jepquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:19 schreef Marc H het volgende:
[..]
Kennis genoeg hier aanwezig, of je nu een supersnel werkstation wil, een leuk huis- tuin- en keukenmachientje, Geef maar een budget, en vertel erbij wat je ermee doet, wij zoeken wel een mooie computer voor je uit.
bofkontquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:56 schreef alexissi het volgende:
Ik heb een Canon Eos 450D gekregen!![]()
Nu kom ik hier ook posten
dubbele bofkontquote:
quote:
Ik kan me die discussie best wel voorstellenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier trouwens een heerlijke discussie vandaag gehad
iemand was bezig dat ik in t theater spotmeting moest gebruiken, alles goed en wel, maar dat zit niet op de 350d.
dan kan ik t moeilijk gebruiken lijkt me
maar dat ging er niet in, dat dat niet op die camera zat, volgens de handleiding is t toch echt zo
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kan me die discussie best wel voorstellen![]()
Ben benieuwd. Lijkt me een leuke lokatiequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:46 schreef Ynske het volgende:
zometeen ff de routebeschrijving gaan maken voor donderdag om te gaan kijken bij die afgelegen/verlaten fabriekshal
k ben benieuwd. ben dr nog nooit geweest, tis dus maar even afwachten wat er allemaal is enzoquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Lijkt me een leuke lokatie
*Proest*quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:09 schreef Chanty het volgende:
Nou ik kan de winter ook weer doorEr is net een pakketje met kindervoeding bezorgd
![]()
De vorige bewoonster was in verwachting![]()
Wat zoek je?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:06 schreef sanger het volgende:
Weet iemand nog een leuke indoor locatie omgeving Heerhugowaard? Het moet als reservelocatie dienen voor als het die dag regent![]()
Ik ben daar zelf niet zo goed bekend in de buurt
Indoor. Voor een modelshoot zonder een echt thema. Dus zolang het maar waterproof isquote:
Hmmm, ik kan alleen ballorig bedenkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Indoor. Voor een modelshoot zonder een echt thema. Dus zolang het maar waterproof is
Okee nou budget is eigenlijk niks (tis vreselijk) Maar daar valt vast wel iets op te verzinnen (wie wil er foto's van zijn kind hahaha)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:19 schreef Marc H het volgende:
[..]
Kennis genoeg hier aanwezig, of je nu een supersnel werkstation wil, een leuk huis- tuin- en keukenmachientje, Geef maar een budget, en vertel erbij wat je ermee doet, wij zoeken wel een mooie computer voor je uit.
Daar dacht ik dus ook aan haha.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:24 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hmmm, ik kan alleen ballorig bedenken
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:41 schreef Erasmo het volgende:
Zo, nog 'even' ruim 200 foto's digitaal ontwikkelen en ik ben klaar voor vandaag
Ik begin nou een beetje met Lightroom te pielen en ik moet zeggen dat het best handig en snel werktquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dat had ik net ook ja
Moest die 600+ foto's van gisteravond uitzoeken
Maar gedaan, gereed en verzonden
Nu naar bedje toe.
Ik ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:55 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb nog een stuk of 5-600 achterstand van m'n vakantie.
dus je wilt graag windows xp. en heb je liever een kant en klaare pc zoals een dell/HP/Acer of mag het ook zelf inelkaar gezet worden (dit is niet moeilijk met ene beetje instructie van iemand die der wat meer van af weet).quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:24 schreef janeway het volgende:
[..]
Okee nou budget is eigenlijk niks (tis vreselijk) Maar daar valt vast wel iets op te verzinnen (wie wil er foto's van zijn kind hahaha)
De eisen, tja goed in beeldbewerking, beetje vlot ook graag, verder gewoon de huis tuin en keuken dingetjes kunnen. Af en toe gaan de kids hier ook op de computer spellen eens een spelletje maar niet grafisch zware spellen.
Wat ik nu met de pc doe, foto's opslaan, bewerken enz enz.Het is niet voor mijn werk maar hobbymatig, maar ik krijg soms wel betaald voor iets en wil daar ook wel verder mee. Maak ook wel eens kaarten/uitnodigingen. Werk met paintshop pro maar dat mag ook photoshop worden. Verder doen we er dus niet veel mee, oja bestanden downloaden, msn nou ja je kent het wel.
Ik werk nu met xp en ken vista niet. Ik heb al wel gelezen hier en daar dat Mac goed is met foto's maar geen ervaring met een Mac. En ik denk dat een windows pc handiger is met het oog op kids die over een paar jaar naar het middelbaar gaan. Veel dingen werken dan toch op windows.
Ik heb nu een Dell dimension 8200 en ben er tevreden over maar het dingetje wordt oud.
Nog vragen hoor ik het graag iig alvast bedankt
ik ben niet zon fan van vista.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:34 schreef Erasmo het volgende:
Zoveel verschilt Vista niet van XP, persoonlijk ben ik blij dat ik tegenwoordig Vista heb ipv. XP
Het mag ook vista zijn, maar ken het verder niet. Zelfbouw mag ook als het maar goed werkt. geen gedoe krijg met het ding. ZIe het bij broer en zus, regelmatig gedoe met dat ding en dat wil ik niet. De mijne doet het al een jaar of 6 onafgebroken goed maar krijgt nu kuurtjes.. Niets ernstigs maar toch kijk ik uit naar iets anders. En het moet vooral sneller gaan met verwerken van foto's en bewerken want dat kan deze niet echt aan. 10mpix raw dat is al ernstig moeilijk. Zit niet vast aan een merk ofzo maar deze dell is dus goed bevallen. Maar ja hier voor had ik een hp en die deed het ook goed.. Ik zoek iig iets wat niet onwijs in de papieren gaat lopen. Want zoals ik al zei eigenlijk geen budget. Dat moet dus geïmproviseerd worden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:31 schreef dekkered het volgende:
[..]
dus je wilt graag windows xp. en heb je liever een kant en klaare pc zoals een dell/HP/Acer of mag het ook zelf inelkaar gezet worden (dit is niet moeilijk met ene beetje instructie van iemand die der wat meer van af weet).
vista hoeft niet de toekomst te zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:15 schreef janeway het volgende:
[..]
Het mag ook vista zijn, maar ken het verder niet. Zelfbouw mag ook als het maar goed werkt. geen gedoe krijg met het ding. ZIe het bij broer en zus, regelmatig gedoe met dat ding en dat wil ik niet. De mijne doet het al een jaar of 6 onafgebroken goed maar krijgt nu kuurtjes.. Niets ernstigs maar toch kijk ik uit naar iets anders. En het moet vooral sneller gaan met verwerken van foto's en bewerken want dat kan deze niet echt aan. 10mpix raw dat is al ernstig moeilijk. Zit niet vast aan een merk ofzo maar deze dell is dus goed bevallen. Maar ja hier voor had ik een hp en die deed het ook goed.. Ik zoek iig iets wat niet onwijs in de papieren gaat lopen. Want zoals ik al zei eigenlijk geen budget. Dat moet dus geïmproviseerd worden.
Vista mag dus, xp ook maar met oog op de toekomst (kids en middelbaar) denk ik dat vista het dan wel wordt (of zeg ik nu echt iets geks)
Je bedoeld het kinderspeelparadijs?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:24 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hmmm, ik kan alleen ballorig bedenken
Gaat je gewoon lukkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:22 schreef Chanty het volgende:
Zo, na 12 uur bijna non-stop leren, mag ik van mezelf wel stoppen![]()
Morgen vroeg opstaan om nog wat uurtjes de laatste dingen te stampen. Heb gewoon alle stof weten door te nemen nog en krijg bijna het gevoel dat ik morgen een kansje maak op een voldoende![]()
quote:
Goed idee zegquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:53 schreef Ynske het volgende:
Hoe creeer ik een flexibele, klein opbergbare, verrijdbare maar toch bruikbare achtergrond voor een kleine studio na te bouwen op een locatie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sleep een bouwlamp en nog een spot mee
en klaar is keessie
Pff.. Waardergolf (zwembad/sporthal), Skirun (indoor klim- en skihal), Middenwaard (winkelcentrum), ondergrondse parkeergarage bij Middenwaard... Weet zo gauw niet meer, als ik nog wat bedenk meld ik me. Ja, en Ballorig natuurlijk zoals al gezegd werdquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:06 schreef sanger het volgende:
Weet iemand nog een leuke indoor locatie omgeving Heerhugowaard? Het moet als reservelocatie dienen voor als het die dag regent![]()
Ik ben daar zelf niet zo goed bekend in de buurt
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:43 schreef Danielle__ het volgende:
[..]
Pff.. Waardergolf (zwembad/sporthal), Skirun (indoor klim- en skihal), Middenwaard (winkelcentrum), ondergrondse parkeergarage bij Middenwaard... Weet zo gauw niet meer, als ik nog wat bedenk meld ik me. Ja, en Ballorig natuurlijk zoals al gezegd werd![]()
Geloof ik directquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:08 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Daar heb ik gewoon serieus een T-shirt van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |