quote:
doet ie het helemaal niet meer of wat?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:10 schreef -Marjo- het volgende:
Mijn pc is overleden tijdens de verhuizing
Da's balenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:10 schreef -Marjo- het volgende:
Mijn pc is overleden tijdens de verhuizing
Hij doet het helemaal niet meer. Mobo dood denk ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:21 schreef dekkered het volgende:
[..]
doet ie het helemaal niet meer of wat?
edit:
trouwens goeie morgen
Awww, je miste mequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's balenVerklaart wel waarom je opeens niet meer op IRC zit
Jaquote:
of je voeding...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:29 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hij doet het helemaal niet meer. Mobo dood denk ik.
[..]
Awww, je miste me
Neuhquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:32 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Zal ik een oproepje voor je plaatsen?
waar heb je het over?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:34 schreef dekkered het volgende:
die FAQ helpt niet echt, hij werkt niet bij mij inidergeval.
welk programma gebruiken jullie?
Hij heeft het over IRCquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:54 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Kom daar eens snel vanaf, da's helemaal niet goed voor die doos.
* PdeHoog is helemaal ontroerdquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:40 schreef Chanty het volgende:
* Chanty heeft brownies a la P. gebakken![]()
[ afbeelding ]
stelen is stoutquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:40 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
Beterschapquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:10 schreef Ynske het volgende:
jeah mn zeehondenblaf komt van een longontsteking, k zou piepend ademen
echt heul tof
waar heb jij last van?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BeterschapIk doe gezellig met je mee met ziek zijn
Strontverkouden, keelpijn en gister misseljk en duizelig. Vandaar dat ik vandaag nog maar een dagje ben thuisgebleven.quote:
Als je dat al 3-4 weken hebt zou ik gewoon ff naar de huisarts gaan denk ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:26 schreef dekkered het volgende:
och jullie zijn echt niet de enigste.
Ik ben hier ook al ongeveer 3 a 4 weken schoor en verkouden.
quote:
iddquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je dat al 3-4 weken hebt zou ik gewoon ff naar de huisarts gaan denk ik
Ruilen tegen appeltaart?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:40 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
Ha....die symptomen ken ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:10 schreef honne het volgende:
* Meld zich ook bij het ziekenteam ....
Hoesten, vooral kriebelhoest en dan mondjesmaat slijm eruit kotsen brrrr.
En dan niet te vergeten die enorme knallende koppijn die je dan krijgt door de druk van het hoesten.
/Hon is nog maar 36dus wat ouderdom??? grrrrrrrrrrrrrrrrrr
.
Jeetje.....beetje respect voor andermans werk is er tegenwoordig niet meer bij geloof ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:21 schreef Ynske het volgende:
trouwens ook ff balen vandaag
was de fotos van mn expo gaan ophalen, hebben mensen er gewoon punaises in zitten prikken
en bij een van de collega's zelfs met een stift overheen zitten kliederen
Ik heb liever dat de brownies zichzelf verspreiden!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:56 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog is helemaal ontroerd
De browniebakkunsten verspreiden zich
* PdeHoog is trots op Chanty
Precies, ik hoor er wel over, maar ik zie ze niet...quote:
Zolang de tijd het toelaat wil ik wel een poging doen ja, het zal wat minder vaak zijn dan eerderquote:Op zondag 26 oktober 2008 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, ik hoor er wel over, maar ik zie ze niet...
Terug van weggeweest?
Dan ben je blind, ze staan een paar posts boven jequote:Op zondag 26 oktober 2008 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terug van weggeweest?
Aha ze stonden om de hoek weggestopt. Bij jou dus.. Kom je er een paar brengenquote:Op zondag 26 oktober 2008 09:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dan ben je blind, ze staan een paar posts boven je
Veel tever reizenquote:Op zondag 26 oktober 2008 09:56 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Aha ze stonden om de hoek weggestopt. Bij jou dus.. Kom je er een paar brengen?
Ik ben in juni al verhuisdquote:Op zondag 26 oktober 2008 09:58 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Ah je bent dus verhuisd! Is het DH geworden?
Ah tof, daar woonden vroeger de opa en oma van mijn moeder, gingen we regelmatig heenquote:Op zondag 26 oktober 2008 09:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ben in juni al verhuisdRijswijk, zit vast aan DH
Touché... Ik bedoelde eigenlijk, ik zie ze niet binnen handbereik zodat ik ze ook daadwerkelijk kan consumeren...quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:55 schreef Chanty het volgende:
Dan ben je blind, ze staan een paar posts boven je
Dan krijg ik wat anders...quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:14 schreef Chanty het volgende:
Dan moet je je vrouw maar lief aankijken
Ohhh dus je mag eigenlijk niet klagenquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan krijg ik wat anders...
Die bakt overigens al meer dan regelmatig heerlijke dingen. Maar tot op heden nog geen PdBrownies...
Dat doe ik ook niet... Ik constateer alleen...quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
It can be arrangedquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:36 schreef AirwiN het volgende:
Maar tot op heden nog geen PdBrownies...
Dat gaat ook zeker gebeuren... Wij hebben namelijk nog een date op de planning staan. Mag jij het toetje verzorgen. Nu de vakantie achter de rug is, met alle tijdsintensieve voorbereidingen die daarbij kwamen kijken, kunnen we weer een poging wagen om wat te plannen...quote:
Volgens mij deed Shark.Bait niet anders dan het zooitje in zijn vriezer gooien. Maar zeker weten doe ik het niet meerquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:01 schreef Erasmo het volgende:
Nu het hier toch zo druk is heb ik een vraagje, mijn koelkast ligt al helemaal vol met rolletjes, kan ik er evt. ook een paar in de vriezer doen?
Zo bedoelde ik het nou ook weer nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat ook zeker gebeuren... Wij hebben namelijk nog een date op de planning staan. Mag jij het toetje verzorgen. Nu de vakantie achter de rug is, met alle tijdsintensieve voorbereidingen die daarbij kwamen kijken, kunnen we weer een poging wagen om wat te plannen...
Zo had ik het niet opgevat, maar ik was het nog niet vergeten...quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
Zo bedoelde ik het nou ook weer nietIk dacht eigenlijk gewoon het recept over de schutting te gooien
Maar is goed..... hoewel mijn agenda voor de rest van het jaar weer belachelijk hard aan het vollopen is
Als jij de brownies die niet opgaan niet mee terug naar huis neemt, voorzie ik geen problemen...quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
Overigens, vind je de combo zwaar tafelen en brownies (=stevige chocolade-calorieeen-bom) als dessert een geslaagd idee?
Whahahahaha. Dealquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:14 schreef AirwiN het volgende:
Als jij de brownies die niet opgaan niet mee terug naar huis neemt, voorzie ik geen problemen...
Volgens mijn cursus fotograaf kan dat. Hij legt zijn rolletjes in de vriezer. De houdbaarheid verleng je dus met de tijd die het in de vriezer ligt. Je legt het rolletje stil qua houdbaarheid, volgens hem kan dat ook met belichte rolletjes.. Maar ja heel voorzichtig zijn met ontdooien dan maar..quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:01 schreef Erasmo het volgende:
Nu het hier toch zo druk is heb ik een vraagje, mijn koelkast ligt al helemaal vol met rolletjes, kan ik er evt. ook een paar in de vriezer doen?
zeker ouderdom ja (ben nog maar 18quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:53 schreef kvdv het volgende:
Allemaal ziek? Tsssstelletje watjes!
![]()
Ach ja waarschijnlijk is het de ouderdom...
Primaquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:35 schreef janeway het volgende:
[..]
Volgens mijn cursus fotograaf kan dat. Hij legt zijn rolletjes in de vriezer. De houdbaarheid verleng je dus met de tijd die het in de vriezer ligt. Je legt het rolletje stil qua houdbaarheid, volgens hem kan dat ook met belichte rolletjes.. Maar ja heel voorzichtig zijn met ontdooien dan maar..
groetjes
he das jammer,quote:Op maandag 27 oktober 2008 06:50 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhIk ben weer beter of zo dus moet zo weer aan de slag
Wel aan het werk, wel ingelogged op IRC maar niet aanwezig daarquote:
Mentaal niet iddquote:
Neh...ik ga voor de theequote:Op maandag 27 oktober 2008 08:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kopje koffie dan maar?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik wilde t net zeggen; ik ga voor de vrouw![]()
En ik wilde niet wanhopig overkomen dus heb die opmerking maar achterwege gelatenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik wilde t net zeggen; ik ga voor de vrouw![]()
cool manquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
Whehehehe.... Het AD heeft een van mijn foto's geplaatst
Straks maar even op zoek gaan naar een hardcopy![]()
Netjes!quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
Tofquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:22 schreef PdeHoog het volgende:
Dank, help me ff herinneren vanavond en tofquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:57 schreef janeway het volgende:
Feli hoor, super. Enne recept van je brownies.... gaarne..
nog een enne, dell besteld..
Whahahahahaquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:44 schreef -Robbedoes- het volgende:
Netjes PdeHoog.
Ik neem aan dat je dit van te voren al wist.
Mag toch aannemen dat je hier kostelijk voor beloont wordt.
Geen vergoeding voor een landelijk dagblad.........quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WhahahahahaJij bent grappig
![]()
Ik kreeg afgelopen zaterdag een mailtje van de journaliste. Er staat verder geen vergoeding tegenover.
De foto is geplaatst in het regionale deel van het dagblad. Kortom, het komt niet buiten Rotterdamquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:11 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Geen vergoeding voor een landelijk dagblad.........
Ik begrijp dat je trots bent dat ze je foto plaatsen, maar dat ze niets voor de foto betalen vind ik toch wel raar.
BTW dat ik grappig ben is allom bekent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |