquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:40 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
Beterschapquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:10 schreef Ynske het volgende:
jeah mn zeehondenblaf komt van een longontsteking, k zou piepend ademen
echt heul tof
waar heb jij last van?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BeterschapIk doe gezellig met je mee met ziek zijn
Strontverkouden, keelpijn en gister misseljk en duizelig. Vandaar dat ik vandaag nog maar een dagje ben thuisgebleven.quote:
Als je dat al 3-4 weken hebt zou ik gewoon ff naar de huisarts gaan denk ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:26 schreef dekkered het volgende:
och jullie zijn echt niet de enigste.
Ik ben hier ook al ongeveer 3 a 4 weken schoor en verkouden.
quote:
iddquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je dat al 3-4 weken hebt zou ik gewoon ff naar de huisarts gaan denk ik
Ruilen tegen appeltaart?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:40 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
Ha....die symptomen ken ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:10 schreef honne het volgende:
* Meld zich ook bij het ziekenteam ....
Hoesten, vooral kriebelhoest en dan mondjesmaat slijm eruit kotsen brrrr.
En dan niet te vergeten die enorme knallende koppijn die je dan krijgt door de druk van het hoesten.
/Hon is nog maar 36dus wat ouderdom??? grrrrrrrrrrrrrrrrrr
.
Jeetje.....beetje respect voor andermans werk is er tegenwoordig niet meer bij geloof ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:21 schreef Ynske het volgende:
trouwens ook ff balen vandaag
was de fotos van mn expo gaan ophalen, hebben mensen er gewoon punaises in zitten prikken
en bij een van de collega's zelfs met een stift overheen zitten kliederen
Ik heb liever dat de brownies zichzelf verspreiden!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:56 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog is helemaal ontroerd
De browniebakkunsten verspreiden zich
* PdeHoog is trots op Chanty
Precies, ik hoor er wel over, maar ik zie ze niet...quote:
Zolang de tijd het toelaat wil ik wel een poging doen ja, het zal wat minder vaak zijn dan eerderquote:Op zondag 26 oktober 2008 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, ik hoor er wel over, maar ik zie ze niet...
Terug van weggeweest?
Dan ben je blind, ze staan een paar posts boven jequote:Op zondag 26 oktober 2008 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terug van weggeweest?
Aha ze stonden om de hoek weggestopt. Bij jou dus.. Kom je er een paar brengenquote:Op zondag 26 oktober 2008 09:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dan ben je blind, ze staan een paar posts boven je
Veel tever reizenquote:Op zondag 26 oktober 2008 09:56 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Aha ze stonden om de hoek weggestopt. Bij jou dus.. Kom je er een paar brengen?
Ik ben in juni al verhuisdquote:Op zondag 26 oktober 2008 09:58 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Ah je bent dus verhuisd! Is het DH geworden?
Ah tof, daar woonden vroeger de opa en oma van mijn moeder, gingen we regelmatig heenquote:Op zondag 26 oktober 2008 09:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ben in juni al verhuisdRijswijk, zit vast aan DH
Touché... Ik bedoelde eigenlijk, ik zie ze niet binnen handbereik zodat ik ze ook daadwerkelijk kan consumeren...quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:55 schreef Chanty het volgende:
Dan ben je blind, ze staan een paar posts boven je
Dan krijg ik wat anders...quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:14 schreef Chanty het volgende:
Dan moet je je vrouw maar lief aankijken
Ohhh dus je mag eigenlijk niet klagenquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan krijg ik wat anders...
Die bakt overigens al meer dan regelmatig heerlijke dingen. Maar tot op heden nog geen PdBrownies...
Dat doe ik ook niet... Ik constateer alleen...quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
It can be arrangedquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:36 schreef AirwiN het volgende:
Maar tot op heden nog geen PdBrownies...
Dat gaat ook zeker gebeuren... Wij hebben namelijk nog een date op de planning staan. Mag jij het toetje verzorgen. Nu de vakantie achter de rug is, met alle tijdsintensieve voorbereidingen die daarbij kwamen kijken, kunnen we weer een poging wagen om wat te plannen...quote:
Volgens mij deed Shark.Bait niet anders dan het zooitje in zijn vriezer gooien. Maar zeker weten doe ik het niet meerquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:01 schreef Erasmo het volgende:
Nu het hier toch zo druk is heb ik een vraagje, mijn koelkast ligt al helemaal vol met rolletjes, kan ik er evt. ook een paar in de vriezer doen?
Zo bedoelde ik het nou ook weer nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat ook zeker gebeuren... Wij hebben namelijk nog een date op de planning staan. Mag jij het toetje verzorgen. Nu de vakantie achter de rug is, met alle tijdsintensieve voorbereidingen die daarbij kwamen kijken, kunnen we weer een poging wagen om wat te plannen...
Zo had ik het niet opgevat, maar ik was het nog niet vergeten...quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
Zo bedoelde ik het nou ook weer nietIk dacht eigenlijk gewoon het recept over de schutting te gooien
Maar is goed..... hoewel mijn agenda voor de rest van het jaar weer belachelijk hard aan het vollopen is
Als jij de brownies die niet opgaan niet mee terug naar huis neemt, voorzie ik geen problemen...quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
Overigens, vind je de combo zwaar tafelen en brownies (=stevige chocolade-calorieeen-bom) als dessert een geslaagd idee?
Whahahahaha. Dealquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:14 schreef AirwiN het volgende:
Als jij de brownies die niet opgaan niet mee terug naar huis neemt, voorzie ik geen problemen...
Volgens mijn cursus fotograaf kan dat. Hij legt zijn rolletjes in de vriezer. De houdbaarheid verleng je dus met de tijd die het in de vriezer ligt. Je legt het rolletje stil qua houdbaarheid, volgens hem kan dat ook met belichte rolletjes.. Maar ja heel voorzichtig zijn met ontdooien dan maar..quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:01 schreef Erasmo het volgende:
Nu het hier toch zo druk is heb ik een vraagje, mijn koelkast ligt al helemaal vol met rolletjes, kan ik er evt. ook een paar in de vriezer doen?
zeker ouderdom ja (ben nog maar 18quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:53 schreef kvdv het volgende:
Allemaal ziek? Tsssstelletje watjes!
![]()
Ach ja waarschijnlijk is het de ouderdom...
Primaquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:35 schreef janeway het volgende:
[..]
Volgens mijn cursus fotograaf kan dat. Hij legt zijn rolletjes in de vriezer. De houdbaarheid verleng je dus met de tijd die het in de vriezer ligt. Je legt het rolletje stil qua houdbaarheid, volgens hem kan dat ook met belichte rolletjes.. Maar ja heel voorzichtig zijn met ontdooien dan maar..
groetjes
he das jammer,quote:Op maandag 27 oktober 2008 06:50 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhIk ben weer beter of zo dus moet zo weer aan de slag
Wel aan het werk, wel ingelogged op IRC maar niet aanwezig daarquote:
Mentaal niet iddquote:
Neh...ik ga voor de theequote:Op maandag 27 oktober 2008 08:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kopje koffie dan maar?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik wilde t net zeggen; ik ga voor de vrouw![]()
En ik wilde niet wanhopig overkomen dus heb die opmerking maar achterwege gelatenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik wilde t net zeggen; ik ga voor de vrouw![]()
cool manquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
Whehehehe.... Het AD heeft een van mijn foto's geplaatst
Straks maar even op zoek gaan naar een hardcopy![]()
Netjes!quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
Tofquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
Dank, help me ff herinneren vanavond en tofquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:57 schreef janeway het volgende:
Feli hoor, super. Enne recept van je brownies.... gaarne..
nog een enne, dell besteld..
Whahahahahaquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:44 schreef -Robbedoes- het volgende:
Netjes PdeHoog.
Ik neem aan dat je dit van te voren al wist.
Mag toch aannemen dat je hier kostelijk voor beloont wordt.
Geen vergoeding voor een landelijk dagblad.........quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WhahahahahaJij bent grappig
![]()
Ik kreeg afgelopen zaterdag een mailtje van de journaliste. Er staat verder geen vergoeding tegenover.
De foto is geplaatst in het regionale deel van het dagblad. Kortom, het komt niet buiten Rotterdamquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:11 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Geen vergoeding voor een landelijk dagblad.........
Ik begrijp dat je trots bent dat ze je foto plaatsen, maar dat ze niets voor de foto betalen vind ik toch wel raar.
BTW dat ik grappig ben is allom bekent![]()
Op zo'n groots mogelijke afstand.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:13 schreef Timmos het volgende:
Ok, ff een n00bie vraag tussendoor.. Vanavond weer een vuurwerkshowtje.. Vorige keer durfde ik 'm niet op oneindige focus te zetten.. Lijkt me wel beter dus vraag me af waar ik m'n 18-55 kitlensje (Nikon D40) heen moet draaien, links of rechts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |