yepz, contactpuntjes schoonmaken van lens en bodyquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:32 schreef sanger het volgende:
[..]
Ai, das niet leuk![]()
Is dat overigens niet de foutmelding die je krijgt als je lens niet goed communiceert met de body?
Nou ja, als je over een uurtje komt kijken moet er wel wat te zien zijn hequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:52 schreef Dutch50 het volgende:
Eindelijk gevonden.![]()
hebben ze de SlowChat in Speedchat gewijzigd, kon ik het weer niet vinden, nu liep ik ongeveer een week achter met lezen .. ppffff.
trouwers weer lekker druk hier.![]()
![]()
als ik eraan denk kom ik over een uurtje nog ff kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag een nieuwe stofzuiger gekocht. En wel met zak. Hadden hiervoor zo'n zakloos ding maar wat een ellende is dat zegnet heerlijk al het bouwstof en gruis weggezogen, ging vlekkeloos
heerlijk
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:09 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou ja, als je over een uurtje komt kijken moet er wel wat te zien zijn he
Kijk maar uit met je stofzuiger danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag een nieuwe stofzuiger gekocht. En wel met zak. Hadden hiervoor zo'n zakloos ding maar wat een ellende is dat zegnet heerlijk al het bouwstof en gruis weggezogen, ging vlekkeloos
heerlijk
bouwstof verminderd de levensduur van een stofzuiger.......en een goede avond
Thank Drunk I'm a Goddess!
tsja we moeten toch het huis weer schoonmaken dus er zit weinig anders opquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:06 schreef prupke het volgende:
[..]
Kijk maar uit met je stofzuiger dan
bouwstof verminderd de levensduur van een stofzuiger.......en een goede avond
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:58 schreef Ynske het volgende:
moggeh
kreeg vandaag een leuk nieuwtje
van een theatervoorstelling zijn maar liefst 83 nabestellingen gekomen qua foto's
kijk een paar had ik wel verwacht maar zoveel![]()
Vet cool ende gaafquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:58 schreef Ynske het volgende:
moggeh
kreeg vandaag een leuk nieuwtje
van een theatervoorstelling zijn maar liefst 83 nabestellingen gekomen qua foto's
kijk een paar had ik wel verwacht maar zoveel![]()
Beterschap, manquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:12 schreef EchnaDarr het volgende:
En maar weer ziek thuis zit, griep enzo![]()
(we hebben geen smiley die "duf, gaar en verrot" moet voorstellen)
quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:12 schreef EchnaDarr het volgende:
En maar weer ziek thuis zit, griep enzo![]()
(we hebben geen smiley die "duf, gaar en verrot" moet voorstellen)
Thanks.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beterschap, man
Hier snel ff een maaltijd naar binnen werken om vervolgens weer op pad te gaan met de camera
een macje?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:23 schreef janeway het volgende:
Mag ik ff binnen droppen..
Mijn compu is het aan het begeven denk ik, dus zoek ik een nieuwe computer. Maar ik heb daar dus weinig verstand van. Het enige wat ik belangrijk vind dat ie grafisch dus wel ok is. Dan doel ik op foto's bewerken enz. Iemand tips of toch maar een eigen toppic op fot openen..
Kennis genoeg hier aanwezig, of je nu een supersnel werkstation wil, een leuk huis- tuin- en keukenmachientje, Geef maar een budget, en vertel erbij wat je ermee doet, wij zoeken wel een mooie computer voor je uit.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:16 schreef dekkered het volgende:
[..]
een macje?
kan wel een pc voor je samenstellen maar moet ik alleen weten wat je wilt uitgeven en wat je er precies mee wilt doen. (vindt ik ook leuk om te doen en het sluit ook nog is aan op mijn opleiding)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |